Tervetuloa kovasti mukaan
Ilona G! Ja täällähän on tosi monta, jotka menee ihan samassa tahdissa ja piinailee kovastikin yhtä aikaa. Tosi kiva juttu. =)
Vyöhyketerapiasta sen verran, että mulla oli itse asiassa varattuna aika tän viikon maanantaille, eikä ihan pelkästään lapsettomuuden takia, vaan kun on kaikkea muutakin pientä remppaa, kuten tuo vatsa, joka oikkuilee ihan koko ajan. Käsin siellä juttelemassa, ja koska en ole ennen ollut vyöhyketerapiassa, niin se terapeutti ei halunnut aloittaa sitä nyt, jos mahdollisesti olenkin raskaana. Sanoi, että tervetuloa 3 kk:n jälkeen uudestaan. Ja ajattelin kyllä mennä kokeilemaan joka tapauksessa.
Ekalla inssikerralla pistin pregnylin 36 tuntia ennen inssiä, mutta nyt tässä kierrossa siis ohje oli 17 h ennen inssiä. Ja katsoin tosta saamastani hoitoselosteesta, että nyt viime kerralla pesun jälkeen liikkuvia siittiöitä oli 17 milj. Meillähän on ongelma vasta-aineen kanssa, eli pesu auttaa nimenomaan siihen.
Ja tissien sekä nännien kipeytymisestä sen verran, että tällä inssikerralla ne kipeyty mulla ihan melkein heti inssin jälkeen ja onkin sitten olleet kipeet siitä lähtien. Välillä pikkasen vähemmän ja taas joinakin päivinä ei tiedä mitenpäin olisi, kun aina ne tökkää johonkin....
Mä lähden nyt käymään meidän klinikalla, kun pitää palauttaa hoitosuostumus allekirjoitettuna ja samalla sitten kyselen, että mitä seuraavaksi tehdään. Kun mä nyt jotenkin haluisin varmistuksen tälle mahdolliselle raskaanaololle ja mielelläni haluisin myös ultraan aika pian. Mutta katotaan mitä sanovat.
Kivaa keskiviikkoa kaikille oireilijoille ja piinailijoille.
Kurreliini