Minä kun oon mammalomalla ni ei onneks tartte miettiä tota että millon kertoo töissä
muutenki ku ihmisiä näkee niin harvoin ni menee varmaan aika pitkälle että kerron ihmisille. Yks ystävä kylläki arvas ku sanoin et ois kiva nähdä et olis asiaa (muuta asiaa ku raskaus, olin just kaks tuntii ennen sitä plussannu
) ni tää heti arvelemassa että oon raskaana.. En voinut kieltääkään..
varmaan elokuun lopussa kerrotaan miehen siskoille ja isälle, kun on semmoiset isommat juhlat ja miehen sisko muuttaa sitten loppuvuodeksi Saksaan ni kivempi kertoa kasvotusten. Olis kiva hommaa tytölle vaik joku "tuleva isosisko" paita tms. Miten muut aiotte kertoa? Miehen isästä ku tuli ekan kerran pappa ni ostettiin cociksen ukki cola
hän sitten ihmetteli sitä ennen ku tajus
miehen äidille taas "vahingossa" ujutettiin pieni body
Vielä ei oo alkanu pahoinvointi mut kamala päänsärky kylläkin. Edellisessäkin raskaudessa pahoinvointia oli viikosta 7 viikkoon 13.
Ajattelin jos pääsisin johonki varhaisultraan ku mulla ehti tosiaan yhdet iiiihan minimenkat tulla välissä, enkä päivämäärää muista. Lisäks sen tiiä et ne oli joskus iäisyys sitten, jolloin toisten menkkojen ois pitäny alkaa. Mut hedelmöitys on ilmeisestitapahtunu just sillo kun menkkojen ois pitäny alkaa.. Ärsyttävää kun eimitään laskettua aikaa tiedä :/ vaik tosiaan harvemminpa nuo sillon syntyykään..
Tsemppiä meille kaikille tulevaan! <3