Sänky asiaa, kylläpä monella on jenkkisänky!
Itse en tykkää yhtään jenkkisängyistä ulkonäöllisesti enkä siksi ettei niitä voi muokata tai muuttaa helposti (olen muuttanut melkein 30kert elämäni aikana)
Meillä on ikean rautainen sänky, 5v vanha ja natisee jo. 12.3 haetaan ikeasta Brimnes-sänky aluslaatikoilla. Sälepohjia ja välipalkkia ei tarvitse ostaa kun käy tästä rautasängystä (tästä plussaa ikealle, ei tarvitse kaikkea heittää kaatopaikalle). Patjoina on Sultan-patjat ja tykkään kovasti. En voi nukkua pehmeellä kun selkä ei tyķää (skolioosi), nämä on vasta 5v vanhat patjat mutta samanmoiset ostetaan seuraavaksikin! Ei liian pehmeä, sopivan kova
Näköhäiriöitä taisi jollain olla? Kuulemma tavallisia raskaana. Mulla on näkö huonontunut hirveesti, tähdet vilkkuu silmissä ym mutta ei kannata uusia laseja ennenkun on synnyttänyt. Ennen käytin laseja vaan ulkona ja autolla ajaessa mutta nyt täytyy olla päässä kotonakin että esim elisa viihteen valikkoa näkee lukea
Vaatteet on kaikki esikoiselta jääneitä (sukulaiset oli niin innoissaan että vaatetta tuli yli tarpeen, osa käyttämättömiä
) Pesin, silitin ja viikkasin kaiķki 50-56 koon vaateet ja niitäkin oli 3 lipaston laatikollista
62 koosta eteenpäin löytyy vielä enempi mutta niistä jo osa meni kiertoon kun lapsi alkoi liikkua ja kuluttaa vaatteita. Onneksi varasin kokoa 50 kotiin kun poika oli niin kirppu että äitini kävi keskosen vaatteita ostamassa (ne meni 2pv kun paino nousikin ihan hurjasti
) 2868g ja 49cm oli poika syntyessä, lähes poikkeuksetta paino laskee syntymän jälkeen mutta meijän poika oli jo päälle 2900g sairaalasta lähtiessä
Lomatekemistä löytyy; pese pyykkiä, silitä, siivoa, tee ruokaa..
Meillä kun ei kosketakkaan einesruokiin niin siihenkin saa aikaa mukavasti kulumaan kun tekee jonkun meksikolaisen padan ja vaikka leipoo sämpylöitä
koira, akvaario, kutominen, ristikot, lukeminen, elokuvat, ps-pelit, siinä minun harrastukset