Heips ja hyvää perjantai-iltaa kaikille!
Mullakin oli tänään
neuvola ja kaikki kunnossa. Hemoglobiini noussut, lapsivettä tuntuu oleva sopiva määrä, lähes varma rt edelleen jne. Huvittava kokonaisuus:
-sf mitta viikolla 27+5 oli 23cm eli just alakäyrän yläpuolela
-nyt 31+6 se oli 26cm eli tasan alakäyrällä
MUTTA NÄKISITTEPÄ MUN MAHAN
Ehkä pitää ottaa kuva...neuvolan tätitkin vähän siinä nieleskeli jotakin, että menee kuitenkin linjassa edellisen mitan kanssa. Sanoin, että lääkäri sanoi viimeksi, että on leveä kohtu ja siksi selinmakuulla koko maha hukkuu
Eli ei mitään huolta. Sitten terkkakin sanoi, että hetken jo ihmetteli, että miten on mahdollista, kun vauva tuntuu ihan normaalikokoiselta ja seisoessa&istuessa vatsa on kuitenkin hyvänkokoinen
Painoa on tullut nyt yhteensä 11 kg. Tosin tämä viikko on ollut vähän mässäilyviikko, kun lepäsin vaan kotona alkuviikon. Onneksi eilen pääsi jo jumppaan :heart: Kroppa tuntui olevan niin jumissa ennen sitä. Tosin taitaa meikälaisten aerobiset olla jumpattu ja nytkin olin vaan tekemässä tunnin lihaskuntoa bodypumpissa. Heti jos nimittäin edes kävelee vähänkään kovempaa alkaa sattumaan/pistämän nivusiin :/
Isyyspakkauksesta: mä en nyt sitten tehnyt sellasta, kun mies ei ole niin innoissaan "ylimääräisestä" krääsästä tai muutenkaan mistään ylimääräisestä materiasta, vaikka lahjoa tykkääkin saada. Sen sijaan tilasin jenkkinettikaupasta Red Hot Chili Peppersin ja Metallican bodyt
Ensimmäinen taitaa olla hänen 1. suosikkibändinsä. Annan ehkä jo isänpäivänä, jos tulevat sitä ennen ajatuksella tulevalle isälle.
Tesmikselle ja Haralle suuresti tsemppiä ja voimia epäselviin tilanteisiin. Toivottavasti vältytte myrkytyksiltä joka tapauksessa.
Jazzy82 voimia hautajaisiin.
Tervetuloa tosiaan uusille! Waahtera ja muut. Hyvin ehtii vielä mukaan
Jossain tuolla heinä tai elokuussa on sellaisia tarkempia esittelyitä meistä jos jaksatte etsiä ja lukea ja sitten vaikka kirjoitella kanssa itestä kanssa vähän enemmän taustoja
Ei mikään pakko tietystikään, saa täällä muutenkin olla ja kaikki kirjoitteli vähän mitä itse halusi.
Kiva, että
Jennyli annoit merkkiä ittestäsi. Ja todella toivottavasti parisuhdeasiat saatte paremmalle tolalle vielä ennen vauvan tuloa :hug:
Metsiksestä toivoisi pian kuulevansa vielä jotakin - siihen asti ei auta kun toivoa, että kaikki on kunnossa.
Tiiättekö tämä voi nyt kuulostaa tosi ilkeältä/hassulta...mutta oon jonkun verran lueskellut tässä saikkujen yms. ajanvietteeksi muiden pinoja esim. noita, jotka on vielä aika alussa...niin tuntuu, että joissakin on vähän kummallista väkeä mukana. Ihme asioista valitetaan ja rutistaan ja vauvoja on tehty/tulossa ties mihin tilanteisiin. No eihän se mulla kuulu, mutta mietin vain, että musta meidän pinossa kaikki tuntuu tosi järkeviltä ja "tässä maailmassa eläviltä". Asioista ja elämästä puhutaan rehellisesti, mutta kaikilla kuitenkin tosi kypsät jutut jne.
Tuli vaan mieleen noita joitakin tekstejä lukiessa, että jos meidän pinossa olisi alussa ollut paljon sellasia tekstejä, joita nyt olen bongaillut...niin tuskin olisin tänne edes kirjautunut. Että kiitos vaan kaikille, kun olette olleet kypsiä ja kivoja
Toivon, että ylläoleva kriittinen kommenttini ei ketään loukannut, edes sitä mahdollista tulevaa kesämammaa, joka mahdollisesti täällä käy urkkimassa
Joka tapauksessa kyse on vaan ihan parista yksittäisestä kommentista parissa eri pinossa eli missään tapauksessa en ole sitä mieltä, että kaikki touko-, kesä- ja heinäkuun kirjoittelijat olisivat epäkypsiä tai kummallisiin tilanteisiin lapsia hankkineet.
Mukavaa viikonloppua toivoo Azalea ja Luru 31+6