* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

HAHAA, mä löysin vielä yhden ovistestin ja tässä sen tulokset....

Voitte verrata, kun minuutin välein räpsin :LOL:







Onko mulla siis jokin outo jutska nyt ehkä kuitenkin lähestymässä, kun tein muutama päivä sitten ihan huvikseni ovistestin(halusin tietää antaako se mitä, kun ei ole ovista, kun kyseessä eri merkki kuin mitä testasin joskus kauan sitten kuopusta yrittäessä ja silloin oli siis myös ovuloimattomia kiertoja urakalla) ja silloin ei tullut mitään siihen....ei mitään.... ja lisäksi mulla on vuossadan panetus päällä, pakko se on myöntää näin suoraan ja suomeksi. Laitoin jokin aika sitten miehelle viestiä, että pare tulla kotiin ja pian... :vampire: :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
no kyllä tuos mun mielestä on ainaki kaks melkolailla samanväristä viivaa =) jos oliski mahis saaha kaksoset tai kolmoset, ku oot niin kipee. :D noh, mun tilanne taas sit se ,että limat tulloo, panetus päällä, aamulla testasin clearbluen digitestillä ovista --> ei näyttäny, mutta ku otin sen tikun pois siitä koneesta ni siinä oli kaks viivaa :confused: wtf?! onko muilla ollu jotka on sitä käyttäny?? kaverilta saisin davidin testiä ilimaseks.. taiampa hakkee nekin.. koskahan ton ovisen pitäs mun kohalla testis näkyä...??....
 
Eli mä en ole ainoa panetuspommi :LOL:

Ei kokemusta muista kuin liuskatesteistä. Ja ne toisetkin oli jotain mammaksilta muinoin tilattuja eri merkkisiä eli en valitettavasti osaa auttaa. Mä olen niitä jotka hävittävät mahd. äkkiä kaikki testit ettei ala niitä availemaan ja tiirailemaan suunnilleen suurennuslasilla :LOL: olen varmaan sekopää, kun joudun itseäni pitämään kurissa tällaisin "voimakeinoin"... :LOL:
 
Kiitos päivityksestä miuski! Toivottavasti sun vaivat johtuvat tosiaan ovulaatiosta. ;) Mulla on ainakin kamalat oviskivut nyt. Ihan lääkärille soitin ja sanoi vaan, että onnea vaavin yritykseen. :D Mutta ei meillä mikään kiire ole, vauva tulee kun on tullakseen. Paljon plussatuulia kaikille tähän kuuhun! :wave:
 
Jee! Tuuletuksen paikka! Vihdoin sain sen ajan sinne kierukan poistoon!

10 päivää joutuu sitä odottamaan, mut ei haittaa, nopeasti aika menee näiden pienten kanssa :)
Ihanan kamala kutkutus vatsan pohjassa...

Hienoa kuulla, leana , ettei kierukan poisto satu. Mulla tulossa vielä siinä mielessä hauska reissu, että joudun ottamaan lapset mukaan.. Ei auta, kun köyttää tuplarattaisiin kiinni, niin eivät pääse häiriköimään :xmas:

Siinäkin mielessä samankaltainen tilanne leanan kanssa, että tämä on ensimmäinen kerta, kun varsinaisesti kuumeillaan vauvaa ja "yritetään" :)
Jännää!
 
Miuski: ei muutakuin mies kotiin ja äkkiä!!! mulla ovis oireilee juurikin melkoisina kipuina, turvotuksena jne. Tuntuu, että koko alakerta on tulessa ja panettaa paljon. =DDDDD ja aina on kierukankin kanssa mennyt niin ja siitä pari viikkoa on menkat tullut. Heittäkääpä tuollaisilla lääkärin kommenteilla vesilintua ja antakaa palaa. :LOL:

Tervetuloa Tuoli: Meillä samana vuonna syntyneet pojat. =)
 
miuski ihan yhtä vahvat viivat ku mullaki oli ja todistetusti oli ovis :saint: ja mullahan niitä oviksia oli kaks, toinen ihan kierron lopulla, oisko ollu just jotain kp22 tjn. saanko udella minkä ikänen oot? mut nyt siis peitot heilumaan koska toi tietää ovista noin vuorokauden sisään :p
 
mymosa
Ei kannata niitä digitestejä lähtee avaamaan jos on nega, ne viivat on siellä jokatapauksessa.

Mullahan eräs kierto antoi liuskalla ovis+ mutta digitesti näytti koko ajan negaa. Ja ovistestiin tulee aina kaksi viivaa, negana tai plussana.
 
mymosa mulla sitten taas on kokemusta näistä blancoista liuskoista eli ennen poikaa yritin ovistestien avulla hahmottaa ovuloimattomat kierrot lekurin käskystä ja näinä selvästi ovuloimattomina ei tullut edes "haamuviivaa"

Jessi75: Hommat on päästy jo hoitamaan.... kyllä "pyykkääminen" on kivaa :p
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Ja miuskin testihän ei ole vielä ovis+, jos ei testaa kuin kerran päivässä niin saattaa se huippu jäädä testeillä kii saamatta.. Mutta pidetään toivoa yllä (ja miestä alla)...
 
Jessi se on se salama mäk viini kuten poika sanoo :D joo ja piti vastata tonne, että kolmeakymmentä mä tässä kovasti käyn...

Leo81:
ihanan positiivinen viesti sulta! Mä vaan pelkään, että saan eläinrääkkäyssyytteen vielä jonain päivänä, kun olen viskellyt vähän sillä ja tällä kommentilla sun muulla noita räpylällisiä... :vampire:
 
Viimeksi muokattu:
miuski sit sulla ei pitäs iän puolesta vielä tulla useempia oviksia eli nyt vaan myöhänen ovis :) meillä kans salama mäk viini on ihan pop :D niitä autoja ollaan oikeen kerätty :saint:

mymosa mulla ei ton vahvempaa viivaa tullu ikinä ku miuskilla nyt on ja ihan saletisti oli ovis koska nyt on rv 8+2 :whistle:
 
Jessi näinpä! Mä just siivoskelin pojan kanssa muutenkin näitä sen autoja ja vei jopa 3 rikkinäistä ITSE roskikseen!!! Olivat tosi vanhoja...Martti, Sheriffi, Salama, Filmore tjsp ja ne kaikki lehden mukana tulleet ovat vielä ehjinä...tai no Ramone on vähän kärsinyt.... Huomaatsä et mä olen harjoitellut noita :LOL:
 
mymosa
Jessi, no voihan se ollakin jollain, jos olet useammin päivässä testaillut. Kuten ovis+ voi olla olematta plussa. Sanoin vain, että minusta se ei ole vielä ovis+, hemmetti.
 
tuohan oli tuo mun testi siis clearbluen digitesti. siinä pannaan se liuska aina sen koneen sisään ja ku testi on tehty se käytetty liuska otetaan aina pois siitä koneesta. ja siinä oli kaks viivaa.
 
Jessi, no voihan se ollakin jollain, jos olet useammin päivässä testaillut. Kuten ovis+ voi olla olematta plussa. Sanoin vain, että minusta se ei ole vielä ovis+, hemmetti.
no ei tarvi herneitä vetää :whistle: mä testasin viivattomasta viivattomaan ton oviksen ja sillä välillä tuli vahva viiva vaikka ei yhtä vahva ku kontrolli joten on hyvin mahdollista et on ovis+ ja tän halusin miuskille sanoa et käyttävät tilaisuuden hyväkseen. niinku ne tekiki :D
 
Miul saa vaihtaa yk 5 ja kp5/30 Ei tärpännyt vielkään :( . Uuteen yritykseen taas. Nämä olivat kyllä oudot vuodot kesti vain 3 päivää normaalisti kestää 5-6 päivää. Ja olivat niukemmatkin kuin tavallisesti.
Tuli tuossa mieleen kun mietin miten vois yllättää miehen vuosipäivän kunniaksi. Että onko kellään kokemusta brasilialaisesta vahauksesta? Onko kuinka kauan pois? Kuinka usein tarvitsis käydä?
Iski kauhea kysely ikä :(
 
mymosa: Oletko saanut jo lääkärissä käytyä? Onko vuoto alkanut? Toivoisin niin, että pääsisit tuosta junnaavasta tilanteesta eroon :hug:

Miuski: Ihan hyvin voi olla plussa ovistestissä, Virallisestihan tuo ei vielä ole, mutta jos on yhtään "häikkää", niin tuohan voi olla jo. Tai sitten se on tulossa huomenna tai ylihuomenna! Hyvä, että olette talletelleet kuitenkin. Eikö sulle edellinen tai sitä edellinen kierto ollut pitkä?
 

Yhteistyössä