iltaa.
papana03: mulla joka raskaudessa tullu jossain vaiheessa raskautta karvotusta mahaan, ja juuri vielä tummaa ja näkyvää..mutta jos nyt okein muistan niin muistaakseni poikaa odottaessa oli enemmän sitä karvaa, mutta en ole kyllä ihan varma muistanko oikein.
ihanaa
burberry, menninkäinen, mötkylä ja terppari kun kaikki oli hyvin ultrassa. on se niin ihanaa kun on keksitty ultrat, että voi etukäteen jo tutustua pikkuiseen, ja raskaus tulee paljon todellisemmaksi.
äitiliini75 oi mulla tuli äsken itku kun luin sen laulun sanat täällä kuuden ikäinen... niin liikuttava laulu.. voin vain uskoa että itku ois tullu mullekkin siellä paikan päällä kun ne ois laulanu niille eskariin lähteville.
tuitsu:täällä kans yks rh negatiivinen.. mulle annettiin jouluna sen keskenmenon jälkeenki piikki.
tervetuloa
ulpu23!! onnea raskaudesta
:heart:
ymmärrän hyvin
terppari mietteesi, siitä kun et meinaa millään uskoa että sisälläsi kasvaa vauva ja sinusta tulee pian äiti. varmaan jokainen varsinkin esikoista odottava ajattelee samoin, minä ainakin mietin ja ihmettelin sitä ja havahdun vieläkin joskus ihmettelemään ja ihastelemaan vaikka esikoinen on jo 4.
mutta niinkuin itsekkin sanoit niin sitten kun tuntee vauvan liikkeet, tulee raskaus paljon todellisemmaksi.. ja voi että odotan niitä potkuja jo innolla.
tuhmahauva: tuollaiset sukulaiset ovat kyllä rasittavia, yritä olla välittämättä niitten motkotuksista vaikka vaikeaa se varmaan on.
:hug:
ihania ultrakuvia ootte laittanu profiiliin.
tilasin muuten hm:ltä mammafarkut, ja ne on kyllä aivan ihanat.
pipare ja kidneypapu 13+2
<br><br>