**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Amanda, viime kierto oli normi 33 päivää ja nyt jos tänään menkat alkaa niin tämä kierto on 34 päivää. Viimeksi tosin oli ovisplussan ja menkkojen välissä vain 13 päivää. Sitä edellinen kierto oli 28 päivää ja ovisplussan sekä menkkojen väliin jäi 15 päivää. Eli tämä kierto ei vielä periaatteessa ole edes yhtään mennyt yliajalle. Olen myös laskenut dpo:t tässä kierrossa väärin eli tänään on vasta dpo 15. Voi elämä että mä tipun korkeelta ja kovaa jos ja kun menkat pian alkaa...
 
wanda_81 voi ei! Isot pahoittelut, niin kurjaa :( Voimia :hug:
amanda jos tarkoitit kilpparilääkitystä, niin ei ole lääkkeitä. Nähtävästi nuo mun kilppariarvot seilaa tuolla tavalla, mutta se on kaiketi ihan normaalia.

Huhhikihellettä, muistin taas tänä viikonloppuna, miksi en pidä kesästä. Palan herkästi auringossa enkä pidä tästä hikitunnelmasta muutenkaan. Yöllä ei saa nukuttua, ei huvita kuntoilla, ruokakaan ei maistu ja sokerit nousee -> koko ajan huono olo. Siinä mielessä ihan hyvä, etten ole raskaana, voisi olla vielä kurjempi olo. Pitänee toivoa, että raskautuisi syksyllä, jotta saisi olla ison masun kanssa talven. No jaa... luulenpa, että kestän kyllä mitä tahansa kun saisi vain sen oman eturepun kannettavakseen :)
 
Wanda, oon tosi harmistunu sun puolesta… :hug: Paljon voimia! Pelkään, että tuun pian sun perässä... Uskoa ei menetetä kuitenkaan!!!

Sara, diabetestä tarkoitin, et onko sulla siihen lääkitys? Se on varmasti tosi hyvä juttu, että sokerit ja insuliinit on tasapainossa, kun ne kai kuitenkin vaikuttaa koko kehon toimintaan. Mä taas rakastan kesää (ja talvea), vaikka palan itsekin herkästi. Mutta muuten musta tää valo ja vapaus on vaan niin ihanaa! Pikkasen kannattaa auringossa olla, niin saa ”hormoonivitamiinia” eli D-vitamiinia. :)

Mulla huomenna vika Lugesteron ja tiistaina on oletettavissa tädin vierailu. Nyt ei mitään raskausoireta. Tissit on kipeät ja turvonneet, mutta johtuu varmasti tupla-annoksesta Lugesteronia. Jos oikein kuvittelen, tuntuu että välillä kuvottaisi. Mut se on se pirun mielikuvitus...
 
Viimeksi muokattu:
Sunnille isot onnittelut :) hieman myöhässä mutta parempi kai näin kuin ei ollenkaan ;)

Wandalle pahoittelut tädistä :( ja Amanda, toivotaan, toivotaan ;)

Onko muuten kukaan täällä testaillut näillä Davidin ovistikuilla? Tilasin tuolta raskauskeijulta niitä, ja nyt kp 13, 14 ja 15 tikuttanut mutta ei tuu kyllä kuin haalea viiva. Ja viivanhan pitäisi olla vähintään yhtä tumma kuin kontrolliviivan?
Mulla on säännölliset menkat, mutta mitään ovistuntemuksia ei ole sen jälkeen ollut, kun puoli vuotta sitten jätin hormonikierukan pois.. ennen tuota kierukkaa ja pillereitä joskus tunsin oviksen kyllä, mutta nyt ei enää mitään. Tänään sitten kyllä semmoista limaa ym. että voisi olla mahdollisesti, ja vau.fi laskurilla ovis olisi tänään tai huomenna (kierto yleensä 29-30 päivää).

Mutta nyt on iskenyt pelko että mitä jos en ovuloikaan.. ääh. Peittoja on heiluteltu ti ja eilen, tänään täytyy yrittää tuota miestä vielä innostaa mukaan :LOL:
 
Sunnuntai 3.7.2011




Wanda_81........30v. .......kp1/28-42.......yk10
Mandala...........31v. ..... kp5/26-35........yk6
Joku_raja.........29v. .......kp10/27-29.......yk6
Sara_78...........32v. ......kp10/33...........yk6
Sintti-79..........31v. .......kp14/23-30.......yk25.... dpo 3 (2*inssi)
Sissi_81...........30?v. .....kp15/28-30.......yk2......dpo6
Marjutan..........28v. ......kp16/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp18/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp18/?.............yk4
Tatja...............34v. ......kp25/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp25/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp26/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp26/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp29/32-37.......yk15...dpo13 ...6*ovulaation induktio, 1km
Nima...............30v. ......kp34/28-37........yk8
Syksy2010.......30v. .......kp38/31-35.......yk8
Rumor..............34v. ......kp39/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp51/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp87/31............yk6




Taustalla:
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Voi Wanda! Oon niin pahoillani!

Mä niin koen sympatiaa Wandan ja Amandan kirjoitteluihin! Täällä myös pelätään, että täti kurvaa paikalle hetkenä minä hyvänsä. Mä oon tänään ollut 60v. syntymäpäivillä, jossa sai puuhastella ja jutella mun serkkujen pienten lasten kanssa. Oli tosi mukavaa! Huomenna mun hyvälle ystävälle tehdään suunniteltu sektio (Victoria Beckhamille myös kuulemma). Mä oon niin onnellinen mun ystävän puolesta, jolla ei myöskään ole helpoin tie ollut äidiksi. Nämä kaikki on iloisia asioita, mutta nyt kun tulin kotiin ni mikä masis iski. Mies lähti työreissuun ulkomaille ja mä täällä yksin istun tyhjässä kodissa ja niiskutan ja mietin, että miten hemmetin vaikeeta voi raskaaksi tuleminenkin olla! Onneks tätä toisaalta ei tiennyt aiemmin ni ei oo tullut murehdittua, mutta toisaalta taas jos ois tiennyt aiemmin niin oisko aiemmin toiminut toisin. En tiiä.

Itse oireiden kanssa on se tilanne, että ällötystä ja kuvotusta on yllättävissä hetkissä muutamia kiertoja ollut, viimeks tänään auton ratissa. En jotenkin usko, että ne vois olla raskausällötystä, enemmän jotenkin edelleen uskon, että ne liittyy tähän helteeseen, joka näyttää vaan jatkuvan (mikä ei sinänsä oo paha, koska ihan pidän kuumasta kesästä!) Eilen illalla vessassa käydessä tuli pienesti verta. Näin tapahtuu aina muutamia päiviä ennen menkkojen alkua, joten olen aika varma, että 2-4 päivän sisään seuraan Wandaa uuteen kiertoon. Plaah! Miten voikaan ajatus edes tuosta uudesta kierrosta masentaa.... Voi itku! Noh.... kaipa tästä taas jotenki noustaan....
Pahoittelut, että nyt ei riittänyt tämän enempää voimia kommentoimaan muiden juttuja vaan tuli omanapailtua tällee vähä reilummin...
 
Voi harmi Wanda minunkin puolesta! Toivotaan että Amanda saisi pienen ihmeensä ja Ronjaliinankin tiputtelu on harmiton!

Itellä takana täydellinen ja vähän hulivilikin mökkiviikonloppu kavereiden kanssa. Eipä tullut ajateltua näitä juttuja ollenkaan, tai no ehkä kerran. Katselin että uusilla keskiarvoilla laskettuna ovis tulisi about siten, että jännäpäivät olisi sitten reissussa mikä ei luonnollisesti ole ihan täydellinen ajoitus. Päätin että kyllä varmasti sittenkin testaan oviksen ja lämmöt seuraavana päivänä mutta muuten otan rennosti.
Nyt alkaisi sitten viimeinen työviikko ennen kuukauden lomaa, tosi jees, kyllä tätä on odotettukin tämä koko pitkä ja touhuntäyteinen työvuosi! Ja tajusin tässä samalla kun tein päivän päivitykset että kyllä se nopeasti sitte hurahtaa tämä alkukierto, varmasti auttaa että on ollut tuhannen paljon tekemistä, mutta silti. Kyllä tämä tästä taas!

Ihanaa alkavaa viikkoa leidit :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 4.7.2011



Syksy2010.......30v. .......kp2/31-38.......yk9
Wanda_81........30v. .......kp2/28-42.......yk10
Mandala...........31v. ..... kp6/26-35........yk6
Joku_raja.........29v. .......kp11/27-29.......yk6
Sara_78...........32v. ......kp11/33...........yk6
Sintti-79..........31v. .......kp15/23-30.......yk25.... dpo 4 (2*inssi)
Sissi_81...........30?v. .....kp16/28-30.......yk2......dpo7
Marjutan..........28v. ......kp17/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp19/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp19/?.............yk4
Tatja...............34v. ......kp26/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp26/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp27/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp27/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp30/32-37.......yk15...dpo14 ...6*ovulaation induktio, 1km
Nima...............30v. ......kp35/28-37........yk8
Rumor..............34v. ......kp40/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp52/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp88/31............yk6




Taustalla:
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oli tänään follikkeliultra. Kyllä sieltä folli löytyi eli vaste clomifeneille on hyvä, mutta lähete ivf-hoitoihin nyt saadaan kuitenkin. Endometrioosi ilmeisesti haittaa sen verran, ettei raskautumista ole näin monessa clomikierrossa tapahtunut, vaikka kaikki edellytykset on. Puolen vuoden jono hoitoihin on ja nyt ensin tutkitaan miehen siittiöiden tilanne. Clomeilla saan edelleen jatkaa tai olla ilman ihan miten haluan. Tällainen nyt meidän tilanne. Välillä itkettää ja suruttaa, välillä taasen vielä elättelen toiveita "normaaliin" raskautumiseen. Pelottaa myös ne hoidot ja kaikki hormoonit, kun näiden clomien kanssakaan ei ole ollut helppoa. Ja tietenkin itse punktio.

Wandalle ja Syksylle pahoittelut tädin ikävästä seurasta.
 
Nopea päivitys kännykältä kaverin landelta. Täällä jaloissa pyörii 1.5 v. miehenalku, joten se ja kaverin iso maha ei varsinaisesti vähennä vauvakuumetta...

Joku_raja, jaan todellakin sun pelot tulevasta! Täällä täysin sama tilanne. Hoitoja jatketaan näin lievemmin, mutta taustalla pelottaa ivf-peikko ja ajatus siitä, että vain se toimii... Tärkeintä on tietty uskoa, että se oma bebe vielä saadaan!! :) Niin ja eihän sitä tiedä vaikka kuvotus olis sitä toivottavaa... :)

Syksy pahoittelut tädistä. :hug:

Tänään vika Luge naamaan - vielä ei oo tiputtelua kuten viime kierrossa tänä päivänä. Lisäks tänään tosi paljon kuvotusta (mitä mulla ei oo koskaan!) ja tissit edelleen tosi kipeät. Nooo kaikki voi johtua ihan mistä vaan, mutta ette usko, miten vahvasti oon tänään kuvitellu olevani raskaana! Hetkittäin oon siitä aivan varma! Hullua, tiedän!! Ylihuomenna tai seuraavana putoan sitten näköjään taas korkealta, kun annan itseni haaveilla ja nyt jopa kuvitella olevani raskaana. Great! Miten ihmismieli onkin näin kieroutunut?

Plussapuhuria ja voimahaleja kaikille ja aurinkoisia kesäpäiviä! :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos teille ihanat tsemppauksesta! Kyllä tästä noustaan. Kesäloma auttaa kovasti piristämään mieltä, ja onneksi seuraava ovulaatiokin osuu mökkireissulle niin sitä tulee keskityttyä puolisooni ja hauskanpitoon. ;)

Mulla ois nyt huomenna aika mennä seuraaviin verikokeisiin ja en muista pitikö mun olla syömättä vai ei... Osaako joku sanoa tarviiko näissä olla syömättä ennen koetta:
s-fsh, s-lh, s-prl, s-tsh ja b-pvk+t?

Amanda voi toivottavasti oireesi olisivat sitä haluttua! ++++:whistle:

Syksy pahoittelut tädistä! :hug:

Joku_raja pidän peukkuja pikaisen plussan puolesta jottei teidän tarvitsisi ivf:ään turvautua! ++++:whistle:

Ronjaliina pidän peukkuja että tätisi pysyy loitolla! ++++:whistle:
Ymmärrän hyvin masiksen tunteesi raskautumisesta, itsekin aina ihmettelen miten se voi olla toisille näin vaikeeta ja toiset taas on heti kertalaakista paksuna. Mulla masensi tänään facebookissa lukemani vanhan koulukaverini statuspäivitys että hän on raskaana puolessa välissä. Toinen samanlainen ollut aiemmin tässä kesällä facebookissa, milloin etsii vauvanrattaita ja milloin vauvanvaatteita kirppiksellä. Se vaan jotenkin sattuu vaikka koettaisi kuinka olla olematta kateellinen.
 
syksy pahoittelut tädistä!

Mulla on alkanut todella nousta pieni huoli endosta. Nimittäin nuo oviskivut on kipeytyneet joka kierto. Menkat on pysyneet suunnilleen samanlaisina, mutta nuo oviskivut on tosi kipeät ja nyt kun olen tuntemuksia selaillut läpi viime kierroista, niin huomaan, että mulle tulee vatsakipuja ja muita vatsaoireita noin viikko ennen ovista ja ne kestää aina menkkoihin asti. Niin kuin tänäänkin; bongasin valkkarin ja vatsa meni yöllä totaalisen sekaisen. Nyt alavatsaa turvottaa ja jollain tapaa se on kipeäkin. Ihan kuten joka kierrossa. Ei kai tämä voi olla normaalia? Olen parin kierron ajan seurannut tarkasti mitä syön, mutta ei nuo vatsavaivat katoa mitenkään. Kyllä niiden täytyy jotenkin tuohon ovikseen liittyä. Voikohan olla allerginen lutenisoivalle hormoonille tai keltarauhashormoonille? Ei kai... :rolleyes: Enpä tiedä. No, pitänee jutella lääkärin kanssa elokuussa ja laittaa nyt tosi tarkasti kaikki tuntemukset kalenteriin. Kaikella järjellä ovis pitäis tulla oikealta puolelta, sillä kipu oli viimeksi vasemmalla. Katsotaan, mistä tekee kipeää.

Tämmösiä tuumailuja täällä. Aina sitä jaksaa murehtia joka asiasta... *huokaus* Oikeasti vain jotenkin (eitämmöstäsaavarmaanääneensanoa) tuntuu välillä siltä, että kun on muutenkin taisteltavaa ison D:n kanssa, niin on niin epäreilua, että vielä raskautumisenkin pitää olla typerän hankalaa, puhumattakaan jos tosiaan joku endo on puhkeamassa. Joo, tiedän, asiat on monella paljon huonommin ja yritystä vuosiakin takana, mutta joskus sitä vain tosiaan tulee niin pirun vihaiseksi ja surulliseksi. Eikö se riittäisi, että tietää raskaudesta tulevan todella, todella tarkkaa syynäämistä, jatkuvaa pelkoa niin omasta kuin vauvankin hyvinvoinnista? Noh, sitäpä on turha surra, kun raskautuminenkaan ei onnistu. Jepjep.

Anteeksi synkkä tiistaiolo, piti vain purkaa.
 
Toivotaan Sara ettei se endo sieltä ole puhkeamassa vaan vaikka jotain muuta!

Amandan oireet kyllä tosiaan vaikuttaa lupaavalta, hirmusti jännittää sun puolesta kyllä :heart:

Itse ostin tänään sitä baby aspiriinia ja maistelinkin ekaa kertaa. Netistä lukenut että pitäisi olal 81mg päivittäinen annos mutta apteekista löysin vain 100mg ja 50mg joten otin 50mg ja syön sitten 1,5kpl tästä eteenpäin. Greippiä en ole muistanut ostaakaan, katsotaan jaksaako sitä litkiä kun ei pariin kiertoon ainakaan ole merkittäviä auttanut kun plussaa ei ole tullut.

Huh nämä työstressit kyllä saa jo pian laantua, ja laantuuhan ne toivottavasti nopeasti ku loma ensi viikolla alkaa. En tiedä vaan miten tän projektin päätöksen ja purun saa nyt mitenkään kasaan ennen lomaa. Olen haaveillut stressittömästä oviksesta ensi viikoksi mutta kattoo nyt miten saa aivot irtaantumaan tästä.

Vaikka sellainen pieni peikko on takaraivoon jo vähän pesiytynytkin "ei se tärppi kuitenkaan tässäkään kierrossa tule... :( " niin silti vähän jo alkukierron toiveikkuus nostaa päätään.
 
Sara, ymmärrän hyvin sun ikävät fiilikset ja totta kai täällä saa purkaa kaikki pahat olot! Mut muista, et tosi harvalla raskaus alkaa parissa kuukaudessa. Puoli vuotta on ihan normaali yritysaika vielä! Tietenkin sitä toivoo asioiden tapahtuvan ”heti”, mut harvalla se vaan menee niin. Itse oon kyllä käyny läpi tosi mustia vesiä tän 1,5 vuoden yrittämisen aikana ja välillä miettii, miksi juuri minä… Tän lapsettomuuden (josta koen jo kärsiväni) lisäks olin nuorena vakavasti sairas ja samaan aikaan menetin rakkaan läheisen - joiden seurauksena olin puoli vuotta pahasti masentunut. Silloin tuntui, että kävin todella pohjalla elämässä. Miesasiatkaan ei menny putkeen ja yksi pitkä suhde päättyi riitaisasti. Viime vuodet elämä on hymyilyt kuin naantalin aurinko! Nyt sitten tuli vastaan tää lapsettomuus. Ymmärrän hyvin ton sun toteamuksen, et voiko sitä sanoa ääneen, et kokee epäreiluksi nämä ongelmat - mut siltä mustakin joskus tuntuu. Miksi joillain elämä menee kuin pumpulissa ja toisilla tulee seinä aina silloin tällöin vastaan. Mut ehkä vaikeuksista myös oppii jotain ja osaa arvostaa sitä mitä on. Mulla on nyt kaikkea ihanaa ympärillä ja oon muuten tosi onnellinen. Pitäisi kai jaksaa muistaa se tän lapsihaaveilun keskellä…

Wanda, en oo varma noista labroista. Musta noissa ei missään oo ruokakieltoa? Mut olisko varminta mennä syömättä, jos et saa enää varmistettua? Tsemppiä piikitykseen!

Mandala, stressittömyys on huippujuttu! Nyt kroppaa vaakatasoon ja rennoin fiiliksin kohti ovista! :)

Tiputtelua ei oo vielä näkyny ja huomenna tai ylihuomenna pitäis alkaa menkat. Mut koitan muistuttaa itseäni, et aina kierto ei mee samalla tavalla vaik samat mömmöt onkin käytössä.
 
Lupasin tulla ilmoittamaan inseminaation tuloksen ja niinhän siinä kävi, että testit on näyttäneet negaa ja tänään alkoi ruskea tuhru. Tulos ei tietenkään yllätä, kun ennuste oli niin huono. Minut voi nyt siirtää taustalle. Ehkä "huutelen" sieltä välillä, ehkä en, ei voi tietää, miten fiilikset menee... Varmasti käyn kyllä lukemassa teidän kuulumisia silloin tällöin. Tsemppiä kaikille! :heart:

wanda mulla ei ainakaan ollut mitään syöntikieltoa noiden kokeiden takia, mutta tuo tsh eli kilpirauhasarvo piti ottaa klo 10-12 välillä.

Amanda ja joku_raja mua pelottaa IVF:n pistelyt ja punktio ihan sairaasti, mutta vielä enemmän pelottaa se, että IVF:kään ei toimi... Ehkä näemme tuolla IVF-pinossa. En vielä tiedä, jaksanko kirjoitella sinne. Suunnitteluaika lääkärille on nyt varattu elokuulle, mutta kiertoni taitaa mennä niin, että syyskuussa vasta pääsemme "tositoimiin". Pitkä odotus siis jatkuu... Poistun nyt takavasemmalle, heippa :wave:
 
Tiistai 5.7.2011



Ronjaliina.........29v. ......kp1/24-29........yk9
Syksy2010.......30v. .......kp3/31-38.......yk9
Wanda_81........30v. .......kp3/28-42.......yk10
Mandala...........31v. ..... kp7/26-35........yk6
Joku_raja.........29v. .......kp12/27-29.......yk6
Sara_78...........32v. ......kp12/33...........yk6
Sintti-79..........31v. .......kp16/23-30.......yk25.... dpo5 (2*inssi)
Sissi_81...........30?v. .....kp17/28-30.......yk2......dpo8
Marjutan..........28v. ......kp18/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp20/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp20/?.............yk4
Tatja...............34v. ......kp27/18-29........yk11.... terolut
Ginger.............35v. ......kp28/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp28/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp31/32-37.......yk15...dpo15 ...6*ovulaation induktio, 1km
Rumor..............34v. ......kp41/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp53/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp89/31............yk6




Taustalla:
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut mutta myös tsempit uuteen kiertoon lähteneille.

Mä liityn nyt ensimmäistä kertaa oireita kuvittelevien joukkoon. Palelee etenkin iltaisin, vähän kuumeinen olo, nivelsärkyä ja etenkin alaselkää ja nivusia jomottaa. Pissalla pitää juosta koko ajan.
Oon tässä ihmetellyt monta päivää, että mikä on enkä ole keksinyt mitään syytä. Ja nyt vasta kun kurkkasin tänne niin totesin, että hei mähän oon NIIN selvästi raskaana :D Ei vaan, olisi melkoinen onnenkantamoinen kun ainoa seksikerta oli kp10.
 
sunni
Tsempit ihan joka ikiselle <3
Pakko aina käydä täällä lukee tapahtumia ja myötäelämässä ajatuksissaan.

Anskilia, toihan kuulostaa lupaavalle :))

Ja Amandalle kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä :))
Jospa nyt tuplaten tulisi heinäkuulle plussaa :)


Ronjaliinalle pahoittelut :((( Koitas jaksella!


Mandalalle myös tsemii, miuta jaksoit aina tsemppiä :)))
 

Yhteistyössä