* * Kolmatta kaipaavien marraskuu * *

äiti88 toivottavasti ei menkat alakaan ja saadaan ilouutinen :)

Joku kysy brasilialaisesta, tietoa ei ole minkäänlaista mut muaki vähän kiinnostais jos joku tietää :D

Me katsottiin tänään vanhoja videoita, oli kuvattu sitä aikaa ku odotin ensimmäistä lasta. Vaikka se maha oli ihan valtava (ja minä ihan kokonaisuudessani), niin vauvakuume vaan paheni. Tosin poika, joka siellä mahassa oli, sanoi et iso maha on pelottava ja piti laittaa mahan esittelyt pois ku hällä meinas itku päästä. :kiss: Jospa se olis pehmeämpi lasku isoon mahaan ku näkee kasvamisen pikkuhiljaa :D :heart: (kun vaan nyt näkis)

Onko teillä muilla alkanu aiemmat raskaudet helposti? Meille eka tärppäs heti ja tokaa "tehtiin" puolisen vuotta, tjot-meiningillä. Jotenki sitä ajatteli et kolmaski tulee helposti, eikä tosiaan osannu mitää keskenmenoa odottaa vaikka tiesinkin että ovat yleisiä. Ja kukapa sitä osais kohdalleen mitään ikävää odottaa heti aluksi. Näin ku pikkusen tarkemmin ajattelee mitä kirjottaa, ni en voi kyl sanoa vielä yhtään mitään siitä et tuleeko omalla kohdalla kolmas helpolla vai ei. Mä olen aina ollu "kaikkitännehetinyt" tyyppiä, kauhean kärsimätön olo koko ajan. :headwall:

Leo81 sovitaanko et tehdään kolmannetki lapset samaan aikaan, 8/11 taitais olla aika hyvä vaihtoehto? :p
 
tosta brassivahauksesta, itellä ei oo kokemuksia et minkälaista on ku en o käyny mut eikös se sillä repäisytekniikalla tehä eli karvat pysyy pois noin kuukauden ehkä, raaka arvio. ite ajelen koneella brassityyliin, raskauden loppupuolella tuottaa hieman hankaluuksia ison mahan takia mut peili avuks ni onnistuu :whistle:

plussatuulia hirveesti kaikille! äiti88 varsinki jännät paikat, peukut pystyssä et plussa tulee :)
 
Brassissa vedetään tosiaan karvat juurineen irti niinkuin muissakin vahauksissa. Ainakin itellä ne pysyy ihan täysin poissa pari viikkoa ja alkavat sitten pikkuhiljaa kasvaa takaisin. Mitä useammin siellä on käynyt, sitä huomaamattomaksi karvat käy ajan myötä - kasvaa siis pehmeänä haituvana takaisin. Olen käynyt n. kerran kuussa siellä. Jälki on sitten ihan erillainen kuin ajelemalla eli mies tykkää ihan taatusti. Siinä hyvä isänpäivä / joululahja vinkki :LOL:

*muoks. Niin tuo karvankasvuhan on aika yksilöllistä missä tahdissa tulee takaisin. Itselläni on illalla kunnon sänki, jos aamulla höylään eli nopeasti kasvaa niinkuin hiuksetkin...

(.) Eilen kysyi jo äitinikin, että oletko raskaana... Oma olo alkaa vahvistua asiasta. Toivottavasti en putoa totaalisesti ensi viikolla... Testi polttelee jo kaapissa, mutta tiedän ettei ole mitään järkeä testata ennen ensi viikkoa. Viimeksikin näkyi testissä vasta kuukautisten ollessa myöhässä. Sitä ennen tuli ihan selkeä nega vaikka itsellä oli jo ihan varma olo raskaudesta.
 
Viimeksi muokattu:
Lista päivitetty!

Ja nyt unohdin kaiken mihin olin tulossa kommentoimaan..... hetki pieni, talletan ja poistun uudelleen lukaisemaan... :ashamed:

Dodih, avasin sitten uuteen välilehteen keskustelun niin pääsen kaikki katsomaan samalla läpi, kun muisti ei pelitä niin ei pelitä :LOL:

Ihan ensin :hug: smurffiinalle! Huldikselle ja muille kommentoneille kiitos vastauksista ja pähkäilyavusta! Mä toivon niin, että löytäisin edes yhden testin vielä jostain jemmasta. Mun laskujen mukaan nimittäin niitä pitäis vielä olla yks tai kaks, mutta eipä laatikossa näy :headwall: jatkan siis etsimistä. Sitä vaikeuttaa hieman tää vatsatauti mikä iski mulle eilen illalla, mutta ei anneta sen häiritä :LOL:

Römpsän vahaamisesta ei ole kokemusta sitten ollenkaan, sheivailen aina vain siistiksi sen. Koivet kyllä epiloin säännöllisesti ja vahaa olen niihin kokeillut huonoin tuloksin ja sokerointia hyvin tuloksin. Olisi se kyllä miehelle(ja mikspä ei itsellekin) kiva ylläri, kun olisikin niin siistinä että.... :D

äiti88 mitkä fiilikset?

tuolille tervetuloa! Mulla eka lähti aika itsestään muinoin. Oli vähän liiankin helposti... Toista ja tämän nykyisen mieheni kanssa ensimmäistä yhteistä sitten yritettiinkin... en jaksa käydä läpi kaikkea mitä sille matkalle mahtui, mutta ei ollut helppoa ei.... ja nyt näyttää pahasti samalta tämän toisen yhteisen kohdalla.... pah...

BarbaMama: Meillä tuntuu ihmiset odottavan myös uutisia vaikka eivät ole virallisesti edes tietoisia missä mennään eli että meillä yritetään. Äitini perui tuossa jokin aika sitten puheensa siitä, että jos me lisäännytään vielä niin muuttavat Espanjaan.... se oli aika outo tilanne...

Tulikohan nyt kaikki.... jaa´a...

).(
: Mulle iski vatsatauti eilen..... nice..... pakkipuolelle onneksi vielä keskittynyt, mutta olo on niin...
ja ONNEKSI hommailtiin päivällä tai olis taas kerran jäänyt käyttämättä mahdollinen tilaisuus...ehkä lähestyvä...toivotaan.... Kivut ainakin nyt helpottaneet :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Ja sieltä laatikosta löytyi pitkän ja hartaan tonkimisen ja lopulta tyhjentämisen lopputuloksena vielä yksi kuitenkin! Eli tässä tämän aamun tulos ovistestillä:



Onko kenenkään mielestä muutosta eiliseen?

Ja nyt odotan postia enemmän kuin innolla..... :D
 
Viimeksi muokattu:
miuski itse ainakin tulkitsisin tuon plussaksi. Tosin minulla ei ole kokemuksia ovistesteistä (vielä). Innoissani tilasin jo mammaksilta paketillisen ovis- ja raskaustestejä :whistle:

KaramelliApina eikös oo kivaa, kun on "ensimmäinen" yritys käynnissä! Meillä tosiaan ensimmäinen sai alkunsa hieman huolimattomasta ehkäisystä ja toinen tuli perään kun luotin imetyksen tehoon. Nyt olen ajatellut ottaa kaiken irti tästä kuumeilusta ja toivon mukaan raskaudesta.

Kierukka on nyt 2vrk ollut poissa ja alan hyvää vauhtia kehitellä itselleni oireita :O
Viikko sitten luulen bonganneeni oviksen ja sitä tuli hyödynnettyä kyllä. Mutta järkihän sen jo sanoo, että vielä on aika turhaa kehitellä oireita itselleen. On vaan koko päivän ollut huono olo ja huimausta. Kuopusta odottaessa huimasi tosi pahasti, mutta laitan nyt kuitenkin jäitä hattuun.
Eli on vaan maltettava katsoa minkälainen kierto on meneillään. Ne kun on viimeaikoina heitelleet pahasti...

äiti88 toivotaan, ettei menkkoja kuulu. Mitenköhän itse säilytän malttini kun pääsee jännäilemään kunnolla :)
 
moikkelis kaikille!
mahtuukoos yx mamma lisää tänne kolmatta toivovien kaartiin?

tääl olis 30v. kahden -07 ja -09 syntyneiden poikien äiti, joka on toivonut kolmatta. Kierto on melkeimpä aina tasan tarkkaan se 30pv. ja nyt olis 6.pv ja yk olis 2.

oon syönyt tän nuorimmaisen syntymän jälkeen minipillereitä ja nyt sit n. 2kk sitten aloin yhtäkkiä vuotaa ja sitä kesti sit 3vk, ennenkö soitin neuvolaan. piti löytää uusi pilleri joka kävis mulle mut päätettiin isännän kans et kaippa se kolmaskin saa tulla jos on tullakseen. joten jätin alottamatta ehkäsyn. ei oo ainakaan viä mitään kuulunu, mut se ei haittaa, se tulee sit kö tulee. =) mun halut palas ihan täysin kö lopetin ehkäsyn, oi oi.. olisin valmis vaik kuin usein... ;) et siinäkin mieles ei haittaa vaikka kestäs hetken raskaax tulo. "mitä ihaninta on kö lapsen teko" ;D

se vähän jänskättää kyl kö mul on noi kaksi edellistä raskautta ollu aika vaikeita, et miten tää kolmas sit menee.. no sen näkee si.. =/

odotellaan yhes.. vai mitä..? :)
 
Miuski: Pikaista paranemista vatsataudista ja onnea ovisplussasta! Ei meiltä varsinaisesti odoteta vielä raskausuutisia, koska ollaan sanottu läheisille, että toivutaan vielä edellisestä pettymyksestä. Olen vain saanut näihin oireisiin liittyen kommentteja työkaverilta ja äidiltäni. Ensin työkaveri epäili minun raskautuneen, koska valittelin nälkääni heti aamusta. Eilen äitini kyseli olenko raskaana, kun mielialani vaihtelevat. Äiti tuntee minut niiiiiin läpikotaisin ;) Kun olin raskautunut ensimmäistä kertaa ja vasta itse tehnyt testin, Äiti tuli käymään. Hän tokaisi heti eteisessä, että sä olet raskaana. Kuulemma näkyi silmistä :LOL:

tuoli: Kyselit miten nopeasti aiemmin on tärpännyt. Ensimmäistä yritettiin 9kk. Toinen tulikin hieman yllättäen heti ensimmäisestä yrityksestä. Nämä siis ex-miehen kanssa. Tässä suhteessa ensimmäinen raskaus sai alkunsa myös ensimmäisestä yrityskierrosta. Se ei valitettavasti jatkunut loppuun asti. Nyt eletään tällä kertaa ensimmäistä yrityskiertoa ja toiveet ovat korkealla. Ei oikein jaksa uskoa, että voisi taas tärpätä heti. Toisaalta oireet sanovat toista...

äiti88: Peukutuksia bd =) Voi kumpa päästäisiin yhdessä odottajiin...
 
Moi!

Mahtuuko mukaan eräs 36v kahden lapsen äiti joka haaveilee/kuumeilee kolmosta? Perheeseen kuuluu mun lisäksi mies ja edellisestä suhteestani oleva tyttö vm2001 ja nykyisen kanssa yhteinen poika vm2009.

En ehkä ole ihan perinteinen tämän ketjun kuumeilija sillä meillä ei vielä yritystä ole kun mies vielä jahkailee. Eli minä kuumeilen, mies ei vielä. Jos mahtuu mukaan niin mielelläni tulisin.
 
Viimeksi muokattu:
Terppa..

Tervetuloa uusille :wave:

Miuski, kyllä toi mun mielestä aika ovisplussalta näyttää :D

tuoli kyseli aiempia yritysaikoja. Ensimmäinen meillä tärppäsi tokasta kierrosta, toinen raskaus alkoi 4kk yrityksen jälkeen mutta meni kesken. Kuopus tärppäsikin heti ensimmäisestä km jälkeisestä yrityskierrosta.
Nyt menossa yk3, mutta periaatteessa eka mahdollinen. Ekassa kierrossa kierukka poistettiin, joten mahdollisuutta ei kauheasti ollut, tokassa kierrossa mies oli kaksi viikkoa työmatkalla ja juurikin oviksen aikaan. Nyt siis mieskin kotona oviksen aikaan (vaikkakin työmatkalla vielä tässä ennen ovista, kotiutuu kyllä juuri ennen) ja yritystä oikene kunnolla :D Tänään ajateltiin aloittaa ;) vaikka liian aikaista vielä onkin. Nyt kp 6/29
 
Mua toi brassi kiinnosti siks, ku en pysty höyläämään paljoakaan ku tulee näppyjä ja tosi inhottavan tuntosta :/ Olis kiva saada siistiksi ilman niitä kauheita näppyjä ja kutinaa (onko se nyt sitä karvojen sisään kasvua vai mitä lie). Oon kaikenmoisia kikkakolmosia kokeillu ettei näpyt tulis, mut aina ne tulee. Kiinnostavaa, eikö :D

Kiitos vastaanotosta tähän pinoon :) Ja kovasti tervetuloa mua uudemmille!

Miuski, mitään kokemusta ei ovistesteistä ole, mut jos tuo ei ole plussa nii mikäs sitte :D Toivotaan et tärppäis :)

Äiti88, sulla on kyllä jännät paikat. Odottelu on KAUHEAA :) Ja samalla ihanan jännää.

Mä kävin tänään hakeen uudet lasit, jee on ihanat. Siis silmälasit. Koitan olla liikaa ajattelematta tätä vauva-asiaa, mut miten seki muka onnistuu ku yksin täällä yöt valvon, töissä (ja vielä yksin). Päivisin on hyvä olla ajattelematta ku nukun :D Ja muutenki päivällä on ääntä ja touhua eikä ehdi pohtia. Mut nää työyöt vietän hommien lomassa netissä ja luen kaikkee vauvajuttua ja kattelen vaatteita ja huoh. Hullu mikä hullu. Olis jo aamu.
 
Lista päivitetty taasen!

Tervetuloa uudet! :wave:

tuoli ja smurffiina84: Mulla ei ole mitään ongelmia ajelun kanssa enkä käytä siis niitä vaahtojakaan vaan hoitelen suhkugeelin vaahdolla samalla kun käyn suihkussa ja tarvittaessa rasvailen sitten sen jälkeen esim. sheabutterilla ja avot on siliä ;) Ajelen tosin minisängenkin, kun käyn joka päivä suihkussa ja sama kainaloille. Sääret epiloin, kun en jaksa olla apina jatkuvasti ;)

).( : Mahatauti ei vaan helppaa näemmä. Eilen illalla se hiipi useamman tunnin jälkeen takaisin ja jatkuu vaan...... nice.... :x
Hienointa tässä on, että pitäisi tänään mennä päiväkotiin tutustumaan, kun poju aloittaa sen ma mun lähtiessä koulun kovalle penkille muutamaksi kuukaudeksi... no jospa me siihen pihalle uskallettaisiin mennä....tai sitten ei, voi hemmetti tätä!!!!! :headwall::headwall::headwall::headwall::headwall::headwall:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä