tsemppiä
suzycolle!!!!! :heart:
pepille liikkeistä vauvan liikket alkaa lopussa olla vaimeempia.eli on vaan semmosia moljahuksia.tai kantapään tms saattaa välillä tuntee.mulla nyt vkon ajan vain "muljunu" liikkeet...välillä kyllä säikäyttää että onko se ees liikkunu mut alkaa sitte liikuskella jonku ajan päästä kuin muistuttaakseen mua :heart:
menninkäinen nyt mulla onneksi ne KUNNON polttelu supistukset rauhottunu kun riplatuski loppu että joskohan sitte tulis ne polttosupparit kun tullee tosi lähtö!
tässä toiveita herättelen
mulla ponnistus vaiheet ollu 1min-5 min.ja ite synnytykset 7-2h.
porsche meillä ainaki terkka suositteli mulle maitohappojen syöntiä jo 3kk enne synnytystä kun lapsilla allerkioita ollu.joku täällä morkkas ettei kannata "turhaan" syödä, mutta kyllä ite näen sen tuiki tarpeellisena! ehkä ei oo kokemusta allerkia-arjesta
ja luulen että se suojaa kuiteski vauvankin suolta sitten kun sitä suositellaan mahatautien ja lääkekuurienkin aikana annettavaksi ettei varmaan nyt aivan hömppä-hömppä tavaraa oo.
joo
tuitsulle tiedoksi että taitaa tältä listalta tulla melko monta pamelaa
ei sitä voi uskoa ennen kuin sen kokee kuinka ne OIKEESTI voi paisua :ashamed: mulla itku pääsi kun ekan kerran peilistä kattoin,vaikka normaaliahan se on ja saa olla mielissään että on vauvalle ravintoo :heart: mutta kun ne hormoonit hyrräs :kieh:
meillä täällä rauhamaassa...isommat vkonlopun hoijossa.kuopuksele iski ripuli
on nyt iskän kans päikkäreillä.itekki tuossa joku aika sitte heräsin.
mulle iskeny joku siivousbuumi
mies tuossa nauranukki kun seiniltä oon jottai ruuveja väännelly pois ja tekasin yhen kanvas-taulun joka rehottanu tuolla pöyällä jo muutaman kuukauen
ja seinässä ollu likatahroja niin neki tuossa innostuin pyyhkäseen.lasten hammasharja purkit kuurasin...
ollu nyt mahan kans ni helppoo.välillä tuntuu kuin sitä ei oliskaan.siis ei supistele,ainakkaa kauheena
ja tuntunu pieneltä maha.mut kävely ja kyykkiminen ei oo ennää huomaamatonta
saas nähä onko tää nyt sitte sitä tyyntä ennen myrskyä
sitä se mies vähä enteili,mutta sittehän sen näkkee...itestä mukavaa kun saa nyt rauhassa tehä...
vaikka eile illalla iski nukkumaan mennessä semmonen uhmis itelle :ashamed: mua alko niin itkettää kun mies ei ollu kauheena mua huomioinu illa aikana kun kuopuksen kans leikkiny ja ei ees hyvän yön suukkua antanu yms yms...mutta aattelin jo sillon että mua NIIN NAURATTAA nuo kaikki aamulla.TIESIN että mies on aivan sippi työviikosta kun kuopus ja esikoinen nyt nukkunu huonommin ja se ojutunu paljon juokseen niie tykönä öisin kun itellä ollu se nouseminen semmosta ja tämmöstä...siinä koitin sitte itelle selittää/iskostaa ettei toinen nyt vaan jaksa välittää.aamulla kerroinki olotilan miehelle ja yhessa nauraa räkätettiin... :ashamed:
mut nyt meen laittaan kynttilöihin tulia :heart: ja jos vaikka glöigiä lämmittäs
hulivili ja masukki 37+3