Kurreliini: Hurjasti onnea!! Pidetään peukut pystyssä, että kaikki sujuu hyvin! Tää on helppo sanoa, mutta koeta ottaa iisisti ja nauttia plussasta. Kiva kuulla, että jollakin onnistaa, se antaa voimia uskoa, että itselläkin voisi joskus tärpätä.
Täällä on monia uusia piinailijoita, joilla on pahimmat piinapäivät menossa. Koettakaa jaksaa, vaikka aina se on yhtä jännää.
Minä olen tosiaan lopullisesti tippunut näistä piinailuista, tänään alkoi kunnollinen vuoto
Se nyt ei ollut mikään yllätys, sen neganhan testasin jo viime viikonloppuna. Joku kyseli Lugesteronin käytöstä. Minä jatkoin sitä vielä negan jälkeen oikeastaan ihan siksi, että laskelmoin seuraavan oviksen ajankohtaa ja lugejen käyttöä jatkamalla sain sen toivottavasti siirtymään niin, ettei osu viikonlopulle.
Meillä on siis kolmas ja viimeinen inssi edessä marraskuun alussa (jos siis ovis ei osu viikonlopulle) ja lääkäri oli sitä mieltä, että ei oteta tueksi mitään lääkitystä. Clomeja kuulemma voisi käyttää, mutta niillä ei ole loppupeleissä vaikutusta tulokseen, kun kuitenkin ovuloin muutenkin mainiosti.
Olen itsekin vähän ihmeissäni, etten ole saanut vieläkään mitään itku-parkukohtausta negan seurauksena. Viimeiseen inssiin lähtee tosi vähin odotuksin, lähinnä ajatellen, että ihme jos tärppää. Uskoisin, että viimeisen inssin jälkeen iskee "kriisi" ja suru puseroon, sitten siirrytään varmaan julkiselle puolelle ja alkaa ihan toisenlainen ja raskaampi hoitorumba...
Pitäkäähän lippu korkealla ja tehtailkaa plussia Kurreliinin esimerkin innoittamana =) Käyn vakoilemassa teidän kuulumisia ja jos joku inssipiinailee marraskuussa, niin tavataan silloin :wave: