HUHTIKUUN MASUJEN PINO

No niin, jälleen neuvolassa käyty. Pelkäsin aivan kauheesti koko reissua, kun poika oli siis antanut viime viikolla kovat tällit mahaan. Tällä viikolla sitten ite ulrasin pikaseen sen verran, että näin pienokaisen liikkeet, mutta kun en oo mikään "ultramestari" niin enhän mä muuta osaa kattoakaan. Noh, tänään siis lääkärineuvolla jossa onneks kaikki ok! Jokohan sitä kohta uskaltas ajatella, että tämä pikkuinen tosiaan tulee meijän perheeseen?

Huono olo alkaa pikkuhiljaa hellittään, väsymyskin helpottaa jo kovasti. :)
 
No niin, nyt on vähän enemmän aikaa kirjoittaa, kun on tytön viulutunnit ja muut systeemit takana.

Niin siis siitä kuvasta profiiliin: Mun mies sen sinne oikeesti laitto, mutta jos olet kirjautunut käyttäjäksi, niin pääset tuolta omat tiedot kohdasta muokkaamaan sitä omaa profiilia ja siellä on sellainen kohta, kun kuva... Että sinne vaan!!! Kiva olis muidenkin masukuvia nähdä.

Orapihlaja: Mulla siis aikasemmin ollut tohon sappivaivaan Litalgin-niminen lääke, jota ei voi syödä raskaana ollessa. Joten koitan pärjätä niillä panadoleilla ja para-tabsilla. Ja tietty kun katsoo kokoajan mitä syö, niin välttyy kaikkein parhaiten niiltä kohtauksilta. Alkaa vaan käymään aika yksipuoliseksi tää ruokavalio, kun uskaltaa syödä vaan sitä mistä ei nyt ihan just ole sitä kohtausta tullut.
Kait se sit siitä johtuu, että paino oli hiukan laskenut edellisestä neuvolasta. En kyllä ole yhtään huolissani, kyllä sitä painoa ehtii kuitenkin tulla ihan riittävästi tässä matkan varrella...

Nyt lähden laittaan lapsille iltapalaa ja sit muksut suihkun kautta sänkyyn. Ja jos vaikka sit ihan vaan rentoutuis loppuillan kynttilän valossa...

Nasu-Masu 13+5
 
Lisko
Ihania masu kuvia :) Anun masulla jo alkaa kokoa olla viikkoihin nähden :) laitahan aina päivityksiä välillä nähdään kuinka suureksi kasvaa =) Masu kasvaa täälläkin, pitäisi vaan jaksaa käydä ostamassa toiset äippähousut. Vielä olen omilla pärjännyt, mutta eipä varmaan enää kauaa.

Huomenna olisi etäpäivä, mutta päättötyötä teen sen minkä jaksan eli en varmaan kovinkaan paljoa, olen niin väsynyt, pakko saada unta palloon, maanantaina sinne työharjoitteluun.

Juuh, menen syömään amppari jätskin :p ja uuden seiskan pariin :)

Lisko ja tirpana rv 14+1
 
Ehtoota vaan.

Kiva nähdä teidän masukuvia. Mä en oo onnistunut profiiliin kuvaa saamaan, vaikka sen kanssa oon takunnut kuinka ja pienentänyt tiedostoa ym. En tiedä sitten mikä siellä vikana on... Täytyy vielä jossain vaiheessa kokeilla.

Liikkeitä ehkä... tuntuu päivän mittaan välillä. Mutta ne on niin hentoja vielä. Kuitenkin ne pysäyttää mut niitä "kuuntelemaan" että onkohan ne niitä. On se hieno tunne. :heart:

Pientä galluppia taas jos laittais kehiin. Onko täällä odottajia, jotka EHKÄ odottavat viimeisen kerran? Tai sitten ketkä suunnittelevat raskautuvansa vielä uudelleen, jos luoja suo? Ootteko miehenne kanssa käyneet keskusteluja lapsiluvusta ja elättekö yhteisymmärryksessä, vai haluaisiko toinen enemmän kuin toinen?

Meidän tilanne on se, että EHKÄ oon viimeistä kertaa raskaana. Mieheni on sitä mieltä että neljä on hyvä lapsiluku, mutta minä, kroonisena vauvakuumeilijana, en varmasti ikinä pysty sanomaan, että lapsiluku on täynnä. Saa nähdä sitten mitä tulevaisuus mukanaan tuo ja yhteisestä päätöksestähän vauvat alkunsa saa, etten mee miestä pakottamaan viidenteen, jos sitä itse vaan haluan. Ja voihan se olla, että kun tämä ihanuus syntyy, mun mieli on sama kuin mieheni, että lapset on nyt tässä ja jatketaan elämää eteenpäin.

Mutta nyt toivotan hyvää torstai-illan jatkoa teille kaikille! =)

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 16+3
 
Lisko
syntymähäjy, lapsiluvusta, juu kyllä meillä on molemmilla (ainakin tällä hetkellä) et kyllä meille kaksi riittää :) Jo ennen kuin edes odotin esikoista mietittiin, et kaksi olisi meille molemmille hyvä luku, eli samoilla linjoilla ollaan miehen kanssa :heart: Mutta sen olen kyllä sanonut, etten koskaan sano " ei koskaan " kun eihän sitä tiedä mitä eteen tulee ja jos kovakin vauva kuume joskus vielä yllättää :)

Olisi kiva laittaa sit joskus ultra kuva tuonne profiiliin (jos nyt ensin muistaisi/ jaksisi kirjautua :whistle: ja saisi ensin sen kuvan :) ) Mutta enpä taida minäkään osata, pitänee yrittää sit kun on se kuva.

Nyt iltapuuhiin ja nukkumaan, johan tuo väsyttää \|O

Lisko
 
Meillä myös hyviä ultra kuulumisia =)
vaikka on se vaan ihme ettei ne voi ottaa siitä vauvasta sellaista kuvaa missä näkyisi kokonaan,ainakin ultrassa näky välillä koko tyyppi no kuvia sain reisiluusta ja päästä :kieh: laskettuaika ei muuttunu mut päivät heitti parilla taaksepäin.

galluppiin...meillä on niinkuin sovittu että kolme riittää, hirvittää että pitää ruveta oikein huolella sit huolehtiin ehkäisystä kun tää vaavi on syntynyt. Kun meinaan kaikki kolme on saanut alkunsa melkein seuraavasta kierrosta, tämä viimeisin ainakin tuli heti kun kumit jätettiin pois.
Kyllä mä voisin ehkä vielä sen neljännen toivoa mutta täytyy sitä miestäkin kuunnella, onhan meillä kuitenkin sit jo kolme kullan nuppua jonka kanssa aika pitää jakaa =)

Ihanaa kävin tänään ostoksilla kattelemassa ja jo nyt oli yhdes kaupassa joulujuttuja :xmas:

kivaa kohta tulee LOST =)

iltoja kaikille

Saana 14+5
 
Mulla huomenna ultra :heart: Jännittää.
Lapsi luvusta: meillä varmaan myöskin viimeistä kertaa odotellaan. Miehelle nämä kolme riittää, itse voisin vielä yhden haluta mutta yhteisiä päätöksiä oltava. Tämä vauvamme sai varkain alkunsa tuli kortsun läpi :LOL: No toisaalta meidän piti alkaa nyt lokakuussa kolmatta yrittelemään joten eipä ollut mikään suuren suuri katastrofi ja iloisia yllätyksiähän nämä ovat :heart: Mä varmaan kierukan laitan tämän jälkeen ja pidän sen sitten 5-vuotta ja jos on lapsi luku täynnä sittenkin vielä niin piuhat kiinni. Pientä haikeutta tuntien tästä ehkä viimeisestä raskaudesta. Mutta huomenna ultra kuulumisia ja toivottavasti kaikki on hyvin :heart:
 
Moi!

Me kans käytiin äsken kaupoilla ja oli jo vähän joulujuttujakin tullut! :) Kiva niitä katsella. Ostin kaks sellasta riippuvaa tuikkuastiaa ikkunaan roikkumaan. Kiva poltella kynttilöitä kun on niin pimeetä.

Oon nyt jotenkin tosi hyvällä ja energisellä päällä! Kiva! Kaiken sen pahoinvoinnin jälkeen. Masu kasvaa ja kaikki on erittäin hyvin! Olikohan se HEPPULI joka oli syntynyt samana vuonna kun minä ja mies samana vuonna kun mun mies! :D No mut nyt aion mennä ottamaan vähän leipää ja nauttimaan kynttilöistä! Joten moi, moi!! :wave:

Rv 12+0. :heart:
 
ANU24
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 17:09 H-E-P-P-U-L-I kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 11:42 ANU24 kirjoitti:
sieppo & heppuli
olispa jännää jos satuttaisiin samoihin aikoihin synnärille!! :wave: :D
Anu minkä ikänen sulla on esikoinen? Meillä kun kans tytön tyllerö syntynyt 05/04. Ja itse olen syntynyt 81 ja mies 82.
eli mulla tyttö syntyny 03/05 ja itse oon -81 ja mies -82 :D
ja siitä pituudesta mainitsit..mä oon 154cm :LOL:

tyttö syntyi rv38 ihan vesien menolla kotona jne.. saa nähdä tuleeko tämäkin aiemmin,sillä mietinkin että jos sulla menee hiukan tli ja mulla taas pari viikkoa aiemmin niin yhtäaikaa ehkä satutaan sitten.me tunnistetaankin toisemme sit helposti kun lyhyitä ollaan ;)

sun nimi on jotenkin kauhean tuttu,varmasti sut jostain tiedänkin!
 
heippa taas!minä se en sitten sisäistä varmaan tätä raskauden etenemistä ollenkaan,äskön kun luin noita viestejä niin katsoin et herran jestas,onko sillä heppulillakin jo noin paljon viikkoja,aatella että 14 ja päälle..kunnes muistin et oonhan minäkin jo rv 14 :LOL: no joo..
olo mulla normaali ei enään huonoa oloa,väsymyskin vähentynyt tai sitten siihen on vaan tottunut :whistle: masu mulla kyllä hyvin huomaamaton näihin muihin masuihin verrattuna mutta minä oonkin paljon pidempi kun te muut tunnutte olevan(169cm)ja mulla masu aina näkyny melko myöhään,kohtu taaksepäin kallistunu ja aika syvällä lantiossa tjn..sillon kun tulee harjotussupistuksia tuntee hyvin kohdun ,mulla se on suurinpiirtein puolessa välissä häpyluuta ja napaa,kuinka muilla?ja joku kirjoitti siitä et osallistu samaan tutkimukseen kun minä ja samoin ku mulla ei mitään ylimääräsiä ultrauksia ollukkaan niinku siinä esitieto jutussa sanottiin,eikä munkaan mielestä ees mittaillu mitään istukkaa tai muuteskaan mitään "ylimäärästä",et en sitten tiä jospa en päässykkään siihen tutkimukseen?en ees tajunnu kysyä mitään kun muuteskin oli melko töykeetä kohtelua :eek: oli koko päivän vähän surkee fiilis :( mm.vähätteli pelkoani nopeesta synnytyksestä(edellinen 1h20min)ei kuulemma tarvi mitään loppuraskauden seurantaa eikä edelliset synnytykset tarkota sitä et tääkin syntys nopeeta..ei varmaan välttämättä niin mutta jos edellisestä ois kotona menny vedet,en ois kerenny sairaalaan,ja se on mun pelkoni et syntyy johkin tien varteen tämä vauva,että näin..mutta nyt saunaan
ädä ja hippula 14+1 :heart:
 
Commander Tervetuloa huhtikuisiin :wave:

Komeet masut oli Anulla ja Nasu-Masulla :heart:

Meidän lapsiluku ei vielä oo täynnä pikkukakkosen jälkeen.
Itellä on neljä sisarusta ja miehellä myös, ja jos luoja suo niin haluan enemmän kuin kaksi lasta :heart:

Joulusta oli puhetta, ja oi mä ootan että saa laittaa jouluvaloja ikkunaan etc...

Joulu Anttilan kuvastokin tuli, mut se oli pieni pettymys ei okein mikään iskeny vielä silmään. Siitä se joulu yleensä alkaa kun kuvasto tippuu posti luukusta :D

Jos huomenna ottain masusta kuvan ja vaihtais sen profiiliin, on se jo aika iso, ja ihmettelen suuresti että kukaan ei oo siitä vielä maininnut, ehkä juuri siksi kun pidän aikas löysiä paitoja :whistle:

niin ja sit piti vielä mainita siitä pituudesta että sitä mulle on siunaantunut 176cm :whistle:

Miron äiti ja Sisu 13+0<br><br>
 
Tervetuloa Commander. :)

Oletteko muuten syöny mitään vitamiineja? En esikoista ja kuopusta odottaessani muistaakseni ottanut kuin rautatabuja, mutta nyt sitten Multitabs Special 2+:n ostin.

Räkätauti jyllää, olo on tosi pösilö. :kieh: Oikea ruoka ei maistuisi, nyt tekee mieli joko hedelmiä taikka sipsejä. :D

14+0
 
Huomenta.

Niin Commanderille munkin puolesta tervetulotoivotus. Eilisissä löpinöissä se aivan pääs unohtumaan.

Vispilä kyseli vitamiineista, sitä multitabsin 2+ mäkin syön nyt. Toinen purkki jo menossa, kun kaks päivässä niitä otan. Näyttää auttavan ainakin aluksi mun hb.n hyvänä pysymiseen, kun se ei kerta heti lähtenyt laskuun. Saapa nähdä ensviikolla neuvolassa onko se nyt laskenut. Kolmessa edellisessä raskaudessa en syönyt mitään vitamiineja, kun niitä ei neuvolasta suositeltu enkä sitten itte pöhkönä ymmärtänyt mennä hakemaan. :ashamed:

Mitenköhän kauan tää väsymys kestää... en muista ollenkaan. Kun nytkin kaks yötä oon nukkunu kuin tukki ja silti väsyttää. Luulis sen kohtapuoliin helpottavan, jos sitten tosiaan ei oo veriarvot laskeneet ja sen takia väsymys pysyy kuvioissa mukana.

Huomenna olis sitten hautajaisiin meno edessä. Vaatteita pitäis tänään kattoa, että löytyykö semmosta siistimpää mustaa, mikä nyt sitten vielä päällekkin mahtuisi. Onneksi sain ne yhdet mustat äippähousut, niitä voin pitää, mutta ylä osa on vielä katsomatta.

Ja sunnuntaina sitten on tytyön 6v synttärit. Eli taas molemmiksi päiviksi tiedossa menoa ja vilskettä ja se tietää sitä, että sunnuntai iltana mä kaadun sänkyyn ja oon niinku märkä rätti.

Tuntuu että mä saan jatkuvasti toivottaa teille Hyvää viikonlopun alkua! :LOL: Nää viikot menee siiiiiiiiivillä!!!

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 16+4
 

Täälläkin uusi viikko aloitettu. Nopeasti se aika loppujen lopuksi vaan menee kun alkaa puoliväli olemaan jo lähempänä.
Ja tervetuloa Commander!

Meillä ei olla kauheasti lapsimäärästä keskusteltu. Itselläni on kaksi veljeä ja mies on ainoa lapsi. Hän haluaisi enemmän kuin yhden ja minun mielestä kolme on jo aika paljon. Eli ainakin kahta toivotaan. Eihän sitä tiedä sitten kuinka mieli muuttuu. =)

Minäkin syön Multitabseja ja sen lisäksi kalsiumia, koska täällä ei maitoa tule juotua niin pitäisi jostain ne puuttuvat aineet saada. Kalsiumia saisi varmaan alkaa syömään enemmänkin kun vauvan luusto kasvaa.

Ensi maanantaina olisi sitten seuraava lääkäri, toivottavasti pääsen täällä vielä rakenneultraan, Suomessa sitä kun ei kaikki kunnat kustanna.

Niin ja vielä pituudesta, taidan minäkin sinne pidempään päähän kuulua, pituutta 172cm. Maha ei joka päivä vielä erotu. Eilen oli taas ihan normaalina mutta tänään vähän pullottaa.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

terkuin
Nupsuliina ja Eppu 16+0 :heart:
 
Huomenta päivää :wave:
Pikaiset kuulumiset ennen työpäivän alkua....
Sain eilen mieheltä luvan 4d-ultraan :D :D
Oon vinkunut sitä niin kauan kun näin naapurin ultrakuvat, ja vetoan siihen että tämä jää viimeiseksi...
Onhan se törkeän kallis, mutta maksan mitä vain, että näen pienellä olevan kaikki hyvin....

Yöllä näin sitten unta siitä ultrasta, ja odotin pienen pientä peikkotyttöä, jolla tukka oli tosissaan kuin hevarilla :D

Eli tähän asti oon unissani saanut:
-Musta hiuksisen peikkotytön
-Citymarketin lihatiskillä pienen tytön
-Kenialaisen pojan
-ja Blondin, jolla tukka hulmusi polviin saakka, tästä jäi tosin sukupuoli epäselväksi...

Että on se hyvä kun tuo mielikuvitus laukkaa :D
Ei käy meikäläisellä aika pitkäksi.... :whistle:

Mutta nyt töihin, tiedossa vain mukava 9.5h rupeama.. :/

A0205 & Oikku 16+1 ;)
 
Huomenta kaikki mammat ja vielä yksi uusi :flower: tervetuloa

Nyt on sit se viikon kohonnut keskenmenon riski ohi :whistle:
Vatsauksia siis ei ole vielä tullut.

Soitin äsken neuvola ajankin,peruin viime viikon ajan ei siinä oikein tuntunut ole olevan mitään väliä mitä se varenpaine näyttää,mutta tää viikko jo siis parempi. En ole ollut niin väsynytkää,ihan kiva pitkästä aikaa. Sain kotona tehtyä vaikka mitä.

Olen syönyt multitabs 2+ yhden tabletin päivässä ja obsidan nimistä rautalääkettä yhden päivässä. Mulla laskee tuo hb niin alas ja sit sitä ei saa enää ylös mut jos tälläkertaa pysyis kuosissa kun aloitan näin aikaisin,kun se verenohennuslääkekin laimentaa.

Lapsista ollan paljon puhuttu miehen kanssa ja olemme onneksi samaa mieltä, 5 lasta toiveissa(jos luoja suo) ja siis kolmatta odotamme
Mutta jos niitä ei tulekkaan enempää niin tyytyväisiä ollaan
näihin kolmeenkin. Minulla kuusi sisarta ja miehellä yksi veli.
Iso perhetta siis toivomme kumpikin,kyläilemme paljon sisarusten kesken ja olemme läheisiä. Vanhemmillekin varsinkin isälle
huojentavaa kun meillä on toisemme.

Mut ei muuta tällä kertaa,meillä poika kuumeessa joten taas kotona.
Olen itseni takia ollut 4 vk ja nyt pojan vuoksi 1 vk mut ei voi mitään.
Ennen tätä olen ollut itseni takia 2 kerta pois ja 2v töissä tossa.

Ihanaa vkl kaikille ja jaksamista niille jolla ei tule olemaan.

Rv 14+6
 
Heipsan! :)

Minäkin oon 169cm (joku muukin taisi olla) ja mulla maha näkyy jo tosi selvästi vaikka mullakin kohtu taakse päin kallistunut.
Minä oon syönyt kans niitä Multitabs special 2+ vitamiineja.

Apua!! Kaapissa ei oo yhtään lanttua ja tekee mieli sitä ihan kamalasti!!! No onnex on mandariineja! :D

Poika nukku taas tänä aamuna puolkymmeneen!! Kerkesin puol tuntia touhuilla ennen kun kuulu sängystä että ÄITIIII! :D

Rv 12+1
 
nyt olisi sitä niin sanottua omaa aikaa ja poikaa niin kova ikävä :( siis vein pojan aiemmin tarhaan että hän saisi nukkua rauhassa päikyt siellä ennen kuin menen töihin ja nyt vaan kamala ikävä häntä.juduin vaan rauhassa ruokani syömään ja nyt rauhassa istua netissä ennen kuin alan siivoamaan.siis pojalla tänään 1-v synttärit joita juhlitaan vasta huomenna kun molemmat ollaan mihen kanssa töissä tänään.vieraita tulee huomenna ja ylihuomenna.

täällä alkaa kohta 12 viikko :D :heart: omassa navassa ei mitään ihmeellistä..tarvis varmaan kans laittaa tonne irc-galleriaa kuvia masusta ja pojasta :heart: taidankin yrittää joku ilta.oli vaan niin kiva katsoa noita teidän kuvia.

no mutta voikaa paksusti hauskaa viikonloppua kaikille!!!

terv gismo & pikkuinen 11+5
 
Heips vaan kaikille!

Galluppiin. Mie toivoisin neljää lasta, miehelle riittäis 2-3. Saas nähdä miten sitten elä vie.

Uudelle tervetuloa joukkoon!

Mitähän muuta un pitikään kommentoida? No ainaski vitamiineista. Mie syön vain rautaa ja kalciumia. Ei varmaan tekis pahaa syödä vitamiinejakin!

Jokos muut jouluhöperöt ootte alkanu lahjoja ostaan? Mie tilasin Anttilasta ja kirjakerhosta isot läjät lahjoja. Vähän oon ostellukin, niin enää ei puutu kuin muutama lahja. Ihanaa sitten voi rauhassa alkaa nauttimaan joulusta kun hössötys mun osalta ohi. Vaikkakin nautin lahjojen antamisesta, mut jos ne jää viime tippaan otan niistä kauhean stressin.

Tuun myöhemmin kirjottaan lisää kun varmaan jotain taas unohtui.

heppuli 14+6
 
Jaahansta juu...Kävin siis eilen ilmoittautumassa joukkoon ja rupean nyt sitten ahkerammin kirjoittelemaan tälle puolelle. Olen tuon toukoisen listan päivittäjä vielä tämän kuun, joten sielläkin sitten pyörähtelen :)

Mulla tuli tänään täyteen 12, eli ns. turvallisilla viikoilla ollaan! Ihanata! Mullakin on jo aika komea masu, pitäisi ottaa kuva ja laittaa profiiliin. Tällä viikolla on ollut ja on niin hirveä kiire, ettei ehdi mitään tekemään kotona, harrastus ja esikko vie kaiken ajan. Onneksi ensi viikolla vähän helpottaa.

Ei sitten loppunut pahoinvointi ainakaan vielä...Esikoisesta kesti ensimmäiset 16 viikkoa. Nyt oli jo noin viikon parempi olo, mutta tällä viikolla on taas jysähtänyt oikein kunnon pahoinvointi. En ole kyllä kerennyt oikein syömään kunnolla, enkä lepäämäänkään, joten voi joutua siitä.

Lapsiluku-gallupista: Kolmea meillä toivotaan ja tämä on siis toinen, joten kovasti toivon vielä joskus olevani raskaana :)

Nyt taas pitää lähteä painamaan harrastusjuttuja, tämän illan kun vielä jotenkin jaksaisi...Huh, huh...
 
Ihanaa, syksyistä perjantaita teille!

Sain viime yönä mieheni takaisin, ihanaa! Vaikka hyvin meillä menikin lasten kaa, niin oli silti helpottavaa saada oma kulta takaisin kotiin :).

Selailin teidän synnytyssairaalatietoja ja tajusin, etten itse ole sellaista mihinkään sanonut.. eli mä oon Keski-Suomesta ja synnytyspaikkana olisi sit K-SKS. Näyttää siellä muutama muukin synnyttelevän, tiedä sit vaikka yhtäaikaa *vilkuttaa*..

Lapsiluvusta: en sano tuohon mitään varmaa, kun ikäkin kolmannen synnyttyä kuitenkin vain se 28vee.. Mutta taukoa taidetaan tämän jälkeen pitää niin saan tän kroppani kuosiin. Kolme raskautta ja suht pitkät imetykset tekee yhteensä aika monta vuotta peräkkäin kropan muutosprosessia.

Vitamiineista: enpä ole syönyt muuta kuin kalkkia, koska en juo maitoa, vaikka sitä ruoassa käytänkin. Hyvää tuo kai tekis, mutta..

Mutta nyt perheen pariin.. pienempi kyl päiväunilla.

 
Ultrassa kaikki hyvin :heart: Niin vilkas liikkeinen pikku kaveri, että ei meinattu saada niskapoimua mitattua. Lopuksi sekin saatiin ja oli 0,8mm vauvan koko on 6cm ja istukka takaseinässä. Kaikki on hyvin mutta minä en osaa jotenkin siihen turvallisuuten upota, että lapsi on terve :\| Ei pitäisi murehtia tulevia varsinkaan turhaan, mutta minkäs sitä itselleen voi :whistle: Mulla ei masua vielä ole .Ihan pikkusen pömpöttää alamaha niin että itse huomaa kun peilin edessä seisoo ilman vaatteita mutta eiköhän sekin kerkii vielä kasvaa kunnon pötsiksi kun on kuitenkin 3 raskaus :LOL:
 
Huh,"aikaisin" teillä mahat näkyy!
Täällä viikkoja 13+1 ja mahaa ei näy...Melkein jo toivon,että se pullahtais! :whistle:
Mutta eiköhän sekin hoidu ajan kanssa! ;)
Onko muuten jotain merkitystä onko eka vai toka/kolmas jne.raskaus-näkyykö maha nopeammin aiemminkin synnyttäneillä?


Ultra oli keskiviikkona,ja siellä se tyyppi heilui! =)
Aika söpösti nojaili mun virtsarakkoon...

Pääperämitta oli 6,5cm,reisi 1,1cm.Niskapoimussa ei mitattavaa,mitä lie tarkoittakaan.
Pääasia,että kuultiin kaiken olevan hyvin! :heart:
Ultrasi myös mahan päältä,ja hyvin näkyi siitäkin.
(Jännitin ultraan mennessä niin paljon,etten ilmoittautumisessa muistanut ammattiani-mies joutui auttamaan... :whistle: )


Pikasso & Poikanen 13+1 :heart:
 
Lisko
Heips :wave:

Johan oli pino kasvanut :)

Minulla pituutta 169 ja maha pullottaa jo jonkin verran, eiköhän siitä jo huomaa, et vauva siellä köllii :)

Joululahjoja en ole vielä ostanut, pitäisi varmaan alkaa ostelemaan pikku hiljaa kuun lopussa kun rahat tulee, ei tule sit kiire ja ei mene kaikki rahat kerralla :whistle:

Viikot on kyllä menny nopeeta, taas viikonloppu, kivaa :) Ja sunnuntaina jos pääsisi taas uimaan kun viime kerrasta onkin se 3 viikkoa, pojalla kun oli sitä flunssaa ja muuta :/ Nyt alkaisi parantua.

Pitää kai sammuttaa kone kun poika tuolla huutelee leikkimään :) Hyvät viikonlopun jatkot kaikille :)

Lisko ja tirpana rv 14+2
 

Yhteistyössä