Marrasvauvat 2007 TAMMIKUU '08

Huomenia!

Olipa tullu paljon juttua, en varmana muista mitä kaikkee piti kommetoida..Noh..

Ainakin Katjuzalle isot tsempit täältäkin! Eipä tee mieli valittaa miejän "huonoista" unista, kun jollain nukutaan vielä huonommin :hug: Koitahan silti jaksaa..
Katjuza muuten, tuolla kirjoitit että voisit synnyttää miten monta vain, muttet haluis raskaana olla..Mulla on just toisinpäin, synnytys vähän pelottaa ja en tykännyt siitä yhtään(etenkin ponnistusvaihe kamala) mut raskaana voisin kyllä olla, kun miun raskaudet meni niin hyvin.
Ja se masu oli kans ihana..
Hmm, parempi etten ala miettimäänkään, ettei mahakuume iske..Minttu on meijän viimenen, niin ollaan sovittu..

Perfekta se ehtii askartelemaan vaikka mitä! Mulla menee päivät kotihommiin, lasten kans heilumiseen ja ihan vaan möllöttämiseen(oon hidas esim. aamulla heräämään.. :ashamed: )

Tervetuloa muuten joukkoon Piin, jos en aiemmin muistanut laittaa!

No, pari sanaa kuitenkin meijän viime yöstä..
Hitto, kun tulikin valvottua liian myöhään taas, juututtiin miehen kans kattoo ohjelmaa. Lopulta minuu väsytti niin et tuntui että nukahdin hetkeks silmät auki :D Kello oli varmaan melkein 1 kun menin nukkuu, mies jäi vielä hetkeks koneelle.
Minttu oli nukkunu pitkiä päikkyjä koko päivän, illalla nukahti 11-12 välillä. Mulla oli hirmu väsy, kun tyttö 4 maissa herätteli syömään..no, aattelin että jospa tässä nyt sais nukuttua sit vähän pidemmän pätkän..mutta ei, 6 maissa tuli seuraava herätys. Sen jälkeen, tai oikeestaan jo tuossa neljän herätyksen jälkeen meni vielä hetki ennen ku Minttu nukahti, ähis ja puhis ja potkiutu..liekkö masua vääntäny tai jotain.
Sittenpä huomaan että esikko on lähteny jo olkkariin, hain sen takas makkariin. Minttu alkoi taas kitisemään, otin sen viereen ja koitin kummankin rauhottaa viereen. No, Minttu söi siinä vähän, mut esikko vaan heilui..
Lopulta sit noustiin ja kun vaihdoin Mintulle vaipan, päästi pörähtelyjä ja just kun sain uuden vaipan kiinni, alkoi hillitön pörinä ja turina..--> eikun pyllyn pesulle.

Mie kun en saa unta heti jos yöllä herään, niin olo on aika nuutunut tämmöisestäkin..

Monta kertaa muuten teijän on pitänyt karstan poistossa laittaa öljyt ja harjailla, että on lähtenyt? Meillä oli toissayönä, ja vähän lähtikin, mut aika reilusti on siltikin..

Voisin koittaa laittaa Mintusta kuvaa, jos vaan osaan..Meijän hymytyttö


M ja Minttu s.12.11

Ja onnea Perfektan pojalle!
Se vade vaivaa.. :kieh:
 
Niistä Tintun hatuista on kokemusta... hyviä ovat ainakin tähän asti olleet. Ja tosi kivan näköisiä. =)

Vauvajumppassa käydään edelleen... täällä se on ainakin sellasita enemmän äidin jumppaa, missä vauva on punttina. Kun tuon isomman kanssa kävin niin se sitten taas oli enemmän vauvajumppaa. Siinä jumpattiin enemmän vauvaa kuin tässä nykyisessä jumpassa, mutta kyllä neiti tästä tykkää. Viimeksi nauraa kikatti kun äiti teki punnerruksia :snotty: Oisin kyllä voinut itsekkin nauraa ;)

Niin ja tervetuloa Piin. =) :flower:

Oltiin eilen katsomassa isomman tytön kanssa se Disney on Ice. Ja neitihän tykkäs, mutta jestas kun siellä osataan rahastaa.... popcornitkin maksoi 6 e. Ja tietty tarvitsi ostaa Belle ja pikkusiskolle se teekannu pehmo (nimeä en muista).

Oliskohan ollut muuta.... no nyt valmistautumaan tohon myrskyyn ja menoksi muskariin. :wave:
 
Tervehdys taas!

Mullakin oli -täytyy myöntää- aukko sivistyksessä,enkä tiennyt mikä toi Perfektan kyhäelmä on :ashamed: Ja vielä pakko myöntää,etten ole ikinä kuullutkaan tollasesta :ashamed: Mutta siis kaikkea täältäkin oppii,ei siis turha palsta :D

Meillä on vissiin rytmi löytynyt =) Helpottaa suuresti elämää kun voi ennakoida tiettyjä asioita. Ennen kun nukahdeltiin ihan kuinka sattuu. Eilenkin Petrus nukkui hyvin ulkona,toivotaan että tästä myrskystä huolimatta nukkuisi tänäänkin hyvin. Pari yötä on mennyt tosi kivasti nyt. Illalla laitan pojan pinnikseen (sain siis pojan oppimaan pinnikseen ) 22 maissa ja nukahtaa itsekseen sinne. Eka syönti on nyt parina yönä ollut tuossa 3 maissa ja seuraava 7 maissa. Ja kyllä,ähinät loppuivat kun on ollut harvempi syöttöväli :ashamed: Eli poika on ollut ähkyksissä kun mä olen puoliväkisin sitä syöttänyt :ashamed: Tänä aamuna heräsi sitten vasta 9.30 =) Paitsi minä olin jo siinä vaiheessa laittamassa koululaista kouluun.

Nyt pitäisi ryhdistäytyä ja mennä hetkeksi ulos :wave:

LilliM+Petrus 9.12
 

Yhteistyössä