**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Kesäkuun plussa-aalto taitaa olla tuloillaan! Hyvä tytöt / naiset!

Omasta puolestani huomaan melkeimpä toivovani että tässä kuussa ei tärppi kävisi. Tuskin käykään mut hyvä niin: ei sitten tarvitse pelätä että ehtiikö epävakaat kilppariarvot aiheuttaa tuhoja lapseen, ja toisaalta myös olis hyvä ehtiä saada hieman omia voimia takaisin ennen raskauskoitosta.

Kun nyt vertaan vuoden takaiseen itseeni: kun tulin raskaaksi olin hyvässä kunnossa, levännyt (juuri kesälömalta palannut ja muutenkin elämäntilanne tasapainoinen, energiaa töihin ja kaikki mukavasti). Tuntui että jaksaa hyvin raskauden aiheuttamat ylimääräiset vaivat ja laittaa terveellistä ruokaa joka päivä ja intoilla.

Nyt taas on ihan hirveä 10kk takana, keskenmenosta lähtien kaikki on ollut ihan mahdotonta, siis myös siihen liittymättömät asiat, positiivinen elämänasenne jopa ollut koetuksella, lisäksi kilpirauhasesta johtunut puolen vuoden väsymys ja masennus taustalla, ja kaikki on ollut niin totaalisen vaikeaa.
Nyt kun sain nuo lääkkeet, olisi ihan kiva välissä muistaa, millainen olin aiemmin ja kerätä voimat takaisin. Muutkin vuoden aikana riesana olleet haasteet alkavat olla loppusuoralla/ratkeamaan päin, vaikka vielä riittäää ensi vuodellekin setvimistä. Tahtoisin vaan olla voimissani että jaksaisin laittaa hyviä ruokia sitten salamatkustajankin iloksi ja että en pumppaisi kaikkia stressihormoneita sitten ihmisalkuun ensitöikseni. Nyt nimittäin mies huolehtii siitä että syön oikeaa ruokaa melkein joka päivä.. itseltä tuppaa unohtumaan, jotenkin ei vaan kiinnosta, ellei sitten vieraille laita tms.. Sekavaa. Plussa olisi tervetullut esim loppukesästä. Jos vois tilata sellaisen ajoituksen?? Ai ei voi? :D Tässä kuussa ei olla kyllä pidetty mitän taukoa yrityksessä, päin vastoin. Ja mies kyllä vähän ihmeissään kattoi kun sanoin että toivottavasti ei nyt tärppää, kun juuri ollaan vietetty hyvin aktiivista viikkoa niissä merkeissä...

Ovis ei ole tainnut viel olla kuitenkaan merkeistä päätellen eli pidempi kierto luvassa. Thyroksinin aloitus aiheutti välittömästi pirteyspiikin, en muista milloin olisi viimeksi tuntunut virkeältä myöhään myöhään illalla. Toki se siitä tasaantuu sitten.

Pitkä tilitys mut kaikki hyvin täällä siis.

Tehkääs muut plussia, seuraan perässä kun olen vähän voimistunut.
 
sunni
Väliaikatiedotus. Testiin vain harmaa viiva :(
Lohdutukseksi itselleni se että testi on 25-herkkä ja menkat ei ole alkaneet ja kn on kivikova ja "suu" tiukasti kiinni.
Pakkohan tässä on vielä toivoa että tulisi joku punertavaa häivertävä viiva, niin olisi iloisin juhannus ikinä tiedossa.

kovasti plussapuhuria toivottelen myös sinne muille!!!!

Ja kiitän kannustuksesta.
Tää päivä on mennyt itkiessä. En käsitä mikä on. Oon jotenkin niin alavireinen ettei mikään tekeminen huvita, itkettää vain :( Tulin mökiltäkin jo pois, ei huvittanut edes siellä olo.
Peiton alle kai tästä voisi suunnata.
 
Liekö säällä vaikutusta, kun täälläkin vain itkettää. Ei pitänyt testata, mutta testasin silti pregcheckin tikulla ja viivanpaikan siihen sain, en muuta. Yritän kovasti tsempata itseäni huomiseen tädin tuloon, mutta vaikeaa se on niin kuin aina. Jotenkin niin paha olla, yrittää vielä löytää toivonkipinää, vaikka järki sanoo, että tämä kierto oli tässä ja huomenna alkaa uusi. Minkäänlaisia tuntemuksia ei tänään ole ollut, ei edes menkkafiiliksiä.

Melkeinpä tuntuu siltä, että miten sitä jaksaa taas koko seuraavan kierron läpi. Vaan jaksaa kai, kun on pakko. Hattua nostan kyllä jokaiselle pidempään yrittäneelle. En tajua mistä te sen voiman ammennatte kierrosta toiseen.

No, kyllä tämä tästä taas. Jussin syön herkkuja ja kerään voimia. Nämä pari tulevaa viikkoa taas on vaikeampia, mutta sitten aletaan ovista bongailemaan ja toivo herää. Ja tuleehan se elokuukin sitten ensi kierron jälkeen. Elokuu ja toivottavasti hoidot.
 
sunni
Saralle voimia kovasti, ja kuules, ei se oo niin sanottu että sulle täti tulisi kylään!!
Ja moni sanoo ettei viivan paikkoja ole olemassakaan, ja se pregchekki on luotettavimmasta päästä, ja muista että herkkyys 25. Herkemmällä voisi tulla jotain vahvempaa. Saisitko mistään hommattua herkemmän?
No ei kyl itselläkään ole kuin noita 25. Blääh.
Nyt pyörryttää ja äskenb näkyi jo kahtena tekstit. Pitäis varmaan juoda litra vettä, en ole tänään juonut tarpeeksi.
Tsemppiä sinne kovasti ja toivon totisesti että sinne vahvistuisi viiva.
Mikä tilanne joku_rajalla??


Ja pahoittelen omanapaisuuttani :s ja siitä että tsemppaan ehkä eniten nyt Saraa ja Joku_rajaa,mutta ymmärtänette että nyt on niin jännähetket käsillä,ettei oikein katso kuin suppeasti tämän hetken asioita eikä tajua huomioida muita,mutta ajatuksissa olette kaikki te! <3

Ja myöskin suuuret myötätuntohalit teille jotka olette jo yrittäneet kauan, ymmärrän että rankkaa lukea esimerkiksi meikäläisen touhotuksia, pahoittelut :s
 
Joo, menee vähän meidän kolmen vuoropuheluksi, mutta toivottavasti muita ei haittaa. Mulla ei edelleenkään mitään uutta. Töissä on hirveästi menkkakipuja, mutta näin kotona ne aina rauhoittuu, kun levähtää. Vuotoa ei ole yhtään. Kn pehmeä, mutta noussut taas ylemmäs. Olen vähän ymmällä. Mulla ei yleensä kierto veny, paitsi tuo yksi 30 päivän poikkeus pillereiden lopetuksen jälkeen. Ehkä mulla on luteaalivaihe nyt clomien myötä pidentynyt ja täti tulee vasta lauantaina dpo14. Testit on kyllä aivan puhdas blanco. Nyt on aivan sairas väsymys ja flunssainen olo. Huomenna olisi pitkä päivä töissä.

Edelleen tsempityksiä sunnille ja Saralle.
 
Juu, pahoittelut munkin puolesta tästä oman navan tuijottelusta. Yhtälailla kyllä toivon täällä jokaiselle plussaonnea niin ovistesteihin kuin niihin vielä tärkeämpiinkin testeihin. Jotenkin hassua, miten muutamassa kuukaudessa teistä kohtalotovereista on tullut ihmisiä, joiden kuulumisia pitää käydä päivittäin kurkkimassa ja todella aidosti toivoo jokaiselle onnistumista ja sitä raskaaksitulon onnea. Ja mitä pidempään tätä kuivaakautta täällä vietetään, sitä isommalta ilolta varmasti se plussa tuntuu, oli se kenen plussa tahansa! Antaa varmasti uskoa ja toivoa meille muillekin.
 
sunni ja sara, ei teidän jutut todellakaan haittaa, päinvastoin! Itsellä jutut taas pyörii hoidoissa ja lääkityksissa, vaikka vain osa meistä on samassa jamassa. Mutta kai tärkeintä on se yhteinen haave ja tavoite - ei se, miten sinne pääsemme! :) Mut hei, ei kai harmaata viivaa voi tulla, ellei ole hcg:tä veressä? :) Vai näyttääkö jotkut testit niitä? Tietty voi tulla kemiallisia tms., mutta hyvältä toi musta teillä vaikuttaa - ja toi itkuisuus on selkeä oire, heh! Mulla näytti silloin kohdun ulkoisessa raskaudessa Apteekin oma (jonka pitäis olla tosi varma testi) dpo 12 vielä täyttä negaa ja dpo 14 haamua. Ja siitä ei menny kauaa, kun hcg oli labrassa jotain yli 5000.

Ginger, toivotaan et tyroksiinit tehoaa nopeasti ja elokussa oot täydessä iskussa! :) Ei kai se raskaus vois nytkään vaaraks sikiölle olla, kun sulla on jo lääkitys päällä. Mä muuten mietin ihan samaa jokin aika sitten, et sillon viime syksyllä kun tulin raskaaks, oli tosi seesteinen ja levännyt olo kesän jälkeen. Ja kroppa täynnä virtaa. Joten kerätään nyt samaa aurinkoenergiaa, niin syksyllä tärpit tulee! :)

Sara, kyllähän ne fiilikset muuttuu, kun aikaa kuluu, mutta jostain sitä vaan kaivaa uskoa. Akuutin malttamattomuuden ja harmistusten jälkeen tulee kysymyksiä, suurta surua ja ihmettelyä siitä, miksei voi saada sitä mitä eniten toivoo… Hetkittäin on todella rankkaa. Mutta toisaalta ihminen on kai aika sisukas odottamaan sellaista, mikä on elämää suurempaa. Eikä sitä jotenkin vaan voi luovuttaa edes hetkeksikään. (Helppo tietenkin sanoa, kun odotusta on ”vain” reilu vuosi). Ja jotenkin sitä menee eteenpäin vain kuukausi kerrallaan ja aina tulee se uusi mahdollisuus. Vuosi sitten ivf tuntui kuolemantuomiolta ja kauhealta asialta. Mutta nyt kun se (EHKÄ) on edessä, sitä asennoituu jo eri tavalla. Kummallista miten kaikkeen on täysin valmis, jotta sen oman vauvan saisi. Äskenkin kaupassa näin sellaisen blondin isosilmäisen pikkutytön ja ajattelin, että olipa siinä paljon mieheni näköä… Siitä tuli taas fiilis, että kyllä meilläkin tuollainen vielä on!

Mietin tänään, et näissä piinapäivissä dpo:n jälkeen on se jännä juttu, että sitä voi kuvitella olevansa raskaana. Kaupassa musta tuntui, että mulla oli paha olo. Töissä mahaa kipristeli ja nännit on koko ajan kipeät (vaikka nyt just ei mitään lääkitystä päällä). Ja nämähän oli mun mieleestä selkeesti raskausoireita - siis dpo 3!! :) Hitsi, miten mieli voi tehdä tepposia… Ei sitä näköjään taida tajuta, miten pienet mahikset mulla oli raskautua. Ovis kyllä saattoi hyvinkin tulla, mutta olisko se munis oikeesti voinut löytää tiensä sinne vasemmalle?? No, nyt - nämä pari viikkoa - haluan kuvitella, että se olis voinut olla mahdollista!

PUUUUUUH PUUUUUH PLUSSAPUHURIA kaikille! :)
 
sunni
Voi Sara :( :( :( Olen pahoillani :(
Voimia sinne ja koita jaksaa! Tiedän mikä tunne sulla nyt on :hug:


..Katsotaan seuraankä mä vklna perässä :s Tosin tädistä ei minkäänlaisia merkkejä,mutta aamun r-testiin tuli vain haaalean haalea haamu :/
 
Perjantai 23.6.2011


Joku_raja.........29v. .......kp1/27-29.......yk6
Sara_78...........32v. ......kp1/33...........yk6
Sintti-79..........31v. .......kp5/23-30.......yk25.... (2*inssi)
Marjutan..........28v. ......kp7/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp9/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp9/?.............yk4
Sissi_81...........30?v. .....kp11/28-30.......yk2
Tatja...............34v. ......kp15/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp16/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp17/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp17/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp20/32-37.......yk15... 4*ovulaation induktio, 1km....dpo4
Mandala...........31v. ..... kp21/28-35........yk5....dpo4
Nima...............30v. ......kp25/28-37........yk8
Sunni...............33v. ......kp25/23............yk8
Wanda_81........30v. .......kp27/28-42.......yk9....dpo8
Syksy2010.......30v. .......kp29/31-35.......yk8
Rumor..............34v. ......kp30/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp42/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp78/31............yk6




Taustalla:
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Voi harmi Sara että näin tällä kertaa mutta voitpahan sitten nauttia vaikka kuplivaa juhannuksen kunniaksi (joo tiedän, ei helpota varmasti oloa yhtään) :)

Toivoa valan Joku_rajan ja sunnin testien värjäytymiselle :heart: Kyllä se nyt niin on sunni että ei siihen testiin tulisi yhtään mitään ellei siellä ainakin jotain 'yrittäisi' tapahtua ja sekin on jo hienoa!

Ja mua ei ainakaan haittaa tuo jännäily täällä vaikka ei siihen itse pysty vielä tällä hetkellä osallistumaan. On niin kivaa että on paikka jossa voi ihan aidoilla, peittelemättömillä tunteilla vuodattaa asioita ja ihmettelyjä. Ja kuten Sara sanoikin niin tulee kurkittua täällä päivittäin jo muiden kuulumisia vaikka itsellä olisi ns. tylsä kausi. Jotenkin tämä leidiporukka on tullut tietyllä tapaa läheiseksi kun näitä kiertoja kahlattu yhdessä läpi, että tilanteesta huolimatta tulee mielessäänkin tsempattua kaikkia hurjasti!

Amanda olen kyllä alkanut miettimään tuota oireiden kuvittelua mistä mainitsit vaikka tähän mennessä kovasti ollut ajatusta vastaan "enhän mä VOI kuvitella sitä ja tätä", tuntuu ehkä jollain tavalla nololta edes ajatella että voisin kuvitella 'näin selviä' oireita mitä siinä venähtäneessäkin kierrossa oli. Itsellä täysin samat dpo:t kuin sulla ja tuntuu että nyt ois nännit ja tissit sitten jotenkin kipeämmät kuin normaalisti ja kipristelyjä alavatsalla vaikkei se kai vielä ole mahdollista edes?

Muuten jos et halua sun dpo:ta kirjattavan tai jos kirjoitin väärin tuohon listaan Amanda niin sano vaan, otan pois/korjaan :)

Tänään pitäisi täällä kaupungissa vielä notkua ja huomenna pääsee mökille rentoutumaan. Ei voi kissoja jättää kahdeksi vuorokaudeksi yksin kotiin mutta vuorokaudeksi voi kun on ajastettavat ruokakupit ja pojat (joo sanotaan ihania kollejani 'pojiksi') ovat tottuneet yhden yön yli olemaan yksin. Ja oiii pääsee puusaunaan pupuilemaan murun kanssa mikä onkin aina parasta mökkeilyssä :D

Ihanaa juhannusta kaikille, käyn täällä kyllä kurkkimassa varmasti ja jännittelen teidän kanssa! :heart:
 
Tuhruilu alkoi myöhään eilen ja näyttää vähän jatkuvan tänään. Eilen oli todella kovat kivut, nyt ei niinkään. Tosin aloitin jo kipulääkkeet, kun olen varma tädin tulosta. Ehkä tänään hanat aukeaa tai viimeistään huomenna. En tehnyt tänään testiä. Jos nyt ei kunnon vuotoa tule, niin testailen vaikka sunnuntaina uudestaan. Jos silloinkin negaa näyttää, niin pitää varmaan ottaa yhteyttä gyneen, kun vuodot on niin niukat, ettei edes tiedä, milloin pitäisi clomit aloittaa.

Pahoittelut Saralle tädistä.

Lis. Mulle saapi päivittää huomiseksi 2/27-29 ja yk6. Mulla näyttää kierto nyt vakiintuneen, niin voi nuo ääripäät jättää pois.
 
Viimeksi muokattu:
Sara ja joku_raja tsemppiä! :hug:

Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä. Dpo 8 ja ei mitään oireita. Ei edes normaaleja ennen menkkoja tissikipua. Testit negaa, en jaksa uskoa tämän kierron mahdollisuuksiin. Jännittää ensi viikolla tuleva testitulos keltarauhashormonin pitoisuudesta. Kävi ilmi että työterveyshuoltoni ei teekään näitä alustavia tutkimuksia mutta onneksi tämän s-prog kokeen ottivat silti. Terkkarini ei taida olla ihan ajan tasalla kun oli nämä hyväksynyt ja laittanut eteenpäin labraan jossa hoitaja melkein suuttui kun kuuli miksi kokeet otetaan...
 
Lauantai 24.6.2011



Joku_raja.........29v. .......kp2/27-29.......yk6
Sara_78...........32v. ......kp2/33...........yk6
Sintti-79..........31v. .......kp6/23-30.......yk25.... (2*inssi)
Marjutan..........28v. ......kp8/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp10/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp10/?.............yk4
Sissi_81...........30?v. .....kp12/28-30.......yk2
Tatja...............34v. ......kp16/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp17/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp18/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp18/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp21/32-37.......yk15... 4*ovulaation induktio, 1km....dpo4
Mandala...........31v. ..... kp22/28-35........yk5....dpo5
Nima...............30v. ......kp26/28-37........yk8
Sunni...............33v. ......kp26/23............yk8
Wanda_81........30v. .......kp28/28-42.......yk9....dpo9
Syksy2010.......30v. .......kp30/31-35.......yk8
Rumor..............34v. ......kp31/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp43/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp79/31............yk6




Taustalla:
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
sunni
Mulla voi päivittää plussan listaan eiliselle päivämäärälle, eli 24.6.11. kiitos.

Nyt on ihan sekasin oleva olo. ihan neuvoton. mitä mie teen... apua. enkä haluais täältäkään pois lähteä :(
Ja pelottaa niin paljon pysyykö kyytiläinen kyydissä.

ISO KIITOS kaikille teille kun sain seurassanne olla ja olette niin tärkeitä. :heart: Toivon että äkkiä plussaatte joka ikinen!!!!!!!
Voimia, tsemppiä, jaksuja ja PLUUUUUUUUUSSAPUHURIIIIIIIIIIIIIIIIIIAA!!!!
 
Onnittelut sunni! Kyllähän sä täälläkin saat vielä pyöriä ja kertoilla kuulumisia. Niinhän näkyvät muissakin ketjuissa plussanneet tekevän. Pitkä historia on kuitenkin takana. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja saat nauttia pitkään odotetusta raskaudesta. :heart:

Mä koitan tän kierron vierailla vähän harvemmin täällä palstalla ja ottaa hieman etäisyyttä näihin asioihin. Alkaa olla psyyke liian kovilla, jos joka kierto on näin pysäyttävä, ettei mitään muuta kuin raskautumista pysty ajattelemaan. Pitää keksiä nyt jotain muutakin elämän sisältöä.
 
Ihanaa Sunni, onnea! :)

Täällä ollut mukava juhannus, oltiin mökillä vaikka järkyttävän kylmä olikin ja satoi. Tänään tultiin jo takaisin kotiin, kun piti tulla nyt yöksi töihin.

Mulla oli kp 8 oviskivun tyyppisiä tuntemuksia, mietin vain että olisiko ovis voinut olla näin aikaisin. Tosin viime kiertohan mulla venyi ylipitkäksi, voisikohan jotenkin sekoittaa. Ja koko juhannuksen ajan ollut ihan käsittämätöntä aaltomaista kuvotuksen tunnetta. Välillä ei mitään ja välillä sitten yökötti niin älyttömästi. Tavallaan oli nälkä, mutta toisaalta ei tehnyt mieli syödä mitään. Tänään yökötystä ei ole juuri ollut. No, talletuksia tehty säännöllisesti joka tapauksessa. Viimeksi tänään ennen mun töihin lähtöä, joten hyvillä mielin siis työyöhön pääsi lähtemään :D

Tää on jotenkin parisuhteessakin niin ihanaa aikaa, molemmat ollaat yhtä innoissaan tästä. Mies ihan yhtälailla surfailee netissä, tutkii pinnasänkyjä ja vaunuja :)
 
Voi onnea sunni!! Ihanaa kun tulee plussaa, valaa itseenkin uskoa :)

Itse olen ollut laiska kirjoittelemaan, mutta käyn kyllä lukemassa muiden kuulumisia päivittäin. Nyt meillä aloitettiin talletukset eilen pitkästä aikaa :) Ois kyllä mahtavaa kun tulis juhannuksena alullepantu pikkuinen, mutta ollaanhan tässä vielä aikaisessa vaiheessa kiertoa.
 
sunni
ISOT KIITOKSET kaikille tsempityksistä ja onnitteluista!!!!! :heart:
Nyt ei voi muuta tässä viheessa kuin toivoa että masuasukki kestää kyydissä.
Jänniä tuntemuksia tänään kun olin shoppailemassa, rullaportaissa miten heitti ja huippasi ja viimesissä tuli jo pahaolo, ei tässä tivolaita tarvita :D
Nyt iltapäivällä kovin nipistelly kohtuun. Ja tää itkusuus on kauheeta. Torstaista asti oon vähä väliä millon mistäkin asiasta vollottanu. Yöt läpeensä itkeny.. Kunpa edes tuo itkuvaihe menis ohi ja äkkiä :D
Tänään H&M:lla kattelin eka kertaa elämässäni äitiysvaatteit, ja positiivinen yllätys oli se että ne farkut oli jopa ihan kivan näkösiä :)
Ja viime yönä kun en unta saanut katoin elloksen kuvastosta vauvnvaatteita (muita kuvastoja kun ei sAttunu olee) niin siin oli semmonen nalle potkupuku, käpälät ja nallenkorvat ja kaikki :) Kunpa pääsis sinne asti että pääsis niitä joskus hankkimaan. Sen verran päätöksiä tehny että enne ekoja sydänääniä en kerro tästä raskaudesta kenellekään enkä osta mitään vauvoihin/raskauteen liittyvää, pelottaa kesken meno niin kovin paljon.



Mutta sinne paljon paljon haleja ja plussatuulta toivota koko sydämestäni, kunpa plussaisitte tänä kesänä kaikki.

ps. minä uskon että mulle oli hyötyä babyasperiinista,jota söin huhtikuusta tähän päivään asti. (tosin en halua lääkkeitä yllyttää kenenkään käyttävän)
 
Aivan järisyttävän ihania uutisia sunni :heart: :heart: kyllä tämä hieno juttu paikkaa tuon plussattoman toukokuun kyllä mennen tullen, ihan tosi paljon onnea ja ihanaa odotusaikaa sinne :heart:
Ja todellakin voit täällä pyöriä niin paljon kuin haluat, onhan se varmasti kummallista vaihtaa porukkaa yhtäkkiä uusiin nimiin ja elämäntilanteisiin kun täälläkin yhdessä kiertoja kahlattu 'ihan tarpeeksi' monta :) Hitto että olenkin onnellinen sun puolesta!
Joissain muissakin ketjuissa näyttäisi olevan kunnon plussa-aaltoa nähtävissä, toivottavasti pyyhkäisee myös tämän meidän pinon kautta. Luotan siihen ja näihin ihaniin kesäfiiliksiin :heart:

Rauhallisia ja positiivisia ajatuksia Joku_raja sinne, toivottavasti pääset rentoutumaan tässä kesällä, tulehan kertomaan välillä kuulumisia :)

Täällä dpo6 eikä mitään kummallista muuta kuin että nännit on vähän arat. Ei niin arat kylläkään enää kuin oli tuossa aiemmin. Jotain pistelyä ollut tänään hieman oikeahkolla puolella mutta mistäs noista tietää. Yritän ottaa rennosti jos ei oireita tässä tulee hirveästi mutta kyllähän se varmasti kummastuttaa ja harmistuttaa jollain tavalla kun ja jos menkat taas alkaa.

Mukavaa juhannussunnuntaita itse kullekin!
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 25.6.2011



Joku_raja.........29v. .......kp3/27-29.......yk6
Sara_78...........32v. ......kp3/33...........yk6
Sintti-79..........31v. .......kp7/23-30.......yk25.... (2*inssi)
Marjutan..........28v. ......kp9/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp11/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp11/?.............yk4
Sissi_81...........30?v. .....kp8/28-30.......yk2
Tatja...............34v. ......kp18/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp18/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp19/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp19/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp22/32-37.......yk15...dpo6 ...6*ovulaation induktio, 1km
Mandala...........31v. ..... kp23/28-35........yk5....dpo6
Nima...............30v. ......kp27/28-37........yk8
Wanda_81........30v. .......kp29/28-42.......yk9....dpo9
Syksy2010.......30v. .......kp31/31-35.......yk8
Rumor..............34v. ......kp32/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp44/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp80/31............yk6




Taustalla:
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä