**2007 LOKAKUUN HERHILÄISET**viikko 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
auttakkee

En tiedä että onko meidän Milla kuivunut tai jotain kun aukile on hiukan kuopalla????ja vettä ei hirveesti suostu juomaan..voinko antaa vaikka appelsiinimehua vedellä laimennettuna.....en mie tiiä..

Tytteli, me mennään kans ylivieskaan kun on niin lähellä! :) Oulusta on 129km ylivieskaan. Niinhän sinne ouluun pitäis huomenna ilmottautua, mut mulla taitaa äippärahat tulla vasta ylihuomenna. Jospa mies lainais sen verran.. :saint: En tiiä vielä ilmotanko pelkästään sunnuntaille vaiko lauantaillekkin. Sama kai se olis mennä yöksi mun veljelle ouluun ja käydä kummassaki kun kerran sinne ajelee..

Teillä tais olla kyllä hauska mökkireissu! Pitää kyllä ostaa sitte heti se lehti missä juttu on! :)

No niin, eikös myö eilen manattu mökillä piruja seinälle ja sanottu et tietty tenavat on flunssassa ens viikolla ;) Piitulilla ainaskin tytöt on flunsassa ja L-S kertoi Eemelin niiskuttavan (muistaakseni). Kiialla nenä valuuuuuuuu.... ja hivenen lämpöäkin (38) ja on muutes pirun kiukkunen neiti! Ottaa urakalla takasin reissulla uupuneet kitinät :/

Varmast saaneet vetoa kylmää siinä mökin lattialla ja Kiialla oli selvästi liian vähän eilen päivällä päällä. No sattuuhan tota :) Oli se silti tän arvoinen reissu:D

We are back! Tai no oltiin me jo aika monta tuntia sitten, mutta just heräsin päikyiltä. Pikkunen vetää vielä tyytyväisenä tuolla partsilla... On nukkunut jo kaks tuntia.

Tuuti ihan kettuiluna sulle sanoin ;) No ei vaiskaan :laugh: :laugh:
Oli ihan kiva kuva meistä mammoista ja ipanoista...

Kiitän kaikkia matkaseuralaisia. Oli hauskaa teidän kanssa. Joskin meidän reissu meni vähän ketuille... Mä sain eilen surullisen puhelun, joka söi vähän tota reissua. Olisin lähtenyt varmaan heti ajamaan, ellei tuuti ja piituli olis vähän puhuneet järkeä päähän... No kotimatka menikin vähän kiukutellen, joten ihan hyvä, kun en heittänyt lenkkiä Kuopion kautta. Enpä olis millään jaksanut itse väsyneenä ja itkuisena ja poika kiukuttelevana. Olisin varmaan soittanu ukolle puolesta välistä, että en aja enää ikinä kotiin... Ihan niin kuin se sen vika olis ollu.
Elikkä siis ihmetteleville. Mun mummon sisko makaa KYS:sissä, kun sai alkuviikosta sydänkohtauksen ja aivoihin pienen tulpan. Piti kaikki olla ihan OK, joten en sitä sen enempää murehtinut. Mutta lauantaina soitettiin, että luultavasti sunnuntaina ei tartte enää mennä kattomaan. Kummitäti oli perheineen lähdössä tänään ajamaan sinne ja mä vähän pähkäilin mökillä, että kannattaisko ajaa sitä kautta. Se on kuitenkin Eemelille se "isomummi" siltä puolelta sukua, eikä hän ole koskaan vielä ehtinyt nähdä eemeliä. Oli tarkoitus mennä parin viikon päästä Savoon ja sitten käydä siellä näytillä samalla reissulla. No eipä tartte :'(
Mutta tulin lauantaina siihen tulokseen, että jos se ei nyt sunnuntaina kuoliskaan ja me tultais kotia. Jos me lähdetään Eemelin kanssa sitten vaikka tiistaina tai keskiviikkona käymään siellä suunnalla pariksi päiväksi. Jos nukkuis vähän tätä univelkaa ensin pois. Jos ehditään enää silloin. :'( :'(
Mutta nyt silmät punaisina väsymyksestä ja itkusta...

Lehden piti mun mielestä ilmestyä joskus heinäkuun ekoina päivinä.

Eemeli on nyt muistaakseni 72 cm ja 9530g (en jaksa hakea neuvolakorttia)

Santti mikä helvatin muovipussi? Tussista ei niin väliä...

Kyll mä yritin teille käydä kuulumisia laittamassa perjantai iltana jo, mutta kun tuo saakelin puhelin tilttas koko ajan... Joten annoin olla. Mutta nyt on uusi hieno puhelin... Vielä kun joku osaa neuvoa miten siirretään nuo vanhan puhelimen numerot tähän puhelimeen... Varsinkin, kun ei ole kuin yksi sim-kortti... :laugh: :laugh: Niitä on siellä "vain" 389, joten ei viittis ihan alkaa niitä kirjoittelemaan puhelimesta käsin paperille ja sitä kautta... ja kopiointi kortilta ei onnistu kunnolla, kun on saman nimen alla osoitetiedoista lähtien kaikki (ei se kopioi niitä kortille...).

Yritin jo aikasemmin kirjoitella, mutta viesti ei lähtenyt millään matkaan |O
Uusi yritys siis...
Meillä poju nukkuu jo kolmansia unia tänään. Vissiin eilisestä, sylistä syliin riekkumisesta niin väsynyt...ja olihan ne unetkin vaan sellasta torkkumista eilen siellä. Ja nuhakin tekee tehtävänsä.

Shendalle siis, googlettamalla aukile kuopasta sanottiin että normaalia on pieni kuoppa, mutta kuivumisen yhteydessä tulee ihan selvä kuoppa, silloin se voi olla peräti 1cm...joten jos yhtään epäilet kuivumista niin ota yhteys lääkäriin! Koskaanhan ei voi olla näiden kullanmurujen kaa yhtään liian varovainen :heart: Toivotaan kumminkin että olisi väärä hälyytys ja kaikki ois pikkuisella hyvin! juomista nyt vaan...

Voi LS, :hug: Toivotaan että kaikki kääntyy vielä parhainpäin... :'(
Tulikos esittelyistä mitään? Siis saitko myytyä auton tyhjiin ;)

Kaikille nuhanenille paranemisia ja äideille jaksamista potilaiden ja kiukuttelijoiden kanssa :hug:

Mulla jysäriä meinaa tehdä :/ Täytyy varmaan koettaa josko kahvi auttas. Tai sitten on turvauduttava lääkekaappiin...

Tein tossa kinkkupiirakan, on meinaas vieraita tulossa myöhemmin. Viimeviikkoista raparperipiirakkaa onkin viel pakkasessa. Täytyy vaan tehdä viel vaniljakastike :p Yhtä leipomista tääkin elämä taas, huoh |O

Nyt kahvin keittoon jos sais tän päänsäryn pois. Niin ja koneella olohan tähän auttaa positiivisesti :whistle: :wave:

En mä kassia tyhjäksi myynyt, mutta jotain kuitenkin...
Ikävä kyllä, ei käänny enää paremmin tämä asia... Kunhan vaan ehtis pojun viedä näytille :'(
äitivaan mitä tolle sun kuvastolle tehdään?

LillaStina Kuvaston voit pitää, mut tuliks tilauksia yhtään? Teen keskiviikkona tilauksen, kun oriflamella KAIKKI TUOTTEET PUOLEEN HINTAAN :attn: joten toivon mukaan ootte jotain tilannu, ja saatte kaiken lisäksi vielä paremmat alet, tämä tarjous on vaan kerran vuodessa, joten nyt kantsii hyödyntää.Mites mausteet meni kaupaksi?

Mukavaa että oli kiva reissu =)

Shenda Tuskinpa on vaarallista antaa vähän mehua, jos vettäkään ei mene yhtään. Parempi kai se on, että jotain nestettä menee, ettei kuivu. Paljos teillä menee maitoa?

Kukkien laittoa jatkaa hän...

LS: :hug:

Tänne ei kuulu mitään kummempia. :) Oltiin kirpparilla krisun kanssa myymässä ja ihan hyvin kävi kauppa. :) Mulla sitten kärähti naama ja käsivarret toistamiseen, jotenkin ei aamulla tuntunut siltä että tarvis mitään aurinkorasvaa. Keskimmäinen tyttö sitten katsoi mua äsken pitkään ja totes: Hyyyyi äitiä! :o Hiplas mun naamaa ja voivotteli: aijaijai äitiä! :o Oon vissiin sitten ilmestyksen näköinen, kun lapsikin sen sanoo ääneen :laugh:

On sitten sitkeä flunssa mulla, viikon nyt kestänyt tai sitten lisänä joku siitepölyallergia?! Jatkuvasti saa niistää ja päivällä on pahimmillaan, onneksi yötä kohden helpottaa ja aamuisin.

Alkuperäinen kirjoittaja santti:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:

siel oli niit pyllyn alusia ja pesuainetta ja leivinpaperia. ponnareita ja MLL:n huivi.

No voi helvatti... mä sitä etin aamulla, mutta en löytänyt mistään... tarviin joo... pistä postiin, niin maksan sulle postarit.

siel oli niit pyllyn alusia ja pesuainetta ja leivinpaperia. ponnareita ja MLL:n huivi.

No voi helvatti... mä sitä etin aamulla, mutta en löytänyt mistään... tarviin joo... pistä postiin, niin maksan sulle postarit.

jepjep

vissiin huomenna ku ei oo näkyny... hehe mä kans nimittäin ootin sitä tänään.
vai oliks se silleen et se toimittaja soittaa piitulille ja kyselee miten meil meni loppu ilta ja tosiaan huomenna tulee mailia?

ILTAA :wave:

Mökkireissu kuulosti niin kivalta,harmi,että en ollu mukana :/ ens kerralla sitten :D .

LS :hug: Toivottavasti kerkeette käydä eemelin kanssa näytillä :heart:

Meidän Melina sitten päätti tänään nousta seisomaan tukea vasten :o :D
Iso tyttö :'( huomennahan tuleekin sitten jo 8kk täyteen ja tiistaina neuvolalääkäri.
Eipä mulla tainu muuta sitten olla :)
Jotain varmastikkin piti kommentoida,mutta... :ashamed:

LS, toivotaan todella että ehditte isomummia kattomaan :hug:

Mulla on huono omatunto, oon mässänny tänään ihan hirrrveesti :ashamed: kinkkupiirakkaa, jädeä, lakuja etc.... :ashamed: Pitäiskö ottaa itteä niskasta kiinni ja ryhdistäytyä :whistle:

vai oliks se silleen et se toimittaja soittaa piitulille ja kyselee miten meil meni loppu ilta ja tosiaan huomenna tulee mailia?

Jotain semmostahan se oli, kai :D Mut miä oon ja vähän väliä käynyt kattomassa postin. Perhana, piti mesekin avata sen tähden et ilmottaa jos jotain tulee *minäkö utelias lukemaan kuinka hulluja meistä tehdään* Ei sillä etteikö jo niitä oltaiskin :laugh: Miä nimittäin huomasin että ei riitä et poskipäät on kipeet kun mulla on mahakin :ashamed: On tää ja, maha kipeeks nauramisesta :ashamed: Oiskohan pikkusen huono kunto :whistle: Vai nauranko vaan liian harvoin :whistle:

Piituli lupaili soitella toimittajalle ja muistaa kertoa kaukasimmasta kirjoittelijasta, Heidistä. kun siitä unohdettiin puhua :) En uskalla soittaa ja kysyä muistiko, tulee viel linjoja pitkin kurkkuun kiinni (joku on pari kertaa tänään ehtinyt häiriköidä. Mut kerran soitteli kyllä Piituli tänne päin) Liekö vieroitus oireita kun ei päästä tauotta kälättämään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:

Jotain semmostahan se oli, kai :D Mut miä oon ja vähän väliä käynyt kattomassa postin. Perhana, piti mesekin avata sen tähden et ilmottaa jos jotain tulee *minäkö utelias lukemaan kuinka hulluja meistä tehdään* Ei sillä etteikö jo niitä oltaiskin :laugh: Miä nimittäin huomasin että ei riitä et poskipäät on kipeet kun mulla on mahakin :ashamed: On tää ja, maha kipeeks nauramisesta :ashamed: Oiskohan pikkusen huono kunto :whistle: Vai nauranko vaan liian harvoin :whistle:

Piituli lupaili soitella toimittajalle ja muistaa kertoa kaukasimmasta kirjoittelijasta, Heidistä. kun siitä ei unohdettiin puhua :) En uskalla soittaa ja kysyä muistiko, tulee viel linjoja pitkin kurkkuun kiinni (joku on pari kertaa tänään ehtinyt häiriköidä. Mut kerran soitteli kyllä Piituli tänne päin) Liekö vieroitus oireita kun ei päästä tauotta kälättämään :laugh:

:laugh: :laugh:

Tomittaja lähetti viestin että teemme sen puhelin jutun huomenna kun sille tuli menoja....

Ja varmaan huomenna se laittaa s-postiin sen vedoksen. Mä luulen muistavani niin.... :ashamed:

Yhteistyössä