HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Moikka! Mut on nyt ultrattu, sikiö oli ja syke oli hyvä ja kaikki muutkin ok. Menin väsymyksestä lääkäriin, kun en jaksanu olla töissä, niin samalla tarkistettiin vauvelin tilanne. Ultran mukaan on 10+2, mutta menkkojen 10+4 ja sen mukaan mennään, eli laskettu aika saa pysyä samana.
 
Moikka vaan kaikille!

Pitkästä aikaa innostuin taas kirjottamaan kuulumisia....oon ahkerasti kyllä lukenut joka päivä, jotenkin vaan on nyt ollu puhti pois ettei jaksa ite kirjotella :ashamed:

Paljon oli onnellisia ultrakuulumisia ! :) On se vaan niin ihanaa, kun pikkuhiljaa rupeaa tää "meijän jengi" selviämään pahimman vaaran yli....kunpa vaan ois kaikki voinu pysyä mukana :'(

MInulla on ollut henkisesti todella rankkaa tää odotus. Ensimmäiset raskaudet sujui ilman ongelmia ja tuntui, kuin olisin ollut elämäni kunnossa. Nyt tuntuu, että olen melko hermoraunio, kun takana kaksi epäonnistunutta raskautta....Ehkä vielä enemmän mua hermostuttaa, koska tämä raskaus ei mene lainkaan oppikirjojen mukaan missään suhteessa. Vuotoa on ollu jo niin paljon, kestiköhän yhteensä 4vkoa? Kun ei muista enää.... mutta (kop kop) nyt se on ollut jo viikon pois ja toivon kuollakseni, ettei tule takas!

Meillä kaiken lisäks iski kuopukselle melkonen kura/oksennus/kuumetauti joka kesti koko viime viikon :eek: :x :'( Kyllä siinä oli itelläkin pidättäminen sen sotkun keskellä :x Mutta nyt onneks se on ohi, toivottavasti me loput säästytään =)

Mulla ois ens viikolla lääkärineuvola. En varsinaisesti tykkää noista lääkärineuvola käynneistä mutta oman mielenrauhan vuoksi sinne on mentävä. Mutta voitteko kuvitella miten neuroottinen ihminen voi olla? Olin aivan varma, että tämä vauva on kuollut joten yhtenä päivänä töissä ultrasin itse itseni :ashamed: :ashamed: :D :D :D Kyllä! Hohhoijaa, saanko vuoden neuroottisin odottaja palkinnon? :LOL: Mutta niin sieltä vaan löyty pikkunen köllöttelijä joka kaiken lisäks likkui jo vilkkaasti! Kaikkea sitä.....

Ens viikon jälkeen vois ruveta pikkuhiljaa kertomaan tuttaville uudesta tulokkasta mikäli masussa on edelleen kaikki ok. Tällä kertaa ollaan pysytty hiljaa, ihan muutamalle vaan ollaan uskallettu kertoa.
 
Triine: Miulla oli esikoiselta imetysliivit kuppikokoa F... Ja toivon todella että eivät sellaiseksi taas tule tai ainakaan pysyväksi jää :D Ongelmat kullakin =)

äitsykkä: Toivottavasti kaikki menee hyvin, voimia sulle! :flower:

Miron äiti: en myöskään saanu tuota sivua auki, ihan samat tekstit tuli, kun siullekin!

Meillä oli tänään np-ultra ja kaikki oli ihan hyvin. Turvotusta 1.2mm ja pituutta tyypilla 63mm. Ei meinattu turvotusta saada, kun kölli siellä väärässä asennossa. Aikamme kun ravisteltiin, niin sitten siellä kylkeä käänsi =) On se vaan aina yhtä ihmeelistä tuo oman vaavin näkeminen.
Seuraava neuvola miulla onkii vasta marraskuussa, pitkä aika ootella! Mahaa on taas ilmestyny lisää, aikamoinen kellikka jo! Sanovat siellä ultrassa, että ei oo varmaan vielä ehtiny kummolla palautua entisestäkään synnytyksestä, kun aikaa on vasta 8,5kk. Ehtiihän sitä sitten palautua, ei ihan näin nopealla aikataululla enempää lapsia ajateltu hankkia :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 14:03 Miron äiti kirjoitti:
Heippatirallaa!

Semmosta asiaa että kuin moni pääsee tonne http://groups.msn.com/Huhtimammat/

Mielikuvitukseton sen linkin tonne edelliseen pinoon laittoi, ja nyt kun sinne yritin mennä niin eipäs enään päässy, tulee vaan tommonen teksti että:

Hmmm, emme onnistu löytämään sivua...

Sivu, jota etsit, on ehkä siirretty tai poistettu. Vai onkohan Web-osoitteeseen mahdollisesti putkahtanut kirjoitusvirhe?

Olo on täällä ollut muuten ihan hyvä, paitsi selkä on edelleen kipee ja närästää...
:/

Miron äiti ja Sisu 11+6
mä luulen että se on poistettu ei ainakaan löytynyt mistään listasta ja tuo osote ei ainakaan mulla toiminu.

mulla olis sitten huomen aamuna se np tutka...nauroin työkavereille että saa nähä saanko nukuttua kun tulee mietittyä että mitä sinne mahaan kuuluukaan...kun ensimmäisestä kerrasta hemppa oli tippunu aika kunnolla. Ensimmäisellä kerralla se oli 135 ja nyt sitten 124. Että ajattelisin että viikkoja on enemmän mitä mä ite luulen...kun ei se näin alussa tipu noin paljoa ja syönki aivan samalla lailla kun alussa. ;) . Mä kävin tänään kirpparilla ja soppailin vauvalle vähän vaatteita...ostin parit tavalliset potkarit ja koko trikoo puvun ja pinnasänkyyn lakanat...villa puvun ja bodyn. siinä ne olikin...mutta jotnekin tuntu kivalta ostaa..Ja ajttelin mennä huomenna käymään kun sielä oli vaikka mitä ja mä en ehtiny edes puoliakaan käymään läpi kun käväsin pika pikaa ruokatunnilla mutta jos huomenna kävis poikien kasnsa....jos vaikka saisin niillekin jotakin.
 
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
väläytti neuvola täti vakavaa ilmettä, sydän ääniä ei saatu doplerilla kuulumaan ja vko:ja 11+2
heti nousi pala kurkkuun.... miksi tää tapahtuu meille taas eikö me voitais jo onnistua helmikuussa edellinen km ja nyt pelottaa lujasti
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
väkisin koittaa kyyneleet tupata pintaan kun koittaa asiaa joltain kantilta pohtia.... ultra ajankin saan soittaa vasta huomenna iltapäivällä ja tietty lykkääntyy vaikka mihin asti :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
:hug: voi tinni!! kovasti pietään peukkuja, että kaikki on hyvin. yritä jaksaa, tiedän et hermoja repii, ite oon ollu pari viikkoa hermona sydänäänien takia. itelle yritin takoa päähän ettei niitä välttämättä näin aikaisin kuulu, mut vaikea on olla positiivisella mielellä :'( varsinkin ku se km on takana sitä ei halua enää ikinä kokea!!

toivottavasti pääset heti huomenna ultraan ja sieltä pikkuinen löytyy hyvinvoivana ja sydän sykkii niinku pitääkin. :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 21:26 tinni kirjoitti:
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
väläytti neuvola täti vakavaa ilmettä, sydän ääniä ei saatu doplerilla kuulumaan ja vko:ja 11+2
heti nousi pala kurkkuun.... miksi tää tapahtuu meille taas eikö me voitais jo onnistua helmikuussa edellinen km ja nyt pelottaa lujasti
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
väkisin koittaa kyyneleet tupata pintaan kun koittaa asiaa joltain kantilta pohtia.... ultra ajankin saan soittaa vasta huomenna iltapäivällä ja tietty lykkääntyy vaikka mihin asti :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
sinullekkin sanon että mun toisesta lapsesta ei saatu kuuluun vaikka viikkoja jo 14 silloin,olen normaalipainoinen ja esikoisesta kuului rv 11(aiemmin ei ees yritetty)kolmannesta kuulu jo rv 9,tästä neljännesta kuului rv 11 kun kuunneltiin ekan kerran mutta ei todellakaan ole välttämättä mikään huonosti :hug: vauva voi olla vaan niin piilossa,ja istukka esim edessä jne..yritä nyt jaksaa..
ja sitten minun uä kuulumisiin..eli kysta oli lähteny pieneneen ja oli enään alta sentin,eli sen puolesta ei mitään huolta enään ja vauva oli sitten kasvanu,jestas miten ne onkaan niin vauvan näkösiä jo :eek: 4vkoa sitten oli vaan pää ja vartaloo erotettavissa ja nyt varpaat,nenä ja kaikki :heart: ja kun se sattui oleen viel niin vilkkaalla tuulella,hyppi siellä kaiken aikaa =) ja istukka takaseinässä eli parina iltana kun oon maatessa tuntenu kevyen muksahduksen niin hyvinkin voi vauvan kuperkeikka olla ollut sen aiheuttaja,kyllä on niin ihanaa tämä.niin ja vauvan mitta päästä peppuun oli 6,5 cm :heart: huomenna mulla on se np-uä(tänäinen kun oli sen kystan takia ja eivät osanneet kuulemma luotettavasti mitata niskapoimu turvotusta kun eivät varsinaisesti suorita kovin kummosia mittauksia sikiöistä)oliko kukaan muu tamperelainen osallistunut siihen tutkimukseen mihkä minä?eli että ultrataan 3 kertaa 3vkon välein ja tutkitaan istukan ja sikiön verenkiertoo ja ja niiden yhteyttä raskausmyrkytykseen?kiinnostais vain kuulla kokemuksia kauanko ultrasivat jne?
 
jalava harmaana
huomenta kaikille.

Tinni koita jaksaa. :hug: vaikka varmasti vaikeaa niin yritä ajatella positiivisesti.

täällä eip oikein ole mitään uutta.. tänään on se lekuriaika.. mutta en oikein osaa jännätä sitä.. kun en ees tiedä tarkalleen mitä ne tekee siellä. näytteet ottaa ja sisätutkimus. ja sitten pienen pieni toivo että jos ne ultrais niinkuin viimeksikin.. :) mutta en tiedä sittä..ens viikon torstainahan oli np ultra..

nyt jo sain nukuttua hiukan myöhemmälle.. jopa klo 8 asti. ja vapaalla ollaan vielö.. :whistle: :whistle: no sunnuntaina varmaan nukun jo puolille päiville ja maanantaina töihin lähtö..

eipä kummosempia..

jalava harmailee taas.. :whistle:
 
Tinni!!!!! Älähän hätäile!!!! Mulla ei näkynyt tasan 10 viikolla yhtään mitään tavallisessa ultrassa eikä myöskään kuulunut! Kävin sit gynepolilla jossa alakautta näkyi tasan 10 viikkonen pienokainen!! :) Sanot että haluat sinne alakautta tehtävään ultraan että asia varmasti varmistuu!! Rv 11+0<br><br>
 
Catriina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 10:40 mutzi81 kirjoitti:
Tinni!!!!! Älähän hätäile!!!! Mulla ei näkynyt tasan 10 viikolla yhtään mitään tavallisessa ultrassa eikä myöskään kuulunut!
Miten voi olla mahdollista, että tuossa vaiheessa ei muka oteta alakautta ultraa? Eihän siitä päältä ihan oikeasti välttämättä oikein kunnolla mitään näy. En ymmärrä myöskään, miksi neuvolan täti antaa aihetta paniikkiin tuossa vaiheessa, eihän ne sydänäänet tosiaan vielä välttämättä tuossa vaiheessa kuulu eikä ole mitään. Meillä kuunnellaan sydänäänet neuvolassa vasta aikaisintaan viikolla 14, jottei äidit huolehtisi turhaan.

Varmasti Tinni sinulla ja vauvalla on kaikki hyvin. Odottavan aika vaan kun on tunnetusti niin pitkä.
 
Suuren suuri :hug: Tinnille! Pidetään peukut pystyssä, että kaikki olisi hyvin!!!

Minä vietän sitten hitto vie sairaslomapäivää... :/
Eilen tosiaan poistettiin kaksi viisuria, ja mitään en saa syötyä. Lääkkeet kun vetäsen tyhjään mahaan (penisiliini ja särkyyn 3h välein), niin voitte kuvitella mun olon!! :x
Oon sitten viime yöstä asti oksennellut, ja arvatenkin se on hemmetin hankalaa ja kivuliasta kun ei saa SUUTA AUKI!!! \|O \|O

Sokerimehua yritän pillillä vedellä, että sais edes jotain pysymään sisällä.

Että siis Vali, vali, vali :ashamed:

A0205 & Oikku tasan 15+0 ;)
 
niskapoimussa käyty ja vauva ei meinannu millään kääntää selkäpuolta tätille saatika liikkua...hyvin oli väsyneen olonen. Mutta saatiin se vihdoin ja viimein otetuksi. kun aikamme heilutettiin mahan päältä kohtua. Turvotusta oli 1.6mm eli sallituissa rajoissa sitten se riskiraskaus koe ei ollu onnistunu jotta kävin sitten tänään uudestaan siinä ja nyt sitten huomenna toivon mukaan kukaan ei polilta soita...niin sillon kaikki on hyvin ja jos ei mitään kuulu niin toivon mukaan ei ensviikolla soiteta alkuviikosta taikka perjantaina...kun täällä tehään yhtenä päivänä ja toivon mukaan sain sen vielä tämän päivän satsiin mukaan.:/ jotta sais huokasta

viikkoja on nyt sitten kasassa 12+1 mutta laskettua aikaa ei siirretty. Joten kolme päivää mentiin takapakkia. Mun pitäisn nyt sitten ruveta tekemään kotihommia kun oon vapaalla...mutta taijan pistää tuon pikkumiehen nukkumaan ja oikasen itekin hetkeksi.
 
Uutena pinoon..

En tiedä mikä paikka täällä olisi sopiva esittäytymiseen, kun olen ihan uusi sivun käyttäjä, mutta..

Olen 28-vuotias kahden lapsen (4v ja 1,5v) äiti ja kolmatta siis odotellaan. Tällä hetkellä raskausviikkoja kasassa 14+1. Aluksi laskettu aika oli maaliskuun puolella, mutta siirtyi nyt siis huhtikuulle ollen 4.4.

Raskauspahoinvointia ollut heti alusta asti, nyt onneksi tällä hetkellä pahin vaihe ohi (saattaa kyllä palata vielä) ja jäljellä vain järkyttävä väsymys. Mutta eipä tuota hirveästi ehdi huilata niin töissä kuin kotonakaan..

Toivottavasti pääsen joukkoon mukaan ja ehdin kiireiltäni täällä aina pistäytyä! Olen aiemmin käynyt lähinnä Vauva-lehden sivuilla, mutta nyt kun tuttuni odottelee huhtivauvaa ja kirjoittelee kuulemma tänne, niin pakkohan sitä on tulla tänne kyttäilemään ;)). Ja muutenkin kiva olla välillä vähän eri ympyröissä.

Mukavaa odotusta kaikille ja reipasta syysmieltä, vaikka kaatamalla sataakin!

orapihlaja
 
Tinnille :hug: Kaikki on varmasti ihan hyvin. Monestikaan äänet ei vielä tuossa vaiheessa kuulu.

Orapihlaja tervetuloa joukkoon. Miekin olen aiemmin paljon käyttänyt vauva-lehden keskusteluja, sitten kerran eksyin tänne, ja tykkään näistä sivuista enemmän.

Mun voinnissa ei merkittäviä muutoksia. Sitä lauantain baari-reissua olen väsystelly nyt koko viikon, mutta nyt näyttää että alkaa taas jaksamaan paremmin. Aamulla siivoilin meidän asuntoa jopa. Oon keränny mun huuto.netti, ym vauvanvaate ostokset sekä omat ompelutyön tulokset yhteen läjään kotona. Ja se läjä on karmean iso! Ja kaksi isoa huuto.netti pakettia vielä tulematta. Apua! Meidän vauvelilla ei siis ainakaan vaatteet ihan heti lopu kesken. Haluttais vielä lähteä kirppariakin kierteleen. Löytöjen tekeminen on niin kivaa! :D

heppuli 13+5
 
Moi.

Sateista torstaita täällä vietellään, ja mikäs sen mukavempaa tälläisellä ilmalla, kuin surffailla näillä sivuilla. :D

Orapihlajalle tervetuloa pinoon mukaan ja tinnille jaksamista eteenpäin. Eiköhän kaikki kuitenkin oo parhainpäin!! Toivotaan niin!

Ensimmäisiä liikkeitä oon tässä kuulostellut pitkin tätä viikkoa, ja onhan niitä tuntunut välillä, mutta kun siltikään en uskalla olla varma, että ne niitä on. Mutta eipä se oikein muutakaan voi olla, kun sillälailla erilailla tuntuu, eikä oo mitään ilman aiheuttamaa jutskaa suolessa. Eli kyllä se pikkunen siellä taitaa kuperkeikkoja heitää välillä. Ihanaa! :heart:

Tänään sain yhdet mammahousut lisää, mustat ja tosi kivan tuntuiset päällä. Mulla onkin ollu tarkotus mustat tommoset joustavat ostaa, kun on kahet farkut ja yhet reisitaskuhousut ennestään, niin jotenkin on kaivannut tommosia vähän parempia vielä lisäksi. Tytön eskarikaverin äiti ne mulle myi ja hyvä että puheeksi tuli!! =)

Olo on suhteellisen hyvä, päikkärit nukun edelleen joka päivä, mutta pahoinvointi vähenee päivä päivältä. Mandariineja syön edelleen useamman kappaleen päivässä ja sitä punajuurta... Mies päivittelikin mulle kun mun lautasella oli lättyjä ja kokonaisia punajuuria... no joo, onhan se ehkä jonkun mielestä outo yhdistelmä, mutta tällä hetkellä niiiin hyvää! :D

Nyt täytyy mennä pyyhkimään yhden pottailijan pylly. :)

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 15+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 11:33 Catriina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 10:40 mutzi81 kirjoitti:
Tinni!!!!! Älähän hätäile!!!! Mulla ei näkynyt tasan 10 viikolla yhtään mitään tavallisessa ultrassa eikä myöskään kuulunut!
Miten voi olla mahdollista, että tuossa vaiheessa ei muka oteta alakautta ultraa? Eihän siitä päältä ihan oikeasti välttämättä oikein kunnolla mitään näy. En ymmärrä myöskään, miksi neuvolan täti antaa aihetta paniikkiin tuossa vaiheessa, eihän ne sydänäänet tosiaan vielä välttämättä tuossa vaiheessa kuulu eikä ole mitään. Meillä kuunnellaan sydänäänet neuvolassa vasta aikaisintaan viikolla 14, jottei äidit huolehtisi turhaan.

Varmasti Tinni sinulla ja vauvalla on kaikki hyvin. Odottavan aika vaan kun on tunnetusti niin pitkä.

Niinpä!! Mutta kun meidän neuvolassa ei ole sitä laitetta millä voisi tehdä alakautta ultran. Antavat kyllä ihan turhaa huolen aihetta!! Mullekkin sano se neuvolatäti että ei siellä kyllä taida nyt mitään olla!!!!!!! Arvaa vaan itkinkö sen illan?! Onnex lääkäri oli hieman ymmärtäväisempi eikä sanonut mitään noin suoraan. Onnex pääsin sit jo seuraavana päivänä sinne gynepolille ja pikkunen löyty!! :heart:

Mulla on paha olo nyt kummasti jo helpottanut. Äsken tultiin ulkoa pojan kanssa joka oli "hieman" rapainen! :eek: No mut hauskaa ainakin oli kun hyppi lätäköissä. :D

Nyt lähdemme päivälevolle! :wave: Rv 11+0<br><br>
 
Np-ultrassa käyty. Viikot ovatkin 12+6, eikä 11+1. Lasketuksi ajaksi lääkäri katsoi silti saman ajan kuin minkä neuvolassakin sain. :eek: Rakenneultrassa katsotaan uudestaan sitten mitat ja laskettu aika määritetään.

Poimun paksuus oli ok. :) Ja pituutta 64mm ja 65mm. Toinen kiemurteli ja liikkui hirveästi, toinen oli rauhallisempi. :heart:

Omat istukkansa niillä ilmeisesti ja sehän on tosi hyvä juttu. =)

Vispilä ja kaksoset 12+6
 
jalava harmaana
heippa.

tervetuloa mukaan orapihlaja.

:flower:

nyt on lekurissa käyty. kaikki ok. valittelin sitä selkä kipua... sanoi että voi johtua555 kudosten jumiutumisesta tms. että tarkkaillaan sitten sitä tarkemmin kun eteen päin mennään..

sitten se kuunteli sydänääniä.. en ees aatellut että tänään sellasta.. no siellä se viuhutti meneen ja syke oli vaavilla 155. mulle heti sanottiin että tyttö tulossa sen perusteella.. siis kaveri sanoi niin..

vitsi että tuntuu tällä nyt olevan vaikea kirjoittaa, sain ehkä tunti sitten uuden kannettavan ja aika outua kirjoitella tällä kun tottunut tavalliseen näppikseen.. nää on jotenkin niin paljon jäykemmät näppylät ja jotenkin eri "levyydellä" nämä kirjaimet niin hankalaa,, joten taitaapi löytyä paljon kihrotusvihreitä :whistle:

mutta nyt seikkaileen muillekkin sivuille!

jalava 11 taas harmailee
 
ANU24
Np-ultra käyty aamulla :D
kaikki hyvin,reipas vipeltäjä siellä heilutteli kättä.
Viikot vastasi arviota joten la pysyy siinä 21.4

niskaturvotus oli hyvä,0.8mm
ihanat kuvat saatiin ja mies oli iiiihan ihmeissään siellä :LOL: (eka kerta)

Kaikki muutenkin hyvin, rakenneultra onkin sitten 8.12

Anu ja "Kunto" 11+5<br><br>
 
Heips kaikki huhtimasut!
:hug: Tinnille. Samaa sanon kuin muutkin mammat, että mullakaan ei aikasemmista muksuista oo vielä tossa vaiheessa kuultu sydänääniä. Pidä lippu korkeella ja ajattele positiivisesti, kyllä kaikki on hyvin.
Ja Orapihlajalle tervetuloa mukaan!

Terkkuja np-ultrasta. Vattan päältä ultrattaessa ei oikein näkynyt mitään ja pelästyin hirveästi, kun kaikkia kauhukuvia kotona jo etukäteen maalailin mieleeni. Kätilö halusi tehdä tutkimuksen alakautta ja siellähän se pieni piiperö heilutteli käsiään ja jalkojaan ja sydämen sykekin näkyi hyvin :heart: . Kohtu kun on niin taaksepäin kallistunut ettei päältäpäin näkyvyys ollu kaikkein paras. Tuntuu niin ihmeelliseltä että pieni ihminen tuolla masussa kasvaa ja voi hyvin! Np-mitta oli 1,4, että ihan hyvältä vaikuttaa sekin.Täälläpäin pääsee vielä verikokeeseen, joka lähti Oys:siin. Siinä varmistetaan vielä toi np-ultramitan tuloksen paikkansapitävyys ja suljetaan pois kromosomipoikkeavuudet.
Olo alkaa olla suht hyvä. Oksuolo iskee aina välillä, mut on onneks vähenemään päin. Väsymyskin helpottaa jo. Toivottavasti vointi pian "normalisoituu" ja pääsee käsiksi tekemättömiin hommiin. Voin kertoo, et niitä on vähän kasaantunu viimeaikoina!
Nyt pitäs saada jostain tahdonvoimia ja jaksamista tytön unitutista vierottamiseen. Äsken päikyillä ei oikein onnannu ja jäi unet väliin kun annoin periksi. Tuttia en silti hakenut.
Tämmöstä tänään!

Äitimami ja Piiperö 11+4, ultran mukaan 11+6
 
Kävimme siellä nkl tänään ottamassa uuden istukkanäytteen,
ei ollut niin paha kuin viimeksi.
Näin pahaa unta viime yönä että ottaja ois mies jolla on taaksepäin kammattu vesi kampaus ja todella ylimielinen :kieh:
sit kun mentiin sinne tänään oli miehen nimi ovessa arvatkaa vaan säikähdinkö :eek: sanoin mihelle pakon omaisesti se on mies varmaan 5 kertaa ja mies kysy joka kerran jälkeen että mitä sitten.
Mutta siellä oli vanhempi ylilääkäri todella herttainen mies,oli ystävällinen ja puhui niin lämpimästi ja meillä oli kysymyksiä johon hän vastasi mielellään,
ja se toimenpide ei sattunut ollenkaan niin paljon kuin viimeksi ja kesti varmaan alle minuutin kun viimeksi kesti 3 pitkää minuuttia,mut silti sattu.
Hän selitti sitä sattumis juttua niin että mulla on varmaan hermoja pinnassa ja joillain ei ole ja sen takia kaikilla ei tunnu niin pahalta.Katsoi samantien että soluja oli kolmatta kertaa en mene mutta sanoi että näistä saadaan.Nyt odotus alkaa 1-4 vk.Antoi myös uusia kuvia josta olimme onnellisia.

Minä pistän koko raskauden ajan verenohennuslääkettä piikillä mahaan,kun hyytymistekijä vika on.Sen takia meidät muunmuassa käynnistetään LA koska halutaan välttää komplikaatioita kuten leikkaus.
Normaalisti käyn kontrolleissa 2v välein ja erikoisverikokeella selviää
tarviiko ohentaa vai ei,en kuulu pahimpaan riskiryhmään koska en juo polta syön terveellisesti ja liikun kunnolla.Mutta raskauksien aikana ja 6 vk syn jälkeen pistelen.

Mut näin meillä tänään,paha olo on taas tullut takas ei oiken voi kunnolla syödä. Paino on vieläkin miinuksella lähtöpainosta. Minä punnitsen aamusin pissan jälkeen enne syöntiä niin tiedän missä menen,paino heittelee niin paljon päivän aikana riipuen mitä syö jne,jos punnitsen aamulla ja illalla voi paino heittää 1,5kg.

Tervetuloa meidän uudelle mammalle :flower:

Rv 13+5
 
heippis!!!
sain päivystys ajan ä-polille tänään ja siel se sit kölli ja hyvin sykki sydän... viikkoja nyt siis tarkalleen 11+3 ja la neuvolan mukaan 23.4.07 ä-polin mukaan 25.4.07
otti samalla ton niskaturvotuksen ja oli huimat 0.7 eli kaikki nyt kuitenkin ok vaikka se neuvola täti niitä kuvia maalailikin.... onneksi oli pomo niin ystävällinen et ymmärsi tän "juoksun" ja en jotutunut ottaa palkatonta kun kuitenkin olin aamusta töissä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2006 klo 17:42 tinni kirjoitti:
heippis!!!
sain päivystys ajan ä-polille tänään ja siel se sit kölli ja hyvin sykki sydän... viikkoja nyt siis tarkalleen 11+3 ja la neuvolan mukaan 23.4.07 ä-polin mukaan 25.4.07
otti samalla ton niskaturvotuksen ja oli huimat 0.7 eli kaikki nyt kuitenkin ok vaikka se neuvola täti niitä kuvia maalailikin.... onneksi oli pomo niin ystävällinen et ymmärsi tän "juoksun" ja en jotutunut ottaa palkatonta kun kuitenkin olin aamusta töissä.
No niin, tosi hieno jutttu!! :) Nyt odotus tuntuu entistä hienommalta, eix vaan? :)
 

Yhteistyössä