D
dooris
Vieras
Milla, tunne on tuttu. Kahden epäonnistumisen jälkeen tulee tosiaan vääyyden tunne, että tämä ei voi olla totta. Jos asiasta pitää etsiä hyviä puolia niin sinä tulet ainakin raskaaksi, loppu on tosiaan huonoa tuuria. Minulla oli viime vuonna peräkkäin kaksi tuulimunaraskautta ja syytin itseäni, että mikä minussa on vikana?? Lääkärin mukaan se on vain huonoa tuuria...
Nyt olen mielettömän onnellisesti raskaana ja viikkoja on 14+5. Vauvamme on normaalit kromosomit omaava tyttö, josta sain eilen tietää. Kohdallani sanonta kolams kerta toen sanoo pitää siis paikkaansa. Tsemppiä Milla, kyllä se vauva teillekin tulee vaikka tuntuu varmasti siltä ettei se tule. Perässä tulet aivan takuulla!
Nyt olen mielettömän onnellisesti raskaana ja viikkoja on 14+5. Vauvamme on normaalit kromosomit omaava tyttö, josta sain eilen tietää. Kohdallani sanonta kolams kerta toen sanoo pitää siis paikkaansa. Tsemppiä Milla, kyllä se vauva teillekin tulee vaikka tuntuu varmasti siltä ettei se tule. Perässä tulet aivan takuulla!