Kerran vielä: Voi ei, saat todella kaiken myötätunnon täältä mikä irtoaa. Mä olen ihan satavarma myös tuosta sairastamistutkasta!! Muistan eritoten miten meillä alkoi jylläämään noro jolloin mies olikin sopivasti reilun viikon poissa. Mä sitten sain sen nuorimmaisen kanssa vielä samaan aikaan, aloitin tosin itse hieman aikaisemmin oksentamaan ja sitä toista hoitelemaan.... olin niin huonossa kunnossa, että oli pakko pyytää vanhemmat tytöt jäämään koulusta pois auttamaan. He olivat tällöin jo sairastaneet. Mä en päässyt edes kontaten vessaan silloin.......taju meni.... ja piti hoitaa oksentavaa ja ripuloivaa poikaa samalla. Ajatella mitä isosiskot saivat kokea, kun kopittivat oksennusta ja auttoivat ripulivaippojen kanssa...... siinä tuli todettua miten lujasti ollaan "muututtu yhdeksi" eikä vain olla kaksi perhettä samassa tilassa. Niin ja kaikki kuumetaudit....rokot..... Ihme kyllä oli kotona kun toiseksi vanhin putosi sängystä ja mursi kätensä.... ja sama juttu aina, kun MÄ olen kipeä, eihän se ole mikään syy jäädä auttamaan lastenhoidossa eihän?? :headwall: No okei, kyllä mies on poikkeuksiakin tehnyt ja jopa ottanut kaikki neljä mukaansa appiukkoa moikkaamaan koko viikonlopuksi, että sain hoitaa itseni kuntoon. Eli poikkeus toki vahvistaa säännön....
Ja ymmärrän sua siinäkin, että eihän meillä ole mitään "lomaa".... ja sitten vielä yleisesti menee niin, että mähän se kotiin jään sairastavien kanssa eikä hän. Tässäkin toki nyt lähiaikoina tapahtui poikkeus eli mies oli 1 päivän pojan kanssa (pienen tappelun jälkeen), kun mulla oli todella tärkeä päivä josta en voinut olla poissa. Eli iso :hug: sulle ja koeta jaksaa, et todellakaan ole yksin tällaisen tilanteen kanssa!!
Noniin, mäkin innostuin vuodattamaan.... :ashamed:
Kiitos
Barbamamalle päivittämisestä!
Äpylille :hug:
Minnarun: Mä edelleen pidän sen linjan etten edes ajattele mikä yk menossa, luku olisi jo....no aika huikea.... Itse asiassa sellainen, että tässä olisi mahdollisuus mennä jo tutkimuksiinkin pikkuhiljaa, mutta ei vielä. Mies oli itse asiassa jo varautunut, että voitaisiin alkaa tutkimaan asioita, mutta mä en ole vielä valmis. Kuitenkin on mahdollisuus ilman apuakin aika suurella todennäköisyydellä, koska on alkuun niin monta kertaa lähtenyt.
Välikommenttina, että poika tuossa selittää: "Mä olen iso poika, iso miäs siis ja mä tykkään vesikaakaosta että laitatkos sitä mulle?"
Maijamehi: Mä näin kans viime kierrossa unta, että istuin pntöllä ja mulla oli 3 liuskatestiä jotka dippasin huvikseni ja ne olivatkin sitten plussia
Mun kaveri saa ihan tuota pikaa toisen lapsen eli se voi vaikuttaa ja tieto siitä, että serkku joka vannoin aina ettei halua lapsia, että vihaa niitä on nyt sitten raskaana..... on muuten reilusti 30 toisella puolella eli pitää yllä ensisynnyttäjien ikätilastoa aika hyvin....
Sitten
omaa napaa: Eipä ole tullut ajateltua mitään ennen tätä aamua jolloin mies alkoi muistelemaan aikaa, kun kuopuksen raskaudesta ei vielä tiedetty. Mulla on ikävä vanne alamasun ja alaselän ympärillä ja yöllä kipuili oikein kunnolla. Samoin en voi yskiä ilman, että vedet tulee silmiin. Eikä sitten mitään muuta olekaan. Eikä tosin mitään virallista yrittämistäkään tässä kierrossa joskin aktiivisia ollaan oltu. EN tikuttanut ovista, mutta en kyllä sitä havainnut kipuiluna tms. ellei sitten nyt.... nojaa, en tiedä enkä jaksa ajatella. Mies laukasi ääneen, että kuulostaa niin tutulta (
hälläkö vauvakuume?????)...
JA viesti karkas ennen kuin oli valmis.... :kieh:
Piti laittaa vielä, että
smurffiina84: :hug: ja ainahan sanotaan, että toivoa on niin kauan kuin menkat ei tule ja toisilla voi näkyä todella myöhäänkin..... mulla tyttö näkyi vasta kun reilun viikon oli menkat myöhässä... onkohan jo liiankin kliseinen vastaus.... :ashamed: