Onnea jo vauvan saaneille!
Mä oon yrittänyt lukea ja pysyä perässä. Silti tuntuu että menee aina puolet ihan ohi.
Ajattelin nyt olla röyhkeä ja vaan oma napailla. 24.3 oli neuvola lääkäri rv 34+6. Painoarvio oli 2700g. Paikat pehmeät, sormelle auki, kaulaa jäljellä se 2cm vieläkin ja nyt vauva oli lisää laskeutunut. Lääkäri sanoi että vauva on jo todella alhaalla. Paineet oli siellä koholla 144/105, mutta kotona 117/77. Mulla on aina neuvolassa paineet koholla kun jostain syystä niin jännitän sitä. Sitten mulla oli uusi aika eilen neuvolaan rv 35+5. Paineet taas koholla siellä 144/94, mutta edelleen kotona samaa lukemaa tulee. Vauvalla syke hyvä ja sf mitta oli 37cm. Mittaai mun mielestä vähän huonosti. Oli sijainen kuka nyt mittasi. Pissa on ollut koko ajan puhdas ja turvotuksia ei oo ollenkaan. Painokin oli taas tippunut vaikka musta tuntuu että oon pohjaton kun kokoajan nälkä. Sokerit pysyneet normaaleina kun mittailen silloin tällöin. Taas viikon päästä uusi neuvola-aika. Seuraavat niitä paineita.
Kokoajan vaan enemmän menkka jomotusta ja epäsäännöllisesti kipeitä supisteluita tulee välillä myös harkka suppareita. Mies on hyvin stressaantunut. Tää on niin uusi juttu kun viimeksi käynnistettiin ja olin jo sairaalassa. Nyt kun tulee lähtö niin olaan varmaan kotona. Miehestä se on kamalaa kun ei olla valmiiksi sairaalassa
Alkaa kyllä itseäkin jännittään milloin tulee lähtö ja kuinka synnytys menee. Ehkä vähän myös pelottaakin tuleva ja kuinka iso tää vauva on kun syntyy. Sais kyllä kohta syntyä kun oloni on niin tukala ja ei pysty mitään muuta tekeen kun kotona oleen. Haluisin niin mennä kävelylle ja yleensäkkin tehä pihalla vaikka jotain kivaa
siellä on niin ihanat ilmat olleet. Niin kovaa sattuu kun lähtee kävelylle että ei pitkälle kävellä ja seistä ei voi kauvaa. Odotan sitä aikaa kun vauva syntyy ja taas pystyy touhuamaan varsinkin ton taaperon kanssa. Odottavan aika on pitkä.
Norappi ja pikkukakkonen 35+6