No niin, sainpas hännän kiinni, pitkin päivää lueskellut.
Mites Yksäiti on kotiutunut?
Mä palaan mökkireissusta vasta huomenna, jos jotain nyt kommentoisin muuten. Oli kiva, kun esim
Tylsä oli palstaa pitämässä aktiivisena, samoin tietysti kaikki muut

. Kaikille
unikoulua pitäville tsemppiä, täältä tullaan perästä, kunhan saan kunnon kimmokeen. Unikoulua tosiaan tarvitaan. Mähän nukuin mökillä vika yön kaksin typyn kanssa meidän mökissä

, muut sai meidän yöelämästä tarpeekseen ja lähti kotiin nukkumaan

. Ei vaan, se oli vitsi. Tai siis kyllä me elämää pidettiin

, mutta en silti usko että me oltiin ainakaan kovin iso syy iltalähtöön

.
Mamma3, juu, mä siis löysin mökille

ja ihan sutjakkaasti

. Pari metriä meinin ohi vikasta käännöksestä, ennen kuin aivot ehti hokata Tuutin kruunu-merkin. Ja on mulla aika uudet silmälasit, mutta tukan väri on tää mikä on, kai sitä joskus taas pitäs saada aikaseks värjätäkin! Millä raksalla sun mies on? Rakennatteko taloa vai mitä siis?
Ihania kuvia
Simpasta :heart: , olipa pojalla upeet juhlatamineet, oli aivan syötävä juhlija :heart: :heart: .
Mitäs ]konserttia
Pupu menikään kattomaan?
Enja ihanan ahkera lukija pienelle, huoh, olisinpa mäkin ja osaisinpa antaa aikaa enemmän näiltä kotihommiltani :ashamed: :/ . Ei meillä vauvalle siis vielä lueta. Välillä kyllä lattialla kuuntelee iltasadun, kun tytöille luetaan. Isommille luetaan lähes joka ilta iltasatu, muuten ihan liian harvoin |O . On huono omatunto kyllä :'( . Töissä tykkään lukea, mutta suutarin lapsillahan ei ole kenkiä... Kirjastossa käydään parin viikon välein ja haetaan iso satsi kirjoja, tytöt "lukee" niitä sit ite. Onneks mies välillä paremmin ehtii/viitsii lukea. Tärkeetä olis. Ja luetaan mitä millonkin, prinsessat on aina pop.
Niin ja mitä häh, menikö
Enjan mies ostaan vauvalle vaatteita

? On sulla aikamoinen mies

. Ei tulis kyseeseen meillä
Rahoista, meillä on omat tilit ja omat rahat, mutta tietysti yhteen hiileen tässä puhalletaan. Periaatteessa mennään niin, että mies maksaa lainoja ja ison osan laskuistakin + osan ruuista ja tietty kaiken itelleen ja nyt esim on maksanut kaikki tohon terassiin tarvittavat. Mä ostan ruokaa, maksan omat pienet laskuni, kaikki vaatteet ja muut tytöille, lahjat, kaikki kodin muut tarpeet ja sit multa menee 200e talonhoitotilille, josta maksetaan jotain vakuutuksia, öljy jne. Onhan niitä menoja, niin ja mä maksan sit päivähoitomaksut. Mies käyttää meillä itteensä enemmän rahaa kuin minä, mulla ei enää paljon itteeni piisaa, kun kaikkia kotijuttuja ostelen ja mielummin näemmä vaatetan lapset kuin iteseni.
Jaahas, mitäs vielä. Jotenkin on sellanen olo, että ainakin Katjannalle ja Vipille piti sanoa jotain, mutta enpä nyt muista.
Ja ai niin, mites
Tin meni kertaukset? Kestikös ne vaan viikonlopun? Mä näin mökille kun ajelin Pirkkalan kohdalla liudan armeijan autoja, en enää muista mitä niissä luki. Mietin, et menevätkö ja vievät kamaa johonkin kertauksiin?
Mun on kans vielä varmistettava sp, vaikka juttu siis vissiin tulee vasta huomenna. Palaan paremmin huomenissa tänne. Mökkireissu on ollut vahvasti mielessä ja vauvakirja odottaa tuolla kanssa raporttia. Niin ja pitää tietty kerhon kuvat käydä kattoon, laitan itekin kunhan ehdin. Tosin taisin räpsiä kuvia ihan turhan vähän... Onneks kaikki otti jotain