**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Keskiviikko 29.6.2011



Sissi_81...........30?v. .....kp11/28-30.......yk2......dpo3
Joku_raja.........29v. .......kp6/27-29.......yk6
Sara_78...........32v. ......kp6/33...........yk6
Sintti-79..........31v. .......kp10/23-30.......yk25.... (2*inssi)
Marjutan..........28v. ......kp12/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp14/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp14/?.............yk4
Tatja...............34v. ......kp21/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp21/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp22/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp22/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp25/32-37.......yk15...dpo9 ...6*ovulaation induktio, 1km
Mandala...........31v. ..... kp26/28-35........yk5....dpo9
Nima...............30v. ......kp30/28-37........yk8
Wanda_81........30v. .......kp32/28-42.......yk9....dpo13
Syksy2010.......30v. .......kp34/31-35.......yk8
Rumor..............34v. ......kp35/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp47/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp83/31............yk6




Taustalla:
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Ronjaliina mun mies oli myös vähän kummissaan kun puhuin ekaa kertaa ovistesteistä vaikka hän on ollut periaatteessa se kuka aiemmin on meillä lapsia halunnut. Joku siinä on että miehestä se voi tuntua kummalliselta, ehkä just sen takia kun he eivät voi ymmärtää sitä pelkoa että "entä jos ei?!?!?" Mutta melkein heti se kummastus hälveni ja ollaan samoilla linjoilla kaikesta mikä meillä tarkoittaa sitä että myös mies on opiskellut netistä kaikkea mahdollista oireisiin ja kaikkeen liittyen ja voidaan niistäkin keskustella :)

Vähän on kyllä sekavat fiilikset täällä kun päässä tuntuu pyörivän liikaa kaikkea samanaikaisesti. Töissä on järkyttävän iso projekti missä tänään viimeinen valmistelupäivä ja sitten huomenna kaikki sitten tapahtuu, joten olen nähnyt sekavia työunia jo pari viikkoa ja hereillä olokin on vähän sitä ja tätä kun asiat pyörii päässä. Sitten on nämä lapsijutut ja vkonloppuna tulevat menkat niin soppa onkin valmis. Voi herranen aika että lomakin tuntuu niin kaukaiselta vielä vaikka ensi viikko on enää töitä. Huh.

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille <3
 
Onnea Sunni! :flower:

Mulle voi listaan päivittää iäksi 35 :( Kello vaan käy eikä haikaraa näy.

Ovistestit näyttää negaa vaan koko ajan. Pitäisi varmaan jaksaa vähentää hiilareita ja pudottaa pari kiloa, niin vois auttaa asiaa. Jotenkin vaan niin saamaton olo.

Pidän kovasti peukkuja kaikille jännääjille!
 
Voi Nima :hug: Miten ikäviä uutisia! :( Voin kuvitella minkälaiset mielialat teillä on tällä hetkellä. Itsekin olen joutunut näiden hoitoasioiden kanssa painimaan, ja vaikka meille on annettu parempi ennuste inssien onnistumiseen kuin teille, taustalla nakertaa huoli että joudumme lopulta turvautumaan IVF:ään. Mulle ainakin se on pelottava ajatus juuri noiden hoitojen rankkuuden takia, vaikka tiedän, että tekniikka on nykyään kehittynyttä ja oikeasti suurimmalle osalle hoidot auttavat. Jotenkin jo henkiselläkin tasolla harppaus insseistä IVF:ään tuntuu vaan niin isolta, kun inssi ei kuitenkaan niin kauheasti luomumenetelmästä eroa.

Tästä huolimatta haluan kuitenkin uskoa, etteivät IVF-hoidot ole mikään lopullinen tuomio, vaan ihan oikeasti sitä kautta on mahdollista raskautua... tie vaan on mutkaisempi kuin muilla. Toivottavasti teitä onnistaa jo heti ensimmäisestä kierrosta, ettette joudu pitkään painimaan hoitojen kanssa. :hug: (Ja mistä sitä tietää... voihan tämä inssikin jo tuottaa tulosta, vaikka ennuste ei paras mahdollinen ollutkaan.)

Kovasti voimia teille, ja kaikkea hyvää yritysajalle. Siirryn varmaan itsekin jossain vaiheessa tuonne lapsettomuuspuolelle, joten ehkä nähdään siellä... ainakin jos molemmat päädytään IVF-hoitoihin saakka.
 
Paljon kiitoksia myötätunnosta! :heart:

Ihan vilpittömästi haluan myös onnitella Sunnia ja KattiMattista, ihanaa että plussia ainakin jollekin ropisee :)

Muistan kyllä lukeneeni Sannulin ihmeestä ennen kuin itse liityin pinoon vuoden alussa. Toivotaan, että "salama iskee kahdesti" tähän pinoon!
 
"Oirelista" sen kuin pitenee, juilimista ja painon tunnetta alavatsalla edelleen. Eilen illalla olin palellut. Mies vain kertoi, että olin puoliunissani valitellut palelua, vedonnut raskausoireisiin ja vienyt siltä täkin :D Tänään päivällä töissä kesken tärkeän tapaamisen tuli "elohiiri" alavatsaan, ihmeellistä nyppimistä ja nykimistä, tuntui pahimmillaan alaselässä asti. Pidä siinä nyt sitten naama peruslukemilla :)

Miehelle päivällä näistä tekstasin töihin, ja samalla myös sanoin siitä, että mitä enemmän näitä oireita tulee, sitä enemmän alkaa elätellä toiveita, ja jos testi näyttääkin parin viikon päästä negaa, niin alas tullaan, korkealta ja kovaa.

Lämpöisiä plussatuulia kaikille!
 
Helteisen keskiviikon pohdintoja ala Sara:

Alkaako naisen keho erittää jonkinlaista vauvakuumehormonia heti menkkojen loputtua? Siinä tämän päivän pohdintaa. Nimittäin menkat ovat onnellisesti ohitse ja nyt vauvakuume puskee päälle aivan tautisen rajusti. Jotenkin menkkojen alussa oli niin pettynyt ja pari päivää siitä mietti vähän rauhallisemmin, että vauva tulee kun on tullakseen jne. Vaan nyt kun menkat on ohitse, iski ihan suunnaton vauvakuume, aivan kuten muissakin kierroissa. Ei voi olla miettimättä vauvoja, raskausmasua ja kaikkea mahdollista niihin liittyvää. Piti tänään jopa kurkata Emmaljungan v. 2012 värit. Jep... säälittävää. Vaan minkäs tälle tekee. Helpompaa ehkä ajatella että se on se biologinen kello, joka tikittää tässä vaiheessa kiertoa taas lujempaa ja kannustaa taas uuteen yritykseen. Tai sitten se tosiaan on vain säälittävää epätoivoa...
 
Ronjaliini Sama täällä, mies ei ilmeisesti tajunnut että yritetään oikeesti ennen kuin näki ovistestit. Ja tuo miesten muisti on jotenkin aivan tajuttoman lyhyt..

Nyt seuraa kysymys: Onko kellään muulla täällä niin, että ei millään jaksais harrastaa seksiä oviksen aikaan? Tähän pohjustuksena se, että meillä ei mies oikein osaa tehdä aloitetta. Ja musta tuntuu jotenkin keljulta olla yrittämäss vain oletetun oviksen aikaan... Olen alkanut jopa miettimään, että haluanko mä oikeesti raskautua kun haluttomuus tuntuu isommalta jutulta kuin vauvakuume. Vai olenko ihan hullu?
 
anskilia, juu, täällä on toinen joka ei voisi olla vähempää kiinnostunut seksistä oviksen aikaan :| Monesti olen miettinytkin, että toimiiko mulla kroppa ja hormoonit jotenkin epätasapainossa, sillä mulle tulee halut vasta pari päivää ennen menkkojen alkua. Oviksen aikaan ei kiinnosta lainkaan, ainoastaan tää vauvakuume saa niihin touhuihin mukaan. Onneksi nyt on niin kova vauvakuume, että petipuuhiin jaksaa jotenkin asennoitua kuitenkin.
 
Sara ja anskilia, mulla ihan sama homma! Jotenkin seksi ei nappaa yhtään oviksen aikaan. En tiedä mietinkö liikaa asioita tai stressaako hoidot, mut jotenkin on aika kuivaa… Mutta sit menkkojen lähestyessä / niiden aikaan alkaa into kasvaa. :)

Mandala, tsemppiä työvääntöön! Onko sulla mitään oireita?? Täällä pieni apatia päällä. En vaan usko, et oon raskaana. Pientä nippailua ollut alavatsassa eilen, tänään ei mitään. Nännit on vähän kipeät edelleen, mut muita merkkejä ei oo. Viimeks tosiaan alkoi selkeet oireet jo näinä päivinä. Ei tainnut onni suosia.

Kyllä sitä välillä miettii, et miksi sitä onnea ei vaan voi olla? Miks ihmeessä on jaettu tällaiset kortit lapsen saannissa? Onko se niin iso asia toivoa? No, uskosta en haluu luopua!

Ronjaliina, onhan se niin et miehet ja naiset on näissä jutuissa vaan niin usein eri linjoilla ja elelee omissa maailmoissaan. Vaikka totta kai sitä toivoo, et miehelle olis lapsen saaminen yhtä tärkeetä ja ajankohtaista. Mut ehkä ne voi suhtautua ”yrittämiseen” vähän torjuvasti, vaikka lasta toivoisivatkin. Mulla mies ottaa tosi rennosti tän ”lapsettomuuden” ja välillä mietin, et onko tää sille edes tärkeää. Mutta varmasti on, vaikkei samalla tavalla vouhota kuin minä. Ja hyvä niin! :)
 
Kiitos kysymästä Amanda mutt huonolta näyttää täälläkin. Alavatsan nippailua ollut kyllä koko ajan, sellasta pientä mutta mutta eilen tuli jotain tuhrua ihan vähän. Lämpöjä en mitannut eilen kuitenkaan mutta veikkaan että tuhrun myötä myös nekin laskee normaaliksi :(
En tajua, ei mulla näin lyhyt kierto yleensä ole ollut :O :O Mä olen laskenut menkat ja uuden kierron niistä tuhruista jo mutta täytyy merkata ne listaan vasta ehkä huomenna kun pari perinteistä tuhrupäivää on mennyt ja menkat alkaa. Tosi kumma vaan että TAAAAAS uusia tuntemuksia kun tää pistely on nyt jatkunut jo melkein viikon aika jatkuvana eikä mulla tuhrun alkaessa yleensä ole enää mitään oireita vaan sitten parin tuhrupäivän jälkeen alkavat menkat tuo jotain menkkakipuja sitten vasta. Huoh.
Ei kai tää lyhyempi kierto pitäisi huonokaan olla - pääseepähän nopeammin uuteen kiertoon - mutta venyttää tuota kiertohaarukkaa taas JA mikä tyhmintä luteaalivaihe jäisi vielä lyhyemmäksi kuin viime kierrossa :( :( näillä dpo-päivillä ei kyllä juhlita, ei niin mitenkään. Mitenköhän tässä pystyy asennoitumaan uuteen kiertoon uudella innolla? Ehkä se vaan menee niin niinkuin Sara sanoi. Toivotaan :)

Sulla sentään vielä Amanda toivoa jos ei menkkoja kuulu! Hirmu tsempitykset nyt siis sinne päin!

Voittajafiiliksillä työhulinoihin. Että näin.
 
Mandala, voi itku jos menkat alkaa jo nyt. Vaik eihän tuhru vielä mitään tarkoita!!

Onko kellään ollu tissit kipeät reunoilta kierron loppuvaiheessa? Mulla on kipeet läheltä kainaloa. Mistähän sekin johtuu?


Hitsi et oon loistava keksimään oireita! Tissikivun lisäks rinnat on vähän turvonnu (Lue: oon muutenkin turvonnut/syöny liikaa), alavatsassa on menkkamaista kipua (Luget tai huono ruokavalio...), aamulämpö oli normaalia asteen korkeampi (enhän mä koskaan edes mittaa lämpöä!), jne.! Kaikki kuvittelu on huvittavaa, koska olis lääketieteellinen ihme jos olisin raskaana.
 
Torstai 30.6.2011



Sissi_81...........30?v. .....kp12/28-30.......yk2......dpo4
Joku_raja.........29v. .......kp7/27-29.......yk6
Sara_78...........32v. ......kp7/33...........yk6
Sintti-79..........31v. .......kp11/23-30.......yk25.... (2*inssi)
Marjutan..........28v. ......kp13/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp15/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp15/?.............yk4
Tatja...............34v. ......kp22/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp22/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp23/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp23/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp26/32-37.......yk15...dpo10 ...6*ovulaation induktio, 1km
Mandala...........31v. ..... kp27/28-35........yk5....dpo10
Nima...............30v. ......kp31/28-37........yk8
Wanda_81........30v. .......kp33/28-42.......yk9....dpo14
Syksy2010.......30v. .......kp35/31-35.......yk8
Rumor..............34v. ......kp36/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp48/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp84/31............yk6




Taustalla:
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Toivotaan, että täti pysyis kaikilta poissa!!

Mä voisin kans liittyä tähän oireiden-kuvittelijoiden-kerhoon! Mulla pillereiden pois jättämisen jälkeen on alkanu ennen menkkoja olla aina juuri rintojen sivuilta ja alta rinnat kipeenä, välillä nännitkin. Jotenkin aina kuvittelin, että nuo rinnat ois merkki raskaudesta, kun ei koskaan aiemmin moista kipua ole ollut. Mutta onpahan tullut selväksi sekin, että mulla se liittyy myös kierron loppuvaiheisiin. Mutta vielä siis tähän oireiden-kuvittelijoiden-kerhoon.... Viime yö oli ihan kamala. Musta tuntuu, että mä vaan pyörin ja kierin sängyssä enkä juuri nukkunut yhtään! Mies ei oo kyllä moista huomannut, vaikka yleensä on huomattavasti herkkäunisempi kuin mä. Lopulta viiden aikaan päätin, että käyn vessassa ja koitan sitten uudella yrityksellä saada unta. Koko illan ja yön ku yritin saada unta, oli alavatsalla sellasta painontunnetta, jonka TIETYSTI kuvittelen liittyvän raskauteen, mitä se ei kuitenka oo. Lisäksi sillon viideltä kun tulin takas sänkyyn, mua oksetti ihan kamalasti. Jos oisin menny vessaan ni oisin ihan taatusti oksentanu. Yön pimeinä tunteina keksin tietysti, että se on aamupahoinvointia! :D Tää kaikki vatsalla painontunne ja pahaolo voi hyvinkin kyllä liittyä näihin helteisiin ja siihen, että alotin tehokuurilla hiilihydraatittoman elämän maanantaina ja tänään on neljäs päivä ilman mitään hiilareita. Mutta ärsyttävän paljon se vaan sitten luo toiveita nuo kaikki tollaset.
Lisäksi huomaan taas, että kun toiveet on korkealla ni ei yhtään kestä mitään vauvauutisia. Facebookista luin kuinka yks puolituttu opiskelukaveri ilmoitti siitä, että suloinen pikkukaveri polksutteli ultrassa! Ja voi että alko harmittaa ja se kateuden tunne mikä tollasesta tulee on ihan uutta ja kauheeta huomata itessään, kun ei muutoin myönnä olevansa mitenkään kateellinen yleisesti. Sama ärsytys ja kateus iski myös ruokakaupassa tänään, mutta kaippa nää kuuluu asiaan, asioiden läpikäymiseen ja omien tunteiden jäsentelyyn...

Paahtavia plussatuulia meille kaikille tähän plussa"aaltoon"!! :whistle:

Juuri kun etsin hymiötä alkoi nippailla... hmm... mitäs näistä ns. oireista olikaan puhe... :ashamed:
 
Perjantai 1.7..2011



Mandala...........31v. ..... kp3/26-35........yk6
Sissi_81...........30?v. .....kp13/28-30.......yk2......dpo4
Joku_raja.........29v. .......kp8/27-29.......yk6
Sara_78...........32v. ......kp8/33...........yk6
Sintti-79..........31v. .......kp12/23-30.......yk25.... (2*inssi)
Marjutan..........28v. ......kp14/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp16/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp16/?.............yk4
Tatja...............34v. ......kp23/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp23/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp24/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp24/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp27/32-37.......yk15...dpo11 ...6*ovulaation induktio, 1km
Nima...............30v. ......kp32/28-37........yk8
Wanda_81........30v. .......kp34/28-42.......yk9....dpo15
Syksy2010.......30v. .......kp36/31-35.......yk8
Rumor..............34v. ......kp37/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp49/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp85/31............yk6




Taustalla:
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Kyllä ne menkat sieltä eilen sitten vain alkoi. Ja taas aika kivuliaina ja runsaina. On se kumma että vielä näinkin pitkään (yli vuosi) pillereiden lopetuksesta voi menkat muuttaa muotoaan kun aina kuitenkin niukat menkat olleet ja about niin kauan kuin jaksan muistaa niin ollut 2 tuhrupäivää nyt oli vain yksi. Noh kaikkea uutta löytyy ku vanhaksi elää.
Ja edelleen mietin tuota kierron lyhenemistäkin ja luteaalivaiheen lyhyyttä :/ Noh uuteen kiertoon vaikka ei vielä tällä hetkellä ihan niin täynnä tarmoa, se tulee varmasti ensi viikolla sitten :)

Eilisestä 11h tunnin työpäivästäkin selvisin hengissä kunnialla ja mökkiviikonloppu edessä jossa nollaan koko hurjan työputken ja menkat ja kaikki ihan satavarmasti!

Ihanaa lämmintä perjantaita kaikille :heart: raportteja sitten tänne loppukiertolaiset :) Ronjan ja Sissin oireet kuulostaa myös lupaavilta ainakin!
 
Mandala pahoittelut tädin tulosta :hug:

Kävin itse eilen dhoitajan juttusilla parin viikon takaisten verikokeiden tuloksia kuulemassa. Nainen on terve kuin mikä! Hiphei! Tuntuu niin upealta että tuo iso-D on vihdoin hallinnassa ja sokerit pysyy hyvinä. Maksa ja munuaisetkin voi hyvin, eli vauva olisi kovin, kovin tervetullut. Ainoastaan nuo kilppariarvot mua edelleen mietityttää. Nyt oli tsh pudonnut 2,61:een (oli keväällä 3,81), mutta t4 oli enää 12. Kiva. Tietysti dhoitaja sanoi, että arvot on loistavasti viitteiden sisällä eikä mitään hätiä. Nohjaah. Ei nuo arvot kyllä sovi niihin kilppari-raskautumiskuvioihin, mistä täälläkin puhuttiin kesän alussa.

Vaan nyt yritän hetkeksi unohtaa nuo kilpparit ja kaikki. Varasin aamulla ajan vauvalääkärille yksityiselle ja elokuun alussa mennään sitten avaamaan se ovi; hoitoihin. Jollain tapaa hirvittää, jollain tapaa kevyt olo. Saapi ainakin ammattilaisen tuen vauvanyritykseen ja toivonmukaan selvyyden lisääntyneisiin oviskipuihin ja muihin omituisuuksiin. Hope so.

Aurinkoista viikonloppua ja loppukiertolaisille plussatuulia!
 
Nima :hug:! Toivottavasti teilläkin käy Sannuli-ihme! d =) b

Mandala pahoittelut :hug:

Mie käyn niin kierroksilla että en nyt pysty muiden juttuja kommentoimaan mutta lukenut olen kaikki ja elän tunnelmissa täysillä mukana! Odotan pelko persuksissa kuukautisia alkavaksi millä hetkellä hyväksi, pieniä oireita on jo. Toissapäivänä tuli ihan muutama tippa kirkasta verta pyyhkiessä. S-prog kokeen tulokset tulivat ja ne kertovat hyvää eli ovulaatio on tapahtunut. Arvoni oli 33 kun luteaalivaiheen viitearvot on 12-69. Nyt sitten jännittää ihan kamalasti että olisinko jostain ihmeestä raskaana, siittiöt olivat ovulaation aikaan kahdesta neljään päivään vanhoja että voisi se olla mahdollista... Hjääälp... En ole aikohin ollut näin jännittynyt ennen menkkoja. :eek:
 
Lauantai 2.7.2011



Mandala...........31v. ..... kp4/26-35........yk6
Joku_raja.........29v. .......kp9/27-29.......yk6
Sara_78...........32v. ......kp9/33...........yk6
Sintti-79..........31v. .......kp13/23-30.......yk25.... dpo 2 (2*inssi)
Sissi_81...........30?v. .....kp14/28-30.......yk2......dpo5
Marjutan..........28v. ......kp15/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp17/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp17/?.............yk4
Tatja...............34v. ......kp24/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp24/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp25/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp25/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp28/32-37.......yk15...dpo12 ...6*ovulaation induktio, 1km
Nima...............30v. ......kp33/28-37........yk8
Wanda_81........30v. .......kp35/28-42.......yk9....dpo16
Syksy2010.......30v. .......kp37/31-35.......yk8
Rumor..............34v. ......kp38/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp50/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp86/31............yk6




Taustalla:
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Mandala, tosi kurjaa…:hug: pahoittelut. Nyt vaan sisulla eteenpäin!!

Wanda, hyvältä kuulostaa! :) Onko mitään oireita ja onko täti pysynyt loitolla?

Sara, hienoa että arvot oli kunnossa! :) Onko sulla muuten joku lääkitys? Toivotaan, ettei lääkärikäyntiä koskaan tarvita… :)

Mulla alkoi loma keskiviikkona ja vähän harmittaa, et nää lapsiajatukset vie osittain myös rentoutta lomasta. Kun koko ajan odotan ens viikon alkua ja kierron loppua… Luget jatkuu tiistaille ja jos vanhat merkit pitää paikkaansa, vuoto alkaa seuraavana päivänä. Oireita ei juuri ole, paitsi et rinnat on edelleen kipeät. Mut kun lueskelin sillon mun oireita kohdunulkoisen aikaan ja iso liuta niistä oireista puuttuu (ei vilua, ei vatsanturvotusta, ei itkuisuutta, ei väsymystä, ei hengästytä, jne.) Ainoa outo oire on pieni nuha, vaikken ole kipeä. Ja tietty luin, että sekin voi olla raskausoire. :) No, TIEDÄN, että tuskin oon raskaana, mutta hitsi, että silti jännittää. Huh, miten iso suru sitten tulee taas jos en ole… Oon menossa kaverin mökille ens viikoks ja kaveri on jo pitkällä raskaana. Ei kovin hyvä yhtälö.

Oon muutenkin nyt ollu taas tosi herkkä, kun näen kavereiden lapsia. Eilen kaveri kävi parin pienen lapsen kanssa kylässä ja sen jälkeen tuli kaamean paha olo. Miten siitä pääsis eroon? Jos joudutaan ivf:ään ja tämä kestää ja kestää, miten ihmeessä pysyn ehjänä? No, pitää vaan muistaa ne hyvät asiat omassa elämässä ja koittaa iloita niistä. Hetkittäin se on helpompaa ja hetkittäin vaikeampaa.
 
Voi pahus Mandala :hug: Pahoittelut tädistä!

Mitäs Amandalle kuuluu? Toivon niin kovasti, että hoito olisi tuottanut tulosta... Onko sulla mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen?

(*MUOKS* Kirjoiteltiin näköjään samaan aikaan... Voi harmi ettei ole mitään selkeitä oireita, mutta eihän sitä koskaan tiedä!)

Wanda, onpa jännät paikat! :) Pidän hurjasti peukkuja, että teillä olisi käynyt tärppi.

Tsemppiä myös kaikille muille loppukiertolaisille... Toivottavasti saadaan pian lisää plussia pinoon!
 
Viimeksi muokattu:
Sunni kiitos peukuista! Pidän itsekin kaikki sormet ja varpaat ristissä... :rolleyes:

Amanda ja Sintti, nyt jännittää vielä enemmän, menkat on pysyneet poissa tähän asti ainakin. Pelkään kyllä että vielä ne sieltä kurvaa paikalle. Toivottavasti älyää kerrankin pysyä poissa... Oireita ei varsinaisesti ole, rinnat on hiukan arat mutta niin ne on aina ennen menkkoja. Itkuinen kyllä olen ollut paitsi eilen ja tänään kun olen niin toiveissani ettei pahemmin itketä. No sitten itkettää kyllä jos ne menkat alkaakin. Testejä en ole tehnyt useampaan päivään koska käytin viimeisen liuskan joskus dpo 12, silloin oli nega. En uskalla hakea myöskään apteekista uusia hakea kun pelkään että sitten ne menkat varmasti alkaa. Olen tilannut kyllä liuskoja ja niiden pitäisi tulla maanantaina. Jos menkat on vielä silloin poissa niin testaan silloin. Huh huh...

Amanda, tsemppiä myös sinulle! Toivottavasti olisi kuitenkin sinulla raskaus aluillaan! Oireiden vähyydestä huolimatta!

Itsekin lueskelen tarinoita oireettomista alkuraskauksista pitääkseni toivoa yllä... :p


*muoks* no ni, taas tippa verta. Himskatti, toivottavasti olisi vain jotain raskauteen liittyvää tiputteluvuotoa, mutta tuskin.
 
Viimeksi muokattu:
Sintti, joo samaan aikaan kirjoteltiin! :) Tiedät varmasti todella hyvin mun fiilikset, kun toivoo, uskoo ja kuvittelee, vaikkei toivoa ehkä kovin olekaan. Niin se ihmismieli on vaan optimistinen välillä. :) Teillähän on siis luomukierto menossa? Ootko tikuttanu ovista? Puhuiko lääkäri mitään siitä, miten monta inssiä tehdään? Vai mennäänkö vaan kierto kerrallaan? Toisaalta turha sitä on liian kauas miettiäkään, koska pitää uskoa, et jokainen kierto voi tuoda plussan! Toivotaan, ettei löydetä toisiamme tuolta ivf-keskusteluista… Joten tiukasti haetaan tärppiä elokuulle! :) (Tai ylläriplussaa kesällä!)

Wanda, kuinka pitkä sulla olikaan viime kierto? Onko nyt jo menny yli sen? :) Hui miten jännää! Pidetään lippu korkealla niin kauan kuin toisin todistetaan!
 

Yhteistyössä