Huhtikuun hurmurit 2016 *Helmikuussa*

Ja sängystä, että meillä on ostettu viime vuoden kesällä uus jenkkisänky. Se on ihan hyvö, enkä usko että mun unettomuus siitä johtus. Se on vaan nää kaikki ajatukset, jotka päässä pörrää ja vessassa käynnit, veden juonnit ja kuumuus ja asennon löytyminen :D
 
Ja vielä semmoinen tuli mieleen, kun tuota helmikuisten palstaa välillä silmäilen, ja siellä on paljo juteltu vauvan saannin jälkeenkin. Että nyt joku oli ehdottanu keskustelua vauvojen puolella sen jälkeen, kun kaikki on saanu babyt syliin, niin mitä mieltä te ootte huhtikuisten hurmurit palstasta, että päivitetäänkö tääkin sitten sille taajuudelle? :) kivahan se on kuulla kokemuksia ja vois tuntuu oudoltakin, jos päättyy sit tää keskustelu kun vauvat syliimme saadaan. Mutta toki pitää tehä biin, miten enemmistl haluaa ja jos halukkaita ei oo, niin eihän siinä sit mitään :)
 
Huhtihapsukkainen, rupesiko se sun vauva liikkumaan? Kävisin aika herkästi synnärillä tarkistamassa vauvan voinnin jos ei liikelaskennassa tuu riittävästi liikkeitä.

Hanzulle onnittelut!

Mun arvonta loppui tänään/viime yönä. Alkoi supistaa hyvin tiheästi ja aika napakasti, tuntui alaselässä ja kohdunsuulla. Pari tuntia seurailin ja nukahdin lopulta, mutta jatkuivat aamulla (tosin lievempinä ja harvempaan) ja olis ollut iltavuoro niin menin aamulla synnärin päivystykseen. Kohdunsuu onneksi kiinni eikä edistystä mutta saikkua tupsahti äitiysloman alkuun saakka (alkaa 7.3). Eipä tässä näillä viikoilla tee mieli mitään turhia riskejä ottaa, joten nyt sit kotona lepohoidossa. Krhm tosin paniikissa pesin pari pientä bodya vauvalle jos sattuu vaikka kohta syntymään.. Toivottavasti sentään ei. Tuleva yö vähän jännittää! Noh, lääkäri katsoi samalla ultralla että vettä on normaali määrä ja neiti painaa 1,9kg eli ihan viikkojen mukaan (nyt 32+4). Eihän tuo enää pieni olekaan!

Me ostettiin uusi jenkkisänky puolikovalla petarilla vuodenvaihteen alesta, ja oon ollut tosi tyytyväinen! Ainut paikka koko talossa missä mua ei satu mihinkään.

Pieniä vaatteita meillä on aika vähän vaikkei odoteta tästä isoa. Lahjaksi saadaan vielä luultavasti muutama lisää ja tuossa on lastentarvikeliike 200m päässä, mies on luvannut ostaa lisää jos tuntuu ettei riitä :D en jaksa kerätä mitään kymmeniä bodyja kun ei tiedä kuinka sotkuinen tyyppi sieltä tulee ja miten äkkiä joku 50 tai 56 menee pieneksi. Tarvittaessa isommankin voi laittaa päälle ja kääriä hihat, ja kaupat on auki synnytyksenkin jälkeen :D 62 on jo sitten enemmän kun ne kai menee pidemmän aikaa.
 
Vauva liikkui eilen jo ihan normaalin paljon, tosi aika hentoina tuntui esim. potkut. Aloin itsekin sitten miettiä, että oli ehkä kääntynyt jotenkin niin, että potki tuonne "sisäänpäin".
Eilen illalla oli selkä ihan tuskaisen kipeä pari tuntia. Tuntui, ettei mikään asento ole hyvä. Lopulta otin kipulääkkeen ja löysin sellaisen "puoli-istuvan kylkiasennon" tyynyjen varassa, jossa pahin kipu laukesi. Myös supistuksia tuli 8-9 kappaletta n. 10min välein ja kerkesin jo hieman panikoida asiaa, mutta nekin loppuivat sitten onneksi. Ja yön nukuin yllättäin hyvin, kolme vessareissua toki, mutta uni jatkui sitten aikalailla heti.

Minusta olisi kiva, jos kirjoiteltais vielä sitten vauvapuolellakin :)

Onko teillä mielikuvaa vauvasta, minkä näköinen hän on? Meillä on ollut kolme tummatukkaista vastasyntynyttä ja yksi vaaleatukkainen. Yhdellä on ollut todella paksu tukka, kahdella sellainen "tavallinen" ja tuolla ainoalla vaalealla vain pientä hentoa hiusta vähän. Nyt ei ole mitään ennakkoajatusta, millainen tyyppi sieltä on tulossa. Mutta hauska aina haaveilla ja mietiskellä vauvaa.

Sängystä oli ollut juttua. Meillä on kohta viisi vuotta vanha jenkkisänky, joka on ihan hyvä. Ainoostaan petari pitäisi uusia, siitä onkin ollut puhetta. On vaan nyt niin paljon hankintoja ja rahareikiä, että katsellaan milloin on vara ostaa.

Mutta nyt suihkuun!

Huhtihapsukkainen 33+2
 
Helou! :)

Mökiltä kotiuduttu, olipa mukava viikonloppu touhutessa siellä ja ilman nettiä ym kun ne ei siellä toimi, hyvä että puhelimella justiinsa yhteyden saa jonnekin (y) Saunottiin, paljuiltiin ja rällättiin kelkoilla ja vedettiin pulkkaa jne :D

Mulla ei ole kuin muutama 50cm vaate valmiina, koska yleensä ne ei ole juurikaan meijän lapsille mahtuneet ku ovat olleet sen verran isoja :rolleyes: 56 useammat ja aika nopeasti meillä on siirrytty 62.. jättivauvoja jotka kasvaa hurjaa tahtia heti alkuun, pitänee muistaa nauttia sitten pikkuvauvasta heti kun se niin hetken on pieni (y):love:

Täälläkin selkä välillä tosi kipeä ja välillä ei tunnu missään, maha kyllä ahistelee.. välillä ehkä vähän parempi olla että olisiko hieman laskeutunut :) Vauva kyllä liikkuu paljon, ehkä hieman vähentänyt kun taitaa olla jo aika iso.. mutta ei ehi huolestua kuitenkaan liikkeiden takia, jatkuvasti saa ottaa kantapäästä kiinni kun muljuttelee tuossa :ROFLMAO: Kyllähän ne liikkeet loppua kohti väheneekin huomattavasti kun tila loppuu vauvalta :)

voipi olla että lähdetään naapurin kanssa huomenna ikealla käymään, ei kauheasti tarvetta millekään mutta muuten vaan ja pikkuhankintoja, lapsilla huomenna toiseksi viimeinen hoitopäivä niin pitää käyttää oma aika hyväksi kun saa yksin lähteä liikenteeseen :whistle::LOL:

-Hanzu rv 34+2-
 
Huomenta :)

Meillä on muutaman vuotta vanha jenkkisänky. Se on ihan hyvä nukkua, mutta varmaan ostetetaan uus aluspatja vai mikä onkaan siihen, koska tuo on ehkä vähän liian pehmee :D Mun yöt menee muutenkin niin, että meen alkus sänkyyn luen ehkä hetken tai katon netflixiä, sitten rupee koskee lonkkiin niin siirryn sohvalle :D Ja sohvalle siks, koska se on vähän kovempi niin saa jotenkin paremmin unta siinä. Sitten nukun sohvalla pari tuntia ja meen sänkyyn ja kivut on loppunu tai ainakin vähentynyt huomattavasti :)

Muakin kyllä kiinnostaa jatkaa kirjottelua sitten lapsen syntymän jälkeenkin :) Kun on kiva teitää mitä muillekkin sitte kuuluu yms. :rolleyes:

Mulla ei oo kauheesti mielikuvaa millanen lapsi sieltä putkahtaa :D Toisaalta voi olla, että on hiuksia jonkin verran jos perii isänsä "karvageenit" :ROFLMAO::p Kun miehellä on aika paksut hiukset :)

Hyvä Irith, että kaikki oli kuitenkin kunnossa ja sait saikkua ja pääset nyt sitten lepäilemään :)
 
Kyllähän se vähän joo säikäytti kun tähän asti nää on olleet kuitenkin ihan kivuttomia ja nyt selkeästi erilaisia. Mut onneks eivät olleet tehneet mitään kohdunsuulle! Vauvakaan ei niistä pitänyt, potki ihan hölmönä koko sen ajan kun tiheään supisti, varmaan vielä lisäsi niitä osaltaan kun on niin kosketusherkkä tuo mun kohtu. Pöllöpää :D jotenkin kuvittelen että tulee tummahiuksinen vauva, vaikka ollaan molemmat oltu syntyessä aika hiuksettomia ja nekin vähät vaaleita. (Mut mies on karvoiltaan ihan tumma nyt). Lopullinen ihon, silmien ja hiusten väri on täysi arvoitus syntymäväreistä huolimatta kun on niin montaa eri kansalaisuutta/etnistä geeniperimää tässä lapsessa että ihan arvalla mennään!

Pippuri ehkä teillä on liian pehmeä petari? Meillä on aika napakka, mut sohva on vielä kovempi ja sen verran liian kova että siinä jos liikaa makoilee niin käy lantio kovin kipeäksi. Tai jos istuu. Tai seisoo. Tai kävelee liian kauan.. Tais tulla ihan hyvään saumaan tää saikku :ROFLMAO:
 
Voi huh mikä aamu... Voisin kuvitella että on perjantai 13.päivä ellen tietäisi paremmin!!
Meiltä hajosi lämminvesivaraaja eli ennen iltaa ei tule lämmintä vettä ollenkaan. Koirat hajotti meidän välioven lasin kun oltiin lähdössä ulkoilemaan. Ulkona oltiin oltu hetki niin esikoinen kaatui ja huuli auki; onneksi tosin se verenvuoto loppui suht nopeasti kun laitoin lumipallon huulen päälle mut turpos komiasti. Sitten vielä meinasin liukastua ja satutin ton mun selkäni ja nyt on niin tuskasta että.. :(
Voin kertoa et olin aivan valmis kuristamaan noi koirat, koska se uusi väliovi on pakko hankkia ja rahat on muutenkin niin tiukilla...

Meillä on sänky ihan ok, parempikin vois olla mut ei oo mitenkäänpäin varaa ostaa uutta :( Ehkä petari täytyisi uusia. Mulla tota huonosti nukkumista aiheuttaa se *erkeleen vessassa ravaaminen. Mä ostan kohta aikuisten vaippoja :D

Mulla on vähän mielikuvia siitä millainen tyyppi ois tulossa... Varmaankin kalju ja vaaletukkainen vaikka mun geeneillä voisi tulla tummatukkainenkin :) Pitkä ja hoikka vauva niinkuin esikoinen joka meinasi tulla kietaisubodien kaula-aukosta ulos kun oli niin kaponen tyyppi :D

Musta olisi ainakin mukava jatkaa juttelua vauvojen syntymän jälkeen; kuulee millaisia tyyppejä sieltä sitten on putkahtanut :)
 
Mä just ostin uuden runkopatjasängyn -jenkkisängyistä en tykkää ulkonäöllisesti ja tossa on nyt kunnon jalat, niin saa sieltä alta hyvin imuroitua. Patja on mulla aika kova, ja tykkään siitä kovasti. Lonkkia, selkää tms. ei särje yhtään, ei ole koskaan särkenyt ja luulen, et se on tää mun aktiivinen liikuntaharrastus, kun pitää paikat kuosissa. Ihan vinkkinä, et jos on lunta, eikä kärsi enää kävellä, niin kannattaa kokeilla hiihtoa, se on musta kävelyä huomattavasti lempeämpi laji vatsalle ja nivelile -ja hurjan paljon tehokkaampi. Itsellä ei vatsa enää hirveesti kävelystä tykkää, mut pakko liikkua jotenkin, muuten ei kestä pää eikä kroppakaan voi hyvin. Vieläkö joku muuten pystyy juoksemaan? Olen kuullut, et jotkut pystyy juoksemaan ihan viimeisille viikoille, mut multa ei kyllä ole aikoihin enää onnistunut :LOL:

Mä olen kanssa miettinyt, et millainen tyyppi vatsassa asustaa, mut mieli on kuin tyhjä taulu, ei mitään tuntemuksia tai aavistuksia, mut kyllä se sit lopulta selviää, rauhallista ja tyytyväistä tässä tietysti toivotaan ;)

Liikelaskentaa pitäis täälläkin aloitella, saa nähdä, miten onnistuu toteutus, kun ei hirveesti jää aikaa miettiä asiaa. No, jostain se aika pitää vaan järkätä, et tietää, et vauvalla kaikki kunnossa.

Nlassa kaikki ok, painoa vaan pitäis nyt alkaa saada, se ei ole hievahtanut yhtään ylöspäin, itse asiassa tullut tammikuusta 100g alaspäin -pakkokarppaus näemmä toimii :D
 
Kapusha Ai kamala!! Kylläpä on sattunut yhdelle päivää ihan liikaa.. :/

Mulla ei oo tällä hetkellä oikeastaan mitään muuta vaivaa kuin väsymys, mikä johtuu yöllisistä vessareissuista. Viime yönä kävi 6 kertaa. Selkä ei ole ollut missään vaiheessa raskautta näin hyvänä mitä se nyt on.. Mulla taas ihan selkeesti auttaa selkäkipuun se,että lepään mahdollisimman paljon, kaikki likunta pahentaa sitä. Olo on siis muuten vallan mainio varmaan ekaa kertaa tässä raskaudessa, jos ei tuota väsymystä ota huomioon. Mahassakaan ei ole tällä hetkellä läheskään niin täysi tunne,mitä muutama viikko sitten. Kohtu on varmaan ottanut kasvuspurtin mut vauva ei. :D toinen puoli masusta tuntuu että on tyhjänä, jotenkin alkanut tuntua että onkohan tulossa pienehkö vauva.
-Katjuska rv 33+4
 
Osaisko joku sanoa mistähän vois johtua, kun tässä aamusella jonkin aikaa oli näkökentässä koko ajan ikään kuin pieni valo, se mitä tulee jos katsoo esim. aurinkoisena talvipäivänä lumeen. Se meni ohi, mutta nyt meni toinen korva lukkoon eikä aukea. Voisko olla alhaista verenpainetta?

Muoks. Meni nyt onneksi ohi.. :)

Täällä tylsistyneenä talvilomailen ja kohta alkaa äitiysloma. Vinkkejä mitä puuhailla??
 
Viimeksi muokattu:
Niin itse haluan lähinnä siksi ostaa noita pieniä kietaisupaitoja, kun ajattelin ainakin alussa laittaa tarpeen vaatiessa bodyn päälle vielä paidan, ettei pikku käsivarret palele. Kun potkupukukaan ei valitettavasti käsiä kämmitä ja yöpukuja en aatellu päivisin pitää :D meillä on perus sisälämpötila, mutta kun kerram vauvalla saa olla aina yks kerros enempi mitä aikuisella, ja itse satun olemaan vilukissa, että tarvin aina sisällä pitjähihaisen, pait§i nyt raskaana kun on tuo oma lämpöpatteri :D mutta ertä vaikka kevät alkaa ollakin, niin aattelen siltu että vastasyntyny tarvii enempi mitä aikuinen vaatetta. Toki voi helposti v ilttiinkin käärästä nyytti :) mutta varmasti tästäkun voi olla montaa mieltä;, makuasioista ei voi kiistellä :) ja vauvan niskastahan sen tuntee, onko tarpeeksi vai liian ähän vaatetta. Jos niska on nihkee, niin liikaa jne :)

Anscu ja Pikkuinen 34+6
 
Meillä on tollanen jenkkisänky, yli 5 vuotta vanha. Ostettu alunperin nimenomaan selkävaivoja ehkäisemään, eli on suht kova. Ongelma mulla nukkumisessa ei olekaan se, että sänky painuisi liikaa minun allani, vaan miehen alla.. :ROFLMAO::ROFLMAO: vaikea löytää hyvä asento ja pysyä siinä, kun sänky viettää toisen puolelle. Muuten kyllä mielestäni tukee hyvin, ja heräänkin korkeintaan kerran yössä. Uni vaan alkaa olla kevyttä, mutta neuvolan mukaan syy löytyy hormooneista..

Hankin nyt muutaman kappaleen lisää pienimpiä vaatteita, onpahan sitten niitäkin. Pienistäkin enemmän on kokoa 56, ihan 50 senttisiä on vain muutamia. Parempi näin kun ei ole sitä aiempaakaan lasta kehen verrata, että tarvitaanko meillä niitä vai ei.

Lomatekemistä, sitä olen itsekin paljon miettinyt. Tarkoituksella jätin suurimman osan valmisteluista vasta äitiyslomalle, olen alkanut miettiä että jätinkö jopa liian paljon.. :D olen ajatellut pestä vaatteita, laittaa sänkyä ja ehkä leipoa sämpylöitä hieman pakkaseen. Ajattelin käydä myös hemmottelemassa itseäni kampaajalla ja kasvohoidossa, vielä kun sinne pääsee ilman isompia järjestelyitä! Sitten yritän ihan todella myös levätä, se tulee olemaan vaikeaa. Pakko etsiä jotain mielenkiintoisia kirjoja tai elokuvia, jotka liimaavat sohvan nurkkaan!

Varatekemisenä olen mietiskellyt pieniä sisustusjuttuja, esim verhojen ja muiden kodin tekstiilien päivitystä ja järjestyksen vaihtamista. Valokuvien kehittämistä seinille, ja mahakuvista ehkä joku oma kollaasi itselle? Ehkäpä piirtämistä, laulamista, askartelua.. :D

Liikunnan oli tarkoitus olla yksi iso osa mun lomaa. En kuitenkaan enää tiedä miten liikkua; liitoskivut tekee kävelystä tuskaa, salilla käyntiin turhauduin jo yli kuukausi sitten niin rajallisten liikkeiden takia ja nyt multa kiellettiin uintikin. Ehdotuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: anscu
Huih kun on taas paljon tekstiä, kun ei oo pystynyt niin ahkerasti käymään. Tässä ryhmässä on kyllä tosi mukavasti aktiivisia kirjottajia kun vertailee muutamaan muuhun ryhmään, mitä täälläkin on katsellut sillon tällön (y)

Mä vietin viikonloppuna babyshowereita ja olipahan ihanaa! :love: Nautin tosi paljon nähdä kaikki kaverit ja päivä meni herkutellen, nauraen ja nauttien. Nyt odotan innolla että viimeiset vauvahankinnat bpääsen tekemään lahjakortilla, jonka sain kavereilta. Muutenkin reissu Helsinkiin onnistui, mitä nyt hiukan väsähtänyt kotiin päästessäni olin, vaikka aikalailla suosin metroja ja busseja kävelyb sijaan. Ei sitä vaan enää jaksa tässä vaiheessa kun alkaa mahaan sattua pidemmät kävelymatkat. On se kotiinkin aina niin kiva palata :geek:

Tänään alko viimeset kolme työviikkoa. Ei pysty käsittämään, että kohta ei tartte lähteä aamusin liikenteeseen vaan voi jäädä köllöttelemään sänkyyn miehen töihinlähdön jälkeen (meillä kova jenkkisänky, jossa on tosi hyvä nukkua: vaikka tulee edelleen heräiltyä sen 4-6 krt per yö vessaan niin uni tulee kyllä heti). Ajattelin kyllä mennä tosiaan vanhempieni luo vähän pidemmäks aikaa siinä alussa ja on kyllä perhevalmennuksia, lääkäriä ja neuvolaa, just kans kampaaja ja kasvohoito tiedossa sekä kavereita ajattelin runsaasti nähdä, ketä nyt täällä suunnalla ja porukoitten luona on. Ja urheilla erityisesti aamutunneilla, jos vaan sitten vielä kykenen. Nytkin jumppavaatteet jo päällä odottelen muutaman tunnin alkua (ja vaatteet siksi jo päällä etten vaan jää kotiin makoileen sohvalle :ROFLMAO:) Jostain syystä ei nyt oo tänään innostusta, mutta järjellä ajattelen että nyt mentävä jos loppuviikosta vaikka tuskaisampi olo. Saa nähdä pystyykö tällä viikolla jotain liikkumaan kun viime viikko oli kipuisa ja kotona tuli köllöteltyä paljonkin. Olotilat vaihtelee niin paljon.

Lilyofthewalley, onko sun salilla mitään kivoja ja rentoja ryhmäliikuntatunteja? Joogaa, venyttelyä, ylävartalotreenejä, kahvakuulaa? Hiihto tosiaan vois olla kans hyvä idea. Kuntopyöräily?

pumskeli rv 31+5
 
  • Tykkää
Reactions: anscu
Hiihto olis kyllä ihanaa, oon siitä haaveillutkin.. kaikki lähiladut vaan tuppaa olemaan hirveen mäkisiä, täytyisi löytää joku kiva tasamaalatu. Nyt kun tota luntakin on taas. Mun salilla oli tosi huono jumppatarjonta kun siihen tutustuin, ei löytynyt mitään enää "tähän vaiheeseen" sopivaa ja kevyttä. Toisekseen, en enää uskalla sinne kuukausikorttia ostaa ja kertamaksu on ihan järjetön. :( muiden lähisalien jumppiin tai hintoihin en oo kyllä tutustunut, täytyypä katsoa jos löytyisi joku hyvä.
 
Kapusha voi että on sattunu sulle kyllä paljon yhelle päivälle :/ toivottavasti loppu päivä on sujunut paremmin!

Mä oon huomannu kanssa, että jos kävelee kauheen nopeasti ja paljon rupee vihlomaan jonnekkin tonne äläpäähän ja pitää sit hidastaa vauhtia.

Mä en osaa antaa oikein mitään ihmeitä tekemis ideoita, kun ite oon nii kauan ollu kotona, niin rupee multakin vähän ideat loppuu, että mitä tekis :LOL: Mutta mitä itse teen yleensä niin laitan ruokaa, leivon, nään kavereita, käyn salilla ja kaikkee tämmöstä perus :) Nyt kävin ostaa sen aikuistenvärityskirjan, saa nähä kauanko jaksan värittää:D
 
Sänky asiaa, kylläpä monella on jenkkisänky! :D Itse en tykkää yhtään jenkkisängyistä ulkonäöllisesti enkä siksi ettei niitä voi muokata tai muuttaa helposti (olen muuttanut melkein 30kert elämäni aikana)
Meillä on ikean rautainen sänky, 5v vanha ja natisee jo. 12.3 haetaan ikeasta Brimnes-sänky aluslaatikoilla. Sälepohjia ja välipalkkia ei tarvitse ostaa kun käy tästä rautasängystä (tästä plussaa ikealle, ei tarvitse kaikkea heittää kaatopaikalle). Patjoina on Sultan-patjat ja tykkään kovasti. En voi nukkua pehmeellä kun selkä ei tyķää (skolioosi), nämä on vasta 5v vanhat patjat mutta samanmoiset ostetaan seuraavaksikin! Ei liian pehmeä, sopivan kova :)

Näköhäiriöitä taisi jollain olla? Kuulemma tavallisia raskaana. Mulla on näkö huonontunut hirveesti, tähdet vilkkuu silmissä ym mutta ei kannata uusia laseja ennenkun on synnyttänyt. Ennen käytin laseja vaan ulkona ja autolla ajaessa mutta nyt täytyy olla päässä kotonakin että esim elisa viihteen valikkoa näkee lukea :geek:

Vaatteet on kaikki esikoiselta jääneitä (sukulaiset oli niin innoissaan että vaatetta tuli yli tarpeen, osa käyttämättömiä :D) Pesin, silitin ja viikkasin kaiķki 50-56 koon vaateet ja niitäkin oli 3 lipaston laatikollista :ROFLMAO: 62 koosta eteenpäin löytyy vielä enempi mutta niistä jo osa meni kiertoon kun lapsi alkoi liikkua ja kuluttaa vaatteita. Onneksi varasin kokoa 50 kotiin kun poika oli niin kirppu että äitini kävi keskosen vaatteita ostamassa (ne meni 2pv kun paino nousikin ihan hurjasti :whistle:) 2868g ja 49cm oli poika syntyessä, lähes poikkeuksetta paino laskee syntymän jälkeen mutta meijän poika oli jo päälle 2900g sairaalasta lähtiessä :whistle:

Lomatekemistä löytyy; pese pyykkiä, silitä, siivoa, tee ruokaa.. :D Meillä kun ei kosketakkaan einesruokiin niin siihenkin saa aikaa mukavasti kulumaan kun tekee jonkun meksikolaisen padan ja vaikka leipoo sämpylöitä :) koira, akvaario, kutominen, ristikot, lukeminen, elokuvat, ps-pelit, siinä minun harrastukset :D
 
Lomatekemistä löytyy hurjasti omalla kohdalla, niin en oikein osaa vinkata mitä muut voisi tehdä. Tai no, miten olisi semmoisen toukkapussin kutominen pienelle? Itse haluaisin tehdä sen, mutta milloin ehdin, meillä 4 lasta ja 2 koiraa järjestää oikein kiitettävästi hommaa. Vielä olisi 12 työpäivää jäljellä, kovasti haluaisin jaksaa loppuun asti mutta kotihommia olisi niin kovasti että tekisi mieli aloittaa loma aiemmin. Koiriakin pitäisi treenata, mutta kun ei ehdi.

Sadeyes, jäi mietityttämään että miten jenkkisänky ei ole helppo muuttaa? Meillä on kaksi 80 senttistä runkopatjaa niiden päällä kaksi 80 senttistä patjaa, huppu päällä ja sitten 160 cm petari. Tätä ennen oli puurunkoinen sänky patjoilla joka nitisi hirveästi lemmenhetkellä :whistle: Pakko oli vaihtaa hiljaisempaan kun ei viitsinyt lattiallekkaan siirtyä:D
 
Mua alkoi naurattaa tuo Anismon kuvaus kitisevästä sängystä lemmen hetkellä :D ..josta tulikin mieleen, että miten usein muilla vielä äksöniä sillä rintamalla? on kyllä hiljentynyt täällä touhut, mutta kyllä vielä 1-2krt viikkoon, lähinnä lusikka-asento toimiva, tai ite päällä reisijumpat ottamassa :D
 
Öitä :whistle: täällä valvotaan kun vessassa kävin ja ei tuukaan unta takas... Ihana kuitenkin taas lukea teidän viestejä :love: menee se näinkin!
Yleensä nukun kuitenkin vielä hyvin.
Kaksi päivää olisi enää töitä!!! Mulla ei myöskään tekemisen puutetta vaan odotan innolla rauhallisia aamuja, siivoamista, ruunlaittoa kotiutuvalle perheelle ja vaikka mitä! Omaa aikaa :) ennenkuin uudenlainen rumba taas alkaa :ROFLMAO:
Pitäiskö yrittää vielä hetki nukkua? :sleep:

Nöösikkä 33+5
 
Hellurei :)

Meillä on kyllä sänky puuhat vähentynyt nytte huomattavasti varsinkin tälleen ns. Loppua kohden :D Onneks ei sentään kokonaan, että kyllä yleensä sen 1krt viikkoon vähintään :D Oon huomannu ite, että paras asento on takaapäin :p

Tuntuu että tää vauva tulee kohta mahasta läpi. Sen verran kovaa työntää välillä pyllyä ja potkii:D

Osaako muuten kukaan sanoo mistä sais ihan valkosia harsoja silleen isompana pakettina? :)
 
Mulla ei ole kuin lahjaksi saatuja harsoja, täytyy varmaan käydä ostamassa jokunen lisää, sillä aika kaukana 20 kappaleesta ollaan :D

Miten noita kuvia saa lisättyä suoraan puhelimesta, saako mitenkään? Mä otin 35 täyden raskausviikon kunniaksi pari kuvaa jotka olisin halunnut täällä jakaa, mutta en osaa :geek:
 

Yhteistyössä