Heippa kaikille!
Mä hyppään varovaisesti mukaan
14.4 / Pirpa / 31v. / 2. / JS
Olen 31v. toisen lapsen odottaja Espoosta. Meillä on ollut todella kivikkoinen tie näiden lasten saamisten kanssa ja siksi olenkin todella varovaisesti mukana, vaikka haluankin uskoa että nyt mentäisiin taas loppuun asti.
Taustaani avaan hieman. Pillerit olen jättänyt pois jouluna 2009 ja keväällä 2010 alettiin tutkimaan miksi kk-kiertoni ei toimi lainkaan. Tästä nopeasti siirryttiin 2010 lapsettomuushoitoihin, josta plussasimme clomifen-kuurin jälkeisestä kierrosta. Tämä raskaus päättyi viikolla 15 (maaliskuu 2011). Plussaiduin kesäkuussa clomifen avusteisella kierrolla ja prinsessamme syntyi maaliskuussa 2012. Annoimme luonnolle aikaa, halusin nähdä pystyykö kehoni raskautumaan ilman lääkkeitä, ilman ehkäisyä olimme siis v.2012-> Yhtään plussaa ei matkan varrella tullut. Keväällä 14 otin taas kerran avuksi clomifenit ja niillä saatiin taas raskaus alulle, tämäkin meni kesken rv8 ja poistui vasta rv11, maaliskuun loppupuolella tämäkin! Nykyinenkin raskaus on siis clomifen-avusteinen, en enää usko siihen että kehoni pystyisi raskautumaan ilman lääkeavustusta. Keskenmenoihin on varmasti keskeisessä osassa foolihappojen ja vitamiinien syömättömyys, koska näissä keskenmenneissä koitin asiat ottaa rennosti enkä panikoida. Nyt olen visusti syönyt lääkkeeni, katsotaan kuinka meidän nyt käy.
Olen lukenut koko ketjun läpi eilen, mutta arvatkaapa muistanko enää yhtään mitään
Tästä eteenpäin kyllä kommentoin teidän juttuihinne ja toivottavasti meitä tulee paljon lisää =)
Onko teillä mitään hajua voisiko neuvolasta saada alkuraskauden ultran pyytämällä, vedoten näihin aikaisimpiin keskenmenoihin, sekä oman henkisen jaksamisen kanssa? Tiedän et tulee olemaan tosi rankkaa tää alkuaika kun liikkeitäkään ei vielä tunnu.
Tarrasukkia jokaisen pienelle matkaan
Pirpa ja nimetön 4+6