Seurattuani pari päivää teidän keskustelujanne, päätin liittyä mukaan :wave:
Olen siis uusi tulokas tällä palstalla (ja itse asiassa muutenkin foorumeissa)
Odotamme esikoistamme syntyvän parin kuukauden päästä. LA on siis 8.10 ja nyt on rv 31+0 menossa. Raskaus on edennyt normaalisti ilman suurempia komplikaatioita ainakin tähän mennessä. Kiloja on kertynyt jo reilut 10, mutta toivo vielä elää, että pystyn pysymään siinä keskivertolukemissa eli alle 12 kg
Teidän keskustelujanne lukiessa, mulle tuli kauhea paniikki. En ole hankkinut vielä mitään vaatteita vauvalle!!!! Peräti miettinyt, mitä sille laittaa päälle sairaalasta lähtiessä. :headwall: Minä olen koko ajan ajatellut niin, että ensin katson, mitä äippäpakkauksessa tulee (josta ei muuten vieläkään KELAsta saatu mitään tietoa) ja sitten rupean jo hankkimaan kaikki tarpeellinen. Tosin, näkeehän netistäkin, mitä siinä äp:ssä on.... Kauhean syyllinen olo. Menin eilen lounastauolla ostamaan pari kietaisupaitaa vauvalle näin aluksi
Vasta eilen tuli hankittua pinnasänky kaikkine tarvikkeineen. Tarkoitus oli hankkia vielä vaunutkin, mutta minun tuurillani juuri ne, mitä oon suunnitellut hankkivani loppuivat (siis juuri se tietty kuosivaihtoehto). Olin ihan shokissa. Myyjä kyllä rauhoitteli, että niitä on tulossa lisää elo-syyskuussa ja me varattiin ne heti. Nimittäin meidän kaupungissamme missään muualla ei myydä Gesslein-merkkisiä vaunuja, joten on vain pakko jäädä odottelemaan, kun mitään muuta minä en huoli ? Toinen vaihtoehto olisi tilata ne netistä suoraan Saksasta ja vielä hieman edullisemmin, mutta liian myöhään tuli tutkittua tuo vaihtoehto ja nyt epäilyttää, että jos nyt tilaan, tulevat aivan liian myöhään. En siis uskalla ryhtyä tuohon.
Selällä nukkumisesta sen verran, että itselläni vaavi tuntuu pitävän eniten juuri tästä asennostani, sillä heti, kun käännyn kyljelleni, se rupee potkimaan ja ikään kuin etsimään mukavampaa asentoa. Välillä joudun väkisinkin vaihtamaan asentoani. Yöllä tosin taidan nukkua kuitenkin enimmäkseen kyljilläni, mutta selälläkään nukkuminen ei haittaa mitenkään.
Lampaantaljan olemme kans hankkineet IKEAsta. Se on niin ihanan pehmoista!!!! Kaverillani, jolla on 8 kk vauva, on samanlainen. Sitä tuli kuulemma käytettyä paljon esim. vauvaa lattialle tai sohvalle laittaessa. Vaunuissa en ole nähnyt hänen käyttävän sitä. Saa nähdä, mihin me sitä loppujen lopuksi käytetään ?
Töitä ei enää millään jaksaisi tehdä, mutta on pakko vielä sinnitellä muutama viikko. Palaan nyt siis töiden pariin.
Kaikille mukavaa päivän jatkoa!!!
Margo 31+0
:flower: