Lokakuun inssipiinailijat

Onneksi olkoon Kurreliini plussasta! Mahtavaa, että jollain aina tärppää, antaa toivoa itsellekin. Mulla on ollu jonkun verran menkkamaisia tuntemuksia, mutta en sitten tiedä...Ei auta kun odotella loppuviikkoon.

 
Huomenia!

Mä olen alkanut yllättäen jänistämään ihan toden teolla tuota testaamista vaikka aiemmin ajattelin, että testaan heti kun mahdoliista, hyvä jos edes niin pitkään malttaa odotella! Tänään pp14 suunnittelinkin, että heti aamulla testaan, mutta enpä sitten testannutkaan! Mitään oireita ei ole ja olenkin ihan satavarma, että negaa näyttäisi ja jotenkin en vaan halua nähdä sellaista tikkua. Alavatsaa kuitenkin juilii ja jomottelee lisäksi ihan siihen malliin, että menkat alkaa kohtapuoliin. Luget kaiketi saattaa vähän myöhästyttää niitä..?
Mutta jos ei tänään ala, niin huomisaamuna kai sitten rohkaistun tekemään sen testin, hui! :/


Onnea kurreliini kovasti plussasta! :flower:
 
Maanantai 22.10.
taria.....................Luget...........................................kp30/ pp17
Popsy..............Gonal-f+Pregnyl+Luget.....................kp29/ pp14
JEEP.......Metut+Terot+Clomit+Pregnyl+Puregon......kp24 / pp13
viipsu..................................................................... ...............pp11
Sini 78................Puregon+Pregnyl...........................kp25 / pp10
mmm..........Clomit+Puregon+Pregnyl.......................kp18 / pp5
Pupuvaimo.....Menopur+pregnyl+luget....................kp 18 / pp3
Ruusunen79.............................................................kp16 / pp4

Plussanneet :heart: :

Kurreliini
 
Kurreliini, hurjasti onnea plussasta, ihanaa!! =) :hug:

Popsy, on totta että luget myöhästyttää menkkoja muutamalla päivällä ja saattaa aiheuttaa muutenkin omituisia tuntemuksia, mutta + + ajatuksia silti!! =)

mmm ja Ruusunen79, mehän mennään melkein samoissa piiniksissä! Teillä kummallakaan ei vissiin ole lugeja käytössä? itse aloitan ne tänään :x
Alamahassa tällä hetkellä omituisen paineen tunne
:ashamed:
 
mmm
[/b]Kurreliini älyttömästi onnea plussasta, mahtavaa!

Popsy onnea testaamiseen ja toivottavasti se on plussaa, nyt kun on kerran vauhtiin päästy tässä pinossa :)

Sini78, Jeep, Viipsu teilläkin alkaa olla tuskaisen jännää, lykkyä tykö ja toivottavasti tätiä ei näy eikä kuulu :)

Itselläni tilanne tämä: "valeraskaus" oireet taas alkaneet rinnat ja nännit kipeenä, etovaa oloa ja lisäksi vielä huimaa..jee :kieh: Viimeksi oli sama juttu, mutta raskaanahan en sitten ollut. Nyt on pp5 joten nämä ei voi olla oikeita raskaus oireita vaan taitaa lääkkeet aiheuttaa oireet poistuessaan elimistöstä? Onko muilla mitään vastaavaa kokemusta?
Hieman kyllä masentaa, kun ois nää oireet voineet ilmestyä myöhemmin, niin olisivat hieman uskottavampia :LOL:

Voimia kaikille piinailijoille, hiljaa aika kuluu...
 
tällä sektorilla ei oo tyhmiä kysymyksiä =)
..luget on keltarauhasta, jotka auttaa kiinnittymisessä ja ehkäisee km:ja :wave: ..mutta kun on tyyliä supot, niin käyttömukavuuden voi arvata :x :x |O :headwall: Mulla tuntuu kanssa tässä kierrossa olevan kaikkia hassuja oireita ja pp 3 -> :LOL:
 
mmm
Mä tässä vaan mietin, et miksköhän mulle ei oo niitä määrätty. Me ollaan ns. selittämättömiä (epäilen kyllä et onko kaikkia mahd. tutkimuksia tehty) eli miehellä siipat ok, minulla ovuloin ainakin jotenkin ilman lääkkeitä ja lääkkeillä kasvatan muhkat follit, limis ok, torvet on auki, ei merkkejä endosta, verikokeet ok. Enkä silti raskaudu :kieh: Oma diagnoosini on, että ilmeisesti ei hedelmöity tai ei kiinnity. Kysymys kuuluukin, että millä perusteella esim. Luget määrätään?
 
mmm
jaa, no miks niitä ei mulle määrätty? Hm.. täytyy varmaan sit viimeiseen yritykseen kovistella sitä tohtoria. Tosin mulla on ne lekurit vaihdellut tiheään. Käydään julkisella ja siellä tuntuu olevan aina kiire. Itse on lisäksi niin äimän käkenä joka kerta, eikä tahdo saada sanaa suusta, saatikka älyäis kysyä jotain asiallista tai vaatia lisää lääkkeitä :LOL:
Yäk, tuntuu nääkin jo liiallisilta, hermot (tai sanoisko, että mitkä hermot?) on siis menetetty ja itku aina herkässä...Ikävä on sitä aina iloista entistä minääni :) ...vai oliko se aina iloinen :LOL:

Meillä nyt se tilanne, et tehdään vielä yksi inssi(kolme yhteensä) ja nää kaksi tehty samalla kaavalla. Ja sitten keskusteluaika lääkärille ja Ivf edessä :'( Niin, en tosin tiedä edetäänkö sinne asti, mieskin vähän vastaan ja minulla kipukynnys 0 ja tiedossa olisi punktiot jne. Matkakin lisääntyisi ja joutusin varmaan käymään siellä yksin aina kun miestä ei tarvita. Miehellä työn puolesta hankala olla pois. Oma ajotaitoni surkea, varsinkin isoissa kaupungeissa, joten pelottavalta kuulostaa. Niin ja ikääkin jo 37v. Meillä onneksi luomutyttö 8v ja sen takia olen miettinyt kannattaako enää edetä, mutta jos ei tyttöä olisi, niin katsottaisiin 100% loppuun asti. Tosin tyttökin kysyy harva se päivä miksei hänellä ole sisaruksia, joten tämä ei vähennä minun "tuskaani" :) Ollaan kyllä selitetty lapselle tilanne ja kovastihan se odottelee josko se äidin masu alkaisi kasvaa...tuplajulmaa tää elämä :LOL: (ei kyllä ole naurun asia, mutta täytyyhän sen huumorin pelata)
okei täytyy lopettaa, että ehtii iltavuoroon. Kiitos kun sain purkaa tuntojani!
 
Onneks olkoon Kurreliini :flower:

Je ite täällä vielä piinailen....kauheeta kun mielialat heittelee ihan miten sattuu!! Välillä on ihan vakuuttunu että kyllä tää tästä, kunnes hetken päästä taas on ihan varma että ei. :headwall:
 
mmm, me ollaan aikalailla samassa vaiheessa kun te. Kaksi inssiä takana ja yksi vielä tehdään jos tästä ei tärppää. Kyllä muakin pelottaa IVF, lähinnä se punktio. Ja lääkkeiden määrä, kun ei ole edes takuita että tulosta syntyy...Meillä tosin poli on ihan duunin lähellä, mutta poissoloja tulee väkisinkin. En tiedä miten ne sitten selitän, kun en haluaisi asiasta töissä puhua...Pakko uskoa että ei tarvis sinne asti mennä. Uskon, että teistä on todella raskasta se, kun tyttönnekin niin toivoisi sisarusta :hug: Ei varmasti helpota tilannetta. Meillä lähipiiri on lakannut kyselemästä milloin meille tulee lapsia. Ihan lähimmille toki on kerrottu tilanteesta, mutta nekin joille ei ole kerrottu ovat varmasti aavistaneet asian. Ja on meillä joitakin tuttuja, jotka itsekin ovat kokeneet lapsettomuutta. Mutta kaikki on kyllä jossain vaiheessa saaneet lapsen/lapsia, joten aika kauheelta tuntuu, jos me jäädään täysin lapsettomiksi :'(

viipsu , kuulostaapa tutulta nuo mielialojen heittelyt :) Vielä muutama päivä pitäisi kestää tätä piinaa.
 
Kiitoksia teille kaikille onnitteluista!! :hug: Mutta siis silti olen vaan aika varovainen ja jotenkaan en uskalla uskoa tähän vielä. On se kumma, niin sitä edes vaaleaa plussaa vaan toivoo ja sitten kun jotain sellaista näkee, niin alkaa pelkäämään kahta kauheammin... Piinailu ei tosiaan ole vielä helpottanut.

Ja mahtavaa, kun täällä on niin paljon positiivisia ajatuksia ja huumorikin kukkii kunnolla. =) Ei tätä kaikkea muutoin kyllä kestäiskään. Mä en muuten tässä kierrossa uskonut yhteenkään oireeseen, eli kylmästi vaan ajattelin, että näin se mielikuvitus laukkaa ja tekee tepposiaan. Mutta siis varovaista toivoa heikkoina hetkinä antaa yhä selkeänä oleva tissien kipuilu, eli se on jotain ihan uutta eikä se tunnu laantuvan.

Mutta Popsy ja JEEP, tosi paljon tsemppiä testailuun ja puhallan hurjan paljon plussatuulta täältä! Ja tietysti kaikille muillekin, jotka ihan lähipäivinä testaavat! Olisi niin kiva saada joku tänne mun seuraksi piinaamaan haamujen vahvistumista. B)

Taria, mitkäs sulla on fiilikset?

Aurinkoa,
Kurreliini
 
Onpas mukavaa käydä lukemassa teidän ajatuksia ja kuulumisia näin työpäivän lomassa =)

..voi teitä rassuja, jotka olette jo piinailun huipussa, kovasti ++++ tuulia teille!!! =) :hug: :heart:

Itsellä on maha ihmeen kipee alaosasta :snotty:

pupuvaimo ja hurja pp3
 
Kurreliinille onnittelut plussasta! :flower:


mmm ja pupuvaimo: joo, mulla on kanssa hirveästi valeraskausoireita ja juurikin toivoin että olisi tulleet 10 päivää myöhemmin niin olisi jo melkein voinut uskoa ne oikeiksi. Paleltaa, väsyttää, huimaa ja on nälkä koko ajan, yölläkin piti nousta syömään vaikka olin syönyt todella runsaan iltapalan. Kaikennäköisiä oireita sitä saa psyyke aikaan :LOL:

Ja aika matelee...
 
Tein sitten testin tänään (pp15) ja tyylipuhdas negahan sieltä sitten tuli. Kyseessä oli vielä herkkä testi, joten eipä taida mitään toivomisen varaakaan jäädä :(
Ihmehän se olisi ollutkin jos ekalla inssillä olisi tärpännyt ja kun ei mitään oikeita oireitakaan ole. Alkais vaan nyt sitten vaan menkat, niin pääsihän taas uuteen yritykseen.
Uskaltaiskohan noi luget muuten lopettaa saman tien, jos menkatkin sitten alkais nopeammin (eipä niitä tosin ole enää kuin illalle ja aamulle jäljelläkään)?
 
Voi surku Popsy :ashamed: :hug: ..itse olen lopettanut luget negatestiin just tuosta syystä; turhahan sitä kiertoa on pitkittää ilman "hyvää syytä" :/ Mutta muista, että raskaana kunnes toisin todistetaan :saint: :wave:

Mäkin otin eilen ehtoolla ekan lugen, oli yhtä ällöjä kuin muistinkin.. :headwall:

Miten aika saattaakin mennä näin hitaasti? ;)
 
Hei! Olisi kiva liittyä joukkoonne jännäämään! Meillä eka inssi oli viime keskiviikkona eli vajaa viikko piinailua takana. Yksi folli (vain) irrotettiin, pienikin se oli vain 16mm pregnyliä edeltävänä päivänä. Simpat olivat hyvät ja ajoitus toivottavasti nappiin. Nyt elän ihan kamalan piinaavaa aikaa, ihan vauhkona ja ajatukset on aika sekaisin :headwall:
 
Kiitos jos saan liittyä joukkoon =)
Mulla nännit kipeytyi heti sen jälkeen mutta ne on suht ok nyt. Sitten joskus vihlaisee yskiessä mahasta. Joskus tuntuu pieni kupla (nippaisu) mutta muuten aika hiljaista on.. mulla on immuniteettisysteemi jotenkin heikoilla, kaikenlaiset yskät ja kuumeet ovat saaneet valtaansa yllättäen .. koko ajan kuitenkin kuulostelen "oireita" ..
Mulla on juuri takana 6kk clomeja sekä laparoskopia/hysteroskopia viime kuussa. Lääkkeinä nyt Menopur + Pregnyl + luget.

Onko sinulla Pupuvaimo oireita?? =)
 
mmm
Tervetuloa ilona G me sit piinaillaan samaan tahtiin, mulla oli kans inssi viime keskiviikkona. "Oireita" on taas muka.... :kieh:

Sini 78 niin samoja polkuja tallaillaan :LOL: Ajattelin kyllä, et jos toi kolmaskaan inssi ei onnistu niin kattelen sitten rauhassa, jos kävis vaikka vyöhyketerapiassa. Ootteks te muuten kokeilleet? Tuskin ainakaan ihan heti jatketaan rankemille hoidoille.

Mietin muuten tossa, et te jotka ootte pistäneet irrotuspiikin(pregnyl) niin milloin teille annettiin ohjeeksi pistää se ja milloin oli inssi?
 
Hei mmm :) millaisia oireita sulla on? Kivaa piinailla samaan aikaan =)
Minä pistin pregnylin tasan 36 tuntia ennen inssiä ohjeen mukaan. Mullakaan ei ultrattu joten ei hajua miten sen puoleen meni. Oviskivut tosin tunsin aika rajuina että sen puoleen aika luottavainen. Vaan mahdollisuudet taitavat olla aika pienet silti..

Miten paljon teillä muilla niitä simppoja sinne ruiskutettiin ja kuinka monta prosenttia oli niitä hyviä?

Yritän perehtyä ketjulaisiin hieman.. ja multa saa kysyä jos haluaa (en huomannut onko ketjussa esittäytymis kohtaa)
 
Tervetuloa kovasti mukaan Ilona G! Ja täällähän on tosi monta, jotka menee ihan samassa tahdissa ja piinailee kovastikin yhtä aikaa. Tosi kiva juttu. =)

Vyöhyketerapiasta sen verran, että mulla oli itse asiassa varattuna aika tän viikon maanantaille, eikä ihan pelkästään lapsettomuuden takia, vaan kun on kaikkea muutakin pientä remppaa, kuten tuo vatsa, joka oikkuilee ihan koko ajan. Käsin siellä juttelemassa, ja koska en ole ennen ollut vyöhyketerapiassa, niin se terapeutti ei halunnut aloittaa sitä nyt, jos mahdollisesti olenkin raskaana. Sanoi, että tervetuloa 3 kk:n jälkeen uudestaan. Ja ajattelin kyllä mennä kokeilemaan joka tapauksessa.

Ekalla inssikerralla pistin pregnylin 36 tuntia ennen inssiä, mutta nyt tässä kierrossa siis ohje oli 17 h ennen inssiä. Ja katsoin tosta saamastani hoitoselosteesta, että nyt viime kerralla pesun jälkeen liikkuvia siittiöitä oli 17 milj. Meillähän on ongelma vasta-aineen kanssa, eli pesu auttaa nimenomaan siihen.

Ja tissien sekä nännien kipeytymisestä sen verran, että tällä inssikerralla ne kipeyty mulla ihan melkein heti inssin jälkeen ja onkin sitten olleet kipeet siitä lähtien. Välillä pikkasen vähemmän ja taas joinakin päivinä ei tiedä mitenpäin olisi, kun aina ne tökkää johonkin.... :LOL:

Mä lähden nyt käymään meidän klinikalla, kun pitää palauttaa hoitosuostumus allekirjoitettuna ja samalla sitten kyselen, että mitä seuraavaksi tehdään. Kun mä nyt jotenkin haluisin varmistuksen tälle mahdolliselle raskaanaololle ja mielelläni haluisin myös ultraan aika pian. Mutta katotaan mitä sanovat.

Kivaa keskiviikkoa kaikille oireilijoille ja piinailijoille. :)
Kurreliini
 
Täällä mennään pp 5 ja kamala paineen tunne alamahassa ja nipisteleekin vuoropuolin; kerrohan siis Kurreliini, millaisia oireita sulla oli inssistä lähtien, niin me muut saatetaan löytää lisää oireita :saint: :LOL:

mmm: tuosta Pregnylistä.. itse pistin torstaina kello 10 ja inssi oli perjantaina 10.30; ultrassa folli vielä näkyi =)

IlonaG:lle en kyllä muista kuolemaksenikaan noita simppa-arvoja, mutta lähtötilanne meillä on se, ettei niissä ole mitään vikaa määrällisesti/laadullisesti :p :whistle: Meillä on Ilona muuten ihan sama lääkitys B) ...ja mahassa paineen tunnetta ja "kouristelua" + ponnistaminen tuntuu pahalta.. Mille susta tuntuu?

 

Yhteistyössä