HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Moi!

Minä aijon jäädä kotiin hoitaan lapsia niin kauan et toka täyttää sen 3 vuotta. ekasta lähdin töihin kun oli vuosi ja 2kk, mummo hoiti sit puoltoistavuotiaaksi kotona, minä tein lyhennettyä työpäivää. ja sit "joutu" viemään tarhaan. mulle oli kova paikka, mut hyvin siellä on viihtynyt ja tykkää mennä. harmitti tosi paljon kun oli pakko töihin lähteä silloin, mut nyt on onneksi miehellä vakkarityöpaikka, niin saan jäädä kotiäidiksi :D ja toivottavasti tulisin vielä raskaaksi ennenkuin toka ehtii täyttää kolme, niin voisin taas olla kauan kotona lasten kanssa :whistle: saapa sit nähdä kuin se mieli muuttuu!?

ja ONNEA :flower: sille kuka oli mennyt naimisiin, en millään muista niciä :ashamed:

Triine 11+5 kohta ollaan siellä paremmalla puolella!
 
Hei vaan
Meille esikoinen lähti päivähoitoon ollessaan 1.4-vuotta ihan vaan sen takia, että saisin kakkosesta paremman äippä rahan kun minimin. Äippä lomalle jäin 20.5.2005 ja kotona ollaan edelleen. Hyvä kun tuli se laki uudistus, että saa saman äippärahan kuin edellisellä kerralla jos ikäero on alle 3-vuotta. Mulla väsymys ja paha olo helpotti onneksi. Mun mielestä tuo alkuraskaus on aina ollut kamalin raskaus vaihe ja nyt se vaan helpottaa. Toivon mukaan tämäkin raskaus sujuu yhtä leppoisasti kuin nuo kaksi edellistä :heart: Perjantaina on mulla np ultra ja mikä ihaninta lapset menee mummolaan siksi aikaa ja mieskin pääsee mukaan :heart: Viikon jatkoja kaikille
Maria ja Elmeri rv 11 ja jotain
 
Lisko
Syntymähäjyllä jo kivasti viikkoja kasassa :) Alkaispa jo ittelläki tuo masu silleen oikeesti kasvaan :whistle: Nyt se kyllä jo pullottaa, mutta omat housut menee jalkaa, joten se jää vielä vähän piloon, ja äippähousuja en millään vielä viittis alkaa käyttää, jos pari viikkoa malttaisi sinne :) Niin ja meidän luokalla ei tiedä kuin 2, et ootan toista, ei sillä, et se salaisuus olisi, mutta en vaan katso tarpeelliseksi alkaa siitä "huutelemaan" siellä, päätin, et kyllä he sit jossain vaiheessa huomaavat :) Meillä alkaa nyt tän viikon jälkeen työharjoittelu, se kestää tuonne marraskuun eka viikolle, niin sit uskosin, et ei voi kukaan olla enää huomaatta tilaani :whistle: ;) Silloin taidan koululle kävellä äippävaatteet päällä ja maha "oikeesti" pullollaan :) Siinä sitten ihmettelevät :whistle: :D

Galluppia: oletteko muut ilmoittanut jo töissä tai koulussa, tai onko vielä joku joka ei ole läheisillekään kertonut? *minäkö utelias :whistle: ;) *

Ai niin, käytin pojan siellä lääkärissä, aika oli 15.15 ja sisään päästiin 16.45 :eek: :/ Kiva oli ootella \|O Silmätulehdushan siinä oli :/ Eikun tippoja vaan antamaan niin saadaan se parantumaan.

Lisko *vielä hetken viikolla 13+5*
 
:wave:

Joka päivä oon kyllä käyny lukemassa, mutta niin laiska ja väsy oon ollu että en oo jaksanu kirjottaa :/

oi, en yhtään mäkään malttais odottaan että Sisu rupeis potkimaan masussa. :heart:

Täällä ei pääse np ultraan ollenkaan, et jos haluaa niin yksityiselle sitten, mut Tayssiin verikokeisiin pääsee..

Galluppiin: Ei vielä edelleenkään raskaudesta tiedä kun miehen sisko ja miehen kummit :whistle: Tarkotus ois kyllä vanhemmille ihan lähipäivinä kertoa :)


Olo on ollut ihan kohtalainen...alamasua hieman nippailee, selkää vihloo satunnaisesti ja eilen särki päätä...
Kyllä se tästä, edelleen huono olokin palasi ja on taas
satunnaisesti saanut oksennella..


Nyt painun pehkuihin, Öitä :wave:


Miron äiti ja Sisu 12+4
 
Heippa pitkästä aikaa!!!

Oltiin taas viikonloppu reissun päällä, joten ei ole tullut nettiä avattua... Siispä meni muutama hetki, että sain taas luettua kaikki viestit!!!
Reissun jälkeen oli taas niin väsynyt, että sanoinkin miehelle, että nyt ei reissata pitkään aikaan mihinkään. Ollaan vaan kotosalla!!!

Kivaa, kun ORAPIHLAJA olit läytänyt tiesi tänne huhtimasujen joukkoon!!!!! Kiva kuulla kuulumisia näinkin...

Sappivaivat edelleen riesana. Pitäis muka syödä terveellisesti, mutta oikeen mitään ei uskalla syödä, kun alaa vatsakivut. Tänään taas oli töissä maha niin kipee, että meinas itku päästä. Sitten vaan koittaa Panadolia vetää, että edes vähän helpottas.

Toinen neuvola olis keskiviikkona. Toivottavasti saadaan sydänäänet kuuluviin. Viikkoja on 13+ joten toiveet niiden kuulumiseen on korkealla. En mennyt siihen np-ultraan ollenkaan, joten sitten vasta viikoilla 18-20 on rakenneultra. Siinä vaiheessa on vauvakin jo isompi, joten sitä odotan innolla...

Nyt kutsuu oma sänky ja höyhensaaret!!!

Nasu-Masu 13+2
 
jalava harmailee
huomenta kaikille!

Täällä on ehkä alkanut toi etova olo helpottaan? kun sain aamupalan melkein kokonaan syötyä...ennen siitä saanut pari suupalaa alas.. :whistle: ja nyt jäi jäljelle se pari suupalaa.. joten toiveet on korkealla...

mulla on vieläkin muutama vapaa jäljellä ja kauhulla ootan että miten sitä töihin jaksaakan lähteä kun on tottunut tälläiseen rauhalliseen menoon...? no pakko pakko. laskeskelin että jos jaksaa olla noin 5 kk töissä niin sittenhän pian jo aika koittaa.. :whistle: ;) joten kohtahan voi ottaa esille kamman ja katkomaan piikkejä.. =)

aattelin että jos tänään menis käymään ihan parturissa. olis kiva aloittaa uusi työ uudella tukalla.. joten sellaista olisi ohjelmissa.

mutta kivaa viikon alkua kaikille!

jalava
 
jalava harmailee
ai niin. me ollaan kerrottu lähimmille sukulaisille eli molempien vanhemmille ja sisaruksille. töissä ne tietää kanssa kun kerroin sen työhaastattelussa jo.. ja luulempa kuitenkin että tulevat isovanhemmat niin innoissaan että melkeinpä voin sanoa että koko suku varmasti tietää... :whistle:

jalava uudelleen...
 
Kaverit, äitini, siskoni, toinen mummoni, isäni ja ööh... tietääkös vielä joku... Noille nyt ainakin ollaan kerrottu. Tai no äitini kertoi mummolle... Niin ja tätini ja serkkuni tietävät myös.

Huono olo ollut. Luulin jo että pahin pahoinvointi olisi mennyt ohi, mutta pyh. Eilen tytön kakat pursusivat vaipasta ulos, haisi ja näytti niin kamalalta, että oksensin pari kertaa. Onneksi mies tuli hätiin. :x Selkä on koko ajan kipeänä, pitäs yrittää muistaa hyvä ryhti, mutta jotenkin sitä vain lysähtää koko ajan. :whistle:

Kotona olen ollut jo 3 vuotta. Kaksosten kanssa tuskin maltan olla kolmea vuotta kotona, vaan luultavasti vien kaikki muksut hoitoon kun kaksoset ovat 2-vuotiaita. Ja sitten töihin/opiskelemaan.

Vispilä 13+4
 
Lisko
Heippa :wave:

Ja kotona ollaan pojan kanssa edelleen, yöllä nousi kuume, mutta aamun jälkeen ei ole kuumettakaan ollut, huh :) Jospa olisi huomenna jo terveenä. Minulla olisi huomenna etäpäivä koulusta ja päättötyötä pitäisi tehdä, mutta jos poika on kotona sairastamassa niin eipä taida tulla päättötyön tekemisestä yhtikäs mitään, mutta kai tuota kerkiää väsäämään :whistle: En ole kovinkaan innokas ollut sitä väsäämään :ashamed:

Oliko niin, et vispilällä on yks tyttö ennestään ja nyt ne kaksoset tulossa? Vai oliko sinulla useampikin jo ennestään?

Ääh, ultraan vielä tasan kuukausi :eek: Miten jaksan oottaa, neuvolaakaan ei tuota ennen ole :/ saisi kyllä alkaa niitä liikkeitä tuntua pikku hiljaa, olis sit tieto, et siellä ollaan kunnossa :) Pojasta taisin tuntea ekat liikkeet siinä rv 16-17, eihän tuohonkaan kauaa ole, mutta ei malta niin ei malta :whistle:

Lisko ja tirpana rv 13+6 :heart: Huomenna JO rv 14 :eek: :)
 
Heippa heippa!

Nyt on sit RAKENNEULTRA varattu yksityiseltä rv18. Kun mulla ei ois muuten ollut mitään muuta kuin alkuraskauden ultra rv9. Ihana päästä näkemään pikkuinen, kun en muissa raskauksissa ole käynyt.

HOITOONVIENNISTÄ. meillä ei kuopus (nyt 1v8kk) ole ollut hoidossa, koska mä tein aluksi töitä pelkästään iltaisin ja viikonloppuisin ja maaliskuusta lähtien on mies ollut kotona lasten kaa kotihoidontuella. Vuoroa vaihdetaan sit ku mulla alkaa ä-loma, joten hoidolta vältytään edelleen. Esikoinen oli perhepäivähoitajalla 5kk ajan ennen kuopuksen syntymää. Meni ollessaan 1v10kk. Hyvin meni.

Mä olen ollut taas niin EPÄTERVEELLINEN, hirveä himo oli vetää sipsejä ja tacodippiä.. Ja suklaatakn tekin mieli. Voi ei... No saa kai sitä herkutella kun on viikon lasten kaa yksin kotona, saahan?!!

 
jalava harmailee
hipe hei..

nyt on uusi tukka... :kieh: ja kiva sellainen.. väri pysy suunnilleen samana mustan liilana.. jotta mutta sitte tukka onki ihan lyhky, ei tarvi kun hiukan sukia vain pystyy ja menoksi.

nyt tilattiin sitten pizzaa vielä ja herkutellaan oikein olan takaa. ehkä johtunee siitä että kaapit on tyhjinä ja illalla vasta ruokakauppaan... :whistle: :whistle: selitys se on tuokin..

mutta nyt oottaan pizzoja..

jalava
 
Hellurei mammat :wave:
Minä viettelen täällä vapaapäivää, tosin ei vieläkään nuo hammaskivut hellitä... :$
Eilen oli pakko lähteä töistä aikasemmin, kipu ylitti totaalisesti mun sietokyvyn...lääkäri oli sitä mieltä, että luukalvot ja myös itse luu on sen verran vaurioittunut, että lähettää sen takia aivan sairaita "kipupiikkejä", jotka säteilee koko pään alueelle.
Pisti kieltoon panadolit, ja nyt olis sitten syötävä buranaa ja panacodia kipuihin, jotta lähtis paranemaan...
Huolestuttaa vaan vauvan kannalta lääkkeiden syönti, mutta onnex näiden kipujen jälkeen on kaikki ohi :)

Galluppia oli ainakin hoitoon viemisestä...
Meillä pojat aloitti nyt syyskuussa hoidon, esikoinen oli 4v3kk ja kuopus 1v7kk.
Nyt ajattelin sitten kotona olla max.2vuotta, eli sen ajan mitä täällä saa kuntalisää...on meinaa kolmelta lapselta 400e (tietty miinus verot), eli ilman sitä tuskin elätetään viittä henkeä...
Ja ette kyllä voi uskoa, nyt oon ollu töissä reilu kuukauden (kotona olin 4v4kk) ja voi luoja että haluisin taas jäädä kotiin!!!!
Johtuu ehkä siitä, että mulla on niin kuolettavan tylsä työ, ettei sitä tee koirakaan... :whistle: \|O

Omaan napaan kuuluu voinnin kannalta oikein hyvää, väsymyskin kaikonnut :whistle:
Päivittäin rekisteröin muutaman liikkeen, lähinnä vielä kyllä muljahtelua, eli ei kunnon potkuja...
Vointeja kaikille :wave:

A0205 & Oikku 15+5 ;)
 
Voi kun minäkin viitsisin vaivautua kampaajalle :LOL: se on mulle niin tuskasta sinne meno...! tasan 3 vuotta sitte olen viimeksi käyny ja sen kyllä huomaa :kieh: aina tekis mieli, mut kun ei saa aikaiseksi niin ei! ei muka ehdi! kaverit tai ite oon latvoja välillä leikellyt, vaan olis se ihanaa kun joku leikkais hienosti tukan.

meillä vanhemmat ja osa sukalaisista tietää raskaudesta kahdelle kaverille olen kertonut, muut saa tietää np-ultran jälkeen ja töissä kerron sitten kans. alkoi niin yhtäkkiä pullottaan ettei tosiaan pysy enää piilossa!

Triine 11+6
 
Heipsan!! :)

Meillä tietää jo melkein koko suku vauvelista. Ja kyllä luultavasti on jo naapuritkin huomanneet, sen verran suuri on jo tuo vatsa. :D Mies just eilen sano että onpa toi maha jo iso kun ei ensimmäistä odottaessa ollu noin iso missään vaiheessa! :) Siis poikahan synty jo 29+5, ja masu ei todella ollu suuren suuri. No musta ainakin on kiva kun tulis iso masu!

Täytyis tästä kohta vääntäytyä koiran kanssa vielä lenkille.

11+5. :wave:
 
Täällä on pahaolo toivon mukaan pois kokonaan. Mä jopa söin aamupalan tänään ennen kun lähin töihin ja samoin viimeviikolla. Jotta rupeaa olemaan hyvä olo. Huomenna tulis ultran mukaan 13 mutta kun eivät lähteneet sitä siirtelemään niin en nyt sitten aivan varma oo että onko mulla sittenkin 13+2 :p . jotta kimuranttia. Mä oon siskon vauvan nuttua kutonu aika ahnaasti kun olin tehny etu ja takakappaleen väärin nini meni uusiin puihin. Itelläni on onneksi puku olemassa että ei tartte ruveta tekemään. Tämän puvun jälkeen saan ruveta tekemään villapukua kummilikalle. mutta asia kerrallaan.

Onko teistä kukaan ostanu vauvan vaatteita jemmaan vaikka vanhoja on jo olemassa?..mä sorruin kun kävin kirpparilla ja tuola on nyt sitten olemassa pikkunen nyssykkä. :snotty:

mutta tuntuu että nyt on energiaa taas tehäkin jotankin. nyt lähen kutomaan jotta saan puvun valmiisksi. Housut vielä uupuu ja vauvan laskettu aika on joulukuussa ja siskoo asuu lohjalla saakka.
 
jalava harmailee
huomenia

huomenna tähän aikaan olen jo ultrassa... :whistle: =) vitsi että jo jännittää etukäteen ihan älyttömästi.. ehkä kuitenkin eniten se kun mies tulee mukaan ja että miten se reagoi siihen kun näkyy pikkuinen ruudulta... =) toivon todella hartaasti että kaikki olisi hyvin. ainakin hyvillä mielin menen sinne.

miten teillä on miehet suhtautunut odotukseen? varsinkin jos esikoinen tulossa?

meillä ei varmaan ole ihan vielä ymmärtänyt että mitä oikeasti on tapahtumassa. kyllä muistaa aina huolehtia että syönhän suhteellisen terveellisesti ja hieroo jalkoja tms. mutta itse raskauteen liittyvistä asioista ei oikein halua jotenkin puhua. ja en halua pakottaa häntä siihen. minun mielestä todella ihanaa on se että lähtee huomenna mukaan ultraan. ja vielä ihan vapaa ehtoisesti. joten se kertoo paljon. mulla on kuitenkin sellainen kutina että huomisen jälkeen kun on nähnyt pikkuisen niin ääni kellossa muuttuu. tämä on kuitenkin mutu tuntumaa..
silti hän oli ihan innoissaan kun lauantaina ostimme ne vaunut.ja tuntukin että hän oli niitä enemmän ostamassa kuin minä. myyjä piti miehelle kovan esitelmän ladoista ja volvoista.. kun kyselimme miksi jotkut vaunut ovat niin hintavia. niin myyjä vertasi niitä ladoihin ja volvoihin... =)
sitten eilen ostin ensimmäisen vauvan vaatteen, tosin ne on isot vielä hetken aikaa vaaville, mutta mies ihmeissään hiplasi ja naureskeli merkille. ja sitten ostin tutin. sitä myös kauan katseli pakkauksen läpi.. sanoinkin sille että näyttää niin ihanalta että tekis mieli itekki lutkuttaa.. :LOL: :LOL: siis tuttia tietenkin.. :LOL:

no ehkä siinä oli jo vuodatusta.. meillä mies ajattelee aina järjellä ja sen jälkeen vasta tunteet.. ja minä olen aina päinvastain.. ensin tunteet sitten järki... hyvin on meillä kuitenkin toiminut.

jalava harmailee again..
 
Kamala olo. Heikottaa, oksettaa, väsyttää ja päätä särkee. :headwall: Puhumattakaan selkäkivuista. \|O On todella norsuolo.

Mies on kahden ekan kanssa jännittänyt enemmän kuin minä ja tuskin tämäkään on poikkeus, tosin nyt minäkin jännitän enemmän kuin kahden aikaisemman raskauden kanssa.

13+5
 
Moikka!

Eilen olimme np-ultrassa ja kaikki oli hyvin! Niskapoimua oli 1-1,1 mm eli normaali mitta. Kaveri oli kasvanutkin hyvin ja vastasi mitoiltaan aikaisempaa laskettua aikaa eli laskettuna-aikana pysyy edelleen 16.4. kovin kaveri liikkui ja näytti jo niin vauvannäköiseltä että ihan uskomatonta. Nyt tuntuu tas hyvältä kun tietää pikkuisen voivan hyvin.

miranda + masuli 13+2
 
Huomenta.

Eilen en päässyt koneelle ollenkaan, kun siivosin urakalla, vaihdoin verhoja ja pesin ikkunoita. Vieroitusoireet heti kasvaa, kun en teidän kuulumisia ehdi lukea. :D

Lisko mainitsi, että viikkoja on kasassa jo hyvin, joo niin on, itekki sitä oikein miettii, että mihin tämä alku aika onkaan mennyt. Kun me tätä listaa aloiteltiin, oltiin vk 4 tai 5 tai jotain ja nyt jo noin paljon kasassa. Siis oikeesti uskomatonta, mihin ne KYMMENEN VIIKKOA on mennyt????? Osaako kukaan sanoa??? Ja jos tää menee näin äkkiä koko odotus, niin mehän ollaan huomenna kaikki jo laitoksella nyytit kainalossa. IHANAAAAAAA!!! =)

Mä sain justiin ihanan uutisen kuopuksen kummitädiltä. Heille on syntynyt tyttövaiva aamuyöllä. Pikkunen nyytti. Voi että, kun pääsis heti kattomaan. Vastasyntyneet on niin ihania, ruttuisia ja punaisia ja hyvän tuoksuisia. :heart:

Meidän odotuksesta tietää jo kaikki. Ei voi enää kukaan sivullinen olla huomaamatta tuota möhistä, edes takin alta!! Eli turha edes yrittää piilotella sitä.

Miksiköhän tässä odotuksessa mä mietin ja murehdin tätä raskauden kulkua paljon enemmän, kuin edellisissä. Kokoajan on pelko siitä, että onko kaikki oikeesti hyvin ym. Ensviikolla on neuvola ja odotan sitä jo nyt, kun haluan kuulla, että ne sydänäänet sieltä kuuluu. Liikkeitä yritän jatkuvasti kuulostella, mutta kun ei niitä niin hirveesti vielä tunnu. Ihan jotain pientä, enkä jotenkin uskalla täysin luottaa siihen, että se vauvan liikettä on. Vaikka luultavasti se sitä on. Voimistuis nyt ne, niin sekin jo auttais tähän vainoharhaisuuteen. Edellisissä raskauksissa oon alkanu tuntea liikkeet viikkojen 15-17 välillä, eli eiköhän ne täs kohta voimistu. Jos siis tää raskaus sitten on näin pitkällä, ettei sitä aikaa siirretä takas huhtikuulle rakenneultrassa. No sen näkee ens kuussa sitten.

Nyt tuli pitkät pätkät runoiltua, ei varmaan kukaan jaksa edes lukea. ;)

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 16+2
 
syntymähäijy.. sinähän olet pian puolessa välissä tätä matkaa... =) joten tosissaan mennyt aika nopeasti.. itellä 12+4 taitaa nyt olla kasassa ja malttamattomana oottelen kevättä... tosin huolettaa että osaakohan sitä sitten käsitellä ja hoitaa.

mies lohduttaa sillä että on ihmisiä joilla on valitettavasti lähtökohdat huonomminkin kuin meillä ja nekin on hyvin pärjänneet. tämä ei sitten ollut mikään arvostelu! olemme sentään onnellisesti naimisissa, siis arki sujuu hyvin ja osaamme huomioida toisemme, omakotitalo, molemmilla vakkari työpaikka ja rahatilanne ok. niin kaikki perustarpeet on kasassa??? VAI?

jalava taas.. mulla taitaa tulla töihin mennessä kovat oireet kun ei pääse tunnin välein lukee juttuja.. :whistle: :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 09:47 jalava kirjoitti:
syntymähäijy.. sinähän olet pian puolessa välissä tätä matkaa... =) joten tosissaan mennyt aika nopeasti.. itellä 12+4 taitaa nyt olla kasassa ja malttamattomana oottelen kevättä... tosin huolettaa että osaakohan sitä sitten käsitellä ja hoitaa.
Kyllä se puoliväli siellä häämöttää. =)

Sitä tulee varmasti mietittyä, että miten pärjää pienen vauvan kanssa 24/7, mutta ihmeesti se luonto on antanut varsinkin äitille niin hienot vaistot, että se oman vaavelin hoito alkaa sujua kuin luonnostaan. Ainakin näin mulla esikoisen aikana oli, tuntui, että pari päivää synnytyksen jälkeen sitä jo hoisi vauvaa niin kuin olisi aina hoitanut. On se ihme juttu! Eli ei kannata stressata sillä asialla, pikkuhiljaa se sujuu luonnostaan! =)
 
no heippa taasen pitkästä aikaa =)

Mä en oo nyt ehtiny /pystyny lukee noita edellisiä mut varmaan kun tässä toivun niin palailen niitä lukeen... mulla on ihan järkky hammassärky :headwall: kohta en varmaan pysty syömään enää mitään kun sattuu niin pirusti.
eilen sain onneks hammaslääkäriajan ja toivoin että ne olis nyhtäny sen viisurin pois mut sainkin vaan penisiliini kuurin :'( kun on kuulemma tulehtunut.

Ihan hirveetä kun oon yrittäny olla hirveesti syömättä noita särkylääkkeitä ... mutta ei kyllä ilman tahdo pärjätä :'(

sunnuntaina oltiin kolarissa, no onneks ei pahemmin käyny, niskat tuli kipeeks mut lapset onneks on kunnossa siltä osin.

Eilen sit joututtiin taas päivystykseen kun kesken kauppareissun poika rupes valittaan korviaan...oltiin ukon kanssa varmoja että se on joku jekku et se sais jotain tai muuta kun oli semmonen velmu ilme. no kun kerran oltiin terkan vieressä niin käytiin siinä päivystyksessä sitte ja vannotettiin pojalle kuinka vihasia ollaan jos huijasikin...
no molemmissa korvissa olikin sit välikorvantulehdus :ashamed: kyllä meitä huvitti automatkalla meijän epäluulosuus :LOL:

tänään me huilitaan koko porukka ja huomenna sit pääsee vihdoin ja viimein sinne ultraan. sen verran tossa kattelin että oli paljo hyviä ultra kuulumisia...toivottavasti saan liittyä siihen joukkoon :heart:


no nyt päiväunille ,kuulumisiin

saana14+4
 
Terkut neuvolasta!!!

Kaikki oli hyvin, jopa hemppa oli noussut 119:stä 126:teen. En ole edes syönyt rautaa, vaan sitä Multitabsia... Eikä onneksi vielä tarviikkaan aloittaa sitä rautaa syömään, ehkä sitten myöhemmin, jos tarve vaatii. D-vitamiiniäkään ei tarvii erikseen alkaa syödä, vaan tuplaan sen Multitabsin kahteen pilleriin päivässä, sen pitäis kuulemma riittää.

Ja ne sydänäänet saatiin heti kuulumaan. Oli aivan liikkuttavaa. Mies nauhotti niitä kännykkään, että saa lapset kuunnella niitä. Liikkeetkin kuului myös ja niitäkin saatiin nauhotettua.

Meillä siis kaikki hyvin. Rakenneultra-ajan sain marraskuun lopulle. :saint:
Onhan siihen vielä pitkä aika, mutta ehkä sen jaksaa odottaa. Kiva nähdä vauva "niin" isona. Viimeksi viikolla 6 kävin ultrassa, eikä siitä oikein nähnyt mitään...

Nyt siivoomaan ja leipomaan, kun illalla tulee vieraita...

Nasu-Masu 13+4
 
Hyvä että oli neuvolassa kaikki hyvin Nasu masu!! :)

Mun pitäs jaksaa odotella tonne 7.12 asti että pääsen seuraavaan ultraan sinne äitiyspolille. Neuvola on kyllä jo sitä ennen mutta ultraa ei ole.

Mulla on tullut himo lanttuun!! Voisin syödä vaikka kuinka paljon sitä! :D
Eipä tässä oikeastaan mitään sen kummempaa asiaa ollut.. :)

Rv 11+6.<br><br>
 

Yhteistyössä