Lauantaihuomenta. =)
Vettä sataa ja kaikkia v****aa...
No, onneks tänään ollaan menossa katsomaan TiTi-Nallea niin ei oo tekemisen puutetta.
Samalla ajattelin käydä katsomassa jos löytäisin itelleni jo äitiysfarkut (tai jotku muut mammamallin housut) kun eilen kokeilin yksiä saatuja farkkuja, mut ne oli niin jämptit etten tykänny. :/ Isäntä sanoi ettei ole pahannäköiset, mut tuntui liian piukalle (niin, verskat tietty ois löysät
). Mut jos jostain löytyis mitä vois jo nyt käyttää... Muissa mun omistamissa äippähousuissa on niin iso mahavara, että nyt sinne pitäs laittaa tyyny ettei repsota.
Ne kun tehtiin vasta raskauden puolenvälin jälkeen, niin ne ei pienelle mahalle sovi. =)
Tervetuloa
Ulpu23. :wave: Mä lisään sut listaan. Ja kiitos y-viestistä. :flower: Kipeät(kin) vihlaisut ja nippailut tosiaan kuuluu asiaan, kohtu kasvaa niin se aiheuttaa sen. Mulla esikosta alkoi ne jo heti ennen ekaa neuvolaa, ja olinkin ensin paniikissa et mitä tää on. Onneks oli normaalia. =)
Papana03 täälläkin yks karvamasu ilmoittautuu.
Isäntä nauroi eilen et mä oon kohta häntä karvaisempi (yeah right, kyllä mun sitten pitäs jo alkaa teippaileen karvoja et voittaisin.
). Ja kun niitä tuntuu kasvavan tisseissäkin, ja jalkoihin kasvaa siinä samassa takaisin kun on ajanut pois.
Kevät saa kaiken kasvamaan.
Tällä ei kyl ois niin väliä kasvaa...
Onnea
Tivoli et sydänäänet kuului. Ihanaa kun saat 4 ultraa, mikäs sen kivampaa. =)
Kenelläs muulla oli, ultrassa kaikki hienosti, ainakin
Burberryllä ja Menninkäisellä sekä Mötkylällä. Ja
Menninkäisen kuvaamista oireista mulla on ihan samoja, ja mulla on
alhainen verenpaine et en tiedä voisko olla samoja juttuja myös korkeasta?
Meillähän on täällä oma lääkäri joka varmaan osaa kertoa? :attn:
B) Ja mulla merkattiin kyllä istukanpaikka jo varhaisultrassa neuvolakorttiin.
Asrai pohti äippärahaa... Toivottavasti sulle selvisi se jo... Mä en niistä tiedä just muuta, kuin että mulla tulot nousee melkeen puolella kun jään äippälomalle, vaikka minimiä saankin...
Mä olen joskus aina kausittain innostunut huitomaan puikoilla, tosin en saa aikaiseksi kuin lapasia.
Mieluummin hommaan kangasta ja kaavoja, mut sekin on viime aikoina jäänyt kun ei ole omaa ompelukonetta. :\| Hyvä syy vaan.
Äitiliini75: Mä olen menossa jo nyt sokerirasitukseen, sillä mulla on
niin paljon ylipainoa jo valmiiks, et "joudun" kaks kertaa. No, on ainakin sitten katottu. =)
Nelma oli saanut parvekkeen jo kesäkuntoon... Meillä on kans siinä mallilla mikä tulee olemaan, eli matto ja kalusteet. Kukkia haluisin laittaa, mutta mulla on niin kamala ampias/pörriäiskammo allergian takia, etten laita. Kuitenkin ne tunkee sitten sisälle ja mä olen paniikissa.. :/
Hauskaa risteilyä
Katherinelle :wave:
Santra Mamma himoitsi kirsikkatomaatteja... Mulla ne oli himona alkuraskaudessa, ja niitä oli
pakko saada. Ei välillä kilo päivässä riitänyt...
Mutta nyt aamupalahommiin et ehditään shoppaileen. =)
Mauahtavaa: Telkusta tulee just Katti Matikainen, ja miten mä kuvittelen näkeväni sut siellä.
Isäntä ihmetteli mitä mä nauran kun tunnusmusiikki alkoi...
Alkaa kai pää pehmitä.