Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään samoihin aikoihin kuin eilen testi näytti tältä:

Talletukset onnistui eilen ja toivottavasti myös tänään 🥰 Minusta tuossa tämän päivän testissä tuo testiviiva on jo kontrolliviivaa tummempi.

Joko @viivaviivi on tehnyt testin?

Viimeksi muokattu:
Tänään samoihin aikoihin kuin eilen testi näytti tältä:

Talletukset onnistui eilen ja toivottavasti myös tänään 🥰 Minusta tuossa tämän päivän testissä tuo testiviiva on jo kontrolliviivaa tummempi.

Joko @viivaviivi on tehnyt testin?
Joo tämä on posi😍

• Tykkää
Reactions: n00ruska
Mulla on ollut toispuoleista pientä menkkakivun tapaista juilimista ja välillä ihan keskeltä alavatsaakin juilii.. näitä ollu nega kierroissa usein ja viime plussa kierrossa ei ollut mitään tälläistä/ ei mitään tuntemuksia vatsalla. Ei oo mitään nännikipuakaan nyy mitä oli viime plussa kierrossa. En jotenkaan nyt yhtään usko enää et sieltä posi tulis🫥

Tuo on ihan kiva tuo tulkinta, mut todella paljon vaikuttaa valaistus ja se missä kuvan otat.. 😅 ainakin itelä. En aluksi tajunnut, et pitää odottaa hetki ennen ku kuvan ottaa sovellukseen testin teon jälkeen, mut eipähä ainakaan menny ovis täsä kierrossa ohi. Olojen puolesta en ehkä vielä ois ovista olettanut. Maha kipuja kyllä (eilen itse asiassa todella voimakasta alavatsa kipua ja juilintaa), mutta valkkari ei mitenkään selkeesti sellasta mitä itelä yleensä "ennen ovista" on ollut.. 🤔

Mut samoissa mennään nyt 🤩 Olisko sulla mikä laskettu, jos tärppi kävis? Mulla ois vissiin 16.4... 🙈
Mulla kyl tulee sama tulos samasta testistä eri valossa kunhan vaan se on kuivunut tarpeeksi, liian pian jos ottaa niin saattaa tulla eri 🤔

Katoitko ton lasketun oviksen vai menkkojen mukaan? Mä en oo vielä kattonu yhtään, FF sen näyttää sit kun se on oviksen vahvistanut tapahtuneeks 🙈 voi oispa nyt meidän kierto 🥹🤞🏻🫶🏻✨

Yhteistyössä