* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

TORSTAI 18.11.2010

kp 31-> ...


Ninnuski ........................... kp 37/ 26-28 .................... yk 8 -07 -09
Lasihelmi .......................... kp 33/xx ........................... yk 1 -04 -07
Tails ................................. kp 32/29-33 ..................... yk 4 -04 -07


kp 21-30


Neamma ............................ kp 29/26-28 ................... yk 1 -05 -08
m0308 .............................. kp 28/28-31 .................... yk 3 -03 -08
kaneli87 ............................ kp 27/29-32 ................... yk 0 -XX -XX
Manzu ............................... kp 27/31-32 ................... yk 11 -07 -09
Leo81 ............................... kp 24/28-30(33) ... dpo 8... yk 1 -06 -07
Santtu81 ........................... kp 21/29 ........ dpo 4 ....... yk 3 -04 -06
smurffiina84 ..................... kp 21/30 .......................... yk 5 -03 -05
Tuplaneiti ......................... kp 21/28 ........................... yk X -07 -09
vilivaltteri ........................ kp 21/30 ............................ yk 2 -07 -09


kp 11-20

Minnarun .......................... kp 18/29-31 ..................... yk 4 -04 -06
Barbamama35 ................... kp 13/26-30 ..................... yk 2 -00 -02
Äpyli ................................. kp 11/26 ............................. yk X -08 -10


kp 1-10

sporty ............................... kp 10/28-32 ........................ yk 7 -XX -XX
Kerran vielä ...................... kp 8/28 .............................. yk 6 -05 -06
Nindez80 .......................... kp 7/20-24 ....................... yk 2 -04 -07
äiti88 ................................ kp 6/28 -> ........................ yk 5 -06 -08
Huldasharks ..................... kp 3/40 ....... dpo .............. yk 6 -96 -09
Miuski00 ........................... kp 2/32 .............................. yk X -02 -07


kp XX

(Aktiivisemmat xx-listalaiset)
KHJ .................................... kp xx/xx ........................ yk 0 -03 -06
Äidin onni ......................... kp xx/xx ......................... yk X -07 -10
Maijamehi ......................... kp xx/xx ......................... yk X -03 -10
KaramelliApina .................. kp xx/xx ........................ yk X -07 -09
leana ................................. kp xx/xx ........................ yk X -04 -05
tuoli .................................. kp xx/xx ........................ yk 2 -06 -07
olkkis74 ............................. kp xx/xx ........................ yk 0 -01 -09
Nume ................................ kp xx/xx ......................... yk 0 -06 -08


(mukana menossa, mutta hissukseen)
Nipsu87 ............................ kp xx/xx ......................... yk 1 -XX -XX
Harmaana ......................... kp xx/xx ......................... yk 1 -07 -09
punkku ............................. kp xx/xx ......................... yk 1 -04 -05
kolmannen haaveilija ........ kp xx/xx .......................... yk x -XX -XX
HelinäKeiju10 ................... kp xx/xx .......................... yk x -06 -08
Mymosa ............................ kp xx/xx ..... dpo ............ yk 7 -04 -07




Taustalla, tulkaa pian takaisin....
Niina22
Calumet
Orwokki
Criminal Mind
Taikawiitta
Nindez80
VauvaHai
PieniTytönTylleröinen



Vuoden 2010 plussat - Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan jokaiselle!


Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T, Jadey yk 1, Dyyni yk 1, Nepula yk 1, leena77 yk 6, Mama-84 yk 3, MyrskyMaija YK 2, Halinappi yk ?, Jessi75 yk 1, Pyyter-2 yk 3, JudeD yk 1, Sandemar yk 1, Rixutin yk 4, Muumi82 yk 1, Pompo79, Mimse yk 4, Niisku-Rouva yk x



:attn:
LUKUOHJEITA:

kp ?/?? kierron meneillään oleva päivä ja kierron pituus
dpo: days past ovulation eli suomeksi ovulaation jälkeiset päivät ;)
yk: yrityskierto
Vuosiluvut perässä: punaisella merkityt vuodet tarkoittavat tyttöä ja sinisellä on merkitty pojat. Jos vuodet ovat merenvihreällä, ei ole kyseinen henkilö syystä taikka toisesta ilmoittanut sukupuolta.
XX- merkintää käytetään epäselvissä tilanteissa tai kun ei toinen ole mitään ilmoittanut kiertopäiviinsä, yrityskiertoonsa ja/tai lapsiensa kohdalle.






OVULAATIO- JA RASKAUSTESTIT HELPOSTI NETISTÄ:


Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit
Yliopiston verkkoapteekki - Suomen suurin verkkoapteekki | nettiapteekki kosmetiikka vitamiini
Raskaustesti ja ovulaatiotesti verkkokauppa | Testikauppa.fi
Verkkoapteekki.fi
Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta
Raskaustestit ja ovulaatiotestit | Raskauskeiju.fi
Suomen kotitesti


PLUSSA-TUULIA!
 
Viimeksi muokattu:
Uusi kuu, uusi pino, uusia kuumeilijoita, uusia plussanneita..... siis wau!

Kiitos "sijaispäivittelylle" ja tässä nyt uusi pino. Meillä muutosten tuulet puhaltavat ja siirryn opiskelemaan muutamaksi kuukaudeksi ensi maanantaina. Nuorimmainen aloittaa siis päiväkodin ja mä joudun reissaamaan huitsin nevadaan päiviksi. Jännittää niin pirusti.....

:attn: Katsottekos siskot etten ole pudottanut ketään pois ja uudet huhuilkaa jos on mennyt silmieni ohi :attn:

).( : Kipuilua munasarjoissa oikein urakalla = nesterakkulat kettuilee. Illalla oli sellainen kipukohtaus, että alta pois. Mieskin pelästyi. Se huipentui sellaiseen "poksahdukseen" eli tuli todella terävä kipu oikealle ja sitten alkoi helpottamaan. Gyne varoitti mua näistä, kun laskeskeltiin rakkuloiden määrää ja katsottiin kuntoa jne... ovistahan mä en tule saamaan tässä kierrossa ainakaan aikaan joten kivut ovat "turhat" tai no jos sitten puhjenneet antaisikin tilaa niille joita tarvitaan....niin...no enpä tiedä, ärsyttää kuitenkin! Tälläkin hetkellä jomottaa tuolla eli tää päivä menee buranaa napsien....
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Miuski uudesta pinosta. Auts tuota sun kipua!!! Mä kärsin nyt pari päivää oikeanpuoleisesta kivusta ja koska ovulaatio se ei nyt ole niin mietinkin onko mulla jotain kystia tuolla. Mullahan on aina melkoiset ovis kivut oikealla ja samanlaista, mutta polttavampaa/kinnaavaa särkyä oli. Nyt tänä aamuna ei ole vielä ollut... (tietenkään kun ajattelin eilen, että jos vielä on nii soitan neuvolaan lääkäri aikaa.)... katsotaan miltä päivällä tuntuu. Mä olen luullu että tuo särky on johtunut siitä kierukasta, mutta näköjään ei. Pakko kai siitä johonkin on soittaa ja kysyä.

Ja eikun aamukaffeta hörppimään.
 
Iso kiitos Miuskille tästä marraskuun pinosta! :) Ja päivitystä kehiin.. kp 10/31-32 meneillään. Tässä kierrossa otan nyt nuo ovistikut kehiin ekaa kertaa.. Oon kyllä nyt sitten lopulta päättänyt, että jos tässä kierroksessa ei tärppiä tule, niin otan yhteyttä neuvolaan ja pyydän päästä tutkimuksiin..haluan tutkia syyn tähän..

Toivon todella, että tämä on meidän kaikkien +kuu! <3
 
Ollos hyvä Leo81 & Manzu & Minnarun! :)

Voi miten inhottavalta kuulostaa Leo81 ja niin toivon ettei muiden tarttis kärsiä tästä samasta! Voihan olla, että sulla on vaan kiinnikkeitä ja sitten ilma suolen puolella painaa jne.... mä jaksan aina yrittää etsiä jonkin muun vaihtoehdon :D Kannatan gyneultraamista kaikille naisille, että tietäisivät mitä alakerrassa tapahtuu, minkälainen tilanne siellä on jne.... Olis hyvä kun tällainen tutkimus tehtäisiin aina gynetarkastuksen yhteydessä jonka pitäisi siis hoitua ainakin sen kerran vuodessa.... mutta allekirjoittanut tunnustaa, että oli tuossa taannoin muutama vuosi välissä... pojan jt:sta sitten viime jouluun.... :ashamed: ja siitä kyllä sitten useampi käynti ja tarkastus tähän päivään :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
kiitos taas kerran ihanasta listasta =) tänään tauitaa olla se päivä milloin tipun tämän listan yläpäästä alapäähän... pikainen päivitys, lapset pukeisiin ja hoitoon itse ehdin lenkittää koirat ennen töihin lähtöä. Loma on nyt sitten takana päin.
 
Miuski: Mulla ei kyllä ole noin kovia kivut kuin sulla. Särkylääkettä joutuu kuitenkin ottamaan. Ärsyttävää.

Pitäis tästä jotain mennä tekemäänkin. Koko päivä onneksi aikaa, nuorempi poika kuumeessa, joten sisäpäivä tulee. Muskariin pitäis isompi kyllä kuskata. Isäntä iltavuorossa tän viikon, siis tuskan viikko tiedossa.
 
Suuret kiitokset ja onnittelut mimselle :heart: Mulle saa laittaa kp12/ 28-31 ,yk 3. Peittoja on ahkerasti heiluteltu koko viikonlopun ja huomenna koitan testailla ovista, jos ei oo ollu jo.... nii ja jos ees on sellasta tulos...... tällänen pikanen päivitys vaan,näin ruokkiksella. lähen jatkaan töitä :wave:
 
Mukavaa marraskuuta ja uutta viikkoa kaikille! :D

Miuskille Kiitos uudesta pinosta ja :hug: kipujen takia :( Ei ole kivaa tollanen..

Täällä alkaa menkat olla historiaa ja voi tosissaan alkaa keskittymään tähän kiertoon ;) Mies kyllä on jälleen kerran lähdössä työmatkalle (viikon päästä) mutta ehtii parahiksi takaisin ovikselle ;) Sainoinkin sille että kotiuduttuaan joutuu kunnolla hommiin, on tiedöss kiireinen viikonloppu :LOL: Mutta siihen siis se reilu viikko. Ovistestejä mulla jäi viimekuulta 3 ja ne ajattelin tuhlata tässä kierrossa. Viime kierrossa kyllä bongasin oviksen ihan ilman tikkujakin, oli sen verran selvät tuntemukset. No josko tästä tärppäis, voisi hyvillä mielin pitää kesälomansa jouluna ja jäädä äippikselle juhannuksesta ;) Mä mitään oo valmiiksi laskenut ja kattonu :LOL:

Plussa tuulia kaikille meille oikeen urakalla!!
 
(.) Tänään on herännyt jo melkoiset toiveet raskautumisesta. Tänään on kp 21. Eilen jo huomasin, että olin tosi herkästi ärsyyntyvällä tuulella ja tänään mielialan heittelyt on yhä pahentuneet. Suutun herkästi ja yhtäkkiä alan pillittää ihan tyhmistä asioista. Yhtä nopeasti mieliala voi taas olla tosi hyvä. Tälläistä on ollut ennen ihan alkuraskauden oireena. Muutenkin olen tässä jo jokusen päivän ollut tuntevinani sellaisia kutinoita vatsan seudulla... Nyt pelottaa, että annan toivon nousta liian korkealle ja sieltä tullaan ryminällä alas ensi viikolla :xmas:

Olenko oikeasti ihan pihalla vai voiko näitä oireita tulla jo näin aikaisin? En taas muista ollenkaan missä vaiheessa viimeksi oireet alkoivat. Sanoin tuossa juuri miehelle, että jos ensi viikkoon mennessä alan juosta yöllä pissillä tai rinnat kipeytyvät, olen ihan varma raskaudesta.
 
Kiitos uudesta pinosta! :flower:
Mulle voisi päivittää tyttö -05 ja tyttö -08. Kiitti jo etukäteen.
Mulla taitaa nyt olla niitä oviskipuja?! Eipä ole koskaan ennen ollut... Kovasti nipistelee molemmin puolin kohtua ja liikkuminen on tuskaa... : / Kiva oli töissä kärjistellä koko päivä. Huomenna eka vapaa taas yli kahteen viikkoon. :cool: Ihana touhuta koko päivä tyttöjen kanssa.
Neamma
 
Onnea Mimse! :flower:

Miuskille kiitos uudesta pinosta. Kiva kun olet taas takaisin joukossamme!

Mulla oli viime viikon keskivaiheilla ovis ja sitä kovasti taas hyödynnettiin. Ihan ovispäivänä ei voitu kun mies oli sen päivän reissussa, mutta pitää luottaa että joka toinen päivä tuottaa tulosta... ;)
Nyt on sitten meneillään ne piiiiiiitkät päivät kun vain odottelee milloin voisi testata. Kumma kun näin kierron loppuvaiheilla aina ne toiveet nousee niin korkealle. Toivottavasti ei taas tartteis pudota korkealta maahan.
 
Ihan ensimmäisenä miuskille kiitokset, kun taas oot jaksanut päivittää sivut meille. Minä oon niin huono kirjoittelemaan tänne.:ashamed: Käyn kyllä joka päivä lukemassa juttuja, mutten ehdi itse kirjoittaa mitään ja jos ehdin, niin se on sellaista oma-napaista höpinää.

Lokakuun pinossa oli uusia, heille tervetuloa kuumeilemaan tänne meidän kanssamme. :) Ja sitten oli plussiakin tullut, onnea! Ja pudonneille voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Omaa napaa sen verran, että ovis alkaa olla lähellä ja yritän metsästää sitä testeillä. David-merkkisiä ovat ja vielä ovat olleet puhtaasti negaa.
 
Moikka. Mahtuuko tänne kuumeilemaan? :)

Olen 25v kuumeilija jolla kaksi poikaa, -06 ja -07 syntyneet. Yk 2 olis nyt menossa, mut kierrosta en osaa sanoa mitään koska lokakuussa tuli keskenmeno enkä tiedä miten se kierto nyt lasketaan! Tai kannattaako sitä edes laskea, jos täs odottelis millon menkat alkaa ja alkais sit katella pysyykö kierto normaalina (tai tietenkinhän mä toivon ettei ne menkat tulis vaan tulisin raskaaksi...). Yleensä se on hyvin tarkka 28päivää, mut mites se menee sit ton km:n kans, oliko kp1 se päivä ku alko vuotaa?

Me sovittiin miehen kans, ettei aleta tekemällä tekemään vauvaa (mies haluaa niin, eli tarkottaa et toivois etten ala käyttää mitää ovistestejä ja tee tästä touhusta "pakonomaista") ja se sopii mulle kyllä. Tunnistan kyllä oviksen ilman tikkujakin :D

Niin se vaan vauvakuume kummasti on nostellu päätä aika-ajoin, vaikka pyhästi vannoin kolmisen vuotta sitten että lapset on nyt tässä ja siihen saa sukulaiset tyytyä ;) No, pitää sanoo niille (jos ilouutisen joskus korviinsa saavat) että se oli huijausta vaan ettei ne alkais kyseleen :D

Barbamama , mulla ainaki alko oireet siinä main ku menkkojen olis pitäny alkaa. Ihan ekana tuli tissit niin kipeiks et aivan itketti melkeen ku joutu oleen ilman rintsikoita. Sit tuli äkäisyys ja ilmavaivat... Ja sit ne loppu yhtäkkiä :( Mut toivotaan, että sulla ei ja olet raskaana :) Et ala vaan kuule juosta öisin veskissä, sehän on vaan iloinen asia :D
 
Hei vaan kaikille! Ja kiitokset, kun nappasitte minut mukaan kuumeilemaan.

Eilen poistettiin kierukka. Jännitin toimenpidettä aivan suotta. Vähemmänhän tuo sattui kuin papakoe. Eli nyt alkaa varsinainen yritys.
Kierto on kyllä aika sekaisin. Edelliseen tuli muistaakseni jotain 60kp. Siispä ilmoittelen päivät vasta sitten kun menkat seuraavan kerran alkavat (jos alkaa=) )

Jännittää, innostuttaa ja oon aivan hermona. Tämä on siis meille ensimmäinen kerta kun suunnitellaan vauvaa. Kaksi ensimmäistä on tullut hieman varkain :heart:
Tsemppiä kaikille valtavasti uuteen kuuhun!
 
Huomenta kaikille ja lista on siis päivitetty!

Mä olen ihmeissäni tän kropan kanssa. Ihan megakamalat kivut ja paine iskivät eilen munasarjoihin ja yöllä olin itkun partaalla. Tänään vielä painetta ja kipua, mutta ei niin pahaa kuin illalla/yöllä. Mun alamaha on munasarjojen kohdilta ihan turvoksissa, ei siitä välistä kuitenkaan ja mieskin on ihmeissään, että mitä tällä kertaa.... Eipä siis kuin valivalia tänne... :ashamed:
 
Siis :O

Mä ihan piruuttani tuhlasin mun viimeisiä ovistestejä, lisää siis tulossa seuraavaa kiertoa ajatellen ja siihen tuli todella tumma toinenkin viiva. Munhan ei pitänyt ovuloida tässä kierrossa, näin sanoi lääkäri joka ultrasi munasarjat eli mihin se reagoi???? Tuottaako naisen elimistö sitä ihme hormoonia vaikka munasolu ei kehittyisi ja nesterakkula puhkeaa?
 
Viimeksi muokattu:
miuski ei ne lääkärit kaikkee tiedä, onhan nekin saanu luomusti vauvoja ketkä ei lekureiden mukaan siihen pysty joten ei muuta ku peitot heilumaan ;) toivotaan et sulle kävis ku mulle et vaan yhen testin paketista kerkeet tuhlata :D ja siis sen r-testin :heart:

plussatuulia kaikille!

erittäin pahoinvoiva jessi ja pikkuj 8+2
 

Yhteistyössä