Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Santti mikä helvatin muovipussi? Tussista ei niin väliä...
Alkuperäinen kirjoittaja santti:Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Santti mikä helvatin muovipussi? Tussista ei niin väliä...
siel oli niit pyllyn alusia ja pesuainetta ja leivinpaperia. ponnareita ja MLL:n huivi.
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Alkuperäinen kirjoittaja santti:Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Santti mikä helvatin muovipussi? Tussista ei niin väliä...
siel oli niit pyllyn alusia ja pesuainetta ja leivinpaperia. ponnareita ja MLL:n huivi.
No voi helvatti... mä sitä etin aamulla, mutta en löytänyt mistään... tarviin joo... pistä postiin, niin maksan sulle postarit.
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Ainiin nyt muistu..
Mamma3 kysy mittoja..mein typy oli kuukaus sitte 70,2cm ja 7900g. Tiistaina sitten uudet mitat.
Ja simppaa piti vielä kehua..hurmuri :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja santti:vissiin huomenna ku ei oo näkyny... hehe mä kans nimittäin ootin sitä tänään.
vai oliks se silleen et se toimittaja soittaa piitulille ja kyselee miten meil meni loppu ilta ja tosiaan huomenna tulee mailia?
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja santti:vissiin huomenna ku ei oo näkyny... hehe mä kans nimittäin ootin sitä tänään.
vai oliks se silleen et se toimittaja soittaa piitulille ja kyselee miten meil meni loppu ilta ja tosiaan huomenna tulee mailia?
Jotain semmostahan se oli, kaiMut miä oon ja vähän väliä käynyt kattomassa postin. Perhana, piti mesekin avata sen tähden et ilmottaa jos jotain tulee *minäkö utelias lukemaan kuinka hulluja meistä tehdään* Ei sillä etteikö jo niitä oltaiskin
Miä nimittäin huomasin että ei riitä et poskipäät on kipeet kun mulla on mahakin :ashamed: On tää ja, maha kipeeks nauramisesta :ashamed: Oiskohan pikkusen huono kunto
Vai nauranko vaan liian harvoin
![]()
Piituli lupaili soitella toimittajalle ja muistaa kertoa kaukasimmasta kirjoittelijasta, Heidistä. kun siitä ei unohdettiin puhuaEn uskalla soittaa ja kysyä muistiko, tulee viel linjoja pitkin kurkkuun kiinni (joku on pari kertaa tänään ehtinyt häiriköidä. Mut kerran soitteli kyllä Piituli tänne päin) Liekö vieroitus oireita kun ei päästä tauotta kälättämään
![]()