No niin kerkesinhän minäkin kertomaan kuulumisia taas. Lueskelemassa oon käynyt päivittäin..
Miuski kivaa kuulla susta taas, tosin kovia ootte siellä kokenut :headwall:
Ja
Tuoli , pakko sanoa et oon miettinyt ihan samaa. Ensin oli kauhee pakko saada vauva heti mutta nyt kun se antaa odottaa itseensä näin kovasti ni ehtii kyllä ajoittain miettiä sitäkin kuinka ihanan helppoa kaikki on nyt. Mieskin sano samaa, mutta sanoi myös että jos haluan vauvan vielä niin kyllä se hänelle sopii. Mutta pärjäis ilmeisen hyvin siis ilmankin näemmä.. : /
Tässä kierrossa mulla oli se kauhee hiivatulehdus joka itseasiassa oireilee yhä pikkusen. Ja mies on ollut keskiviikosta asti Lontoossa ja palaa vasta maanantaina, eli tässä kierrossa ei ainakaan ole tärpännyt, lähes pyhä sikiäminen olis kyseessä jos nyt olisin raskautunut..
Eli meillä on sellainen vaihe nyt menossa ettei käytetä ehkäisyä, muttei lasketa mitään ovispäiviäkään.. Tulee jos on tullakseen siis. Sisko lähetti eilen kuvan positiivisesta raskaustesistä, joka laittoi "hiukka" taas fiilikset sekaisin. Olishan se kivaa olla päivät yhdes kotosalla sitten vauvojen ja isompien lasten kanssa. Siskolla on ennestään yksi lapsi.
Ai niin joku kyseli aiemmin niistä taustoista, eli oon 26 vuotias Espoolainen. Ekat kultiaiset on saanut alkunsa hyvin pikaisesti kun on lupa annettu. Nyt vähän hämillään tästä et kolmatta on toivottu jo toukokuusta..
Ai niin ja esikon sain kun olin 21 vuotta ja kakkonen tuli ollessani 22 vuotta.