Kiitos
Schätzchen :hug: Eiköhän tuo tuolta joskus saada pois...
Loppuu kyllä hyvä fiilis jos vielä ens yönäkin pitää siihen herätä... |O
Riikkuli: Mä olen jo täällä asuessani ehtinyt hävetä, kun meni vanhassa paikassa (oli siis kokonaan vuokratalo) hermo kun yläkerrassa alkoi elämä aina klo 22 jälkeen, ja kesti tunnin pari kun siellä lapset juoksenteli ympäri kämppää, hyppi ja pompotteli palloa... :ashamed: Mut ei meillä ennen oo vuokralla tällasta ollu.
Ja oon sitäkin miettiny, et oliko sillon ite tollanen, mut ollaan isännän kanssa tultu siihen tulokseen että ei... Meillä me + vieraat on promilleista riippumatta tajunneet et rappukäytävässä kuljetaan hiljaa, ja musiikit menee jos ei kokonaan pois niin hiljaselle kun hiljaisuus tulee, ja aina sillon hurjassa nuoruudessa
D) meillä joskus kun porukkaa oli, niin aina oli naapureille infottu asiasta paria päivää etukäteen... (Eikä sillonkaan meillä kovin usein mun mielestä ollu, hyvä jos muutaman kerran vuodessa...)
Asrai: Mulla kävi samalla tavalla kuin
Riikkulilla esikoisen kanssa, tosin mä kävin samalla päivällä yliaikaiskontrollissa. Tekivät sisätutkimuksen kaiken muun lisäksi, ja jo kotimatkalla alkoi vähän supistella, ja illalla sitten neiti syntyikin.
Mulle ainakin sanottiin silloin, että noissa yliaikaiskontrolleissa sisätutkimus tehdään vähän kovemmalla kädellä (mä en sitä ois huomannut jos ei ois sanonut etukäteen, mua ei siis sattunut/tuntunut normaalia tutkimusta enempää ) niin monesti se jo vauhdittaa eikä käynnistysaikaa tarvita. Näin meilläkin kävi. Mutta toivottavasti sä et ehdi edes sinne kontrolliin... :hug:
Nobody: :wave: Pitkästä aikaa.
Polka kyseli jouruoista... Mä eilen tein porkkanalaatikot pakkaseen, ja tänään
pititehdä lanttulaatikot, mut ne nyt jäi huomiselle... Ei vaan saanu ittestään irti. :ashamed: Perunalaatikon (imelletyn) teen vasta sitten aatonaattona, niin saa sitten heti jäädä pöydälle lämpimään niin ei tarvii mahtua sitten vielä jääkaappiin.
Ja sallatin teen sitten vasta aatonaattona tai mahdollisesti vasta aattona. Siinä ajattelin luistaa niin paljon, että mikäli löydän taas niitä valmiiksi kuutioituja punajuuria missä ei ole säilöntään käytetty bentsoehappoa (isäntä sille allerginen...) niin ne ja kurkut ostan kuutioituna. Vähän helpommalla... :ashamed: Ja kinkku on tänäkin vuonna isännän hommia, mä autan sitten syömisessä.
Ja kuten huomaat, on täälläkin joulua mietitty.
Anoppi jo naureskeli, että täällä valmistaudutaan taas ajoissa... Aikaisempinakin vuosina olen jo joulukuun alussa tehny laatikoita valmiiks, niin ei sitten niistä tarvii lähempänä ressata.
Nyt on suurinosa lahjoistakin jo valmiina, paperia vaille valmiit.
Ja joulukortit kirjoitettu, merkit puuttuu. Mut mä ihan siksi ajattelin olla vielä normaalia aikaisemmin liikkeellä, että voi sitten olla rauhassa vauvan kanssa.
MM-Onnea prinsessasta. :hug: Hurjalta kuullostaa että alkaakin tuntea kesken homman mitä tapahtuu. Hui. Onneksi kuitenkin kaikki meni hyvin ja olette päässee vauvantuoksuiseen arkeen. :heart: Eiköhän se imetyskin lähde sujumaan ajan kanssa. :hug: Meillä oli esikoisen kanssa hankaluuksia, kun oli niin lyhyt hermoinen, että kun ei maha ollutkaan täysi ekan imun jälkeen niin suuttui... Mutta lähti kuitenkin käyntiin, ja eiköhän niin teilläkin käy.
Oikein paljon onnea koko perheelle. :heart: :flower:
Tracy: Kieltämättä alkaa täälläkin huumori olla lopussa...
Kiva mennä nukkumaan kun jo valmiiksi kiukuttaa jos kuitenkin tarvii heräillä... Mä en joudu heräämään oman lapsen takia (vielä
) yöllä, niin miks sitten toisten aikuiset kakarat herättelee... :kieh: :headwall:
Isäntä tuossa asensi pinnikseen sen verho"katoksen", ja alko nyt hääräämään muuta tuossa... Jospa sytyttelis muutaman kynttilän jos vaikka sais tuon hetkeks rauhoittumaan sohvalle... :heart:
:saint:
Hyviä öitä kaikille. :wave:
Ja
Asrai ja muut joilla "parasta ennen pvm" jo mennyt niin mars synnyttämään.