Minnehän ihmeeseen se mun viesti katosi...? Mä siitä muokkasin kirjoitusvirheet pois,mut en kyllä mielestäni poistanut.. :O Tätä teettää univelka, aivot ei käy ei sitten yhtään. Yks päivä seisoin hellan eessä ja mietin miten se lähtee päälle, unohdan pankkikorttien tunnusluvut, keitän perunan sijasta makaronia jne jne
Oon kunnon pehmytpää nykysin..
Mä kävin tänään hakemassa sen mikä on kaikkien mielestä suoraan helvetistä tullut vehje eli koliikkikeinun/vauvakeinun. Ja tsädäm, jätkä nukahti 5min heijaukseen noin puolessa minuutissa! Jos tää taika kestää niin pidän juhlat tolle keinulle
Jos poika nukkuisi tossa edes vähän pidempiä unia tai viihtyisi muuten ettei tarvis koko ajan kantaa,kun leikkimatto on meillä NOU ja lattialla oleminen NOUNOU
Eilisen koko päivän kestäneen itkun jälkeen päätin et hankin kaiken mikä heijaa jos se helpottaisi tätä arkea!
Mä luulen et jos tissimaito vaan pojalle riittää niin kiinteet otetaan siellä 6kk kohdalla mukaan. Pääsen helpomalla
Meillä tosin ollaan kohta 2kk ja 50-56cm vaatteet käytössä. Nyt alkaa 50cm bodyt kinnaamaan haaroista! Meidän kirppu
Meillä on se trikoinen kantoliina, on tosi kätevä paitsi nyt helteillä. Ei tyyppi viihdy kun on aika kuumakalle
Mun pitäis raaskia "pistää" vauva mummolle hoitoon muutamaksi tunniksi että saisin suursiivon tehtyä esikoisen synttäreitä varten. Maitoa oon pumppaillu pakkaseen ja nyt kun syöttövälit on venyny ees sinne 2h niin ei tarvii kuitenkaan määrällisesti paljon maitoa mukaan
Tietääkö kukaan että stimuloiko pumppaus maidontuotantoa? Musta kyllä tuntuu että kyllä, mut jostain luin ettei sillä oo merkitystä..