Lokakuun inssipiinailijat

Raitis ja Ilona G!! :hug: Ottakaa rauhassa tämä päivä, saa itkeä :attn: :hug:

Olisin huolestunut, ellei kukaan meistä olis surullinen ja itkuinen negaamisen jälkeen; sehän tarkoittaisi, ettei asia ole tärkeä eikä tosissaan ole yritetty =)

Meissä on enemmän voimaa kuin luullaan, kuten pian huomataan :hug:

Raitapaitanen ja Ilona G, yhdyn täysin Pupuvaimon kommentteihin. :hug: :hug: :hug:

Se vaan sattuu aina niin paljon. Kun kaikkensa antaa asialle, niin tuntuu älyttömän pahalta, kun aina tulee seinä vastaan. :hug:

Lepäilkää ja ottakaa rauhassa. Ja itkekää pahaa oloa pois. Parempia päiviä on tiedossa. Ihan varmasti. Olette kuitenkin sitkeitä naisia, eiks vaan? :) :)

Kurreliini

raitis ja ilona: :hug: mä tiedän niin miltä teistä tuntuu.

Täällä kp1, jotenkin olen saanut pidettyä itseäni kasassa muutamaa kyyneltä lukuunottamatta mutta odotan että pääsen kotiin romahtamaan. Tuntuu niin kamalan pahalta. :'(

voi olipas "kivaa" lukea että Britney oli taas raskaana Tammikuussa. totta tai ei, jotkut ne näyttävät raskautuvan koko ajan, eivätkä sitten edes halua lapsiaan...
täällä minä ryven itsesäälissä kuten huomaatte, v*tuttaa niin pirusti.. :'(

Täällä kans kp1, täti hyökkäs vaikka kuinka yritin estellä :/ Ekaa inssiä kohti siis mennään.. Ainut hyvä puoli ettei kierto venynyt ja inssi ajoittuu varmaan kahden viikon päähän torstaille tai perjantaille. Eipä täti oo juuri myöhästellyt, neljä viimeistä kiertoa on ollu 31, 29, 31, 29pv. Sunnuntaina sit eka clomi nassuun ja maanantaina soitto klinikalle ja sit verikokeisiin.
Veettää kyllä aika armottomasti, tää jokakuinen pettyminen alkaa jo rassata... :kieh: :kieh:

Kiitti..!! Voin vain kuvitella miltä teistä tuntuu, joilla epäonnistunut inssi takana. Kun mullakin täällä melkoinen v**utus päällä eikä ensimmäistäkään inssiä oo vielä tehty, clomeja vaan napsittu.
Jotenkin en jaksa uskoa et inssiskään tärppäis, miehellä on niin heikot uimarit et ihme täytyy tapahtua :headwall: Mut kokeillaan nyt ja pakko vaan jaksaa toivoa...
Kuinka sulla Ilona G, oliko tää eka inssi?

Joo eka inssi...
mietin tuossa juuri että millaiset on heikot uimarit, ja millaiset sitten on hyviä? Onko laatu vai määrä vai mikä se päättävä tekijä? Mullakin on usko mennyt taas mutta ajatukset on pakko koota uutta kiertoa varten.

Mulla on toiveena kasvattaa 2 tai 3 isoa follia seuraavaksi, aika näyttää onnistuuko se edes. Nyt oli vaan yksi, eikä ollut edes mikään muhkea yksilo.

Kertokaa pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis miten inssin saa onnistumaan !!!

Meillä lääkäri moitti sekä määrää että liikkuvuutta. Eka näyte:määrä 20milj./ml.Liikkuvuus: hyvin etenevät 4%, hitaasti etenevät 18%, liikkumattomat 78%. Toinen näyte:määrä 16milj./ml, liikkuvuus: hitaasti etenevät 4%, paikallaan liikkuvat 2%, liikkumattomat 94%!!!
Määrä pitäis olla yli 20milj./ml ja liiikkuvuus mieluiten yli 40% :headwall:
Et aika heikolta näyttää meillä, ellei sit simat oo jostain syystä piristynyt...
Ilona G, muistatko yhtään teidän sima-lukemia..?

Tuli vielä mieleen, et yks mikä merkkaa kans on se onko paljon epämuotoisia (meillä 22% normaalimuotoisia, mikä on vissiin ihan hyvin) ja onko simat takertunut yhteen. Meillä lääkäri sanoi, et tupakointi ihan ehdottomasti pois mieheltä, se huonontaa siemennesteen laatua.
Tuntuu et nää on aivan säkästä kiinni et kellä natsaa ja kellä ei *##"*!!!

No niin.. Nyt pystyy jo tulla koneelle.. Oon itkeny melkein koko päivän. Hassusti se itku yllättää ihan yhtäkkiä vaikka mitään ei tapahdu. Tänään autossa ajoin, en edes kuunnellut musiikkia ja yhtäkkiä kyyneleet silmissä ja hillitön vollotus käynnissä. :'(

Ilonalle pahoitteluni tädistä. Näin ne meidän ekat inssit sitten meni.

Soitin tänään Väestöliittoon ja juttelin lääkärin kanssa. Nyt tässä inssissä oli kaikki osaset niin hyvin kohdallaan, että yritetään tehdä samalla kaavalla eli aloitan Clomit kp2 ja syön niitä 6-7 vuorokautta, sitten ultraan ja jatkosta päätetään sitten. Mutta luultavasti ehkä lisää Clomeja ja sitten Puregonia+Pregnyl.

Täti ei tosiaan ole vielä tänne löytänyt mutta oli lääkärinkin mielestä hyvin epätodennäköistä, että nega enää plussaksi muuttuisi kun inssistä on kaksi viikkoa ja Pregnylistäkin siis jo 15vrk.

Jos menkat ei ole maanantaihin mennessä alkaneet niin sitten pitää tehdä uusi raskaustesti. Ja jos ei puoleen viikkoon mennessä ala uusi kierto niin sitten ultrataan, että missä vika.

Kaipa sitä saa viikonloppuna pinoutua marraskuisten pinoon..

Pupuvaimolle kunnon plussapuhurit!!!!

Mikä on mmm:n tilanne??

Oloni tiivistettynä: Olen paska. :headwall: :'( :headwall: :'( :| :( :(

Kamilla: tarkastan huomenna miehen simppalukemat, en nyt muista tarkkaan!

Raitis: jaksamisia! mulla oli toiveet korkealla kierron alussa mutta niin se vaan korkealta se pudotus aina on, ja maahan iskeytyessä kyllä sattuu ja luutkin tuntuvat muussaantuvan - sen verran kova se isku aina on. Jotenkin tässä inssissä oli vielä extra toiveita, mutta nyt sen tiedän.. miksi toivoa sitä mahdotonta?!?! Se näyttää olevan aivan mahdotonta :'( :'(

Niin missäs te vielä jännäävät olette??????? Plussahalit teille :flower: :flower:

Mä en jaksa/osaa edes enää itkeä :( on sen verran turta olo.

Aamulla testattu pp 15 puhdas nega, että se siitä ja sen kestävyydestä :kieh: |O *elämä on*
Ketuttaa kuin pientä oravaa, mutta minkäs tässä taas teet... :headwall: :ashamed:

..nyt kiukulla siivoamaan ja leipomaan, hevi täysille niin eiköhän se siitä sitten taas...kerran..

Onneksi on edes lunta! =)

Mitäs teille muille, pidän hurjasti peukkuja!!! :wave:

mmm
Suuren suuret :hug: kaikille tädin uhreille, on se niin raskasta....

Itselläni piinailut vielä jatkuu, ei ole tätiä näkynyt, mut olo on koko ajan sellainen, et siellä se nurkan takana ilkkuu ja tekee tahallaan kiusaa. Tuntemuksia en ole enää analysoinut, koska en luota itseeni :) mielikuvitusta riittää... ja testata en uskalla, pelkään niin sitä negaa! Ajattelin et jos ei huomenna menkat ala niin ostan testin ja testaan sit ma aamuna, mutta luulempa vain ettei ole tarpeen.
Nyt on ollut niin rankka työviikko, et varmaan siks menkat venyy...Työtunteja kertyy tälle viikolle n. 60 joten elimistöllä kestämistä :) Nyt täytyy taas kiirehtiä työn touhuun, joten voimia kaikille!

t.mmm

Suuren suuri :hug: kaikille tädin uhreille. :hug: :hug: Jaksamista teille.

Pupuvaimo, miten sulla kävi uuden testin kanssa? =) =) Joko testasit uudelleen? Mä pidän täällä aivan mahottomasti peukkuja sulle!!! :D Musta tuntuu kyllä siltä, että se haamu siitä vielä vahvistuu, ja ois aivan mahtavaa saada sut plussaseuraksi!! =)

Kurreliini

Pupuvaimo ja mmm, teillähän on vielä hyvät mahikset plussata!!! Olis mahtavaa, ku päräyttäisitte vahvat plussat tauluun =) Antais toivoa meille muillekin!! Peukut on täälläkin pystyssä teidän puolesta :heart:
Mä en pääse ikinä edes jännäämään, täti tulee välillä jo paria päivää ennemminkin ku odotan :/ Siinä mieles toi PCO-diagnoosi ei oikein sovi, ku täti tulee niin säännöllisesti. Pääsis edes joskus testaamaan :LOL: Toisaalta, pitää olla tyytyväinen ettei kierrot veny turhaan..
Hyvää pyhäpäivää kaikille kanssasiskoille ja tulkaahan kertomaan sit kuinka kävi!!!

En kyllä testaa enää, tein toisen puhtaan negan vähemmän herkällä testillä; olin tulla hulluksi kun tuijotin yliaikaista Aconia ja toista puhdasta negaa.. Maanantain verikoe sen kertoo =)
..ellei täti itse halua ilmoittaa |O

Otan siis rennosti ja odotan plussaa mmm:ltä !! d B) b + + + tuulia!!

mmm
Tässä töiden lomassa karkasin hetkeksi koneelle :) , vielä kun tämän aamuvuoron jaksais niin ois sitten koko ensi viikko vapaata! Tilanne on edelleen piinaava, jos nyt sitten pääsis huomenna aamulla testaamaan, mutta vielä pitää tästä päivästä selvitä...huhhuh

Pupuvaimo meinaatko odottaa huomista verinäytettä? Toivottavasti olisi sit arvot korkeella, onnea ja :hug: huomiselle.

Ilona G kyllä tää on kiduttavan jännää....wc-reissuja mielettömät määrät, kun aina tuntuu et nyt lorahti, tähän mennessä ollut sitä valkovuotoo ne lorinat. Muutettiinko sulla lääkitystä määrällisesti vai miten? En nyt muista noista entisistä kirjoituksista je en ehdi nyt selaan?
Kurreliini mikä vointi? Oliko sulla jo ultra? (dementia iskenyt, en muista mitään) :LOL:

Hyvää pakkaspäivän jatkoa kaikille :wave:

t.mmm

mmm, vai ei täti oo vieläkään tullut kylään? Ihan plussafiilikset tulee!!! =) Kuinka ihmeessä oot malttanut olla testaamatta, rautaiset hermot!! Monesko inssi tää on teille? Tuuthan sit heti kertomaan, et miten kävi! Pidän täällä peukkuja pystyssä plussan puolesta!!

Pupuvaimo, ootko kokeillu testata uudestaan?

Aika kiva herätä auringonpaisteeseen, ja tuli sitten käytyä aamukävelylläkin ennen aamupalaa nauttimasta merenrannasta ja pienestä pakkasesta. =)

mmm, sullahan on kivat vapaat tiedossa. :D Ja jännät päivät muutenkin menossa. :D Koita vaan kestää tää päivä vielä jotenkin, niin sitten aamulla ehkä helpottaa. Ja jännittää ihan taatusti. Tulethan sitten heti kertomaan, miltä testi näyttää? :p Täällä tarvitaan plussaajia eli nyt isot plussapuhallukset sulle :whistle: :whistle: :whistle: Onnea siis tuhannesti testaukseen!

Mun ultra on vasta reilun viikon päästä, eli isänpäivän jälkeen. Sinne on oikeesti vaan niin ikuisuus, tosin onhan tässä pari viikkoa sentään jotenkin saatu kulumaan. Mun vointi on kyllä hyvä, ja siitä oon sitten kehitellyt kaikkia epäilyksiä, etten oikeesti ookaan raskaana. Tää kaiken epäileminen on siis yhtä hirveetä kuin se piinailu. Ja koska mulla ei juurikaan ole pahoinvointia eikä tissitkään ole enää niin kipeet, niin sittenhän tässä pienessä ja yksinkertaisessa päässä keksii ihan kaikenlaista - ja pääosin vaan negatiivisia juttuja... :ashamed:

Pupuvaimo
, mitkä siellä on fiilikset, onko oireilua? =) Ja hurjasti onnea myös sulle huomiseen veritestiin!!

Kurreliini

Yhteistyössä