Kävimme siellä nkl tänään ottamassa uuden istukkanäytteen,
ei ollut niin paha kuin viimeksi.
Näin pahaa unta viime yönä että ottaja ois mies jolla on taaksepäin kammattu vesi kampaus ja todella ylimielinen :kieh:
sit kun mentiin sinne tänään oli miehen nimi ovessa arvatkaa vaan säikähdinkö

sanoin mihelle pakon omaisesti se on mies varmaan 5 kertaa ja mies kysy joka kerran jälkeen että mitä sitten.
Mutta siellä oli vanhempi ylilääkäri todella herttainen mies,oli ystävällinen ja puhui niin lämpimästi ja meillä oli kysymyksiä johon hän vastasi mielellään,
ja se toimenpide ei sattunut ollenkaan niin paljon kuin viimeksi ja kesti varmaan alle minuutin kun viimeksi kesti 3 pitkää minuuttia,mut silti sattu.
Hän selitti sitä sattumis juttua niin että mulla on varmaan hermoja pinnassa ja joillain ei ole ja sen takia kaikilla ei tunnu niin pahalta.Katsoi samantien että soluja oli kolmatta kertaa en mene mutta sanoi että näistä saadaan.Nyt odotus alkaa 1-4 vk.Antoi myös uusia kuvia josta olimme onnellisia.
Minä pistän koko raskauden ajan verenohennuslääkettä piikillä mahaan,kun hyytymistekijä vika on.Sen takia meidät muunmuassa käynnistetään LA koska halutaan välttää komplikaatioita kuten leikkaus.
Normaalisti käyn kontrolleissa 2v välein ja erikoisverikokeella selviää
tarviiko ohentaa vai ei,en kuulu pahimpaan riskiryhmään koska en juo polta syön terveellisesti ja liikun kunnolla.Mutta raskauksien aikana ja 6 vk syn jälkeen pistelen.
Mut näin meillä tänään,paha olo on taas tullut takas ei oiken voi kunnolla syödä. Paino on vieläkin miinuksella lähtöpainosta. Minä punnitsen aamusin pissan jälkeen enne syöntiä niin tiedän missä menen,paino heittelee niin paljon päivän aikana riipuen mitä syö jne,jos punnitsen aamulla ja illalla voi paino heittää 1,5kg.
Tervetuloa meidän uudelle mammalle :flower:
Rv 13+5