Alicia: Totta! Mutta mie tahon olla niin kovapäinen, etten usko, mitä sanotaan, vaan vasta oma kokemus opettaa. Hoitaja itse tarjosi tuota aikaa, vaikka sanoi, että ruukataan aikaisintaan 7+ viikoilla ultrata. Ja varoittihan se, ettei välttämättä vielä näy. Yhessä vaihessahan mie harkitsinkin ajan siirtämistä eteenpäin. Lääkärikin oli vähän ihmeissään, että miksi ylipäätään olen liikkeellä niin aikaisin :O
Mukava kuulla, että
vähäisistä tai olemattomista oireistakin huolimatta kaikki voi mennä hyvin =) Jotenkin raskaus tuntuu konkreettisemmalta jos on "kunnon" oireita. Vaikkei nekään välttämättä mitään takaa. Tuulimunaraskaudessa voi olla ihan "normaalioireet" eikä ne km:ssäkään välttämättä lopu kuin seinään. Mutta mukavampihan se vaan on, ettei tarvi jatkuvasti laatottaa
Mulla on ollut yökkäilyä tänään enemmän kuin muina päivinä, mutta kuten sanottu, ei se mitään välttämättä takaa..
JoJoha: Onpa ihana kuulla, että nuinkin voi käydä =)
Hydra: Oon kans käsittänyt, että mittailu näin pienillä luvuilla voi varmasti olla hankalaa. Varsinkin jos laite ei ole niin hyvä. Näkymät voi olla päivistäkin kiinni. Huolta lisää tässä kuitenkin se, että lääkäri on erittäin kokenut. Kiinnittymisen viivästymisessä on pienenpieni mahdollisuus. Ja mulla oli kuitenkin kolme follia ja mahdollisesti myös kolme munasoluakin, niin ovat voineet elää ihan eri tahtiin omia elämiänsä, niin sitä ei lopunperin tiä, milloin se hedelmöityskään on tapahtunut
Siitä ei taida olla muussa tapauksessa varmuutta kuin alkionsiirroissa.
Kiitos kun tsemppaatte ja luotte toivoa, ihania ootte :heart:
Mie en vaan uskalla liikaa toivoa, vaikka näitä oljenkorsia ja onnistumistarinoita onkin. Se kosahdus on aivan valtaisa jos mitään ei löydykkään, niin varaudun siihen pahimpaankin vaihtoehtoon :ashamed: