Huomenta ja tervetuloa uusille taas,
hassua, kun nyt on taas ehtinyt koneelle monta kertaa päivässä, kun esikoinen pk:ssa ja itse äitiyslomalla - en ehtinyt tänne juurikaan kirjoitella koko raskauden aikana, vaikka ihan alussa jo mukaan hyppäsinkin ekojen joukossa.
Jennyli, vaihdatko ton mun lasketun ajan listaan 26.11. niin ei näytä sit niin väärin suhteessa viikkoihin
Pelkopolia mullekin suositeltiin, mutten nyt sit kumminkaan ole sinne lähetettä pyytänyt. Mulla jäi vähän traumoja ekasta synnytyksestä, mutta suht levollisin mielin tässä kai ollaan toiseen synnytykseen menossa
nyt kun se epiduraalikaan ei enää pelota. Joka yö mietin, että nytkö ne lapsivedet lorahtaa, sen verran huomaan jo jännittäväni. Edellisestähän mulla ihan ykskaksyllättäen meni vedet shoppailupäivän päätteeksi muutama tunti nukahtamisen jälkeen ilman minkäänlaisia muita tuntemuksia / supisteluja.
Tesmis, eiköhän siellä kannata käydä varmistelemassa, ettei äidy raskausmyrkytykseksi tms.
anve, niinhän se on, ettei sinne mene mitään sisään, ellei ole tulossa uloskaan (siis uimisen kannalta) ja mulla moni ystävä kävi uimassa ihan loppuun asti. Jostain muistan kuulleeni, että parempi tavallinen viileä uimahallivesi kuin kylpylöiden lämpimät lillumisvedet ja että viimeinen kuukausi olisi hyvä olla jo pois altaasta tulehdusriskin takia (jos siis jo paikat aukenemaan päin), mutta mene ja tiedä noista.
HYVÄÄ ALKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE :flower:
kadak & pikku-ruu 36+0