mä luulen että se on poistettu ei ainakaan löytynyt mistään listasta ja tuo osote ei ainakaan mulla toiminu.Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 14:03 Miron äiti kirjoitti:Heippatirallaa!
Semmosta asiaa että kuin moni pääsee tonne http://groups.msn.com/Huhtimammat/
Mielikuvitukseton sen linkin tonne edelliseen pinoon laittoi, ja nyt kun sinne yritin mennä niin eipäs enään päässy, tulee vaan tommonen teksti että:
Hmmm, emme onnistu löytämään sivua...
Sivu, jota etsit, on ehkä siirretty tai poistettu. Vai onkohan Web-osoitteeseen mahdollisesti putkahtanut kirjoitusvirhe?
Olo on täällä ollut muuten ihan hyvä, paitsi selkä on edelleen kipee ja närästää...
:/
Miron äiti ja Sisu 11+6
sinullekkin sanon että mun toisesta lapsesta ei saatu kuuluun vaikka viikkoja jo 14 silloin,olen normaalipainoinen ja esikoisesta kuului rv 11(aiemmin ei ees yritetty)kolmannesta kuulu jo rv 9,tästä neljännesta kuului rv 11 kun kuunneltiin ekan kerran mutta ei todellakaan ole välttämättä mikään huonosti :hug: vauva voi olla vaan niin piilossa,ja istukka esim edessä jne..yritä nyt jaksaa..Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 21:26 tinni kirjoitti::'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
väläytti neuvola täti vakavaa ilmettä, sydän ääniä ei saatu doplerilla kuulumaan ja vko:ja 11+2
heti nousi pala kurkkuun.... miksi tää tapahtuu meille taas eikö me voitais jo onnistua helmikuussa edellinen km ja nyt pelottaa lujasti
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
väkisin koittaa kyyneleet tupata pintaan kun koittaa asiaa joltain kantilta pohtia.... ultra ajankin saan soittaa vasta huomenna iltapäivällä ja tietty lykkääntyy vaikka mihin asti :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Miten voi olla mahdollista, että tuossa vaiheessa ei muka oteta alakautta ultraa? Eihän siitä päältä ihan oikeasti välttämättä oikein kunnolla mitään näy. En ymmärrä myöskään, miksi neuvolan täti antaa aihetta paniikkiin tuossa vaiheessa, eihän ne sydänäänet tosiaan vielä välttämättä tuossa vaiheessa kuulu eikä ole mitään. Meillä kuunnellaan sydänäänet neuvolassa vasta aikaisintaan viikolla 14, jottei äidit huolehtisi turhaan.Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 10:40 mutzi81 kirjoitti:Tinni!!!!! Älähän hätäile!!!! Mulla ei näkynyt tasan 10 viikolla yhtään mitään tavallisessa ultrassa eikä myöskään kuulunut!
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 11:33 Catriina kirjoitti:\Miten voi olla mahdollista, että tuossa vaiheessa ei muka oteta alakautta ultraa? Eihän siitä päältä ihan oikeasti välttämättä oikein kunnolla mitään näy. En ymmärrä myöskään, miksi neuvolan täti antaa aihetta paniikkiin tuossa vaiheessa, eihän ne sydänäänet tosiaan vielä välttämättä tuossa vaiheessa kuulu eikä ole mitään. Meillä kuunnellaan sydänäänet neuvolassa vasta aikaisintaan viikolla 14, jottei äidit huolehtisi turhaan.Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 10:40 mutzi81 kirjoitti:Tinni!!!!! Älähän hätäile!!!! Mulla ei näkynyt tasan 10 viikolla yhtään mitään tavallisessa ultrassa eikä myöskään kuulunut!
Varmasti Tinni sinulla ja vauvalla on kaikki hyvin. Odottavan aika vaan kun on tunnetusti niin pitkä.
No niin, tosi hieno jutttu!! Nyt odotus tuntuu entistä hienommalta, eix vaan?Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 17:42 tinni kirjoitti:heippis!!!
sain päivystys ajan ä-polille tänään ja siel se sit kölli ja hyvin sykki sydän... viikkoja nyt siis tarkalleen 11+3 ja la neuvolan mukaan 23.4.07 ä-polin mukaan 25.4.07
otti samalla ton niskaturvotuksen ja oli huimat 0.7 eli kaikki nyt kuitenkin ok vaikka se neuvola täti niitä kuvia maalailikin.... onneksi oli pomo niin ystävällinen et ymmärsi tän "juoksun" ja en jotutunut ottaa palkatonta kun kuitenkin olin aamusta töissä.