Heippa vaan pitkästä aikaa!
Kauheesti oli taas tullut asiaa, jospa ekana kommentoisin..
Commander: tervetuloa joukkoon mukaan! Minkä ikäinen esikoinen siulla On? Ja harrastuksesta puhuit, haluutko kertoa mitä harrastat?
LAPSILUKU: Meillä toinen lapsi tulossa ja ennen ensimmäistä puhetta oli että 1 tai 2 on hyvä, mutta luulen että ainakin kolmannen vielä joskus haaveilen saavani.. Ja luulen miehenikin tähän yhtyvän. Itellä ikää vasta 26, kun toinen syntyy, joten hyvin ehtii tässä taukoa vähän pitämään. Näin nopealla tahdilla kolmosta ei kuitenkaan suunnitella
Ikäero tulee nyt olemaan n. 1v3kk.
JOULUa täällä myös kovasti odotellaaan. Jotenkin nyt tuntuu vielä erilaiselta, kun ollaan ns oikea perhe, esikolla siis eka joulu. Tuossa jo pohdittiin, että mitenkähän joulukuusen kanssa, tuo pikku riiviö :heart: repii kuitenkin kaikki koristeet ja valot pois ja syö kaiken mitä kiinni saa..
Mutta jotenkin joulu ei ole joulu ilman joulukuusta ja joulupukkia, niin se vaan on. Täytyy joku ratkaisu keksiä. Lahjoja ostin muutamat jo tuossa syksyn alessa, meillä on kummilapsia + sisarusten lapsia yht. 9kpl, joille lahjat täytyy hankkia.. Pakko ostaa jouluna jotain vähän pienempää, ajatushan se on tärkein. Ja lapset saa muuten jouluna ihan älyttömästi lahjoja, joten panostamme enemmän syntymäpäiviin. Omalle esikoiselle ajateltiin jättää lahja kokonaan ostamatta, kun ei kuitenkaan vielä niistä paljon ymmärrä ja niitä tuilee kuitenkin ihan pilvin pimein mummoilta ja muista lähisukulaisilta. Ja synntärit on heti Tammikuussa, ostetaan sitten lahja. Tai saa nähdä pystyykö sitä olemaan ostamatta, mutta yritetään kuitenkin!
VITAMIINIT: vielä en ole saanut aikaiseksi ostaa, pitää heti huomenna yrittää muistaa mennä apteekin kautta ja hakea multitabsia tai jotain muuta.
MASU: Miulla maha on jo tosi paljon kansanut, ei ole enää paljon peiteltävää. Viikko sitten oli pakko ottaa äippähousut käyttöön. Kysyin tuosta mahan kasvusta ultrassa ja sanoivat, että koska viimeisestä synnytyksestä on kulunut niin vähän aikaa (siis viime tammikuussa), kudokset ovat vielä löysät ja kun maha alkaa kasvaa, se ilmestyy heti. Muilla etenee hieman hitaammin, ennen kuin kudokset ehtivät löystyä ja antavat periksi.
RASKAUSARVET: Miulla ei edellisestä raskaudesta arpia tullut mahaan, kun arpivoiteella rasvasin. Luulen että siitä oli apua, koska reisiisn tuli vaaleat arvet ja niitä en ollut rasvaillut. Täytyy jatkaa rasvailua nyttenkin.
Miulla ei kanssa ole töitä tällä hetkellä enkä pidä sinne nyt mitään kiirettäkään. Äitiysloma loppui viime viikolla
ja nyt olen kotona seuraavaan lomaan saakka. Katotaan sitten tilannetta, kunka kauan kotona olen, riippuu varmaan siitä, löytyykö sopivaa työpaikkaa.
Huh, tekstiä tuli pitkä liuta ja varmaan miljoona kirjotusvirhettä kaupan päälle =)
Nyt lähen tyhjentämään kadinhoitohuoneen kaappeja, huomenna alkaa remppa!!!!
Rouva80 ja pikkunen 14+1