2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

menkää kattomaan www.vekkuli.com ... siellä on jonkin verran tota valikoimaa... joskin mulla on puolet enemmän tavaraa täällä, myös ne naisten mekot ja muut sellaiset.

Siis kyllähän mä voin järkätä silleen, että lähden tästä ensin esim santille ja ajan siitä tampereelle ja olen yötä siellä ja käyn samalla jollain muulla... hemulilla tai... joskin tarkoitus olisi kyllä pitää teille "kutsut" tuolla mökillä sitten... Ja kun toi firma toimittaa sitten itse teille mun myymät kamat.
Kiittäkää vaan tuutia! se yllytti.
 
Iltaa!Tulin nopeesti vilasemaan missä mennään.Eilen olin koko päivän reissussa kun lähdettiin kaveriporukassa erotiikkamessuille omalla linja auto/asuntoautolla.Oli piristävä reissu,vaikkakaan ei sielä messuilla miusta mitään erikoista ollu.Olisin luullu et "rajumpi" meininki ;) Ella oli eka kertaa koko päivän hoidossa ja hyvin oli mennyt.

Meillä jatkuu olkkariremppa ja varmaan ens viikolla taustailen enimmäkseen jos en muuten ehdi jossain välissä ruksaamaan jotain.

onko kellään vielä uniongelmia? Miula vieläkin,oonkin miettiny jos vihdoin ja viimein sais aikaseks haettua jotain nukahtamislääkettä?Eikös joku teistä sitä ollu käyttäny?Kokemuksia?Nyt on pariin yöhön yhteensä nukkunu n.5h.Saa nähä miten ens yönä saan unta :/
 
Iltaa!

Terveisiä Paltamosta Hóll-tallilta. Käytiin issikkavaelluksella, tosin minä menin suomenhepalla :LOL: Meitä oli yks ylimääräinen niin lupauduin sit sillä menemään. Kolme tuntia vaellettiin ja voi vitsi että oli taas mahtava laukata! Sitten paineltiin kaverin mökille vaalaan neljän likkakaverin kanssa, saunottiin, juotiin siideriä ja parannettiin maailmaa. Ai niin ja syötiin :D

Pitää lukaista viestejä tässä kun joutaa, nyt vois mennä kattoon töllötintä :)
 
moikka moi..mekin arveltiin avata grillikausi nyt tänä viikonloppuna mut oli noi simpan syndet sen verran koko päiväiset et ei viittiny illalla 9 aikaan grillata..jos sit ens viikonloppuna..

käytiin tossa illalla vielä hyppimässä mummon luona siinä hyppykiikussa,hitsit et toi poju tykkää olla siinä ihan mahottomasti..hirmu pomppuja ja pyörimisiä vetää..
se mun kamu joka sai eilen sen vauvan,nii sil epäillään nyt down syndroomaa :'( on kuulema simmut vinot ja niskassa joku poimu ja sit kädessä se tyypillinen viiva mikä näillä lapsilla on..odotus ajan kokeissa sitä ei ollu mut nyt ottavat sit sairaalassa sen kokeen..voi pikkuista..

voi ei,huomenna on taas punnitus päiv'..ja mä oon koko viikonlopun vetäny sitä kakkua ja äsken kokonaisen pizzan :ashamed: :LOL:
 
vip1 mulla on ollu tammikuusta asti lääkkeet..eka oli stellat ja ne oli huonoja,nyt on tenox 20mg ja toimii..noi stellatki toimi mutta ku ne veti ihan sekasi pään,jos piti vessassa käydä nii piti kävellä seiniä pitkin..tosin mulla vaihtuu taas lääke viikon päästä..ja mullahan on kans se synnytyksen jälkeinen masennus..siihen ei oo viel lääkitystä ku en ottanu ku kokeilen jos lähtis tol auringon valolla pois..
 
:LOL: :LOL: Hemuli heräs taustalta heti, kun tuli vaatteista puhe :p ! Kivoja juttuja tuolla Vekkuli sivuilla! Siitä vaan LS kiertueelle! Ite en taida nyt innostua kutsuja pitään, mutta jos joku täällä Pirkanmaalla pitää, tulen mielelläni :) . Olin muuten Hemuli niillä kustuilla, joita Vilma-Onni suositteli. Kivat kutsut oli ja pitäjä oikein mukava. Vaatteistakin tykkäsin muutamista, musta tuntuu, että pojille olis nyt ollut kivempia kuin tytöille, ehkä. En oikein osaa poikien vaatteita katsoa sillä silmällä :whistle: . Isommille tytöille oli harmilliseti turhan pimumaista mun makuuni. Yks takki olis ollut ihana, mutta ei ollut kokoa meidän tytöille. Jotain ostin tietty kumminkin ;) . Ja noilla kutsuilla tuotteet vaihtelee, että toisella kertaa vois olla taas enemmän jotain just omaan makuun.

Vip se vaan kiertää erotiikka-messuja ja minä sen kun väkerrän kotona pupuja :LOL: , Erotiikka täällä kaukana ;) , vaikka onhan nuo puput kovia lisääntyyn :whistle: , meilläkin. Sain juuri toisen pupun osat ommeltua ja meen nyt telkkarin ääreen käänteleen niitä :kieh: . Ja edellinen on siis vielä kesken :snotty: . Muuten pupuja ommelleet, miten ompelitte ne jalat? mä ompelin jotenkin niin, että jos pupu istuu, niin on aikas jalat levällään :ashamed: :LOL: :LOL: . Onhan mulla täällä erotiikkaa oikein urakalla :LOL: :ashamed:.

Mikäs Tuutin perheen kunto?
 
rontti..no he on ottaneet asian ihan hyvillä mielin..ja eipä se vielä varmaa ole mutta ulkoiset piirteet on jo sen verran siihen viittaavia että melko varmasti se vauvalla on..surku homma mutta kunhan asian ottaa positiivisesti niin ei pitäs ongelmia olla..ja down lapsethan on mitä suloisimpia..
 
Rontti, mä ostin sen pupun. Mä maksoin vaan kympin, mutta huutonetissä sillä hinnalla ei saa. Eli kurkkaa sinne. Veljenvaimo pyys alkuun 5 euroo ja kysy, onko liian kallis??? Maksoin tuplat ja halvalla sain.

Me on oltu synttäreillä tää päivä. Nyt ihan sippi taas, jos huomenna olis enempi aikaa..
 

Yhteistyössä