2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

Epäily oli juu, ei todettu. Nyt oon siis palaillut normaalidieetille jo jonkun aikaa sitten, joten siihen ei pitäis liittyä... Nää näpyt ajoittu jotenkin tähän kun tosiaan rasvailua vähensin. Ruoista maistelussa on nyt uutena maissi, eli sekin mahdollinen. Tai sitten vaan kaikki tekijät yhdessä, kiinteät, herkkä iho, kuolaaminen, hikoilu (meidän partsin mittari näytti tänään +19), ruoka iholla ja sen peseminen... Kun tietäis.
 
Onkos teillä jo kuinka paljon maisteltu kiinteitä? Meillä tosiaan päästiin vast viikko sit alottaa ja nyt syödään bataattia ja parsakaalia..tai syödään ja syödään lähinnä maistellaan. ei viel oikeen kunnolla tajuta tota syömistä :D
 
Ja meillä nuo määrät tuntuu olevan jo ihan hyviä, mutta syöminen itsessään on vielä aika hakusessa. Kyllä se suu aukeaa, en muuten tietenkään antaiskaan noin, mutta kun pää pyörii kuin väkkärä, usein kun toisesta suupielestä saa sisään, niin toisesta tulee ulos, päristäminen onnistuu hyvin ruoka suussa, kädet on niin mukava tunkea suuhun samaan aikaan ruoan kanssa ja heti sen jälkeen vaikka hieroa silmiä tai pyyhkiä ne vaatteisiin... :headwall:
 
Heippa :wave:

Onpas täällä todella hiljaista....
Ja niin on onneksi meilläkin, anoppi lähti tänään, oli meillä tiistaista asti...hällä kaks sellasta ylivilkasta koiraa, jotka ei todellakaan pysy hetkeäkään paikoillaan ja hönttäsee ja haukkua räksyttää...vieraita muutenkin oli koko päivän ja nyt kun kaik häipy, on hiljaista kun huopatossutehtaalla, ukonkin laitoin vielä kaverinsa luokse saunomaan ja poitsu on jo nukkumassa...aaaaaah, mikä rauha!Tosin tästä rauhasta jaksa kauan nauttia, kun nukuttaa niin vietävästi ja ajattelin mennäkin ihan ajoissa nukkumaan että jaksaa huomisen päivän hoitaa poikaa, kun miehestä tuskin on,jos kovinkin myöhään meinaa saunoa...

Pikaiset paranemiset sairastelijoille :hug:

Me saatiin eilen uus auto jeeeeeeeeee....oonkin kohta puoli vuotta hokenu, että pitäis vaihtaa isompaan, koska vaunuja oli niin pirun hankala survoa entiseen, ja se ilmastointikin oli kesäksi ihan kiva juttu...

Taidan painua sinne pehkuun, hyvät yöt :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotaan:
Ja meillä nuo määrät tuntuu olevan jo ihan hyviä, mutta syöminen itsessään on vielä aika hakusessa. Kyllä se suu aukeaa, en muuten tietenkään antaiskaan noin, mutta kun pää pyörii kuin väkkärä, usein kun toisesta suupielestä saa sisään, niin toisesta tulee ulos, päristäminen onnistuu hyvin ruoka suussa, kädet on niin mukava tunkea suuhun samaan aikaan ruoan kanssa ja heti sen jälkeen vaikka hieroa silmiä tai pyyhkiä ne vaatteisiin... :headwall:
Hih,sellasta se taitaa alkuun olla :LOL:
Paljonko teillä nyt menee kerral sosetta? Aattelin vaan,että onko meiän määrät ihan onnettomia :( Tänään meni noin 3rklx2 eli syödään sosetta klo.11 ja klo.17
 
3 rkl x 2, eikös se ole ihan jo tosi hyvin viikon jälkeen??? Usein kai ne on vaan teelusikallisia mitä alkuun menee, näin olen ainakin ymmärtänyt...
Meillä esim. tänään meni lounaalla (klo 11) puoli pilttipurkillista maissisosetta ja päivällisellä/illallisella (klo 18:30) 4 jääpalakuutiollista kasvista (bataatti-kukkakaalia 2+2).
 
Iltoja täältäkin =) Mä täälä päivystelen josko tarvii lähtee Pessin kans hengitteleen avaavaa tonne päivystykseen.Ei ihan vielä kuulosta siltä.Poika siis ollu nyt ke asti nuhanen,perjantaina alko yskimään ja yskä on sellasta oikein inhottavan kuulosta.Tosin ei kyllä paljon yski mut oikein inhottavan kuulosta sillon kun yskii.Lämpöö oli 37,7 pyllystä joten ei ihan kuumetta taia olla.
Tänään ollu hengitys hiukan raskaan olosta ja vinkuu. Peetuhan on tähän aikaan vuodesta noita hengenahdistuksia saanu,ei vielä tänä vuonna ollenkaan. Ja samalta tuo Pessi nyt vaikuttas. Peukut ja varpaat pystyyn ettei tarvis lähtee yöllä mihinkään.. No maanantaina aattelin sit käyttää terveyskeskuksessa jos ei oo helpottanu.

Nyt nukkumaan,väsyttää pirusti taas |O nukkunu liian hyvin... :ashamed:
 

meidän pojan synttäri kakku..ei edelleenkään osata kutsua anttoniks vaan vielä on se simppa mikä oli masu aikanakin :heart:


hei beibit,tavataanks kesällä jyväskylässä?

siinä vielä kuvaa mun rakkaasta vanhuksesta..

joo-o,eipä sittenkää tullu liian iso siitä leipomon kakusta,just just riittää huomisille vieraille..ja on muuten mielettömän hyvää toi kakku
:p :p
just makselin laskuja reilulla 800e,miten meillä voi tulla niin paljo laskuja ku mitää ei tilailla ja tossa ei ollu ees vuokran maksua :eek: no olihan siinä puhelin laskut,netti ja vakuutukset jne..silti..

nyt pitäs ettii netistä jonkimoisia sälekaihtimia joko paperisia tai sit rullaverhot..ja tilata verhoja..ukko lupas et saan tilata :LOL: ku ollaan 1.5 oltu 2vuotta yhdessä...vasta..

huomenna tulis sit vielä niitä synttäri vieraita..anska sai paaaaaaaljon rahaa...en viitti ees tääl summaa kertoa ja sit sai pallon ja tyynyn :heart: nii ja kukan :D ja muutenki poju oli oikein kiltisti tänään ja muuteski ollu sellanen iloinen ja ihana nöpykkä :heart:
 
että mua taas otta niin päähän isäntä... päätti sit lähtee lahteen docaa mun siskon ja serkun kanssa. oltiin mun äitin synttäreillä.. no siellähän tuo otti muiden mukana ja sit sano ysin aikaa ku mainitsin et jos vaikka lähettäis ku Siiri tarvis saada jo yö unille et " ei ku mä lähen noitten kanssa kaupunkiin" :kieh: :kieh: :kieh: voi vit*u sentään... ois voinu sano tuntia aikasemmin niin oisin lähteny sieltä hullujen huoneelta... kauhee älä mölö ja kaikki kännissä. sit oot siellä yksin selvinpäin niin jippii. että mulla kiahuu... sit Siiri olikin jo niin väsynyt ku ajettiin himaan et yleensä tos matkassa menee noin 25minuuttia niin nyt taisin tehä matkaa 45minuuttia ku täyty pysähtyä kolme kertaa matkalla hyssyttelemään Siiriä ku toinen huus naama punasena ja kitarisat suorina :'( meillä kun on apparin paikalla autossa turvatyyny jota ei voi laittaa pois päältä niin ei pysty eikä saa laittaa istuinta siihen, vaikka mieli ois tehny laittaa.
joop... nyt Siiri nukkuu tyytyväisenä vatsapullollaan velliä omassa sängyssä.

tuutilullalle paranemisia... tääl on poropeukalot pystyssä ettei tartu muihin.
 
Heipä hei ja hyvää iltaa! En sitten tahdo ehtiä tänne asti millään. hommaa on kovasti, kun tehdään pientä pinta fiksiä uuteen kotiin. muutto on sitten parin viikon päästä. ihana sitten joskus kun kaikki on edes melkein paikoilla uudessa kodissa. kuukausi sitten kirjottelin täällä et olisi ehkä uutta vauvaa pukannut, väärä hälytys. oishan se ollut hieno asia, mutta ehkä näin on parempi.
miten voin vaihtaa kuvaa profiiliin? kun ei se hyväksy!
 

Yhteistyössä