2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

Aurinkoista päivää!

Tuutilullan poppoolle paranemisia ja osaanottoni menetyksenne johdosta :hug:

Unikoululaisten vanhemmille piiitkiä pinnoja :) Onneksi Tiipiin unikoulu tepsi ja yöt on parempia. Mulla just kaveri piti 7kk pojalleen tassukoulun ja se toimi! 2-3 yösyötöstä päästiin kokonaan eroon, ja poika nukkuu yönsä heräämättä.

Uniin olette tulleet ennenkin, mutta nyt oli eka kerta kun lokamamman mieskin vieraili mun unessa :D Tiedoksi vaan kaikille, että Tildan mies on ihan kuin ilmetty Sauli Niinistö :LOL: Muutama vuosikymmen vaan pois iästä ja ulkonäöstä, ja tumma suora tukka tilalle. Minä siinä unessakin mietin, että onkohan Tilda hoksannu, että sen ukko näyttää ihan Saulilta :LOL: Tildan kanssa jotain jaappastiin ukkojen ääliömäisyydestä ja siihen sitten paikalle paukahti se korvike-Sauli. Mutta valitettavasti siihen loppuu mun muisti, että jäämme kaikki nyt kalvavan epätietoisuuden pariin mitä tapahtui Tildalle ja "Salelle" :D Sorkke! Toivottavasti Tilda et tykkää huonoa :hug: Mua vaan aamulla nauratti kun muistin tuon pätkän :LOL:

No joo... Tuota Milekollehan mun piti sanoa, että mulla on semmonen 8-10 munan kakkuvuoka, ja siihen sen oon pystyny kokoamaan. Mutta tiukille tosiaan vetää. Elmukelmu tiukille ja leikkuulauta päälle ja jääkaappiin, ja seuraavana päivänä "pinnoitus" ja syömään. Ai että on hyvää! Oon muuten joskus tosiaan puolittanu sen kananmunasoossin siitä valkosuklaamoussesta, tai jättäny kokonaan pois, niin ei tule liian makeaa.

Nyt jos nostais persuksensa ylös ja menis vaikka nauttimaan kevätilmasta kun ei tartte töitäkään nyt tehä :kieh: Se onkin tarina ja purnaus erikseen....

:wave: R
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Jee, tyttö nukkuu parvekkeella, mies on töissä, nyt mulla on kerrankin aikaa ommella! :D

mutta katsokaas mitä löysin, aika hieno vai mitä? Pitäisköhän itekki uskaltaa kokeilla.... Noita pukujahan sais kirppariltakin tosi halvalla jos menee pilalle...

http://villakiana.blogspot.com/search/label/tuunaus

Niin ja Hipkukalle piti vielä sanoa että toki voi olla että yöt rauhottuvatkin kun kiinteitä saa kunnolla. Neuvolassakin sanoivat että toisille se auttaa ja toisille ei.

Nyt takas ompelukoneen ääreen! :wave:
Oli muuten mielenkiintonen linkki :whistle: Jaksaiskohan itte...
 
mammoliino: apua, oonko minä jonnekkii laittanu mun ukosta kuvan :eek: ? kun en oo olleskaan tietoinen semmosesta :eek: :D ? vai ihanko tuulesta tempautui mies sun uniin ;) ? no kyllä tuosta kärsii vähän unia nähäkkii,ihan komia on ;) :whistle: :D !
 
lhs
Siis mä näin viime yönä sellasta unta, että sain nukkua niin pitkään kun halusin, ilman mitään häiriöitä, lienenkö vähän haaveillut siitä viime aikoina :LOL: :whistle:

Innostuin vähän käsitöitä tekemään, kun kerran muutkin, ja tytölle on kohta valmis puuvillainen kesäpipo, johon neuloin tytön nimen erivärillä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
mammoliino: apua, oonko minä jonnekkii laittanu mun ukosta kuvan :eek: ? kun en oo olleskaan tietoinen semmosesta :eek: :D ? vai ihanko tuulesta tempautui mies sun uniin ;) ? no kyllä tuosta kärsii vähän unia nähäkkii,ihan komia on ;) :whistle: :D !
et oo laittanu :D tai minä en ainakaan oo nähny, mutta Sauli Niinistöltä se näytti mun unessa :LOL: onko edes yhtään samaa näköä tosi elämässä? sinä olit siinä unessa pieni ja tumma. puolipitkät hiukset otsatukalla.
 
mammoliino: mies on kyllä tumma ja pitkä niinku saulikin ;) ,komiampi vaan! ja minä oon semmonen melekosen roteva, pitkä, tosilyhyt punainen tukka kohti kattoa sojottaapi :D !!!kiva kun "unikaveriksi" kelpaa :D :D :D :LOL: :LOL: :LOL: !

dogtor: meinaatko sen omakotitalon+tallin ostoa vai ottasitko pollen+ponin jonnekkin vuokralle? meillä ihania naapureita; kysyvät haluunko tuoda hepat kesäks heidän laitumelle, saavat laidunnuksesta eu-tuet ja mun hepat ilimasta sapuskoo ja hermoleppoo koko kesäks :D ! olivat viimekesänki siellä, ja syksyllä kun masu pystyssä rakentelin niille uutta aitausta niin karkasivat sieltä aitojen läpi ja tulivat kotio =) ! kuulivat kun paukuttelin aitatolppia maahan ja arvelivat että kun on kerran uusi aitauskin niin eikö tuota joudeta kotio :heart: !

yksinäistä täälläpäin..... :|
 
Täälä yksinäistä ja..
Ja hyvin nukuttiin koko yö... :eek: ihania noi tuunatut haalarit...miks ei oo ite kekannu tollasta ollenkaan...Harmi vaan kun taitaa kohta jäädä tuo äippäpakkauksen haalari pois käytöstä. No mut jos tuunailis jotain muuta si..jos löytyy kirppikseltä jotain haalarin tynkää =)
Pessi nukkuu ja Peetu kaipaa seuraa... |O ja mua ei huvita.
Kuinkas monta kunnolla märkää vaippaa piti tulla vrk:ssa noilla pikkusilla? Pessillä oli aamulla vaipassa sellasta oikein tummaa pissaa ja myös sit eka vaippa minkä vaihdoin tänään,oli oikein tummaa pissaa... :eek: ja siis tosi vähän oli pissaa tullut.Tänään oon siis vaihtanu ton yön olleen vaipan,siihen kun lisäis sen ekan vaipan niin ois ollu kunnolla märkä.Ja sit sen lisäks yhden kunnolla märän vaipan...aika vähän siis tähän meiän normaaliin tahtiin.... :eek:
Voisko olla syy siinä et Pessi jostain syystä hikoo ihan hirveesti...vai mitä?!..onko normaalia?!
Hienosti taas selitetty :LOL:
 
yksäiti mä en muista pitiks se olla 5 pissaa vai 5 pissa vaippaa..
tilda ihania,ihan kotiin tulleet :heart: ei oo ees etitty nyt taloo,mut tietty jos löytyy nii sinne sit ottasin mut saatas yhteen paikkaan ottaa,en tääl viiti yleisesti siitä puhua..ei vaan noita shettiksiä taho sellasia löytyä jotka ois ratsastus/ajo koulutettu ja jotka olis lapsiystävällisiä,oreja ois tarjolla mut ei kiitos :D ja mulle pitäs sit sellanen humppailu polle löytyä..jutskaillaan joskus mesessä tmv.. =)

nyt ois synttärit juhlittu ja kakku syöty..ja just myrkyttelin pihaa murkuista..pitäis kai se kauppaan ittesä jaksaa vääntää..hoh hoijaa..
 
täällä miesväki nukkuu, lykkäsin silti isännälle itkuhälyttimen viereen ja sanoin että nyt on sinun vuoro päivystää vaikkei mulla mitään erityistä tekemistä ookkaan :D !! ois parin neliön alue sulana pihasta, pitäskö lähtee rapsuttaan haravalla,tulis vähän kevätfiilis =) ! vai jumiutuiko persaus tähän penkkiin ;) ......
 
Kävin äsken juoksemassa. Nyt väsyttää niin että voisin pienet tirsat ottaa, mutta ei taida enää viitsiä ettei yöunet mene.

Tylsää eikä ole oikein mitään tekemistä. Telkkariakin tuossa katselin hetken aikaa, mutta ei jaksanut sitäkään enää tollottaa. Pitäisi laittaa Huuto.nettiin kampetta myyntiin, mutta en jaksa ottaa kuviakaan. Annin vanhan turvaistuimen möin justiin ja itselle huusin kosmetiikkaa. Omia vaatteita joutaisi myös myydä, mutta taitavat olla jo sen verran vanhanaikaisia ettei kelpaa kenellekään, joten konttiin kai nuo joutaa tuolta kaappia sotkemasta. :|

Jospa lähtisi vaikka lukemaan uusinta me naiset lehteä.
 
ai nii,tilasin eilen kaikkiin ikkunoihin rullaverhot ja sit keittiöön ihanat paneeli verhot..pitäs viel jostai löytää olkkariin jotkut lime/ruskee verhot..ei tunnu oikein netistä löytyvän nii kai se on pakko ens viikolla mennä hermot menettämään kuopioon verhoja ettiessä.. :headwall:
 
Jospa nyt muutama sananen, mitä enää jutuista muistankaan. Oon nyt ehtinyt vaan taustaileen, ollut synttäreitä, pihahommia ja muuta. Pupun mekon kans meni eilinen telkkarihetki :headwall: . Äh parikin koeversioo tein omakeksimällä "kaavalla", mutta enpä saanut sopivia |O . Pupu oli helppo tehdä mutta ne vaatteet :whistle: . Eli pistäs Piituli äkkiä kuvaa mekosta, jos oot tehnyt ja ohjetta kans :kieh: !

Santin olkkaria on pitänyt kehua ainakin jo pitkään :) . Kyllä niin muuttuu ilme kankailla :)

Niin ja hyvänen aika, kiitos Mamma3 =) . Pitääpi taas kirjoitella joskus vaikka ihan yv. Olispa kiva nähdä, millasia enkeleitä oot ommellut. Niitä vois tuossa ennen joulua innostua tekemään :D . Olinkin eilen kangaskaupilla, nyt olis pupuille ja muille kroppakangasta ja enkelin siipiinkin ostin valmiiksi sellasta vanua rullasta. Mulla on täällä kotona yks isohko kaupasta ostettu enkeli, josta voisin ottaa mallia. Vanua ostin kans lisää :whistle: , on mistä tekee, kun ehtii ja innostuu. Pieniä sisustusjuttuja tuli myös osteltua. Kai se olis ne lopetettava ja satsattava välillä omiin vaatteisiin!! Omiin vaatteisiin ja kenkiin en meinaa millään raskia laittaa mitään :/ .

Milekon Sannin ihottumat kuulostaa kovasti pahalta :( . Toivottavasti syy selviää ja saatte apua!

Ja ai että, toiset on jo korkannut grillikauden :p . Meillä vasta pihassa narut hahmottamassa terassin paikkaa. Uus grilli on kyllä jo ostettu, että josko sitä kohta jotain herkkua sinne laittais tiriseen. Se tuoksu :) ! Kyllä kesässä on muuten ihania tuoksuja, puhdas pyykki, grillasu, sireenit ym ym :heart:

Typy hermostuu, on muuten oppinut muutaman vedon enemmän ryömimistä. Lähenee se aika, kun häipyy toinen silmistä :eek: , outoa!
 
No niin... Back again. Tulipa sitten myytyä taas tavaraa, vaikkei paikalle sitten ilmestynytkään kuin ihan muutama tyyppi... ja sain pari uutta kotikutsua, kunhan ensin katellaan yhdessä kalentereita.

Rontille laitoin tonn osoitteen tulemaan.
 
Ok LS, laitan merkit tuleen täs joku päivä. Mitä kutsuja piditkään :p ?

Taisin saada pupulle jonkun sortin mekon tehtyä, ei niin "monimutkaista" kuin se henkseli-mekko :D . Ja nyt tekee mieli jo alottaa uutta, vaikkei ekakaan oo kokonaan valmis :whistle: . Kukas muuten olikaan kun osti ja vei Tilda-pupun lahjaks... Mielenkiinnosta kyselisin paljonko maksoit? Jos tästä ura urkenis :kieh: :LOL:

Nyt laittaan lapset unille :wave:
 
Kutsuista... tänään esittelin lastenvaatteita pääasiallisesti. Krisulle voin tulla vaikka heti, mietitään sopiva päivä vaan. Santillekin voisin kyllä harkita... Pitääkin kattoa enirosta miten kannattais tulla ja pitäiskö siitä jatkaa sitten vaikka tampereelle...
 

Yhteistyössä