Lokakuun inssipiinailijat

Hui Raitapaitainen!! huomenna veritesti? =) tulehan sitten heti kertomaan :whistle: Mäkin tilasin nettiapteekista muutaman Aconin :xmas: ..lauantaiksi ;) ..mutta tätiolo on NIIN vahva, että taitaa jäädä testit testaamatta :ashamed: :snotty:

Hui Raitapaitainen!! huomenna veritesti? =) tulehan sitten heti kertomaan :whistle: Mäkin tilasin nettiapteekista muutaman Aconin :xmas: ..lauantaiksi ;) ..mutta tätiolo on NIIN vahva, että taitaa jäädä testit testaamatta :ashamed: :snotty:

oho täällähän on tosi testimeininki menossa!! verikoe kuulostaa hurjalta, siinä sitten se totuus selvinnee! teillä on kaikki testit valmiina, eikun testaamaan siis =) =) =)
Ite EHKä testailen viikonloppuna. Lugeja menee vieläkin joten turhaa nyt tehä mitään sen suhteen. Aina kun testaan niin menkat alkaa siitä lähes heti ;) huonoja kokemuksia ja hukkaan heitettyjä testejä takana monia kymmeniä :'( Pelottaisi suorastaan testata, itsensä huijaamistahan tämä on, mutta se nega on niin lopullinen... testaamatta sentäs vielä pikkuinen toivonhippu voisi elää :LOL:

SEE
Tuolta odottajien puolelta käyn aina välillä kurkkimassa teidän piinailuja, eritoten PUPUVAIMON jonka kanssa keväällä yhdessä piinailtiin. Ajattelin luoda uskoa teihin joilla menkkamaisia tuntemuksia, sillä itsellä plussatessani oli kovat menkkamaiset kivut jotka alkoi pp11, mutta silti plussa tärähti pp14 ja nyt mennän rv 24+6. Tsemppiä ja pidän peukkuja pystyssä teille kaikille!

Kiva kuulla SEE omasta kokemuksestasi!!

Mä oon raivonnut jo toista päivää, kiehuu typerät asiatkin yli, ja oon ihan simahtamispisteessä lähes :p oikeesti, tää voi ennakoida vaan menkkoja, musta tulee ihan hullu aina niitä ennen :LOL:
Kohta puhkean taas kyyneliin, ei tätä piinaamista jaksa...

Kuulostaa kivalta, että joku on onnistunut vaikka on ollut tuntemuksia.

Älä nyt Pupuvaimo vielä luovuta!!
Ilona ja mmm: Miten te maltatte olla testamatta??

Meikäläinen on jo suunnilleen yöpymässä vessan lattialla, että joko kohta saa testata ja te vaan aiotte sinnillä vetää viikonloppuun asti epätietoisuudessa.. :p

Mulla on sellasta alaselän jomotusta ja pieniä nippailuja kohdun paikkeilla. Ja se mitä en ole ennen havainnut eli paksua valkkaria.
Selkätuntemukset taitaa tulla vaan makuuasennon puutteesta.

Koko ajan ramppaan vessassa mutta ei ole tulos punaista.

Ai niin, joku kirjoitti jossain toisessa ketjussa, että "olen jo Pregnyleitä pistellyt.." Siis oli pistänyt Pregnyliä useamman kerran samassa kierrossa. Olikohan kyseessä kirjoitus/ajatusvirhe vai osaatteko sanoa onko olemassa joku sellainen hoitosuuntaus mihin en ole vielä tutustunut?
Harmi etten enää löytänyt sitä ketjua.

Aamua odotellen, Raitis

En oo mäkään kuullut pregnylin pistämisestä enempää kuin kerran, tai hetkinen oonko.. oon kai, mutten muista mikä juttu se oli!! Jee mikä seko oon, tää piina saa hulluksi :kieh:
Mä en uskalla testata Raitis!!!! En uskalla koska kuitenkin saan sen negan :'( En haluu heittää rahaa hukkaan ja ostaa testiä.. oottelen siis vielä. Sit kun luget loppuu (huomenna kai, tai jo nyt) niin siitä pitäis alkaa kunnon menkkaoireet purkautumaan - se on saletti..
Mulla kanssa on jotain nippailuita, muttei tuota hyvänsuopaa valkkista.

Hehee Raitapaitainen mäkin oon ihan täysi pessimisti juuri tuosta syystä :LOL:
Jeps valkkis voi yleensä olla merkki raskaudesta, ite riemuitsisin jo jos sitä mulla olisi !!
Pupuvaimo mun luget on "sohjoa", semmosta valkosta liimaa, tahnaa (hammastahnan tyylistä) oikeastaan. Valkkista mulla ei oikeastaan edes ole!?! siis ikinä kai... voiko se olla mahdollista? Ja jos on niin tosi minimaalista, semmoista enemmän venyvää sitten ehkä, tai munanvalkuaisen tyylistä olemukseltaan... kai..

Mitä lugea sä PV käytät?

Mulla on 200 mg, eli 1 suppis joka ilta |O
Eipä mullakaan ole koskaan ollut mitenkään huomattavaa valkkistuotantoa, en ainakaan oo huomannut. Nyt on ehkä "hammastahnasohjon" (oli muutes kuvaava!!) lisäksi tavallista enemmän ihan maitomaista nestettä, silleen että tuntuu olo märältä |O :whistle:
..yök :LOL:

Mutta hyvä raitis,toivotaan että sun "sohjoilu" lupaa hyvää!! d B) b

Kauniita unia kaikille, huomiseen! :wave:

Täällä toivo heitetty kokonaan ja ajatukset jo seuraavassa kierrossa. Ei mitään oireita. siis kerrassaan mitään. Meille on varattu hoitosuunnittelu marraskuun loppuun, eli rankkoihin hoitoihin siirtyminen taitaa olla eessä :ashamed: ..saatikka että marraskuu taitaa mennä vaan luomuyrityksen kanssa..

Toivon todella, että muut on paremmissa fiiliksissä tämän asian suhteen =) Mitäs Raitis? :wave:

Pupuvaimo:Älä vielä luovuta, eikös toivoa ole niinkauan kuin tätiä ei näy!!? Ootko testannu? Kaveri plussas tos vko sitten ja sillä ei ollu mitään oireita, tätiä vaan ei kuulunut. Oireet alkoi vasta 4-5 pv myöhemmin! Tsemppiä!!!

niinhän se on =) Tää on varmaan joku itsesuojeluvaisto..
Muistan elävästi sen ainoan kerran kun plussasin vaikka meni kesken; sain haamun vasta 20 pvä oviksesta, Hcg arvo oli kuitenkin on 550 =)

SIIS: tsempataan edelleen!! :wave:

Mä laukkaan täällä vessassa tarkistamassa tilannetta :LOL: Eilen illalla jäi paperiin pieni aavistus jotain ja olin ihan varma et tätsky hyökkää yöllä/aamulla mut ei.. Alkais nyt jos alkaa, sais sit inssinkin ajoitettua paremmin, ettei osuis viikonlopulle. Mulle sanottiin Treella et sit jos näyttää et ovis osuu viikonlopulle, niin annetaan jotain jarrulääkettä. Onko kellään kokemuksia, et mitähän lääkettä sit määrätään? Pitääkö pistää? :/

Joopa joo... Aconilla heti aamusta nega. :'( :'( :'( :'( :'(
Verikokeessa kävin ja purskahdin siellä itkuun kesken kaiken. Noloa.
Tätiä ei tosin näy, kuulu eikä tunnu..

Nyt yritän kasata itteeni, että voisin soittaa Väestöliittoon ja puhua jotain järkevää ettei tarvis hoitajan vaan itkun sekaista mongerrusta kuunnella. :|

Miksi se tuntuu aina näin pahalta????????

Kamilla: Kyseessä on varmaankin Orgalutran-niminen lääke. Täytyy pistää. Googlella varmaan löytyy jotain tietoa enemmänkin.

Raitis :hug: :ashamed: Älä häpeä tunteita, mäkin purskahtin itkuun viimeksi gyne pöydällä jalat levällään kun lääkäri kertoi ovikseen menneen ohi... Kyllä tämä iloksi tästä muuttuu, pakkohan sen on :ashamed:

Huomenta kaikki!
Itkeä saa ihan täysillä, on nää hoidot niin rankkoja henkisestikkin. Hormoonit sotkee kaiken ja mulla ainakin on itku herkässä usein. Nega testi ei vielä meinaa negaa vaan se voi muuttua!! :whistle:

Ootteko vielä lugeilla? Ite laitoin vikan tänä aamuna mut jouduin nousemaan lähes heti sängystä joten se varmaan valuu pois.

Onko muilla ilmavaivoja? Mulla on :ashamed:

Nyt siis vikan lugen jälkeen jään "odottamaan" menkkakipuja. Tosin joskus täti saapuu ihan ilman varoitusta, mikä minusta on pahin..
Kauhean apeat tunnelmat täällä :headwall:

Pupuvaimo, ei saa nyt antaa periksi. Oireita ei välttämättä tule edes tai ne alkaa sitten plussan jälkeen jossain vaiheessa, jos alkaa. Ja tosiaan plussakaan ei siihen heti suoralta kädeltä tärähdä. Ei tullut mullekaan. Nyt positiivisia ajatuksia vaan kaikesta huolimatta, koita jaksaa, jookos? :hug:

Raitapaitanen :hug: , itkeminen auttaa kummasti etkä tosiaan ole ainut, jolta itku on päässyt. Mutta älä sinäkään jookos vielä luovuta, sillä nega voi siitä muuttua ja kehittyä oikeaan suuntaan. Pääasia, että täti pysyy jossain hiton kuusessa vaan. :hug:

Ilona G, mulla oli muuten myöskin ilmavaivoja tässä plussakierrossa.... =) =) =) Niitä nyt on mulla yleensä muutenkin, mutta etenkin nyt oli aika tavalla. Ja vatsa muutenkin sekasin ja ihan kummallinen.

Perjantaiterkuin,
Kurreliini

Yhteistyössä