Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
@Toive toisesta varovasti onnea😇😇🥰🥰

Täällä dpo 7 ja hätähousuna testasin rfsu liuskalla negan😅 vähän tunnelmaan virittäytymistä. Noi rfsu oli alen alessa ja koska ovat erittäin epäherkkiä , ehkä kuvittelen voivani enemmän toivoa

Viime raskaudessa näkyi rfsu testissä 1-2pv n päästä vasta haamu ku clearblue rfsu ja pc anto plussan.

Vähän oli eilen/ yöllä myös menkkaoloa. On tää kans tällästä

Ja viides päivä kun vilkkuu testi 😑 miksi oi miksi tää mun kierto on tämmönen, alkaa ärsyttää kyl huolella 😐

On käyny mielessä et miten oon jaksanut olla silleen omaan luonteeseen ja kärsimättömyyteen suhteutettuna näin rauhallinen siihen nähden et on koko tää vuosi yritetty jo raskautua ja sit mietin et tiiänkö alitajuntaisesti et ei tuu onnistumaan ikinä 😥 inhottava ajatus

Apuva. 🫣 Musta tuntuu, että just plussasin. 🫪 Pregchegin epäherkkään tuli haalee viiva.
Ollu kyllä oireita, mut oisinko pystyny tulee ekasta kierrosta raskaaksi yhdellä tallettelulla ja tälläsenä ikäloppuna?? Mut niin onnellinen siis jo nyt vaikka ei ehkä kannattas, koska joo… vasta dpo 9 jne… Ei näköjään toimi aijaa.com enää. Miten tänne saa kuvan näkyviin?

Pahottelut omanapa, mut tajuutte varmaan…
Vau! 😍 onnea ja toivotaan että viivat vahvistuu💕

Mä näin viimeyönä unta et alko menkat😳 siinä unessa oli vasta dpo5 tai dpo6.. mulla oli eilen semmosta toispuoleista kipua vähän millasta on yleensä just ennen kun alkaa menkat et varmaan siitä tuli uni😬 toivon kyllä että ei nyt vielä alkais mut otin kyllä siteen varuiks mukaan töihin..

• Surullinen
Reactions: miumau*
Mä näin viimeyönä unta et alko menkat😳 siinä unessa oli vasta dpo5 tai dpo6.. mulla oli eilen semmosta toispuoleista kipua vähän millasta on yleensä just ennen kun alkaa menkat et varmaan siitä tuli uni😬 toivon kyllä että ei nyt vielä alkais mut otin kyllä siteen varuiks mukaan töihin..
Unet on kyllä joskus ihmeellisiä 🫣 Toivottavasti ei nyt kuitenka alkais! 🫶🏼😊

Mä olin helmikuussa plussauksen jälkeen kirjottanu tänne että näin unta keskenmenosta (oli koko yön polttanu mahaa), oli ollut tosi todentuntuinen uni. Noh, siitä sitten reilu 5 viikkoa eteenpäin ja se tapahtu oikeesti. 💔 Ehkä sattumaa mutta pelottavaa silti. 🫣

• Surullinen
Reactions: Jazmyn ja EKarolina
Voi ei @miumau* 🙁 ompa tosi ikävä uni ollu ja et niin sit olikin käynyt myöhemmin😭

Täällä nyt vv ollu enemmän tänään.. yleensähän mulla on vv kokonaa hävinny tässä kohtaa ja kuiva kausi menossa. Outoa kun nyt ei oo ollenkaa tullu sitä kuivaa kautta kunnolla vielä. Alkaa huolestuttaa että onko hormooneissa nyt kuitenkin jotain häikkää tässä kierrossa sen km takia.. ja nyt vasta mahdollisesti dpo7. Joten ei voi kyllä tuo vv johtua mistään mahd raskaushormooneistakaan vielä🤔 toivottavasti ne menkat ei oo sieltä nyt tulossa jo, koska yleensä ennen niitä myös vv lisääntyy vähän. Ja siis kun mun ei pitäny oireita seurata tarkasti mut kyllä tä menee taas siihen et kaikkea tulee tarkkailtua😂

On kyllä aika pelonsekaiset fiilikset tuosta viikonlopun testauksesta. Varmaan pelottaa se, että joutuis taas pettymään😭

Haaveena vauva 2027

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä, kuka tahansa voi päivittää listan.
Listan päivitys: kopioi edellinen lista + tekstit ja liitä ne uuteen viestiin, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajan tasalle. Muokkaa myös päivämäärä. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka ja lisää käyttäjien ilmoittamat päivitykset. Uusi käyttäjä lisätään oikeaan kohtaan listaa yrityksen alkamisajan perusteella laittamalla @-merkki ja sen perään käyttäjätunnus, sitten yrityksen alkamisajankohta ja monesko lapsi on kyseessä.

Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle, muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee totta kai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi
@Haaveistatotta91 ★ 01/22 ★ 4.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Tuimatar89 ★ x/24 ★ 2.
@Soulsister85 ★ 03/25 ★ 4. (1.yhteinen)
@EKarolina ★ 04/25 ★ 2.
@Jazmyn ★ 05/25 ★ 2.
@viivaviivi ★ 09/25 ★ 8.
@Adelae ★ 10/25 ★ 1.
@Menna90 ★ 10/25 ★ 3. (1.yhteinen)
@miumau* ★ 11/25 ★ 4. (1. Yhteinen)