**Joulun odottajat** TOUKOKUU

Aurinkoista sunnuntaita täältäkin päin

Mies lähti kaverinsa "läksiäisiin", joten minulla on aikaa naputella koneella =) .

ONNEA kaikille ultrassa käynneille :hug:

viiveroko mietti, kun ei oltu saatu sydänääniä kuulumaan?! Mulla oli aivan sama juttu, kävin terveydenhoitajan sekä neuvolalääkärin luona ennen ultraa ja ei saatu sydänääniä kuulumaan, mutta viime maanantaina kävin ultrassa ja kaikki oli oikein hyvin :heart: . Jospa sulla on sama juttu, joten älä huolestu liikaa, vaikka tiedän että pieni huoli sisällä vaivaa koko ajan. Torstai (olihan sulla torstaina ultra) tulee pian :hug:

Täälläkin on tullut tuo itkuherkkyys entistä jyrkempänä vastaan :'( . Käytiin tänään miehen kanssa sattumoisin katsomassa agilitya ja kun siellä jotkut saivat hylättyjä niin minä kyynelihdin :whistle: . Muutenkin olen nykyään saanut kyyneleitä ihan ihme asioista.. Ehkä se kuuluu tähän raskauteen :D .

Minulla mahtuu vielä kaikki vaatteet päälle, mutta osasta huomaa jo ihan selvästi pienen kummun vatsan kohdalla :).

Nyt lähden etsii jotain ruokaa ja sitten pitäis alkaa silittää... yök, miten inhottava homma :kieh: .

Aurinkoista alkuviikkoa kaikille!
 
Morjensta! Onnea Mötkylä, Terppari ja kaikki muutkin ultrassa käyneet ja sydänäänet kuulleet :flower: !!!
Ja tervetuloa minunkin puolestani Ulpu23.
ON: Kohta on viikko ilman oksennusta takana. Tänään on kuitenkin ollut aika huono olo välillä ja perjantaina kun söin pakastetuista mansikoista tehtyä sosetta, tuli mansikkamargaritan maku suuhun monta tuntia sen jälkeen. Tykkään kyllä mansikkamargaritoista, mutta nyt se ei kolahtanut :ashamed: .
Oltiin mökkibileissä eilen illalla ja juomattomuus tietysti herätti kummastusta :whistle: . En kuitenkaan myöntänyt mitään ja selittelyni taisivat kyllä mennä kaikille läpi ;) .
Nyt on vähän kipeä olo ja heti tuli huoli sikiön hyvinvoinnista :( .
Vieläkin ultraan ikuisuus...
Oletteko tehneet sitä sormustestiä tulevien lasten sukupuolesta? Aluks tehtiin niille, joista tiedettiin, että he ovat raskaana ja niille joilla on jo lapsia ja kaikilla piti jo syntyneiden tai ultrassa saatujen tietojen osalta paikkaansa.
Mulle tulis sen mukaan ekana tyttö... No, joulukuussahan sen sit tietää. Sikäli vaan hassua, et mulla on koko ajan ollut niin tyttöolo.
Onneksi sillä nyt ei edelleenkään ole tippaakaan väliä kumpi sieltä tulee :D .
Täytyy mennä vähän selälleen makailemaan, ettei tule paha olo. Kuulemisiin!
 
Morjensta! Onnea Mötkylä, Terppari ja kaikki muutkin ultrassa käyneet ja sydänäänet kuulleet :flower: !!!
Ja tervetuloa minunkin puolestani Ulpu23.
ON: Kohta on viikko ilman oksennusta takana. Tänään on kuitenkin ollut aika huono olo välillä ja perjantaina kun söin pakastetuista mansikoista tehtyä sosetta, tuli mansikkamargaritan maku suuhun monta tuntia sen jälkeen. Tykkään kyllä mansikkamargaritoista, mutta nyt se ei kolahtanut :ashamed: .
Oltiin mökkibileissä eilen illalla ja juomattomuus tietysti herätti kummastusta :whistle: . En kuitenkaan myöntänyt mitään ja selittelyni taisivat kyllä mennä kaikille läpi ;) .
Nyt on vähän kipeä olo ja heti tuli huoli sikiön hyvinvoinnista :( .
Vieläkin ultraan ikuisuus...
Oletteko tehneet sitä sormustestiä tulevien lasten sukupuolesta? Aluks tehtiin niille, joista tiedettiin, että he ovat raskaana ja niille joilla on jo lapsia ja kaikilla piti jo syntyneiden tai ultrassa saatujen tietojen osalta paikkaansa.
Mulle tulis sen mukaan ekana tyttö... No, joulukuussahan sen sit tietää. Sikäli vaan hassua, et mulla on koko ajan ollut niin tyttöolo.
Onneksi sillä nyt ei edelleenkään ole tippaakaan väliä kumpi sieltä tulee :D .
Täytyy mennä vähän selälleen makailemaan, ettei tule paha olo. Kuulemisiin!
 
Morjensta! Onnea Mötkylä, Terppari ja kaikki muutkin ultrassa käyneet ja sydänäänet kuulleet :flower: !!!
Ja tervetuloa minunkin puolestani Ulpu23.
ON: Kohta on viikko ilman oksennusta takana. Tänään on kuitenkin ollut aika huono olo välillä ja perjantaina kun söin pakastetuista mansikoista tehtyä sosetta, tuli mansikkamargaritan maku suuhun monta tuntia sen jälkeen. Tykkään kyllä mansikkamargaritoista, mutta nyt se ei kolahtanut :ashamed: .
Oltiin mökkibileissä eilen illalla ja juomattomuus tietysti herätti kummastusta :whistle: . En kuitenkaan myöntänyt mitään ja selittelyni taisivat kyllä mennä kaikille läpi ;) .
Nyt on vähän kipeä olo ja heti tuli huoli sikiön hyvinvoinnista :( .
Vieläkin ultraan ikuisuus...
Oletteko tehneet sitä sormustestiä tulevien lasten sukupuolesta? Aluks tehtiin niille, joista tiedettiin, että he ovat raskaana ja niille joilla on jo lapsia ja kaikilla piti jo syntyneiden tai ultrassa saatujen tietojen osalta paikkaansa.
Mulle tulis sen mukaan ekana tyttö... No, joulukuussahan sen sit tietää. Sikäli vaan hassua, et mulla on koko ajan ollut niin tyttöolo.
Onneksi sillä nyt ei edelleenkään ole tippaakaan väliä kumpi sieltä tulee :D .
Täytyy mennä vähän selälleen makailemaan, ettei tule paha olo. Kuulemisiin!
 
Schätzchen kypsänä
Joskus vihaan tätä foorumia :headwall: :headwall: :headwall: . Jos jumittaa, niin jumittaa sitten, mutta kyllä tuo viestini yhteen kertaankin olis riittänyt. AAAAARRRRRGGGHHHHH!!!!!!!!!! \|O
 
Moikka vaan kaikille =)

Täälläkin odotellaan sitä aikaa että ei nuo oireet, lähinnä oksentelu ja pahaolo vaivais :x
Tänään oli nuorimmaisen päiväkodin ja vanhempien yhteinen kevätretki... sinänsä kiva reissu ja meni hyvin, mutta lähtö aamulla 8 ja noin kakstuntia linja-autossa, niin puolivälissä piti sitte käyttää poika vessassa ja samalla ite tyhjentää koko aamun syönnit :/ ja sitte yrittää olla sen näköinen että ei tunnu missää :LOL:
mutta jospa se jossain vaiheessa hellittää...

Te joilla on jo ennestää lapsia joko synnytys mietityttää? Itellä se oli heti alussa mielessä miten tai ennemmin mihin tämä uusin tulokas syntyy
:kieh: kun vanhimmalta ehdin olla sairaalassa ½ tuntia, toiselta 9 min ja nuorin syntyi ambulanssiin... mutta nyt on menny useita viikkoja ettei sitä mieti, mutta varmaan tarttee sitte myöhemmin ottaa ihan keskusteluun neuvolassakin tarkemmin... mutta kun en haluais moneksi päivää sairaalaankaan odotteleen josko jotain tapahtuis ;)

Nyt pitää rueta laittaa sakkia iltapalalle ja aamuvaatteita ja reppuja valmiiksi.
 
Moiks Vielä!

ASRAI:lle toisen kerran onnittelut, kun kuulin kuinka h..mmetin pitkän opiskelun olet saanut loppuun! VAU! todella kunnioitettavaa ja täällä onkin kiva piinata sua kysymyksillä sitten, kun jotain paikkaa kolottaa ;) no vitsi vitsi.

Mua siis superjännittää kahen yön päästä oleva ultra..oireita ei paljo mitään enää..paitsi päänsärky? ja sellanen pelonsekainen odotus on koko ajan päällä..kun kuullut noita, että ultrassa ei ookaan ollut elävää sikiöö..lohduttaudun sillä et kai se ois ulos tullut jo, mut eihän niin aina ole..lopeta jo, tiedän. No mukavaa odotusta toivon meille kaikille!

Taidan lähteä kattomaan bridget jonesia.. onneks ei tarvi sentään sinkkuna puokkoilla=) vaikka joskus sekin oli hauskaa, mut onneks se aika (täällä erää) on ohi!

mortus! :wave:
 
iltaa.

papana03: mulla joka raskaudessa tullu jossain vaiheessa raskautta karvotusta mahaan, ja juuri vielä tummaa ja näkyvää..mutta jos nyt okein muistan niin muistaakseni poikaa odottaessa oli enemmän sitä karvaa, mutta en ole kyllä ihan varma muistanko oikein.

ihanaa burberry, menninkäinen, mötkylä ja terppari kun kaikki oli hyvin ultrassa. on se niin ihanaa kun on keksitty ultrat, että voi etukäteen jo tutustua pikkuiseen, ja raskaus tulee paljon todellisemmaksi.

äitiliini75 oi mulla tuli äsken itku kun luin sen laulun sanat täällä kuuden ikäinen... niin liikuttava laulu.. voin vain uskoa että itku ois tullu mullekkin siellä paikan päällä kun ne ois laulanu niille eskariin lähteville.

tuitsu:täällä kans yks rh negatiivinen.. mulle annettiin jouluna sen keskenmenon jälkeenki piikki.

tervetuloa ulpu23!! onnea raskaudesta
:heart:

ymmärrän hyvin terppari mietteesi, siitä kun et meinaa millään uskoa että sisälläsi kasvaa vauva ja sinusta tulee pian äiti. varmaan jokainen varsinkin esikoista odottava ajattelee samoin, minä ainakin mietin ja ihmettelin sitä ja havahdun vieläkin joskus ihmettelemään ja ihastelemaan vaikka esikoinen on jo 4.
:D mutta niinkuin itsekkin sanoit niin sitten kun tuntee vauvan liikkeet, tulee raskaus paljon todellisemmaksi.. ja voi että odotan niitä potkuja jo innolla.

tuhmahauva: tuollaiset sukulaiset ovat kyllä rasittavia, yritä olla välittämättä niitten motkotuksista vaikka vaikeaa se varmaan on.
:hug:

ihania ultrakuvia ootte laittanu profiiliin.

tilasin muuten hm:ltä mammafarkut, ja ne on kyllä aivan ihanat.

pipare ja kidneypapu 13+2
<br><br>
 
Pi pa re: Joo mä kans muistan kuulleeni et pojasta sitä karvaa kasvais enemmän, mulla kun tuosta tytöstä ei karvaa ainakaan näin huomattavasti kasvanu..

ON: HUOMENNA ULTRAAN ! jännää...
(koko ajan aivan kipee Nälkä)

Asrai: Mieletön urakka sulla varmasti takana, wau. Ei voi muuta kun hattua nostaa :)
 
Huomenta kaikille!

Työviikko taas edessä, kylläpä maistuu taas puurolle... :ashamed: No, eiköhän se tästä. Ja perjantaina virallisesti eka työpäivä terveyskeskuksessa. Ja lauantaina lähdetään hakemaan meidän koiranpentua!! :heart:

Kiitos kaikille edelleen onnitteluista valmistumisen johdosta! Iso urakka tosiaan takanapäin, mutta tätähän minä ihan pienestä tytöstä lähtien olen halunnut. Ja iso urakka työelämässä edessäpäin, onneksi sen tulee keskeyttämään ainakin yksi äitiysloma ja toivottavasti tulevaisuudessa toinen ja kolmas ja miksei neljäskin äitiysloma. Useampi lapsi me miehen kanssa halutaan.

Tsemppiä kaikille, joilla ultra lähipäivinä tuloillaan! Minä en oo muuten vielä saanut aikaiseksi skannata noita uä-kuvia, joten en sen vuoksi ole sellaista tuonne profiiliinkaan saanut.

Sätsen sanoit, että sulla on kipeä olo ja pelkäät, miten pieni voi kohdussasi. Millä tavalla kipeä olo? Eiköhän kaikki ole kuitenkin ihan hyvin!

- Asrai ja tiitiäinen rv14+3 -
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 08:10 Asrai kirjoitti:
Sätsen sanoit, että sulla on kipeä olo ja pelkäät, miten pieni voi kohdussasi. Millä tavalla kipeä olo? Eiköhän kaikki ole kuitenkin ihan hyvin!
Huomenta!

Kurkkua kutittaa, nokka vuotaa, niskat on jumissa :( . Ei siis varsinaisesti mitään vauveliin liittyvää. Muuten vaan mietin hänen vointiaan, kun siihen hemmetin np-ultraan on niin pitkä aika.
Pahoinvointi on vähän niinkuin palailemassa, joten jotain eloa siellä ainakin on. Ilmeisesti täytyis oksentamassakin käydä, kun wc vapautuu.
Viikonlopun valvominen varmaan syynä \|O .
Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Heippa!

Enpä ole kirjoittanut kuin yhden kerran joskus aivan alkuraskaudessa. On ollut pahoja oloja, tosin on vieläkin, ja esikoisen hoitaminen vie yllättävän paljon aikaa ja voimia tässä alkuraskaudessa. Esikoinen on siis 1,5 -vuotias.

Täytyy sanoa, etten nauti tästä alkuraskaudesta ollenkaan. Oksettaa, kuvottaa, närästää, väsyttää, olo on alakuloinen koko ajan tai olen jopa ehkä vähän masentunut. Saamaton olo kaiken kaikkiaan. Seksiä ei tee mieli lainkaan, parisuhde kärsii kun mies on paljon töissä ja joutuu pitkän päivän jälkeen vielä kotona töihin. Ei edes oikein ymmärrä minun pahoja olojani. Voi, kuinka toivonkaan, että raskaus olisi jo puolivälissä.

Onko muilla samanlaisia tuntemuksia?
Tätäkin raskautta kuitenkin yrittämällä yritettiin ja toivottiin todella. Näitä alkuraskauden oireiluja vain ei siinä tilanteessa otettu huomioon.

Sekin vielä pelottaa, että onko siellä masussa kaikki kunnossa, kun tuntuu, että vatsa ei kasva tarpeeksi... Olen kyllä itsekin vain laihtunut, kun juuri mikään ei maistu ja välillä oksennan.

Kävin neuvolassa 8+ jotain -viikolla ja seuraava on vasta 12+4 päivänä. Silloin on np-ultra. Oikeestaan vasta siitä viikon päästä on toinen neuvolakäynti.

Täytyy vaan jaksaa...
 
Ultrasta juuri 'pääsin' ja päästään onneksi vielä rakenneultraankin! =) Siellä se 6.7cm (pää-beba mitta) tättärä piti hauskaa ja heilutteli. päämitta oli 2,7cm ja niskaturvotus 1.4 eli sama kuin esikolla.

Rakenneultra on 16.7 eli eipä siihenkään kovin kauvaa aikaa vierähdä.

LA oli ultran mukaan 28.11 mutta eipä sitä muutettu kun vaan 3 päivää heittoa. Eli oikean kokoinen kaveri se oli :heart:
 
mokkeliskoikkelis!

toivottavasti Schätzchen paranet pian, tiedän kuinka inhottavaa on kun on pahoinvointia ja flunssa päällekkäin.

vilttitossulle oikein paljon jaksuja, kyllä se pian helpottaa. voimia päiviisi. ja kyllä ne seksihalutkin sieltä varmaan palaa kun pahoinvointi loppuu..tai mulla ainakin palasi heti kun pahoinvointi loppu.
hävettää melkein kun olen liiankin halukas. :ashamed: mieskin sitä ihmettelee. Onko muuten teillä kellään muulla seksihalut katossa?

Upeaa papana03 kun ultrassa kaikki kunnossa! :heart: onnea siitä =)

mulla on muuten palannut makeanhimokin takasi.. ei ois tarvinu mun puolesta tulla. nyt alkaa kilotkin varmaan lisääntyä.. no pitää yrittää pitää pitää kurissa tää halu. mulla on torstaina toka neuvola..hirvittää jo nyt nousta siihen neuvolan vaakaan. :\|

pipare ja kidneypapu 13+3
 
moi!

onnittelut papanalle ultranäkymistä. ja siitä että kaikki oli niinkuin olla pitää.

vilttitossu, täällä toinen masentunut. siis oikeasti. pienikin kotityö tuntuu niin raskaalta, kauheat ponnistelut että saa ees jotakin tehtyä. ehkä nuo hormoonit tekee. olen ihmetellyt että lapsi on todellakin toivottu, mutta miksi näin. vai jos se kaikki johtuu vaan tästä alun väsymyksestä ja kotjasta olosta. niin sen täytyy olla. voimia sinne :hug: ei tätä alkua enää paljon ole jäljellä. ja kai se vaan pitää kuunnella itseään ja levähtää. mutta eihän se niin helppoa ole kun on lapsia. mutta yrittää ainaki. ei ne tiskit mihinkään häviä :kieh:

nyt ulkoilemaan, jos tuo aurinko saisi mielenkin iloisemmaksi.
 
heips

papanalle onnittelut ultra kuulumista :flower:
sätseeni? ko se oli kipeänä. täällä on nyt riehunut kurkkukipua ja kovaa kuumetta. viime viikolla naapuris oli rotavirus. pikaista paranemista.

ja nyt en sit muista kelle kaikille piti kommata. mut joku kysyi seksi haluista. ne on kyllä aika nollassa ku oon niin väsynyt. voi ukko parkaa.

kävin aamulla antaa verikokeet. ne otti ainakin 10 putkiloa :eek: siinä oli jotain verikokeita ku se hb alhainen. sit oli ne normaali verikokeet alkuraskaudesta ja sit oli se seulaverikoe. ymmärsiköhän kukaan.

väsymys hiukan laantunut. mut paha olo vallannut minut iltaisin. kertaakaan en ole vielä oksentanut, mut ehtiihän tuota vielä.

mut ei kait se auta kuin palata työn ääreen ku kahvit sain kumottua.

lilleriina ja tonttu-ukko 10+2 jee kymppi kerhoon päästy :D
 
Onnea iloisia ultrakuulumisia tuoneille :flower:

Shamandaliella ja katherinellako oli äitiysfarkuista puhetta - niistä mäkin haaveilen, kun mullakin ikävästi kiristää normaalit farkut mahan kohdalta. Mietin vain että onkohan mitään malleja mitkä menis nyt kun mahaa hädin tuskin näkyy ja sitten vielä isommallakin massulla...

...ja tuosta kaksosuudesta, meillä ei pelkästään ole suvussa kaksosia, vaan olen itsekin sellainen :whistle: ekaan ultraan asti saa jännätä että montako vauvelia itselläni vatsassa on. Mä olen kokenut että kaksosuus on ollut suuri siunaus, mutta äidin näkökulmasta asia taitaa olla vähän toinen, ainakin kahden ensimmäisen vuoden ajan...

Ulpu23 taisi mainita iltapahoinvoinnista, mulla on ihan sama juttu, eli illat on pahoinvoinnin kannalta kaikkein pahimpia. Jos aamusella vaivaa paha olo niin se menee ohi syömällä, mutta illalla ei usein auta vaikka mitä tunkisi kurkusta alas.

Kiia, mäkin olin tuossa aika pitkällä reissulla ja kyllä uni jäi vähäselle kun oli isot aikaerot, pitkät lennot ja päikkäreihinkään ei mitään mahdollisuutta. Mutta en usko että siitä mitään suurempaa haittaa on kunhan se ei ole jatkuvat olotila, neuvolassa ainakin sanottiin että hyvin voi matkustella. Ja mä ainakin otin sitten reissun jälkeen univajeen takaisin korkojen kanssa! :D

Voi voi, oli niin paljon muitakin juttuja mitä haluasi kommentoida, mutta pitänee palata töiden pariin...mukavaa alkanutta viikkoa!
Nelma rv 9+6
 
Kiitos Pi pa re ja Lilleriina myötätunnosta :hug: !
Pelkään koko ajan, että kuume nousee :( .
Otin panadoliakin, mutta kun koko päivä on mennyt kovaksi oksenteluksi, niin tuskinpa se ehtii edes vaikuttaa :eek: . Hienoa olla töissä tässä olotilassa.
Kaipaan vaan peiton alle lämpöiseen.
Papanalle paljon onnea ultrakuulumisista =) . Hienoa, että kaikki on hyvin!!!
 
hei vaan

Kiitos veeruska kommentistasi, mukava lukea et sydänäänet ei sullakaan ole kuulunut ja silti kaikki kuitenkin ollut ultrassa hyvin!! Voi kumpa niin kävis mullekin!! Torstaina tosiaan mulla on se np-ultra...Kulje aika kulje nopeammin..!

pi pa re kyseli seksihaluista.. Nolona sitä itsekin myöntää, et halut on katossa ja mies todellakin ihmettelee moista suunnan muutosta :LOL: Oli tässä nimittäin vaihe kun seksi ei olisi voinut vähempää kiinnostaa ja nyt halut on tunkeutuneet jopa uniinkin.. :ashamed: Joten et ole ainut asian kanssa "kamppaileva" =) Ja minusta on mukavaa et muitakin löytyy joilla on sama "oire", kun alkoi jo tuntua et onkohan tää kaikki ihan normaalia...

Asraille onnittelut ammattiin valmistumisesta, iso urakka tosiaan!! Nostan todellakin hattua!!

viivero 11+6
 
Moi. On taas niin kiire ettei millää meinaa ehtiä keskittymään ees lukemiseen.. Palaan illalla hiljaisuuden alettua ajatuksen kanssa.
Täällä ovi hässäkkään on tullut johtolanka.. todella omituiseen suuntaan. Pian kai tuo selviää, ja menee kyllä luotto siihen ihmiseen mihin syyttävä sormi osoittaa jos näin tosiaan on.

Mahan karvaisuus jutusta, itellä mahan karvat vaivas tyttöä odottaessa ja ystävälläni jolla 3 tyttöä, on karvaongelma ollut raskauksissa tosi "paha". Nuo on vähän sellaisia ns. poikaviiva/tyttöviiva hommia. Siis silleen et toiset sanoo et linea negra kertoo että on poika tulossa, toiset taas että on tytön merkki. Sama kuin mahan malli systeemi. Itsellä molemmissa raskauksissa "pystyssä" maha, eikä se sukupuolta ole paljastanut. Ja nyt tämä raskaus taas ihan erilainen kun kaksi aiempaa, hööööhhh! Ajattelin aiva et ku on useempi raskaus takana niin oppis omat tyttö ja poika oireet mut pah. :LOL: Noh, molemmat on tervetulleita mutta erikseen, kiitos. Vois olla pieni täpinä jonkin aikaa jos kaksoset sais, kuopus on kuitenki viel niin pieni..

Ja nyt loppuu tää mun jaarittelu, palaan paikalle paremmalla ajalla... :wave:
 
Onnittelut ihanista ultrakuulumisista. Minulla olis vielä viiko odotettavaa.

Mötkylä ja Kiira1981: Se asian vierestä puhuminen tarkoitti tätä mielestäni ihmeellistä vertailua kirjoittelun aktiivisuudesta. Jokainen taaplaa tyylillään =) Mutta kyllä tänne minunkin mielestäni mahtuu kaikki askarruttavat asiat puitavaksi!

Asrai: onnea! Lopputyön tekeminen ei olekkaan ihan mikään pikkuhomma, nyt voit olla itseesi tyytyväinen, yksi etappi saavutettu.

Mauahtavaa: Hui! Itsekkin aina mietin miten helppoa meille olisi ulkopuolisten tepastella sisälle, eikä ole naapurit ihan lähellä katsomassa. Onneksi ei ole tapahtunut tuollasia ikäviä ihmeitä.

Schätzchen : olen kauhulla lukenut, miten sinulla on ollut pahoinvointia. Itselle se on ollut tähän asti vieras käsite. Nyt pitää pitää huolta ettei tule nälkä, nimittäin sitten ei meinaa saada mitään alas. Yäks.

Vilttitossu : Kuulostaa tutulta. Huonon olon mukana menee myös työtehot. Ja sitten ne tekemättömät hommat pistää mielialan matalaksi. Koti on ollut melko siivottoman näköinen, joka päivä töistä tullessa on pitänyt ottaa kunnon unet ja sitten on pää pökkyrällä. Nyt ajattelin piristää itseä kunnon lenkillä.

Mukavaa huomata miten samanlaisia ajatuksia ja muutoksia lähes kaikilla on näin raskauteen liittyen. Se ensimmäin tärkeä etappi ultra on jo monella saavutettu, mutta meitä jännittäjiä vielä riittää. Viikko on pitkä aika odottaa että saa tietää onko kaikki hyvin. Minulla myös jännättävänä tuo kaksosasia. Siskollani on 3-vuotiaat kaksoset ja äidillä tuli kaksosista toinen kesken. Kohtu oli vk 10 kasvanut hyvin, ja lopuksi "neuvolatäti" totesi kyselyihini että niin, hän kyllä kuunteli vain yhtiä ääniä.
Totuus selviää viikon päästä!
 
ILTAA.

SCZHÄTZHEN: koskas sulla np-ultra onkaan? ihmettelen kun sun la 13.12 ja mulla 17.12 ja meen huomenna ultraan. ja sä olet jo pidemmälläkin, mutta kai olet piakkoin menossa? ihanaa kuulla sitten sun kuulumiset, molemmat kun ollaan edellisestä ketjustA! JA ONHAN täällä muitakin 25vee ketjusta, tuitsu ja nyt kadotin ne nimet joita en siis muista :(

mulla superiolo, joten onneks huomenna pääsee näkemään mitä tuolla on, onko mitään.. :/ no no, yksi yö. nukunkohan?

meillä maalaus käynnissä ja pitäs vielä mennä pensselit pesemään, joten hyvää yötä kaikille! :)

katherine ja päivänsäde 11+0
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:10 katherine kirjoitti:
ILTAA.

SCZHÄTZHEN: koskas sulla np-ultra onkaan? ihmettelen kun sun la 13.12 ja mulla 17.12 ja meen huomenna ultraan. ja sä olet jo pidemmälläkin, mutta kai olet piakkoin menossa? ihanaa kuulla sitten sun kuulumiset, molemmat kun ollaan edellisestä ketjustA! JA ONHAN täällä muitakin 25vee ketjusta, tuitsu ja nyt kadotin ne nimet joita en siis muista :(

mulla superiolo, joten onneks huomenna pääsee näkemään mitä tuolla on, onko mitään.. :/ no no, yksi yö. nukunkohan?

meillä maalaus käynnissä ja pitäs vielä mennä pensselit pesemään, joten hyvää yötä kaikille! :)

katherine ja päivänsäde 11+0
Iltaa, heräsin hetkeks kurkkaamaan mitä teille kuuluu. Muuten mennyt töiden jälkeen koko ilta peiton alla :snotty: . Mulla on np-ultra vasta 2 viikon päästä. Oon ihan raivoissani, et se on vasta 14. viikolla. Täällä siihen ei oikein itse voi vaikuttaa, kun neuvolasta varataan se. Ei edes auttanut vaikka sanoin kuinka neuroottinen olen :/ .

Meilläkin muuten on maalaus käynnissä ;) . Ootko sä uskaltanut maalata kans? Mä en... Mies-parka joutunut tekeen kaiken melkein yksin kun en oikein luottanut maalien turvallisuuteen. No, oon sentään ollut suunnittelvastuussa =) .

Onnea sulle Katherine huomiseen ultraan :heart: !

Unskis: Mähän itse alkuviikoilla toivoin pahoinvointia :ashamed: . Viime viikolla ehdin jo hehkuttaa, että se on vihdoinkin ohi, mutta tänään meinas kyllä wc-pönttökin olla liian pieni mun oksennukselle \|O :( .
Olkaa te ei-pahoinvoivat siis OIKEASTI onnellisia, että olette saaneet olla ilman.
Hyvää yötä kaikille! Meen nukkumaan itseni flunssatuntemuksista työkuntoon :snotty: !
 
Hei vaan kaikille.
Olen jo pidemmän aikaa lukenut juttujanne, mutten ole vielä uskaltanut itse kirjoitella. Ensimmäistä odotellaan ja tämä raskaus ei ole ollut mikään itsestään selvyys...useampi hoito takana, mutta vihdoin pieni päivänsäde tavoitti meidätkin ja nyt ollaan rv 11+4...

Np ultrassa käyty ja kaikki näyttäisi olevan hyvin...siellä se pikkuinen vaavi köllötteli ja sydän jyskytti kummasti *aah niin onnellinen*...

Jotain juttua oli aiemmin tuosta sikiön nenäluurakenteesta. Minulle selvisi tänään, että niitä pitäisi olla kaksi ja jos näkyy vain yksi, niin saattaa olla kyseessä downin oireyhtymään liittyvä ?!

Mutta tässä tämmöinen pikainen esittäytyminen, nyt taidan mennä ihastelemaan vaavin kuvia =)
 

Yhteistyössä