Lista päivitetty!
Ja nyt unohdin kaiken mihin olin tulossa kommentoimaan..... hetki pieni, talletan ja poistun uudelleen lukaisemaan... :ashamed:
Dodih, avasin sitten uuteen välilehteen keskustelun niin pääsen kaikki katsomaan samalla läpi, kun muisti ei pelitä niin ei pelitä
Ihan ensin :hug:
smurffiinalle! Huldikselle ja muille kommentoneille kiitos vastauksista ja pähkäilyavusta! Mä toivon niin, että löytäisin edes yhden testin vielä jostain jemmasta. Mun laskujen mukaan nimittäin niitä pitäis vielä olla yks tai kaks, mutta eipä laatikossa näy :headwall: jatkan siis etsimistä. Sitä vaikeuttaa hieman tää vatsatauti mikä iski mulle eilen illalla, mutta ei anneta sen häiritä
Römpsän vahaamisesta ei ole kokemusta sitten ollenkaan, sheivailen aina vain siistiksi sen. Koivet kyllä epiloin säännöllisesti ja vahaa olen niihin kokeillut huonoin tuloksin ja sokerointia hyvin tuloksin. Olisi se kyllä miehelle(ja mikspä ei itsellekin) kiva ylläri, kun olisikin niin siistinä että....
äiti88 mitkä fiilikset?
tuolille tervetuloa! Mulla eka lähti aika itsestään muinoin. Oli vähän liiankin helposti... Toista ja tämän nykyisen mieheni kanssa ensimmäistä yhteistä sitten yritettiinkin... en jaksa käydä läpi kaikkea mitä sille matkalle mahtui, mutta ei ollut helppoa ei.... ja nyt näyttää pahasti samalta tämän toisen yhteisen kohdalla.... pah...
BarbaMama: Meillä tuntuu ihmiset odottavan myös uutisia vaikka eivät ole virallisesti edes tietoisia missä mennään eli että meillä yritetään. Äitini perui tuossa jokin aika sitten puheensa siitä, että jos me lisäännytään vielä niin muuttavat Espanjaan.... se oli aika outo tilanne...
Tulikohan nyt kaikki.... jaa´a...
).( : Mulle iski vatsatauti eilen..... nice..... pakkipuolelle onneksi vielä keskittynyt, mutta olo on niin...
ja ONNEKSI hommailtiin päivällä tai olis taas kerran jäänyt käyttämättä mahdollinen tilaisuus...ehkä lähestyvä...toivotaan.... Kivut ainakin nyt helpottaneet