Heipsis!
Joku kyseli esikoisesta ja harrastuksesta. Esikoispoika on tänään (tiistaina) 1 v 4 kk, joten ikäeroa tulee muutamaa viikkoa vaille 2 v, jos LA:n lähellä uusi vauva syntyy. Harrastus on sen verran harvinaisempi, että joku saattaa tunnistaakin, mutta hällä väliä
Eli olen erään cheerleading-seuran puheenjohtaja ja valmentelen vielä silloin tällöin tarpeen mukaan. Itse en enää harrasta, ja valmentamisenkin lopetin viime kesänä, mutta jelpin silloin kun tarvista on.
Mulla on tänään eka neuvolalääkäri, eli toinen neuvolakäynti. Tää tulee vasta nyt, kun olinkin vähän pidemmällä kuin kuukautisista laskettuna luultiin. Viikkoja tänään 12+5.
Mullakin on nyt eilinen masukuva profiilissa. Mielestäni se on ihan järkyttävän kokoinen viikkoihin nähden. Olin ennen np-ultraa ihan varma, että kaksoset tulee. Ilmeisesti mulla on kuitenkin vaan vatsalihakset niin surkeassa kunnossa hätäsektion jäljiltä, että masu pullahti aikaisin esiin. Ihmiset siis ovat arvanneet tuolta viikolta 8-9 asti!
Minäkin olen muutaman kerran ollut tuntevinani muljahduksia masun suunnalta, mutta olen ajatellut, että eihän ne vielä voi masuasukista tuntua. Mutta ilmeisesti voikin
Pitääpä kuulostella vähän tarkemmin.
Mulla on ollut ihan järkyttäviä mässäilyongelmia viime aikoina, ja se ottaa päähän. Edellisessä raskaudessa mulla oli salaattien ja hedelmien hinku, nyt se on dippi-sipsi-suklaa-linjaa. Voihan nenä, varsinkin kun on tuo raskausdiabeteksen riski...