Joo, mun "oireet" onkin helppo kerrata, sillä niitä ei varsinaisesti ollut....
Mutta siis mulla kipeyty tissit ihan älyttömästi tosi pian inssin jälkeen ja ne pysyi turvonneina, kovina ja arkoina. En tosin tähän uskaltanut juurikaan reagoida, koska tissit kipeytyy aina myös ennen menkkoja, nyt vaan pidemmäksi aikaa. Toinen oire oli oikeastaan se, että mulle ei tullut menkkamahakipuja normaalia 2-3 päivää ennen kuin menkkojan piti alkaa ja jolloin sain testata. Niitä nippailuja sitten tuli oikeastaan testin jälkeen, ja ne on jatkuneet siitä saakka. Ja ruokahalu lisääntyi ennen testipäivää, kuten aina juuri ennen menkkoja.
Kuten huomaatte, oireita oli tuskin ollenkaan, eikä ne poikenneet mitenkään oikeastaan normikierrosta. Iltaisin paleli, eli sohvalla telkan ääressä tarvittiin torkkupeittoa, mutta sekin voi johtua muusta. Pahaa oloa tai ällötystä ei ollut, valkovuodon määrässä ei ollut muutoksia eikä mulla oikeastaan ollut sellasta mitään tuntemusta siitä, että nyt ois tärpännyt. Eli tosiaankin olo ei ollut oikeen mikään, kuten Ilona G hyvin totesi.
Mulla ei ole vieläkään pahoinvointia eikä kahvikaan edes ällötä, ja oonkin siitä melkein huolissani... :ashamed: Välillä heikottaa vähän joo, mutta muutoin ei ole tullut voimakkaita oireita vieläkään. Tissit on arat, muttei nekään enää pahimmillaan ole. Eikä masu ole enää edes turvonnut. Onneks siellä sentään nippailee aika ajoin, sillä se on nyt oikeastaan ainut merkki ehkä ees jostakin. Ja rehellisesti sanottuna mua pelottaa ihan hurjasti. Eka ultra on isänpäivän jälkeen maanantaina, ja sinne asti pitäis nyt sinnitellä. Ja vessakäynnit on siis yhä kauhunsekaisia.
Ei ole siis helppoa plussan jälkeenkään, mutta te rakkaat piinailijat olette kyllä nyt tosi tulisilla hiilillä. Ei tästä selvitä etiäpäin kuin niin, että tempasette nyt muutaman plussan lisää!! =) =) =)
Kurreliini