**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.6**

Kiitoksia sunni. Hävettää jo vähän tuo oma vuodatus, kun nyt on paremmalla mielellä, mutta en nyt viitsi sitä alkaa poistamaankaan. Mä vain olen tällainen tunteella eläjä ja liikaa raskausuutisia tullut nyt muutaman päivän sisään. Toki toivo ainakin vähän elää, kunnes täti tulee kunnolla vierailemaan. Pidän peukkuja sulle plussan puolesta!
 
Viimeksi muokattu:
sunni
No hei, eihän toi vuodatus nyt mitään ole. Ja mieti kuin paljo mie oon täällä avautunu :ashamed: huh ihan hävetää.
Mie se vasta oonki tunteella elävä,voi hyvää päivää ja pitää vielä live-elämässä olla aika suusupussa,kun miehelle ei paljo voi näistä avautua, ei oo paikalla,ei välttis ymmärrä, kattoo et oon turhan höösääjä jne jne, niin aika paljon joudun tänne avautuu ja mielessäni purkamaan tilanteita.
Ja kun tää on niin kovin iso asia, mitään kun ei oo näin paljon halunnu, ja toivonu et toive toteutuisi. Ninn kuin nyt varmasti kaikilla täällä.
 
Maanantai 20.6.2011



Sintti-79..........31v. .......kp1/23-30.......yk25.... (2*inssi)
Anskilia............32v. ......kp5/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp5/?.............yk4
Sissi_81...........30?v. .....kp7/28-30.......yk2
Tatja...............34v. ......kp11/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp12/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp13/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp13/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp16/32-37.......yk15... 4*ovulaation induktio, 1km
Mandala...........31v. ..... kp17/28-35........yk5....dpo0
Nima...............30v. ......kp21/28-37........yk8
Sunni...............33v. ......kp21/23-28........yk8
Wanda_81........30v. .......kp23/28-42.......yk9
Syksy2010.......30v. .......kp25/31-35.......yk8
Joku_raja.........29v. .......kp26/24-31.......yk5....dpo9
Rumor..............34v. ......kp26/31...........yk14
Sara_78...........32v. ......kp30/34-38........yk5....dpo9
Jonesy.............30v. ......kp38/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp74/31............yk6
Scrat...............31v. ......kp91/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
PauhaavaSydän..29v. .....kp125/?.............yk7



Taustalla:
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Täälläkin alkoi tänään menkat ja yk25. Huokaus. Pettymys oli taas suuri, vaikka tiedän että luomuraskaus on tässä vaiheessa jo meillä kovin epätodennäköinen.

Amanda ja joku_raja :hug: Kovasti jaksamista molemmille! Kirjoittelisin pidemmälti, mutta täytyy lähteä töihin.
 
Joku_raja, toivotaan että tuhruilu olisi jotain muuta! Jaksamista! :hug:

Amanda toivottavasti saisit ovulaation! Tsemppiä! :hug:

Voi Sintti, pahoittelut! :hug:

Mulla on kanssa masentunut olo, ovulaatio taisi olla myöhemmin kuin kuvittelinkaan, sain ovisplussan torstaina ja viimeisin "siemennys" oli tiistaina. Oltiin molemmat väsyneitä ja kärttyisiä että ei siitä rakastelusta mitään tullut. Eli taisi olla huti tämäkin kierto.

Sitten toisekseen olen järjettömän huolissani kahdesta vanhemmasta kissastani, ovat kahdeksanvuotiaita ja rutiiniverikokeessa huomattiin kohonneet munuaisarvot. Joutuvat munuaisvikaisen kissan ruokavaliolle. Eläinlääkäri sanoi että ei johdu minun tekemisistäni ja tarjoamastani ruokavaliosta ja onneksi saatiin ajoissa selville ennen kuin alkavat oikeasti taudista oireilemaan. Olen koettanut syöttää mahdollisimman laadukkaita sapuskoita ja eläinkaupasta royal caninin raksuja. Kissojen kasvattaja sai kuitenkin hirveän kohtauksen kuullessaan asiasta ja syytti minua että ruokavaliosta se johtuu! Yhdelläkään hänen kasvatillaan ei kuulemma ole tämmöistä ollut näin varhain! Ai että tuntuu pahalle, palauttaisin uusimman kissuvauvamme hänelle jos vain ei olisi jo vienyt sydäntämme täysin. Joudun kuitenkin olemaan tämän kasvattajan kanssa tekemisissä seuraavan vuoden aina ensimmäiseen pentueeseen asti. Hitto mikä idiootti, ihan kuin tahallani olisin "huonoa" ravintoa kissoilleni tarjonnut. Eläinlääkärikin sanoi että on rappeumatauti ja 99% vanhemmista kissoista sairastuu tähän jossain vaiheessa elämää. Ja on kuitenkin aikaisin todettuna pidettävissä aisoissa oikealla ruokavaliolla.
 
Voi jee, eikö vieläkään ketään plussaa? Lohtuhali kaikille sitä kaipaaville :hug:
Siirtynen kyllä itsekin kohta seuraavalle yrityskierrokselle, sillä raskaudesta ei ole minkäänlaisia merkkejä eikä tuntemuksia. No hermo on kireellä ja itkettää, mutta pms-oireitahan ne on ja tavallisia mulle tässä vaiheessa kiertoa. Vatsa on ollut sekaisin jo monta päivää (mikä sekin on normi-ilmiö ovulaation aikana), vaan vieläkään ei tunnu tulevan helpotusta. Mikähän pöpö muhun on iskenyt? No, huomenna verikokeisiin. Ens viikolla saa kuulla ainakin sitten niistä kilppareista ja muutenkin taas pääsen kartalle diabeteksen suhteen. Jännittää, miten sokerit jaksaa, vaikka mielestäni olen pitänyt itsestäni hyvää huolta. Vaan aina se on jännitysmomentti, miltä pitkäsokeri näyttää.

Semmosta tänne tänään. Juhannus on loppuviikosta, vaan eipä oikein innosta sekään. Perjantaina pitäisi kaiken järjen mukaan alkaa menkat, joten menkkakipujen kanssa sitten juhannus menee. Ja tietysti vollottaessa, että kun taaskaan ei tärpännyt. Huoh ja voih. Tosi kiva juhannus tiedossa.
 
Vaihteeksi pieni iloinen uutinen täältä: Lapsettomuuspolin lähete tuli postista! Elokuun lopulle meille aika ja sitä ennen myös lähete käydä kilpirauhaslabroissa -julkisella!
Jee! Joku asia etenee.
Mulla on huomenna yksityinen kilpirauhaslääkäri, ja KUN saan lääkityksen, niin ehkä hormonit ovat ehtineet tasaantua siiheks kun hoitoihin päästään! Jännittää kyllä ihan sairaasti, että en sakaan thyroxinia, tai jotain muuta outoa tapahtuu lääkärin kanssa, monenlaista on kuultu noista.
Tuo elokuun aikahan on sitten sopiva kontrollikäynnin ajankohta. Kyllä tää tästä.

Joku_Raja: toivotaan että olisi kiinnittymisvuodosta kyse!
Tiedän mistä puhut: Mun 5 (!!!) ystävää on saanut tässä ja viime kuussa vauvan! Nyt ei kyllä tietääkseni ole lisää tulossa ihan lähipiiriin, mutta eiköhän noita uutisia taas tipu jostakin.

No, tässä ketjussa ei kyllä tosiaan tunnu siltä että KAIKKI MUUT tulee heti raskaaksi, hyvä että meistä on ollut toisillemme tukea. Mut nyt kyllä voisi muutamat kannustavat plussat tulla joltakin suunnalta.

ON: ovis varmaan tänään, huomenna tai jotain. Hyvin on koko viikko "harjoiteltu" sen hyödyntämistä. :heart:
 
Sintti, iso rutistus! :hug: On se vaan super surullista, miksei sulla voi jo tärppiä tulla! Tsemppiä ja voimia jatkoon! Kyllä se vauva sieltä vielä tulee, vaikka niin hiton vaikean tien kautta...

wanda, älä murehdi kasvattajasta! Pässi, mikä pässi! Sä oot tehny parhaasi kissojen kanssa ja SUN kissoja ne ovat. Luulisi ymmärtävän, että ne on sulle rakkaita, joten sättiminen on vähintä mitä kaipaat. Toivottavasti kisut paranee! Harmi, ettette saanu ovista hyödynnettyä… :(

ginger, hienoa, että tutkimukset ja hoidot häämöttää! :) Nyt kun saatte pyörän liikkeelle, niin eiköhän se plussa sieltä pian tule!

Joku_raja, älä vielä luovu toivosta! Aivan hyvin voi olla tärppi käynyt! Tuhruilu ei oo mikään varma merkki suuntaan tai toiseen vielä!

sunni, ootko testaillu uudestaan??? Puuh puuh, plussapuhalluksia sinne! :)

Sara, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Ei raskaus välttämättä aiheuta heti mitään oireita! Tosiaan, olisi ollut niiiin ihanaa päästä kesän viettoon vauvamahaa kasvatellen. Se oli munkin suuri haave. Jotenkin melkein pelkään, miten loma menee, jos en nyt raskaudu. Pelkään, että kun on aikaa surra, paha olo iskee aivan valtoimenaan. Mutta täytyy vaan pitää kiinni hyvästä mielestä ja uskosta, eikö!

Täällä on elelty toivon ja epätoivon kanssa vaihdellen. Välillä koitan uskoa, että jospa se ovis tapahtuisi ja munis löytäisi vielä tiensä vasemmalle simppojen luo. Laskeskelin muniksen kokoa kierron vaiheeseen nähden ja itse asiassa ultran aikaan munis oli ihan ok kokoinen (16 mm / kp13). Ovistestejä oon tehny nyt joka päivä, mut plussaa ei oo tullu. Joten huomenna aamulla otan sit irrotuspiikin. Loman alussa sit selviää, miten on käyny.

Viikonloppuna päätin, et hakeudun julkiselle hoitojonoon! Jos ivf:ään joudutaan, haluisin hyödyntää julkisen hoidot. Asia sai heti tuulta purjeisiin. Marssin tänään sinne läkäriasemalle, jossa meillä on työterveys ja yleislääkärin pakeille. Naislääkäri oli tosi mukava ja kyseli kaikki tarkkaan. Laittoi heti tänään lähetteen julkiselle! Jokin asia sentään etenee nopeasti! :) Kiva edes tietää, että jos hoidot jatkuu, saa vähän ilmaistakin hoitoa eikä kaikki viimeisetkin rahat mene lapsettomuusklinikan kassaan...

Isot tsemppirutistukset ja toivonkipinät kaikille!!!!! :)
 
Mukavaa kuulla Amanda ja Ginger että asiat etenee teillä ja että tuntuu etenevän, sehän se tärkeintä :)
Sintin puolesta kyllä harmittaa kun noin pirun monta kiertoa on mennyt ilman tärppiä :/ mitkäs "sotasuunnitelmat" teillä otetaan seuraavaksi käyttöön, vai ootteko miettiny kuin pitkälle vielä?

Wanda voin kuvitella huolesi kisujen suhteen, meillä on ihanat kollipojat 8- ja 10-vuotiaat joilla vielä onneksi terveys kasassa (KOP KOP) mutta pelkään ihan hirveästi sitä aikaa ku niistä aika jättää ja sitäkin että terveys alkaisi reistailemaan. Nytkin nuorempi istuu melkein läppärin päällä tässä ja purrrrisee onneissaan; en voi kuvitellakaan (vielä) aikaa kun hän ei sylissä enää löhöä :(
Mutta se sun kasvattaja on kyllä ihan idiootti, kannattaa vaan topakkana pysyä jos se meinaa alkaa vielä urputtamaan.

Täällä toiveikkaana taas kun tällä kertaa mittasin näin dpo0 päivänä jo lämmöt ja kohollahan se oli kunnolla eli 37°. Vois kai sitä uskoa että se ovis on tapahtumassa/tapahtunut. "Talletukset" (hihih miten hassu termi tässä yhteydessä, jostain tuolta luin :D ) tehty eilen ja tänään. Yritetty on myös olla "liiemmälti" pupuilematta tällä kertaa viikkoa ennen ovista, viimeksi oli halut sellaiset että oli vaikea pysyä erossa joka päivä ja kai se on pakosti vaikuttanut simppoihinkin kun mies raukka tyhjäksi nyhdetty :D Eli kyllä täällä vähän laskelmointia on (sittenkin) harrastettu tässä kierrossa vaikka viimeksi sanoin ettei sitä kai viitsisi :D
 
Amanda no joo, ei kai vielä saisi masentua, mutta kaipa sitä valmistelee jotenkin jo itseään taas uuteen pettymykseen. Tosin, on tullut huomattua, ettei tämä valmistelu mitään auta. Siinä vaiheessa kun täti tulee kylään, iskee jälleen se suru, joka tuntuu tukehduttavan kaiken ilon maailmasta. Monenlaisia suruja ja pettymyksiä elämässä on tullut vastaan, mutta onhan tää vauvankaipuu jotain ihan ainutlaatuista ja sitämyöden surukin jotain sellaista, jota ei tiennyt olevan olemassakaan. Välillä yrittää miettiä, ettei saa ottaa niin vakavasti tätä touhua, vaan miten sen sitten voisi ottaa?

Noh jooh. Tsempityksiä sulle Amanda, ihanasti jaksat muita kannustaa, vaikka varmasti on raskasta itselläkin :hug:
 
Tiistai 21.6.2011



Sintti-79..........31v. .......kp2/23-30.......yk25.... (2*inssi)
Marjutan..........28v. ......kp4/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp6/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp6/?.............yk4
Sissi_81...........30?v. .....kp8/28-30.......yk2
Tatja...............34v. ......kp12/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp13/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp14/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp14/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp17/32-37.......yk15... 4*ovulaation induktio, 1km
Mandala...........31v. ..... kp18/28-35........yk5....dpo1
Nima...............30v. ......kp22/28-37........yk8
Sunni...............33v. ......kp22/23-28........yk8
Wanda_81........30v. .......kp24/28-42.......yk9
Syksy2010.......30v. .......kp26/31-35.......yk8
Joku_raja.........29v. .......kp27/24-31.......yk5....dpo10
Rumor..............34v. ......kp27/31...........yk14
Sara_78...........32v. ......kp31/34-38........yk5....dpo10
Jonesy.............30v. ......kp39/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp75/31............yk6
Scrat...............31v. ......kp92/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
PauhaavaSydän..29v. .....kp126/?.............yk7



Taustalla:
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Ginger onnea hyvistä uutisista ja hienoa että asiat etenee! =)

Sara tiedän tunteen joka valtaa menkkojen alettua. Toivottavasti et joudu sitä taas kohtaamaan! :hug:

Amanda pidän kovasti peukkuja jotta munis irtoaisi sinulla ja löytäisi tiensä sinne vasemmalle! d :) b Kiitos tsempistä, lohduttavaa että kisujeni kasvattaja on jonkun muunkin mielestä pässi... ;) Yleensä kyllä kasvattajalle pitäisi pystyä aiheesta kuin aiheesta puhumaan ja saada ASIALLISIA kommentteja. Tästä lähin pidän yhteydenpidon häneen minimissään. Paraskin puhumaan kissojen hyvästä hoidosta kun itse hän pitää n.7 kissaa plus pentuja pienessä kaupunkiasunnossa, väitän kyllä että minun kaksi (+ yksi nyt 13 viikkoinen pentu) kissaani ovat saaneet elää paljon laadukkaampaa elämää ja vielä mahdollisuudella ulkoilla valjaissa ja pian ulkotarhassakin...
Mandala onneksi otin ajoissa verikokeen ja näiden munuaisarvot eivät ole vielä lähteneet lapasesta. Eivät edes vielä oireile mitenkään sairaudesta joten hoitoennuste on hyvä. :)
Pahintahan tässä onkin juuri ajatus että nämä eivät enää olekaan nuoria ja ajatus lopullisesta erosta on murskaava!

Munasolu-asiaan: Mulla ei ole vieläkään rinnat kipeytyneet jota olen pitänyt merkkinä ovulaation tapahtumisesta. Huomenna on onneksi verikoe jossa selviää onko munasolu irronnut vai ei. Mitä sitten tapahtuu jos todetaan että munasolu ei irtoa? Onko hoitona edelleen clomifen? Täälläkin on puhuttu sen sivuvaikutuksista, millaisia ne on teillä clomien ottajilla olleet? Jostain luin myös kohonneesta syöpäriskistä! :O
 
Heippa!

Ajattlein liittyä tänne, nyt kun vauvahaaveet ovat muuttuneet konkreettiseksi kuumeeksi ja yritykseksi ;)

Hieman tietoa itsestäni, eli olen pian 28v nainen, mentiin mieheni kanssa viime vuonna naimisiin ja hormonaalinen ehkäisy (ensin pillereitä n. 6 vuotta ja sitten hormonikierukka 3 vuotta) jätettiin pois tammikuussa.

Tammikuun jälkeen menty keskeytetyllä tai varmoilla päivillä, nyt sitten edelliskierrossa eka yritys, mutta menkat alkoivatkin sitten viime lauantaina..

Kierron pituus yleensä n. 29-31 päivää ja tosiaan yksi kunnollinen yritys takana. Tiedossa on gyneltä, että mulla on ohut kohdun limakalvo, ja tosi niukat menkat. Kivuliaat kylläkin :/

Miehelläni on jo ennestään yksi lapsi, joten hänellä pitäisi olla kaikki ok, mutta nyt sitten jännätään koska meillä tärppäisi.. :)
 
Tervetuloa marjutan! Toivottavasti teillä tärppää pian ja varmasti kiva tietää, että miehellä on "vehkeet" kunnossa.

Täällä loppui vihdoin menkat, oli kyllä niin tuskaista menoa taas, että toivois senkin takia, että kohta tärppäis. Nyt vaan tuli ekaa kertaa vuosin hirveä hiivatulehdus ja sen ois kyllä parempi poistua ennen kuin alkaa tärppipäivät!

Huomenna pitäis selvitä, että saadaanko jäädä tänne Saksaan vai ei!
 
sunni
Täällähän on paljon tapahtunut!


Tervetuloa Marjutan :wave:

Kovasti onnea kaikille joilla ovis ja sen hyödyntäminen ajan kohtaista!!
Ja jännääjille plussapuhurit, oikein kovat sellaiset *puhkuu*.
Ja tsemppiä Sara!!

JA kiitos Amanda <3

itseä pelottaa huomine3n päivä niin että menny tääkin päivä "pilalle" sen takia. Täti tulee satavarmana kylään heti kun silmät aamulla avaa..pitäsköhän jäädä nukkumaan :/
 
Tervetuloa Marjutan!

Mulla tänään dpo10 puhdas nega. Tuhruvuotoa ei ole enää tullut sen dpo8 jälkeen (koputan puuta). Menkkatuntemuksia on lähes koko ajan, mutta myös muunlaisia kipuja, kuten voimakkaita repäisyjä ja vihlaisuja ja jotain pistoksiakin. Oireita ei ole muuten suuntaan eikä toiseen, tosin eilen olin todella itkuinen, mutta saattoi johtua pettymyksestäkin. Edelleen enemmän tädin tuloa veikkaan kuin plussausta. Kn vielä aiemmasta korkeammalla, mutta avoin ja pehmennyt (sorry yksityiskohdista, mutta tämä asia mulla pitää toivoa yllä). Tämä tilanne voi vissiin vielä kääntyä suuntaan jos toiseenkin.

Tsemppiä loppukiertolaisille tämän piinan kanssa!
 
Hei kaikille pitkästä aikaa täältä taustalta!

Meidän epäonni on ainakin nyt hetkeksi kääntynyt ja 3,5 vuoden jälkeen ollaan saatu plussa testiin!:heart:

2.icsi toi toivotun tuloksen ja nyt jännäillään, että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Täällä kaikille peukut pystyssä ja hurjasti voimia pidempään yrittäneille!
 
Tervetuloa myös mun puolesta Marjutan :) Kuten täällä kai tavataan sanoa 'jääköön vierailusi lyhyeksi'! Lisäsin sinut kuitenkin tuonne listaan, toivottavasti meni nuo kaikki tiedot oikein.

Ja siis WAU onnea KattiMattis kun noin monen vuoden yrityksen jälkeen plussa on testiin pärähtänyt, todella hieno juttu!

Täällä ei (tietenkään) mitään kummempaa näin dpo1 päivänä. Nännit on vähän arat mitä ei viime kierrossa ollut dpo-päivinä mutta sitä edellisessä - venähtäneessä - kierrossa oli vaikken silloin ovista löytänytkään kun ei testit riittäneet tarpeeksi pitkälle kiertoa. Pikkaisen kipristelee alavatsalla muttei siitä mitään pysty päättelemään.
Töissäkin pitää niin perkuleen kiirettä ettei päivisin ole juurikaan aikaa miettiä näitä asioita mikä on tietty ihan jees myös.
Hölmösti sattuu kyllä näin juhannukselle semmoiset päivät ettei testissä näkyisikään enkä ala taaskaan testaamaan ellei oikeasti ole jotain erityistä oiretta.

Pakko vielä tietysti lisätä tsempityksiä sulle Joku_Raja, josko sittenkin?!? :heart: toivossa on hyvä elää sanoi se lapamatokin :D ei kun ihan vakavissaan toivon kovasti että sulla jää menkat tulematta ja että hgc vaan nousee hitaasti!

Mukavaa illan jatkoa kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
sunni
Paljon paljon onnea Kattimattis :flower: Toivotaan että kaikki sujuu ongelmitta vauvan syntymään saakka !!!!!!

Joku_raja nyt on toivot korkeet siun puolesta ja kaikki peukut ja varpaat pystyssä!!!!!!
 
Valtavat onnittelut KattiMattis ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin! Tuot toivoa tähän meidän ketjuun. :)

Kiitoksia kaikille tsempityksistä. Elättelen toivoa, että kiinnittyminen olisi tapahtunut silloin dpo8, kun oli hieman vuotoa, joten silloin ei välttämättä vielä pariin päivään testiin mitään tule. Edelleen pidän kuitenkin jalat maassa ja varaudun siihen, että täti tavoittaa minut tuttuun tapaan ylihuomenna.
 
sunni
Ei perkule, nyt tuli pieni toivonkipinä mullekin, joten saatan tippua korkealta huomenna, kun täti tulee kuitenkin, kellon tarkkaan tullut joka kerta,paitsi sillon kun haamuttelin, klo 6 aamulla.

Tuossa viime kirjoituksen jälkeen alkoi väsyttää niin et melkein tipuin tuolilta. pilkin tuossa pari tuntia ja äsken kävin koirien kanssa pienellä kävelyllä, meinasin pyörtyä. Vieläkin huippaa niin että ei jalat edes kanna. Palelee ihan tautisesti. Paleltanut onkin tässä kuin horkkatautista usempana iltana ja rinnat on ihan ihmeelliset. oudot, painavat, ei silleen kipeet mut tietyt asennot ja esim ilman liivejä tuntuu ilkeelle ja mielestäni eri kohdasta kuin ennen. nännit normaalit, ei kipeet. ja sit kaikkein erikoisin ( :attn: seuraa limavarotus ) viime viikon to asti kn tunnusteltaessa on tullut valkoista VAHAA, siis ihan kummallista paksua limaa, ihan kun jotain hunajaa tai jtn, enpä ole ikinä tuollaista havainnut, mutta valkovuotoa tai mtn muutakaan ei ole tullut housuihin. Vaikka oonkin ollu ettei mitään oireita oo ollu, mut nää nyt ainakin.
Ja on kuin onkin tässä kuussa tullut pupuilltua miehen kanssa 3-4 päivän välein kun hän ei oo ollut tällä kertaa kaukana työkeikoilla, on onnistuttu järkkäilee niin et on nähty jopa puolivälissä matkaa..jopa autossa kerran ..... et JOS kävis onnellisesti, vois vaavi olla saanu alkunsa tien päällä :O hoh... No mut eipäs nyt taas maalailla vaaleenpunasia taivaanrantoja... :/
Haaveillaan huomenna lissää jos sattuis et tätiä ei näy.


ainiin,pitänyt ihanille päivittäjille jo monen monta kertaa mainita, ja sanon nyt kun tuli mieleen, miulle vois jatkossa laittaa kierron vain ton 23 päivän mukaan kun se 28 tuli ainoastaan silloin kun haamuilin, turha sitä poikkeama on enää laittaa.

suuret kiitokset taas kerran päivittäjille :hug:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
KattiMattis: Onnea! Ihan Mahtavaa!!

Joku_raja:
Kiinnittymiseltä tuo kuulostaa! Iiik!
Sunni: Hyvältä vaikuttaa myös nuo olot!

Ja kuulkaas, sain thyroksinit, 50 ug /päivä, eli ihan kohtuullisen iso aloitusannos.
Sekä ohjeen nostaa heti 75:n jos tulen raskaaksi. Jeeeeeee. Olo on huojentunut. Vsymys ja toivottomuus on ollut niin ylivoimaista, ja kun tietää että 5,4 tsh:lla ei oo kauheen todennäköistä eden onnistua missään vaiheessa.

Toiveikkaana kesätunnelmissa

Ginger
 
Keskiviikko 22.6.2011



Sintti-79..........31v. .......kp3/23-30.......yk25.... (2*inssi)
Marjutan..........28v. ......kp5/29-31.......yk2
Anskilia............32v. ......kp7/28...........yk3
Sakara.............34v. ......kp7/?.............yk4
Sissi_81...........30?v. .....kp9/28-30.......yk2
Tatja...............34v. ......kp13/18-29........yk11.... terolut
Ronjaliina.........29v. ......kp14/24-29........yk8
Ginger.............35v. ......kp15/??.............yk18.... 1kkm
Demuli.............31v. ......kp15/14-53........yk9
Amanda77........33v. ......kp18/32-37.......yk15... 4*ovulaation induktio, 1km
Mandala...........31v. ..... kp19/28-35........yk5....dpo2
Nima...............30v. ......kp23/28-37........yk8
Sunni...............33v. ......kp23/23............yk8
Wanda_81........30v. .......kp25/28-42.......yk9
Syksy2010.......30v. .......kp27/31-35.......yk8
Joku_raja.........29v. .......kp28/24-31.......yk5....dpo11
Rumor..............34v. ......kp28/31...........yk14
Sara_78...........32v. ......kp32/34-38........yk5....dpo11
Jonesy.............30v. ......kp40/25-35........yk6
Cassis.............28v. .......kp76/31............yk6
Scrat...............31v. ......kp93/28-38........yk14.... 4*terolut(tauko)
PauhaavaSydän..29v. .....kp127/?.............yk7



Taustalla:
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Samirja
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 

Yhteistyössä