Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 20:46 pillipulla kirjoitti:Mä täällä vieläkin mietin sitä tämän päivästä käyntiä...kun se kätilö otti sen niskapoimun mitan kolme kertaa ja joka kerta sai eri luvun....ensimmäisellä kertaa tais olla 1.2 ja toisella 1.4 ja kolmannella kertaa 1.6 että ei oikeen tiiä mitä ajatella. Toivon mukaan huomenna ei puhelin soi...Ajattelin tuossa että vauvaa jouduttiin oikeen kunnolla painelemaan että se liikku....Kun se oli uninen. :/ Jotta on huomenna kiva oottaa...pelko on persuuksissa...Kun kuitenkaan en haluaisi lisätutkimukseenkaan...kun normaalisti tunnen liikkeet mahassa kun se tulee sille päälle.
jaa-a tämä on taas tätä pohdintaa mikä tosiaan ottaa nyt ja vaivaa mieltä aikalailla. vauvan pituus ei ollu kun 53mm että oli pikkunenkin....Ei sais vatvoa päässä tällästä asiaa.... :ashamed:
Mulla oli 12+4 mutta tutka näytti 12+1. toisaalta on tulossa aika kiirus päivä jotta en kamalasti ehi miettimään. On kiva kuulla että muillakin on ollut sama tilanne. Tuossa mietin että jos ei kuulu mitään niin soitan jotta saan itelleni mielenrauhan. Kun on mahollista että se tehään vasta viikonpäästä jos se ei siihen eiliseen satsiin ehtiny. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 00:44 lemission laiskana kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 20:46 pillipulla kirjoitti:Mä täällä vieläkin mietin sitä tämän päivästä käyntiä...kun se kätilö otti sen niskapoimun mitan kolme kertaa ja joka kerta sai eri luvun....ensimmäisellä kertaa tais olla 1.2 ja toisella 1.4 ja kolmannella kertaa 1.6 että ei oikeen tiiä mitä ajatella. Toivon mukaan huomenna ei puhelin soi...Ajattelin tuossa että vauvaa jouduttiin oikeen kunnolla painelemaan että se liikku....Kun se oli uninen. :/ Jotta on huomenna kiva oottaa...pelko on persuuksissa...Kun kuitenkaan en haluaisi lisätutkimukseenkaan...kun normaalisti tunnen liikkeet mahassa kun se tulee sille päälle.
jaa-a tämä on taas tätä pohdintaa mikä tosiaan ottaa nyt ja vaivaa mieltä aikalailla. vauvan pituus ei ollu kun 53mm että oli pikkunenkin....Ei sais vatvoa päässä tällästä asiaa.... :ashamed:
Mulla oli ihan sama homma, lopulta se merkkas siihen korttiin turvotusta 1.6, sai eri tuloksia mutta tuo oli korkein, mietin itsekin kauan että onko jotain vialla täällä kun kaikilla on melkein ollut alempi tuo luku, mutta minun ultrasta jo viikko aikaa eikä soittoa ole kuulunut onneksi, jos yli 3 turvotus niin sitten voi olla jo aihetta huoleen, kaikkea sitä miettiikin :ashamed: paljon sulla oli viikkoja ultratessa? mulla 12+4 ja pittuutta oli 62mm
Höh voi että! Toivottavasti ei kovin kovaa lyönyt. Minäkin aina yritän olla varuillani että poika ei potkase tai mitään vahingossakaan masuun. Mutta eipä sitä joka tilanteessa pysty aina varjelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 15:16 hömppö kirjoitti:kyllä nyt menee hermot :'( 6 v poika on kiukutellu koko päivän, kiusannut pikkuveljeä ym. Viimeinen pisara oli äsken, kun poika löi täysillä mua mahaan
Mitäs jos soittaist päivystykseen ja pyytäisit saada tulla käymään siellä että kuuntelevat sydänäänet tai katsovat ultralla, jos huolestuttaa?Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 16:20 hömppö pikaseen kirjoitti:kyllä se niin kovaa löi, että..... En tiiä mitä mä teen...lääkärineuvola vasta ens torstaina. :'(
Niin, meillä vaan ei millään pääse tonne päivystykseen, tiedän, koska olen ollut siellä töissä =( Täytyy yrittää sinnitellä maanantaihin asti, jolloin voisin taas salaa ite ultrata.... pitkä viikonloppu tulossa siis.Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 16:47 mutzi81 kirjoitti:\Mitäs jos soittaist päivystykseen ja pyytäisit saada tulla käymään siellä että kuuntelevat sydänäänet tai katsovat ultralla, jos huolestuttaa?Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 16:20 hömppö pikaseen kirjoitti:kyllä se niin kovaa löi, että..... En tiiä mitä mä teen...lääkärineuvola vasta ens torstaina. :'(
mullakin mitat heitteli eri mittauksista riippuen 12+2-12+5 kun menkkojen mukaan oli 13+1,ei silti vaihdeta kun tarvis olla yli 7 pvän vaihtelu,esim just pään koossa on jo yksilöllisiä vaihteluja ja totta kai muissakin mitoissa ja sen lisäks mitta virheetkin on mahdollisia,munkin vauva oli mittauksien mukaan kutistunu päivässä 4 mm kun suoritettiin ultra kahtena päivänä peräkkäin ja joo omia kuulumisia sen verran että uä:ssä kaikki ok,ei turvotusta yli rajojen vaan muistaakseni 2mm ja muutenkin vauveli oli varsin vilkas taas :heart: ultraaja tosin oli töykeä ja mulle jäi paha mieli siitä mutta tänään taas ollut hyvä mieli.Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 16:50 heitukka82 kirjoitti:tänään tuli sitten käytyy siinä np-ultrassa...kaikki oli hyvin.. mutta sitten ku ne otti sen päänhalkasia mitan..niin rv olis sen mukaan jo 12+6 ja sitten ihan normaalin mukaan se kone näytti 12+2, ja viime ultran jälkeisten laskujen mukaan pitäis olla tänään vasta 12+0...mihinköhän tässä sit uskoo..
väsymystä on paljon..tuntuu että en jaksa olla töissä..mutta pakko jaksaa painaa..välistä tekis mieli itkee ku on niin voimat loppu..
mutta tää lähtee kahtelee telkkaria jos sieltä tulis vaikka jotain..
T:heitukka ja "möykky" 12+0? 12+2? 12+6?
ädä: Jos oikein ymmärrän, osallistut samaan tutkimukseen kuin minäkin... Olin siis eilen np-ultrassa. Mulla ei kyllä ole seuraava ultra vielä kolmen viikon päästä, vaan käski varaamaan sen r.viikolle 20. Muutenkaan ultraaja ei kysellyt oikeastaan mitään, enkä edes tiedä mittailoko mitään erityistä (noiden normaalien lisäksi).Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 22:17 ädä kirjoitti:oliko kukaan muu tamperelainen osallistunut siihen tutkimukseen mihkä minä?eli että ultrataan 3 kertaa 3vkon välein ja tutkitaan istukan ja sikiön verenkiertoo ja ja niiden yhteyttä raskausmyrkytykseen?kiinnostais vain kuulla kokemuksia kauanko ultrasivat jne?