Lokakuun inssipiinailijat

Sunnuntai 28.10

taria...............Luget..........................................................kp36/ pp23
Popsy.............Gonal-f+Pregnyl+Luget..............................kp35/ pp20
JEEP...............Metut+Terot+Clomit+Pregnyl+Puregon......kp30/ pp19
mmm................Clomit+Puregon+Pregnyl.........................kp24 / pp11
Ilona G.............Menopur+Pregnyl+Luget.........................kp? / pp11
Pupuvaimo.......Menopur+pregnyl+luget..........................kp 24 / pp9
Raitapaitainen..Metut, Terot, Clomit, Puregon, Pregnyl...kp 24/PP9
Ruusunen79....................................................................kp22 / pp10


Plussanneet :heart:
Kurreliini

Haamuilleet ;)

Pudonneet :hug:
Sini78
Viipsu


..Taisin saada kiireessä listan ihan sekaisin, eli korjailkaahan väärin menneet .. :wave:
 
Tervetuloa! =) :flower:

Mulla on semmonen olo että vuoto alkaa kohta, maha sillai lievästi arka. Kohta ne menkkakivut alkaa oikeesti. Perjantaista lähtien ollu mahassa semmonen "hetkellä millä hyvänsä" olo. Toivo mennyt. Arvatkaa harmittaako :'(
 
Heippa!
Meikäläisen voi ainakin pudottaa tuolta listalta, täällä mennään nimittäin jo uutta kiertoa kp4. Huomenna ilmeisesti alkaa taas piikittelyt, joten nöyrän toiveikkaasti käynnistelemme uutta yritystä!
Hassua, että vaikka noi piikittelyt ja lääkärissä ramppaaminen ei mitään kivoja juttuja ole, niin jotenkin taas helpottaa kun pääsee konkreettisesti tekemään asian eteen jotakin ja aikakin tuntuu menevän nopeammin, kun on aikataulutettu mitä milloinkin pitää tehdä! =)
Ja jos kaikki menee suht samalla aikataululla kun eka, sitähän olisi toinen inssikin jo ens viikolla!

Tsemppiä ja plussaonnea kovasti kaikille vielä piinaileville!
 
Maanantai 29.10


mmm................Clomit+Puregon+Pregnyl........................kp25 / pp12
Ilona G.............Menopur+Pregnyl+Luget........................kp?. . / pp12
Pupuvaimo.......Menopur+pregnyl+luget.........................kp 25/ pp10
Raitapaitainen..Metut, Terot, Clomit, Puregon, Pregnyl..kp 25/ PP10
Ruusunen79...................................................................kp23 / pp11


Plussanneet :heart:
Kurreliini

Haamuilleet ;)

Pudonneet :hug:
Sini78
Viipsu
Taria
Popsy
JEEP

Huomenta!

Parempaa onnea matkaan Popsy! Tiiän just mille tuo tuntuu; jotenkin hyvä ja toiveikas olo kun pääsee konkreettisesti tekemään asian hyväksi jotain :hug:

Mitäs oireita vielä piinailevilla on?
Itsellä ei juuri muuta kuin ajoittaista alamaha-vihlontaa ja painajaisia |O

Mites IlonaG? ja tietysti muutkin? mmm? :wave:
 
Täällä ei ole mitään muuta kuin vahva tunne että ei ole tärpännyt. Kamala nälkä on yhä koko ajan, viime yönäkin jouduin nousemaan ja syömään keskellä yötä. Tätä tahtia mahani paisuu vaikkei siellä mitään elämää olisikaan. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusunen79:
Täällä ei ole mitään muuta kuin vahva tunne että ei ole tärpännyt. Kamala nälkä on yhä koko ajan, viime yönäkin jouduin nousemaan ja syömään keskellä yötä. Tätä tahtia mahani paisuu vaikkei siellä mitään elämää olisikaan. :p
TÄYSI PEESI!! Miten voikin maha kurnia koko ajan |O ..ja nää painajaiset; en välttämättä herää niihin mutta muistan täysin aamulla :snotty:
 
Sini78, Viipsu, Taria, Popsy ja JEEP :hug: :hug: Onnea teille kaikille seuraavaan kiertoon ja hurjasti tsemppiä matkaan!

Mites vielä piinapäiviä viettävät? Miltäs tilanne vaikuttaa? :p Täälläkin on muuten ruokahalu ollut kohdillaan, vaikka kaipa tässä pitäis enemmänkin olla pahoinvointia... ees kahvi ei tee yhtään pahaa. Tissit kyllä paisuu ja painaa kohta 10 kiloa kipale ja masussa nippailee, mutta muuten aika lailla "oireetonta"...

Kivaa viikkoa kaikille,
Kurreliini
 
Voi miten toivon, että pääsisin Kurreliinin asemaan :hug:
täällä vasta pp 10, ja oireet lyhyesti nämä:
-palan tunne kurkussa
-palelee
-viiltelyä alavatsassa

Meidän lista hiipuu pikkuhiljaa.. Onneksi saatiin edes 1 plussa!! =) :heart:
 
Ruususta komppaan eli ei ole kovin vahva tunne tärppäämisestä. Pitihän sitä taas tänä aamuna nega testata. :headwall:

Eilen illalla ja viime yönä oli suhteellisen kovaa vihlovaa kipua oikean munasarjan paikkeilla. Siellä sen mun 18mm folli silloin inssin aikaan köllötteli. Jos ei olisi piinailut päällä niin olisin ottanut kipulääkettä. Täti se siellä varmaan ferrariaan käynnistelee.

Tulis sitten jos on tullakseen niin pääsisin tuolla jäljelle jääneellä Puregonilla vielä seuraavaan inssiin kun se kuitenkin säilyy 28vrk. Toiveissa on hyvä elää. :|
 
mmm
:hug: kaikille tädin uhreille.

Ruusunen79 mulla kans sama tunne siitä tärppäämisestä, tosin nälkään en ole yöllä heräillyt :)

Raitapaitainen samoja ajatuksia täälläkin, Puregonia nimittäin jäi vielä seuraavaan yritykseen jos vain ei mee vanhaksi. Tunnusta tosin et viimeksi pistin 75iu ampullista joka oli mennyt edellispäivänä vanhaksi :ashamed: on se vaan niin pirun kallista, etten yhden päivän takia raskinut heittää menemään.

Mites niitten lämpöjen kanssa on? Milloin niitä pitäs mitata ja miksi? En ole tähän rumbaan koskaan alkanu, mut nyt mittaillu muutamana päivänä niin 36.8-37.4 astetta suunnilleen. Normisti ehkä n. 36.4.
Valkovuotoa on vielä reippaanlaisesti, rinnat eivät ehkä enää niin arat raskaat kylläkin. Alaselkä ei nyt kipeänä, monesti nimittäin enne menkkoja kipuilee. Alavatsa outo? jotkut jalkojen asennot aiheuttaa epämielyttävää tunnetta vatsassa, varsinkin jos esim. istuu polvet rintojen tasolla(kiristää mahaa). Onhan näitä oireita, mut vielä kun tietäis et onko ne mielikuvituksen tuottamia.

Mies tosin nähnyt useampana yönä vauvaunia, minä en kertaakaan :LOL:

t.mmm
 
Mitenköhän sen Puregonin säilymisen kanssa on.. Kai sitä voi käyttää viä esim 31pv avaamisen jälkeen? Ei kai me olla ainoita, jotka on niin tehny.. :D

Mulla tosin jäljellä vaan 150IU, että periaatteessa voisi riittää kolmeksi päiväksi. Kurjaa jos sitten tuleekin ohje, että pistä 5pv 50IU/vrk. Menenkö sitten ostamaan lisää vai lopetanko kesken...

Miten teillä muilla, joilla on plussia tullut niin mitkä on olleet ne aikaisimmat pp:t kun ootte tuplaviivat saaneet?

nim. Minäkö malttamaton?
 
oon kuullut, että aikaisimmat haamut on tullut pp 9, mutta en muista oliko inssistä vai passista; oon ymmärtänyt, että rankemmissa hoidoissa plussa näkyy nopeemmin koska hedelmöittyminen on tapahtunut jo muualla =) ..että pakko meidän on vielä malttaa..kun vaan jaksais :headwall: :LOL:
 
Iltaa mimmit!
Oon kiertopäivistä sekasin, tänään kai 24. Mikäs pp se mahtaa olla (inssi oli tänä keskiviikkona 2 viikkoa sitten). Koskakohan sitä saisi testata.
Olo on samaa vaan. Masussa on lievä outous, ei kipuja vaan sitä kipuja enteilevää oloa :LOL:
Kaikki nippailut ja viiltelyt ja repimiset masussa on loppuneet tyystiin. Valkkistakaan ei oo kun minimaalisesti. Oireita ei siis ole.

Kävin hakemassa klinikalta tänään uuden lääkereseptin ensi kiertoon... että näin täällä.. negatiivisuutta ilmassa :( Sain tupla annoksen Menopuria koska "vaadin" kasvattaa kaksi tai kolme follia tämän yhden vaivaisen sijasta. Minusta teillä muilla piinaajilla on oikeita oireita!!! :)
 
Täällä herättiin oireettomaan aamuun painajaisten jälkeen :LOL: ..tiiä sitten Ilona G näistä kenenkään oireista :whistle:
Mullakin nostettiin tässä kierrossa menopur tupliin, mutta huomattiin vasta niin myöhään että ehdin pistää vaan kaks viimeistä pistosta tuplilla :ashamed: Ultrassa kun näkyi yksi 15 mm ja kaksi 10 mm.stä -> yrittävät viime hädässä saada kaksi pienempääkin kasvamaan tuplaamalla annoksen, mutta liian myöhään :headwall: No, nyt on kelan korvauskatto täynnä, eli vaikka triploja tänne :kieh: :snotty:

 
Tiistai 30.10


mmm................Clomit+Puregon+Pregnyl........................kp26 / pp13
Ilona G.............Menopur+Pregnyl+Luget........................kp? / pp13
Pupuvaimo.......Menopur+pregnyl+luget.........................kp26/ pp11
Raitapaitainen..Metut, Terot, Clomit, Puregon, Pregnyl..kp26/ PP11
Ruusunen79...................................................................kp24 /pp12


Plussanneet :heart:
Kurreliini

Haamuilleet ;)

Pudonneet :hug:
Sini78
Viipsu
Taria
Popsy
JEEP

 
Jos huolitte, niin olisin liittymässä piakkoin joukkoonne.. Olen 33v., mies 35v. Tässä odotellaan tätiä tulevaksi ja ens kierrossa olis sit tulossa eka inssi. Eli ihan alkutaipaleella ollaan hoidoissa. Kolme clomikiertoa takana tuloksetta ja kerran pistin Pregnylin. Clomit tehonneet hyvin, viimeksi oli kolme munasolua irtoamassa! Mutta eipä se paljon auta ku miehellä on huonot simpat. Liikkuvuus varsinkin tosi huono.. :/ Mulla todettu lievä PCO, munatorvien aukiolotutkimuksessa röörit auki =)
Ollaan Väestöliitolla hoidossa. Nyt menossa kp 27.
Teillähän on kaikilla menos jännät päivät! Koska inssin jälkeen suositellaan testaamaan?
 
mmm
Ilona G pp eli piinapäivä ja lasketaan käsittääkseni sillain, et inssin jälkeinen päivä olisi pp1(korjatkaa, jos olen väärässä). Onkohan se lääkäri tai paikkakohtaista toi follien kasvatus systeemi. Ajattelin vaan et miks toisille pyritään kasvattamaan yksi ja toisille(mulle) pyritään useampaan folliin(kolme)?

Näistä oireista vielä et, jotenkin en usko et ois aitoja, koska viimeksikin oli samantyyppisiä oireita. Tosin valkovuotoa ei näin runsaasti ja inssipäivänä oli alamaha tosi kipeenä koko päivän(ovulaatio kipujako?)Eka inssissä ei ollut yhtään kipeenä.

Mulle annettiin ohjeeksi et n. kolme viikkoo inssin jälkeen voi alkaa testaileen, joten pitkä on odottavan aika. Tosin mulla ehtii kyllä ne menkatkit alkaan ennen sitä Sit antoivat ohjeeksi testata vaikka menkat alkaisivatkin, koska joskushan ne voi tulla vaikka olisikin raskaana, Clomejahan ei saa syödä jos on raskaana, siksi testaus.

Tervetuloa joukkoon kamilla :wave:

t.mmm
 
Heippa ja tervetuloa Kamilla! :wave:

..aamulla kirjoitin pitkän pätkän, mutta näköjään hävisi jonnekin :xmas:

mmm: Kyllä meillekin oli/on tarkoitus kasvatella useampia folleja, useampi follihan moninkertaistaa onnistumismahdollisuuden =) ..yksi vaan sitkeesti tulee :headwall:
Testailla saa pp16, veritestiin mulla on aika 5.11. .kun vaan jaksais kiltisti piinailla sinne asti :whistle:

Täällä piinaillaan urakalla, ei mitään ihmeellisiä tuntemuksia kuin levottomat yöunet :/
 
Kiva kun pääsen piinailemaan teidän kaa :) Oon ihmetellyt tässä tuntemuksiani, kun oviksesta lähtien eli n.1.5 viikkoa on masun pohjassa tuntunut kummalliselta.. Ovis on aiemminkin ollut kipee (heh, vaikka eipä siitä oo kokemusta muuta ku näitten clomikuurien ajalta!) mut hellittänyt sit muutaman päivän jälkeen. Nyt se on niinkuin "jäänyt päälle" ja päivittäin (enemmän tai vähemmän) tuntuu sellaista polttavaa tunnetta munasarjoissa tai jossain siellä!? Kaiken hyvän lisäksi en oo edes syönyt clomeja tässä kierrossa, koska inssiä ei olis keretty tekemään tähän kiertoon. Tai sit oon vielä niin tottumaton näihin hormonien aihettamiin oireisiin, et ihmettelen turhia..!
Vaihdettiin hoitopaikkaa Väestöliittoon, jossa oli aivan uudet kuviot. Edellinen lääkäri "luovutti" kolmen clomi-kuurin jälkeen lähinnä miehen huonon koepesu-tuloksen takia ja laittoi meidät suoraan IVF/ICSI-jonoon! Ei sit jaksettu jonotella julkisella ja siirryttiin Väestöliittoon. Lääkäri (ja paikan ylilääkäri) oli sitä mieltä et kokeillaan nyt kuitenkin inssiä/inssejä ensin, koska eka simppanäyte muutamaa kuukautta aiemmin oli paljon parempi.
Onko muilla ollut vastaavanlaisia oireita clomeista?
 
Tervetuloa Kamilla! :flower: =)
Minä en sitten osaa tulkita mitään tuntemuksia enää ;) Joka kierrossa kun tuppaa olemaan niin omanlaiset oireensa ja kaikki. Tän inssin jälkeen olin tosi toiveikas, ja havaitsin jopa selkeitä mahdollisia oireita (kuten yskiessä mahaa vihlaisi) :LOL: mutta taitaapi olla mulla pääkoppa ihan mullinmallin näistä hoidoista..
Kova flunssa jyllää vieläkin.

Itse vaadin lääkkeiden tuplaamista koska haluan paremmat mahikset seuraavaan inssiin jos siihen joudutaan. Jos folleja irrotetaan 2-3 ovat mahdollisuudet tärppiin moninkertaiset. Mullakin kp 7 lisättiin lääkeannosta mutta se ei mullakaan auttanut muuten kun kasvatti sitä ainoaa johtofollia vaan nopeammin. Yritin saada mukaan toisenkin, vaan ei auttanut. Nyt alusta lähtien tuplalääkkeet ja toivottavasti saan ne 2-3 follia!! Toisaalta tuossa on vaara että niitä tuleekin liikaa.. :headwall:

Kuka siis saa testata seuraavana?

 
mmm
Mulla on clomit ja lisäksi puregon, joten en osaa sanoa niiden oireista muuta kun, että raskaus oireita muistuttaa :LOL:

Ilona G me taidetaan olla seuraavat mahd. testaajat ja Ruusunen79 tulee heti kannoilla. Mä en kyllä aio testata lähipäivinä, vasta su ellei täti ole saapunut ennen sitä ja vahva tunne on ettei tartte testailla :headwall: Milloin muuten ajattelitte testata?
Mulla on ollut nyt molemmilla inssi-kerroilla kolme isoa follia ja jos nytkin epäonnistuu, niin mä oon kyllä jo toivoton tapaus niiden suhteen :/ Ei ainakaan täällä ole vaaraa, että tulis liikaa. Minkä hintaista toi Menopur on? Onko sen vaikutus samantapainen kuin esim. puregonin?

 
mmm; täältä löytyy http://www.yliopistonapteekki.fi/searchProductInfo.do?searchResultByProductName=MENOPUR+INJEKTIOKUIVA-AINE+JA+LIUOTIN+75+IU&manufacturer=FERRING
-> eli aikasta kallista, katto tulee äkkiä vastaan :wave:

Täysi peesi jälleen kerran Ilona G:n kanssa; kaikkia hienoja oireita on; aamulla yökkäsin kun pesin hampaita, ja töissä huomasin kurjia vihlaisuja selässä kun kävelin :LOL: muutenkin meillle kävi samoin kuin teille tuon annoksen lisäyksen jälkeen..

..jos testaamisen vois jättää sunnuntaihin.. :whistle: ..ehkä..
 
Ja tervetuloa Kamilla! Lienet samassa paikassa hoidoissa kuin minäkin. Lääkärin tuntomerkit: Lievää yhdennäköisyyttä laulaja-Frederikin kanssa..?? B)

Jäittekö te kokonaan pois julkisen puolen jonostakin? :eek:

Mulla myös samat "viat", lääkkeet ja suunnitelmat kuin sulla eli pco, clomikierrot takana ja eka inssikin jo, jota nyt piinailen pp11.
Meillä myös toukokuussa annetussa näytteessä oli simpoissa vikaa mutta tosin määrä korvasi silloin laadun. Mitään muutoksia miehellä ei ole elämään tullut mutta nyt kun vietiin siimahännät inssiä varten niin olikin ihan priimaa tavaraa. :)

Mulle sanottiin, että sais testata perjantaina eli pp14 ja ilmoittaa silloin Väestöliittoon mikä on tilanne. En kyllä kolmatta viikkoa malta odotella..

Juuri tänään mietin, että se on näissä hoidoissa hyvä puoli, että heti kun saa negan niin pääsee aloittamaan kierron uudestaan. Kurjinta on piinailu. Onneksi negan jälkeen ei siis tarvi odottaa kahta viikkoa, että pääsee napsimaan clomeja yms.

Tämän hetkinen oireilu.. hmm.. Alavatsan vihlaisuja, turvotuksen tunnetta munasarjoissa. Siinäpä ne.
 
Lämmöt laskusuunnassa ja kyllähän mä malttamattomana kuitenkin sen negankin testasin. Menkkakivut on alkaneet joten tämä taisi olla tässä. Toivotaan parempaa onnea seuraavaan kertaan. Kovasti tsemppiä vielä piinaileville!
 
Keskiviikko 31.10


mmm................Clomit+Puregon+Pregnyl.........................kp27 / pp14
Ilona G.............Menopur+Pregnyl+Luget.........................kp? / pp14
Pupuvaimo.......Menopur+pregnyl+luget..........................kp27/ pp12
Raitapaitainen..Metut, Terot, Clomit, Puregon, Pregnyl...kp27/ PP12
Ruusunen79....................................................................kp25/pp13


Plussanneet :heart:
Kurreliini

Haamuilleet ;)

Pudonneet :hug:
Sini78
Viipsu
Taria
Popsy
JEEP

[/quote]

 

Yhteistyössä