Lokakuun inssipiinailijat

mmm:lle HURRRRJASTI plussatuulia!! Tee se!! :D

Mä en Pupuvaimon housuissa malttaisi odottaa.... Onnea labrareissulle!!

Olen täällä itseäni kasaillut ja yritän kovasti suunnata ajatuksia uuteen kiertoon. Tulis vaan se täti, että pääsis napsimaan clomeja.
On se vaan kumma miten tästä taas noustiin... :p

Olen nyt suunnilleen jokaisen epäonistuneen kierron jälkeen käynyt lohduttelushoppailulla ja ostanut jonkun pienen vaatteen.. Perjantaina ostin ihanan 62cm potkupuvun! :heart: Eihän tässä mitään järkeä tietenkään ole mutta kai se jotenkin lohduttaa, että joskus niille tulee se käyttäjäkin. Pakkohan se on tulla kun kerran vaatteetkin on valmiina??! ;) Onneksi suremisen ja lohduttautumisen tyyli on vapaa.

Kiinnostaisko ketään pienimuotoinen tapaaminen pinolaisten kesken?
Mulle ei oikein ole mitään hyvää pikkujoulua tulossa ja ajattelin, että jos joitakuita kiinnostaisi esim. joulushoppailureissu Ideaparkissa/Tampereella niin olisi mukava käydä vaikka samassa tilanteessa olevien kanssa syömässä jossain ja viettää pieni hetki aikaa toisiin tutustuen. =)

Paikkaehdotuksena tuo Ideapark/Tampere koska aika moni on ilmeisesti täältäpäin tai ainakin hoidoissa täälläpäin. Ehdottakaa toki jos löytyy muita hyviä paikkoja.
 
mmm
Kamilla meillä on nyt kaksi inssiä takana ja vielä yksi tehdään. Seuraava etappi on sitten ivf, käsittääkseni. Saa nyt nähdä, toivoisin kovasti ettei noihin rankempiin tarvitsisi mennä, mut toivominenhan ei paljoa auta näissä asioissa :) Mulla nää hormoni määrät jo pisti totaalisen tunnepuolen myllerryksen käyntiin, joten jos vielä määrät lisääntyy niin.... :headwall:
Kurreliini kyllä siellä masussa joku asustelee, joten älä huoli :)

Tulen sit huomenna kertomaan uutisia, jos niitä on, niin jos vain uskallan testata eikä tätiä näy :LOL:

t.mmm
 
Täti tuli, joten heippa hei ja kiitos seurasta. Poistun pysyvästi marraskuun pinoon.

Plussatuulia vielä teille kahdelle jännääjälle!

ps. Tulkaa sinne katsomaan mikä on pikkujoulutilanne jos homma lähtee edistymään. Mulle voi laittaa mailiakin asiasta.. raitapaitainen@netti.fi
 
mmm
TESTI NÄYTTI PLUSSAA!!! apua en voi millään uskoa, että se on totta, mutta näin se on ja viivat olivat paksut ja tummat, ei siis haamua. Olo on aivan uskomaton ja samalla epätodellinen. On pitänyt muutaman kerran itseä nipistellä ja tarkistaa ettei tää vain ole unta :LOL: Heräsin joaikaisin kun miehellä soi kello ja rakko oli niin täynnä, ettei voinut enää kärvistellä. Kun kerta olin jo päättänyt tehdä testin aamupissasta niin sen sitten jo kuuden aikaan tein. Jo oli mies täpinöissä, kun menin testiä näyttämään. Tuumasi vain, että eipä ole ollut näin "ihanaa" herätystä :LOL:

Nyt vain jäitä hattuun, täytyy kahdeksan jälkeen soittaa ja varata se ultra-aika, tarkoitus on se tehdä rv 7? Niin ne muistaakseni ohjeisti. Toivottavasti kaikki vaan olisi hyvin ja menisi hyvin.... No tälläisia uutisia täältä, uni ei jostain syystä enää tälle aamulle tullut silmään :p

Ihanaa maanantai päivää kaikille ja plussatuulia kaikille tuleviin insseihin! :wave:

t.mmm
 
mmm, aivan valtavasti onnea plussasta, loistavaa!!!! :D :D :hug: :hug: Voi että oon niin ilonen sun puolesta ja tähän ketjuun todellakin tarvittiin plussaajia! :heart:

Ja uskon kyllä, että mies ei parempaa herätystä edes osaa kuvitella. =)

Joo, ultran tekevät viikolla 7, tai ainakin kun mä soitin, niin katsoivat heti sopivan vapaan ajan meiän inssistä laskettuna, ja siis siihen ultraan on nyt juuri tasan viikko aikaa. Onko sulla mmm millasia oireita? Eli pystyitkö aavistamaan plussaa mistään? :p

Onnea vielä plussasta, se on aina niin hienoa, kun niitä tulee. Ja paljon tarrasukkia pikkuiselle myöskin! Ja nyt vaan pidät pään kylmänä, etkä mieti liikaa sitä, mitä sinne masuun kuuluu. Kokemuksesta voin sanoa, että sitä voi alkaa miettimään ihan liikaa ja stressata vaan kaikesta mahdollisesta, kun ei se stressaus auta.

Olikos tää teilläkin toinen inssikerta, mistä nyt tuli plussa? Meillä oli siis toinen yritys, josta tuo plussa testiin tärähti.

Kivaa maanantaita kaikille ja tsemppiä sinne marraskuun pinoon!!

Kurreliini
 
Ihania uutisia, tuo toivoa itsellekin...! En taas muista, mikä teillä oli syynä vai ootteko selittämättömiä? Meillä eka inssi tulossa ja mä murehdin sitä ku ukon simpat liikkuu niin heikosti et onkohan mitään tsänssejä.... :/
 
Valtavat onnittelut mmm :flower: :flower: =) =) :flower: =) :flower: =)
Pupuvaimo älä lannistu, ilman vuotoa on vielä mahis..

Itsellä uusi kierto ja piikitys on alkanut, tänään kp 2 ja tuikkasin Menopuria 150 annoksen masumakkaraan... eli toiseen inssiin siis!
Kuulostaa siltä että se toinen kerta voisi olla aika onnekas ;)

Siirryn Marraskuun ketjuun!
 
mmm
Kiitoset kaikille onnitteluista :)

Olo vieläkin uskomaton, ei oikein tahdo mennä jakeluun :LOL: Kävin eilen kirjoittelemassa pitkät pätkät, mutta ne katosi johonkin...ja muutenkin nää sivut tökki pahasti.

Plussatuulia kaikille seuraavaan yritykseen, minulle ainakin toinen kerta oli onnekas ja toivottavasti pysyy sellaisena :) Taidan minäkin seurata teidän tilanteita tuolla marraskuun pinossa.

t.mmm
 
Hei!
Sain tänään terot ja clomit. Tarkoitukseni on mennä sitten ultraan kierron 8.-10.päivä. Meille sanottiin, että voidaan yrittää joko luonnollisesti tai sitten kokeilla inseminaatiota. Eivät osanneet sanoa, miten kannattaisi tehdä.
Kyselisinkin nyt teiltä, miten pian hoitojen alusta te olette menneet inseminaatioon? Minulle kyseessä siis ensimmäinen clomifen-kierto. Itse jäimme miettimään, että pitäisikö yrittää ensin vaikka yksi kierto luonnollisesti.. Minkälainen operaatio se muuten on? Selviääkö lyhyellä käynnillä vai meneekö koko päivä? Oletettavasti se ei ole kovin kivulias, vai?
Terv. Tiina
 
Moi!

Itse menin neljännessä kierrossa insiin. Ensin söin kolme kiertoa clomeja. Aika paljonhan se riippuu siitä mikä on vaivana. Meillä PCO, tai siis mulla kun eihän se miehellä ole.. B)

Inssi ei sattunut mulla yhtään ja kesti n. 5min. Toisilla on sattunutkin mutta se riippuu esim. kohdunkaulan suoruudesta. Ei tarvi sairaslomaa ja elämää saa jatkaa normaalisti.

Tule tuonne marraskuun pinoon. Se on nyt aktiivinen kun tämä pino hyytyi jo.. :wave:

 

Yhteistyössä