Lokakuun inssipiinailijat

Moi Marika28! Mulla on ollut Puregonin annos 50iu päivässä, ja yleensä olen joutunut piikittelemään noin 8-10 päivää. Ollaan siis ovulaation induktiossa ja inssiin tähdätään. Uskoisin, että IVF:ssä annokset on suurempia, kun pyritään saamaan enemmän munasoluja.
 
Keskiviikko 24.10.
taria.....................Luget...........................................kp32/ pp19
Popsy..............Gonal-f+Pregnyl+Luget.....................kp31/ pp16
JEEP.......Metut+Terot+Clomit+Pregnyl+Puregon......kp26 / pp15
viipsu..................................................................... ...............pp13
Sini 78................Puregon+Pregnyl...........................kp27 / pp12
mmm..........Clomit+Puregon+Pregnyl.......................kp20 / pp7
Ilona G.........Menopur+Pregnyl+Luget.....................kp? / pp7
Pupuvaimo.....Menopur+pregnyl+luget....................kp 20 / pp5
Ruusunen79.............................................................kp18 / pp6

Plussanneet :

Kurreliini

Tervetuloa joukkoon, Ilona G! Lisäsin sut listaan, toivottavasti meni oikein...

Mulla on ollu aika paljon menkkamaisia tuntemuksia, esim. viime yönä heräsin pariinkin otteeseen alavatsan juilimiseen...Koko ajan pelkään, että menkat alkaa! Kaikki viittaa taas siihen...No, viikonloppuna sen viimeistään tietää. Ens kierto onkin sitten taukoa, ja sen jälkeen taas Puregonit kehiin. Tai jos hoitajien irtisanoutumiset toteutuu, niin sitten en tiedä milloin hoidot jatkuu. Tekis mieli ruinata joltain lääkäriltä edes Clomiresepti, niitä kun voi huolettomammin popsia ilman ultrassa käyntejä.
 
Marika28, mulla on ollut Puregon-annos 50 iu päivässä, paitsi nyt tässä kierrossa sitä nostettiin, kun follit ei olleet toivotulla vauhdilla kasvaneet. Ekat 7 päivää siis pistelin 50 iu ja sitten 6 seuraavaa päivää sen 100 iu.

Pupuvaimo, mun oireet oli siis pääasiassa se tissien ja etenkin nännien kipuilu ja aristus, joka siis alkoi tosi pian inssin jälkeen. Sen lisäksi maha oli aika sekaisin, ja ilmavaivat vaivasi. Vaivaa siis toki yhä. Mutta se on mulle muutenkin aika tyypillistä, joten en tiedä onko sillä mitään tekemistä koko asian kanssa. :p Mutta siis mulla oli nyt paljon vähemmän "oireita" kuin edellisellä kerralla... Ja oikeastaan ennen sitä päivää kun menkkojen piti alkaa, niin ei ollut mitään menkkatuntemuksia eikä juilimisia vatsassa, mutta nyt sitten haamun jälkeen niitä on ollut tasaseen tahtiin. Nippaa ja kipristää, ja vessareissut pelottaa...

Kävin aamulla verikokeessa ja nyt tänään tai huomenna saadaan sitten tarkat hormonimäärät, josta voi ehkä päätellä sitten jotakin. Tai sitten ei. Ja ultra-ajankin mulle antoivat, mutta se on vasta isänpäivän jälkeen. Sinnekin tuntuis nyt olevan ihan valovuosi. Odottavan aika on pitkä, ihan joka käänteessä. Eikä sitä vaan osaa millään ottaa rennosti ja olla miettimättä koko asiaa, ei vaikka mies sitä kuinka yrittää neuvoa... :saint:

Koskas täällä alkaa seuraavat testailut, eli millon olette ajatelleet testata?

Plussapuhureita arvon naiset!! =) Ihan hurjan paljon!

Kurreliini
 
mmm
Marika28 Mulla Puregon annostus 75iu kierron 8-9 päivinä. Clomit meni 2tbl kierron 3-7 päivinä. Ja lääkärin mukaan tällä lääkityksellä on tarkoituksena saada useampi folli kasvamaan. Tosin kierron takia minun piti pistää yksi ylimmääräinen päivä Puregonia eli siis 75iu kolmena päivänä.

Onko kellään muuten runsaampaa valkovuotoa ilmennyt? Voisiko johtua lääkkeistä? Hiivatulehdustako?

Sini78 mulla kans tuli rinnat ja varsinkin nännit kipeiksi tyyliin pp5, mutta niin tulivat viimeksikin ja raskaanahan en ollut. Ja sama kipeytyminen alkoi taas ja varhaisessa vaiheessa, joten en henk.kohtaisesti usko, että minulla olisi oire raskaudesta. Mutta tää on niin tyypistä kiinni :) Toivottavasti oireet sinulla viittaisivat salamatkustajaan :heart:

t.mmm
 
Tänään taas nega! Vatsanippailu on heikentynyt mutta nännit ovat kohta kuin leipälautaset :LOL: Raskaana ei siis kait olla mutta enpä muista oisko ikinä ollut tällaisia daisari-oireita :p

Ihan sataprosenttisesti en luovuta ennenkuin menkat alkaa eli parin päivän päästä uudestaan ellei mitään tapahdu. Normaali kiertohan mulla on 31-36 pvää mutta enpä tiedä onko sillä joku merkitys inssin jälkeen että alkaako kk kuitenkin normaalisti oikeaan aikaan vai pitäisikö niillä alkaa aikaisemmin? Tänään pp 15.
 
JEEP, ei tosiaan kannata vielä antaa periksi eikä luovuttaa. Pidät vaan tädin poissa, niin kaikki on mahdollista. :D Ja jaan kanssasi noi daisarioireet, eli tissit on turvoksissa ja samoin nännit ja vielä aikasen arat kaikista osumista ja tärinästä... :p

Sain äsken verikokeen tulokset ja kaipa se on nyt uskottava, että raskaana ollaan. :heart: Tosin arvot oli kuulemma päivän jäljessä, eli se viittais siihen, että hedelmöittyminen ei ole tapahtunut ainakaan vielä inssipäivänä vaan vasta sen jälkeen. Ja nyt sitten ei muuta tehdä, kun taas vaan ootellaan. Jollei siis mitään muutoksia tule mun olotilaan.

Kurreliini
 
Kurreliini: Hurjasti onnea!! Pidetään peukut pystyssä, että kaikki sujuu hyvin! Tää on helppo sanoa, mutta koeta ottaa iisisti ja nauttia plussasta. Kiva kuulla, että jollakin onnistaa, se antaa voimia uskoa, että itselläkin voisi joskus tärpätä.

Täällä on monia uusia piinailijoita, joilla on pahimmat piinapäivät menossa. Koettakaa jaksaa, vaikka aina se on yhtä jännää.

Minä olen tosiaan lopullisesti tippunut näistä piinailuista, tänään alkoi kunnollinen vuoto :( Se nyt ei ollut mikään yllätys, sen neganhan testasin jo viime viikonloppuna. Joku kyseli Lugesteronin käytöstä. Minä jatkoin sitä vielä negan jälkeen oikeastaan ihan siksi, että laskelmoin seuraavan oviksen ajankohtaa ja lugejen käyttöä jatkamalla sain sen toivottavasti siirtymään niin, ettei osu viikonlopulle.

Meillä on siis kolmas ja viimeinen inssi edessä marraskuun alussa (jos siis ovis ei osu viikonlopulle) ja lääkäri oli sitä mieltä, että ei oteta tueksi mitään lääkitystä. Clomeja kuulemma voisi käyttää, mutta niillä ei ole loppupeleissä vaikutusta tulokseen, kun kuitenkin ovuloin muutenkin mainiosti.

Olen itsekin vähän ihmeissäni, etten ole saanut vieläkään mitään itku-parkukohtausta negan seurauksena. Viimeiseen inssiin lähtee tosi vähin odotuksin, lähinnä ajatellen, että ihme jos tärppää. Uskoisin, että viimeisen inssin jälkeen iskee "kriisi" ja suru puseroon, sitten siirrytään varmaan julkiselle puolelle ja alkaa ihan toisenlainen ja raskaampi hoitorumba...

Pitäkäähän lippu korkealla ja tehtailkaa plussia Kurreliinin esimerkin innoittamana =) Käyn vakoilemassa teidän kuulumisia ja jos joku inssipiinailee marraskuussa, niin tavataan silloin :wave:


 
iltaa!! kurreliinille ensiksi isot onnittelut, oli varmasti mahtavaa saada verikokeenkin tulokset :hug: =)
tosi kiva lukea kaikkien oireista ja kaikesta muustakin. mulla on aika kipeä olo, oon ollut vuoteenomana kamalan flunssan kanssa :snotty:
jotenkin oon ihan heikkona, heh, olispa tää "oire" :whistle:
mulla on tosiaan tosta vasemmalta puolelta vihlaissut ja repäissyt monta kertaa jo, ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin toivon että se olis sitä kuuluisaa kohdun kasvua :p tisutkin on vielä kipeenä.. ilmavaivoja, muutama näppykin tullut naamaan.. huiiiiii miten mielikuvitus lentää - etten vaan taas tippuisi korkealta viikon päästä..

mmm kyselit siitä valkovuodosta: meillä on yksi lapsi, hoidoilla saatu. silloin kun raskauduin alkoi mulla kp 21 ihan huomattava valkovuoto mitä ihmettelin. se tarkoitti raskautta! jos nytkin alkaisi niin villiintyisin totaalisesti :LOL:

 
taria, kuinka kauan sulla meni noista lugeista menkkoihin? Siis niiden lopetuksesta..
Mä lopetin ne tiistaiaamuna (siis silloin laitoin vielä yhden) kun testasin negan. Nyt kp32/pp17 eikä vielä mitään, kauankohan sitä joutuu odottelemaan..? Alkais vaan jo, niin sais edes taas aloitettua uuden yrityksen!
 
Hei Popsy :) mulla meni 3 päivää vimpan lugen jälkeen, että täti kaarsi paikalle =) On se vaan hassua, että ensin toivoo ettei menkat alkais, ja negan jälkeen odottamalla odottaa ettei menis aikaa hukkaan.. :ashamed: Tsemppiä!! :hug:

Täällä vasta pp6, eli älkäähän hylätkö ketjua te edellä kulkijat :wave:
"Oireina" tässä vaiheessa omituiset kipristelyt molemmilla puolilla alamahassa ja painon tunne. Lisäksi tänään ollut jotenkin märkä olo :x
 
Kiitos kaikille hurjasti onnitteluista, kyllä se plussa vaan hyvältä tuntuu. :heart: Ja toivotaan, että te loput perässä piinailevat liitytte mun seuraan, sillä olis tosi, tosi kiva saada muitakin plussaketjuun! nyt siellä on vähän yksinäistä... :saint: Plussapuhureita!!!! +++++++

Taria, erityiskiitos peukkujen pitämisestä. :hug: Sitä tässä kyllä tarvitaan, ja oot niin oikeassa, että vaikea kaikesta huolimatta ottaa iisisti. Ja pahoittelut sun vuodon alkamisesta. Ja älä jookos vielä luovu toivosta vikan inssin suhteen, sillä kyllähän nää jutut saattaa kuitenkin olla tosi pienestä kiinni. Toivoa pitää aina olla. Ja toivotaan kovasti, ettei inssi nyt sitten osuis tylsästi just viikonlopulle. Tsemppiä jo nyt tulevaan piinailuun!

Millasia oireita teillä piinailijat on? Onko löytynyt mitään uutta? :p

Terkuin,
Kurreliini
 
mmm
Vielä kerran onnea Kurreliini!

IlonaG joo voisikohan olla oire raskaudesta...hm taitaa olla meikän mielikuvitus jo todella taitava ku kehittelee tälläisenkin oireen :LOL:

viipsu :hug:

Apua! Wc-reissulla huomasin hieman punertavaa vuotoa paperilla. Ei mitään tietoa että täti voisi vielä tulla, nyt kp21(pp8). Nyt jos täti tulee niin menee kyllä täysin hermot :kieh: paniikki! :'(

t.mmm
 
Voi ei viipsu! :hug: voi ei mmm, toivotaan ettei tarkoita mitään pahaa, vaan loppuu siinä missä alkoi ja jatkat piinailua meidän kanssa!! :hug: Mitä oireita sulla muuten on? mulla tänään pp 6, mahanippailut vähentynyt mutta maitomainen valkkari alkoi aamusella.. :x

Entäs muut, kertokaahan kuulumisia! :wave:
 
Eilen se täti sitten kurvasi tännekin :'( On ollut tässä vähän muitakin vastoinkäymisiä, joten mieli on aika maassa tällä hetkellä. :/ Meille tulee nyt ainakin kuukauden tauko hoidoissa, joten taidan siirtyä taustailemaan. Toki seurailen ainakin tän ketjun viimeisten piinailijoiden kuulumisia, josko sieltä vielä joku plussa tulisi :)

Viipsu ja taria, koitetaan jaksaa :hug:

Popsy ja JEEP, mitäs teille kuuluu?

mmm, Ruusunen79 , Pupuvaimo ja Ilona G, pidän peukkuja teille!
 
Viipsu, Taria ja Sini voi ei.... :hug: :flower:

mmm onkos vuotoa vielä vai loppuiko se??

mitäs muille kuuluupi?? oireita?? =)

mulla massu jotenkin oudosti kipee, ei menkkakipuja mutta se varmaan seuraavaksi. tänään on ihan varma että nega tulee on jotenkin semmonen olo :headwall:

pupuvaimo tuo valkkis voipi olla hyvä merkki... ;)
 
tää tosiaan on niiiiin tätä !!! :LOL:
mullon semmonen "nega, plussa, plussa, nega" fiilis, pakko ajatella muita juttuja...
koska ne keksii laitteen etta HETI näkee tuloksen, ei tarttis piinailla kun sekuntti tai jotain ;)
 
mmm
Sini 78 :hug: ja voimia teille muillekkin tädin uhriksi joutuneille.

Mulla onneksi ei vuotoa ole sen koommin näkynyt :) valkkaria vielä kuitenkin jonkin verran ja rintojen arkuutta, mutta ehkä vähenemään päin. Niinpä.....elikkä vielä piinaillaan mukana :)

t.mmm
 
mmm
Ilona G jep, mukana ollaan kunnes toisin "todistetaan"....Mulla myös erittäin nega tunnelma. Mahassa paineen tunnetta, muttta on siellä ilmaakin :) , autolla ajaessa kuopat tuntuu tärähtelynä alavatsassa, mutta ei silti jaksa uskoa. Mulla kp 23, joten kaipa ne menkat voi sit alkaa millon tahansa. Taas alkaa wc-reissut ahdistaa :headwall:

t.mmm pp10
 
Lauantaita vaan kaikille =)

--joo,siivosin just vaatekaapit :LOL: ..eipä iltaa kai paremmin voisi viettää :xmas:

Täällä kanssa megapiinailu jatkuu: erona aikaisempiin kiertoihin on, ettei nyt rinnat ole mistään kipeet, korkeintaan vähän sivuista. Ilmaa pakista löytyy myös, samoin tuntuu outoa kuplintaa.. ei ihan normit luulotaudin oireet =) :LOL: Mut, eiköhän mennä + fiiliksillä loppuun saakka :wave:

Onko kellään muuten kokemusta noista netin Vilja testeistä?

t. pupuvaimo ja pp9
 
Vieläkö mahtuu joukkoon?? :)
Olen seuraillut pinoanne (tai siirtymistänne pinosta toiseen) jo jonkin aikaa ja ajattelin nyt liittyä joukkoon.

Täällä kirjoittelee 27v (mies 29v) piinailija Pirkanmaalta ja eka inssi on takana. Sitä ennen oli kolme clomikiertoa. Yksityisellä puolella ollaan hoidoissa mutta Taysiin pitäisi päästä tammikuun puoliväliin mennessä. Lapsettomuuden syynä pco ja ihan olematon oma hormonitoiminta.

Tähän ekaan inssiin söin ensin viikon Teroja, sitten kp 2-10 Clomeja, KP 11-13 pistin Puregonia 50 IU/vrk ja sitten Pregnylin kp 14. Inssi siis tehtiin perjantaina 19.10, joten nyt PP9. Kierto yleensä 39päivää -ikuisuus.

Pinoutuisin siis seuraavilla tiedoilla:
Raitapaitainen......Metut, Terot, Clomit, Puregon, Pregnyl......PP9/KP 24.
 

Yhteistyössä