HUHTIKUISET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi 21.1.06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi 21.1.06

Vieras
29.3.(23.4.) Kata, POIKA, 49 cm/3315g 8kk:74/10335/45,5
6.4. (9.4) Kati3: TYTTÖ,49,5cm/3200g 8kk:70/8770
7.4 (18.4) Jenni: SIIRI 49cm/3000g 8kk:70,3/7660/43
7.4.(17.4.) Jonsku, POIKA 52cm/3435g 4kk:67/8110/43,8
8.4 (14.4) Late: EEMU 54cm/3790g 6kk:73,5/8390/46,2
9.4.(17.4)minä-83,IIDA,49,5 cm/3095g 8kk:70,5/8650/43,5
13.4.(11.4.) Heli, TYTTÖ, 52cm/3370g 4kk:66/5735/41
14.4.(2.5,suunn.sektio 14.4.) Diana,KAKSOSTYTÖT, 46cm/2695g ja 46 cm/2850g
6kk: 64.5/6600 ja 64.5/6650
15.4.(13.4.)Tuisku,KAKSOSPOJAT, 50cm/3290g ja 47cm/2280g 6kk:68,5/7290/42 ja 67,5/7420/42
15.4.(16.4) Vivi,POIKA,50cm/3320g
20.4.(5.4) Mimosa73, TYTTÖ,50cm/3955g 8kk:71/8450/45,2
22.4.(15.4.) Eija,POIKA, 8kk: 73cm/9740g/46.2cm
25.4(16.4) Susan,POIKA,51,5cm/4390g 8kk:72/9150/46,8
25.4.(26.4.) Minttu,POIKA, 55cm/4510g 4kk:66,5/7320/43
27.4.(20.4.) Minna, Paavo, 50 cm/3250g6kk:68,5/7850/42
27.4.(29.4.)Kaura, MAX, 50cm/3530g 8kk: 72,5/9370/47
30.4.(18.4.) Tähti, VIIVI 48 cm/3076g 6kk: 65,5/7150/42,5
3.5. (23.4) St, DANIEL, 53 cm/3490g 6kk:9500/73,2/46
7.5. (29.4.) Mari, POIKA, 53cm/3680g 8 kk: 75/9320/46
7.5. (21.4.) Zuz, tyttö, 52 cm/4340 g 8kk:72,1/9135/46,6
7.5. (25.4) kati2, POIKA 53cm/4150g 6kk:67,5cm/8610/44,7

Alotin meille uuden ketjun...

Jospa tähän laittas jotain kuulumisia.
Daniel taas kipeänä.Nuhaa ja yskää ja itkuinen öisin.Oiskohan korvat taas kipeet...
Sais jo parantua.Täytyy kai taas käyttää lääkärissä,jos toi jatkuu.

Meillä toi liikkuminen yhä istuallaan liikkumista.Ei vielä seiso tukea vasten tai kävele tuettuna.No ehtiihän se ja sit vahtiminen vain lisääntyy. :)

Eipä täs nyt mitään erikoisempaa.

Meillä ensimmäinen nuha. nenä vuotaa ja viime yön nukkui meidän välissä, kun omassaan heräs puolen tunnin välein.

Muuten aurinkoista ja kevätsiivous käynnissä:))))

meillä sama juttu liikkumisen kans kuin st:llä. istualtaan hinaa itseään eteenpäin (menee muuten yllättävän lujaa=). ei nouse tukea vasten. jos kainaloista pitää niin ottaa vähän askelia, mut ei mitään merkkejä todellisesta kävelystä. ja ehtii tosiaan noinkin jo jokapaikkaan... että ei kiirettä ;)

meidän viime yö meni niin hienosti, että mä oon tosi toiveikas! klo 20-04 meni syömättä!!! ja meillä siis on syöty tunninkin välein pulloa pahimmillaan.. mun ei tarvinnu tohon edes mitenkään huudattaa. tuttia jouduin kyllä jokusen kerran antamaan. sillon kun aloin pitää kiinni 3h pulloväleistä öisin, silloin tuli muutama protestihuuto. mä sit vain taputin, silitin ja vaikka otin syliin, mut en antanu maitoa. pari yötä meni niin, että 01-02 väli piti kanniskella, mut sit rauhottu. mä luulen, että viime yönä ois menny pidempäänkin, mut isin aivastus herätti =(
no, tänä yönä katotaan taas kuin pitkään menee. ainakin sinne neljään koitetaan kärvistellä. kun kerran eilenkin jaksoi, miksei tänäänkin! ja jospa vaikka menis aamu-kuuteen ihan vahingossa... (*kädet-kyynärpäitä-myöten-ristissä-toivoen*)

mä oon pistäny puurot nyt ""hyllylle"" vähäks aikaa. kun ei uppoa niin ei sitten.. syödään nyt vähän aikaa hedelmäsosetta, peruna-porkkanaa, jugurttia tms aamuin illoin. illalla annan nyt sit myös velliä pullosta (vaikka olin vellit jo lopettanu). koitetaan sit vähän myöhemmin taas niitä puuroja..

muuten ruokahalu on parantunu kummasti kun yötissuttelu on jääny vähemmälle. ei tarvita pöydässäkään enää niin paljon sirkushuveja.

me lähetään miehen kans nyt sit laivalle ens viikonloppuna! otettiin oikein hieno hytti, syödään, tanssitaan, nukutaan pitkään... en malta odottaa!
Mummulla ja papalla riittääkin täällä sutinaa noiden meidän neljän lapsukaisen kanssa.. =)

Mittari näyttää -10 astetta,ihanaa,sai tytön nukkuun pihalle!
Olikin pientä taistelua nuo kovat pakkas päivät,mutta sain sen silloin onneksi sisällä nukkuun 30min-1,5h,mutta päiväunien määrä jäi kuitenkin vähäisemmäksi,maximi 2h!
Ja ei vaikuttanut yhtään yöuniin,hassua,nukkui jopa huonommin nämä pari viimestä yötä!

Käytiin lauantaina päivällä elokuvissa miehen ja ystävä pariskunnan kanssa.
Piti mennä katsomaan Matti elokuva,mutta oli niin täynnä
kaikki näytökset,oltiin itse vähän Matti myöhäsiä,kun olisi lippu pitänyt varata ennemmin kuin 2h ennen esitystä!
No,nyt tuli FC Venus katsottua ja ei ollut kyllä mikään erikoinen,ehkä hieman pitkäveteinen,mutta katsottava!

Keskiviikkona taas pitäs mennä kuntosalille,oli viimeksikin 3pvä jalat ja mahalihakset kipeenä vaikka en mitään erikoisemmin tehnyt,mutta ehkä johtuu siitä,kun ei melkein 2 vuoteen ollu tehny elettäkään lihasten suhteen.

Laivakuume iski tännekkin...
En ole ollut laivalla 1,5vuoteen,viimeksi oltiin kun olin raskaana,mentiin Ruotsiin serkun häihin.
Mutta se ei ollut mukava reissu,kun voin pahoin koko matkan :/ ja olin NIIN väsynyt,ihanat ensi raskaus oireet,oisinko ollut rv7 tai jotain...
Mutta Kati3:lle hauskat matkat ja nauti nyt täysillä :)

Päivän jatkoja!

tulin vain nopeasti hehkuttamaan, että yhdellä syönnillä mentiin viime yökin! pienessä ne on ilot nykyään.... mutta kyllä oon tyytyväinen!!! nyt on sit likan turha taajempaan yrittää pulloa pyytää.. kun on pärjänny kaks yötä - pärjää jatkossakin!

Taitaa pojalla tauti helpottaa ja iskee nyt minuun. Viime yönäkin oli perhepeti. Jos ens yönä saisin pysyy omassaan taas vaihteeks, en vaan jaksanut nukuttaa uudestaan 12 jälkeen...

Uutta on poijan mahallaan nukkuminen! parina yönä olen hänet silleen yllättänyt :) norm. nousee heti konttaa, jos kierähtää mahalleen (unissaankin).

Meilläkin unet maistui pihalla!!!! 2h!!!

Kati3: hyvää matkaa ja nauttikaa.....

nettiaddikti täällä taas... ;)

kiitos hyvän matkan toivotuksista!

toivottavasti Kaura paranet... mun esikoisen piti mennä yökylään viikonloppuna, mut en päästäny. siellä oli viikolla ollu sitkeää mahatautia. en halunnu, että meidän 6 hlöä käy sen vuorotellen läpi..

Heips!

Kiva Kati3 ku pääset laivalle rentoutumaan.Hyvää reissua!
Ja hienoa,että teiän neitiki on alkanu nukkumaan paremmin yöt,toivotaan,et jatkuu samaa rataa.

Daniel ei nuku tällä hetkellä hyvin öitä. Ku on kipeenä(yskänen,limanen) ja ehkä hampaatki vaivaa, ylähampaat tulossa...
Mut sillon ku oli terve, kerran yössä piti vaan antaa maitoa.Ei nytkään maitoa tarvi antaa useemmin,mut muuten hyssytellä,silitellä ja antaa tuttia.
En jaksa viiä sitä vielä lääkäriin, ku mietin, että mitä ne tekis - antas antibioottikuurin. Ja sillä oli just kuuri. En viittis lääkkeitä putkeen syöttää.Menee vaan ruokahalut ja ei muutenkaan terveellistä.
Mut esikoinen on nukkunu täydet yöunet,nokkamukin lopettamisen jälkeen.Vain parina yönä huusi sen mukin perään.Yllättävän kivuttomasti loppu sen yösyönnit.
On se vaan mahtavaa ku toinen nukkuu sentään hyvin.:)

Jes!! Ihanaa, että päästiin ulos nukkumaan. Meillä kyllä täytyi pakkasillakin tehdä 10 min huijauslenkki että saan tuon ipanan nukkumaan. Koskahan se oppis sisällä nukkumaan ja miten. Tai no, en todellakaan ole jaksanut yrittää, pääsen itse niiiiiin paljon helpommalla kun laitan hänet ulos. Nyt oon vaan huomannut, että aamupäiväunet on lyhentyneet selvästi, nukkuu noin 45 min, vaikka vaunut liikkeellä. Oliskohan hän pikkuhiljaa siirtymässä yksiin päikkäreihin. Tai no ei ehkä ihan vielä, mutta kaipa sekin kohta on edessä.

Meillä mennään hurjaa vauhtia kontaten ja noustaan pystyyn koko ajan. Nyt on onneksi jo oppinut vähän laskeutumaan alaspäinkin, niin ei kaatuile ihan holtittomasti mihin sattuu.

Voi st, teidän lapset on ollut tosi pitkään kipeitä, tsemppiä! Meidän tyttö on ollut kerran kipee ja sekin oli musta tosi hirveetä, joten voimia teille.

Tyttö ei puhu vielä mitään sanoja, anna-anna ja tätä-tätä hokee kovasti. Lisäksi sanoo jotakin aina kun näkee koiramme (jonka voisi hyvällä mielikuvituksella tulkita koiramme nimeksi...).

Meillä on nukuttu vaihtelevasti. Sairaana ollessa sai tietenkin heti maitoa herättyään kun sai imettyä niin vähän kerrallaan. Sen jälkeen on herännyt yhden kerran aamuyöllä about 4-5 aikaan ja olen antanut pullon maitoa, jotta nukkuisi vielä. Kaksi viimeistä yötä on nukkunut 7 asti ilman syömistä, että josko kohta päästäisiin kokonaan tuosta yösyöpöttelystä.

Tänä aamuna mieheni herätyskello oli soinut 4.30 eikä todellakaan tarkoituksella... Vaihdoin tytölle vaippaa viikonloppuna poikkeuksellisesti sängyllämme ja hänellä oli niin kova vauhti päällä että siitä vaihtamisesta ei meinannut tulla mitään, niin otin herätyskellon ja laitoin sen soittamaan jotta hänen mielekiintonsa siirtyisi siihen. No, sitten vaippa tuli vaihdettua ja unohdin koko kellon. Mies sitten laittoi vaan kellon päälle, koska se soi aina samaan aikaan.... Tai siis pitäisi soida. Hän oli jo ehtinyt vetää verkkarit jalkaan ja oli menossa viemään koiraa ulos.. Eteisessä sitten katsoi että ei h.. kellohan on vasta 4.30. Ihmetteli sitten mulle aamulla, että miksköhän kello soi siihen aikaan.... Tunnustin kyllä :-)

Mä olen edelleen painonvartijoiden pisteillä. Paino on kyllä pudonnut, mutta aika hitaasti. Nyt olen 2,5 kg pudottanut. Että kyllä vielä olisi pudotettavaa ja meinaa nyt jo motivaatio hiipua..... Kääk.

Nyt lopetan tän romaanin, MOI!

hyvää matkaa kati3!!

moi TAAS!

tuolla pelisivuilla joku tollo odottaa luovutusvoittoa kun muuten tulee ristinollassa takkiin.. jätti viimesen siirron auki, raukkis ;) mulla siis hyvää aikaa taas kirjotella täällä ja katsoa kumman kamelin selkä taittuu ensin...

tuosta puheesta tuli mieleen.. meillä tyttö osaa sanoa NAM =) ja kun on ihan hulluna HK:n siniseen (isi opettanut) niin aina nykyään kun isi hakee jääkaapilta ko. makkaraa... tyttö menee perässä kauheaa kyytiä ja huutelee ""NAAAM, NAAM"" niinkauan että saa makkaraa myös. aika huvittavan näköistä.

pimu on oppinu auttavasti palloa vierittelemään. ja palapelit kiinnostaa. vaikka vielä niillä rakentelu on sitä, että likka purkaa ja äiti kasaa.
pulkkailu on meillä tosi kova sana. joulupukki kun toi vauvapulkan niin sillä mentäis vaikka aina. ja jos vauhti on liian hidasta, alkaa mieletön nykiminen kyydissä. taitaa olla vauhtimimmi tulossa...

st:llä on kyllä jo jonkun aikaa sellasta, että mä oisin jo aivan poikki. musta tuntuu, että pari tautia peräkkäin pikkulikalla saa mut ihan käsittämättömän väsyneeks. mä en ymmärrä miten sä st jaksat.. tai jaksaahan sitä kun ei oo vaihtoehtoja. no, ehkä mullakin tuo yleisväsy helpottaa nyt noiden parempien öiden myötä.

kiitos taas hyvän matkan toivotuksista st:lle ja zuz:lle!

ai niin, meillä nukutaan nykyään paremmin sisällä kuin ulkona. opettelu oli yhtä tuskaa, mut kun oli kipeänä en uskaltanu uloskaan viedä. meillä on täällä noita h***tin harakoita ja naakkoja niin paljon, että kait ne raakunnallaan herättää. junakin kulkee vieressä, mut musta se ei unia haittaa.

Kiitos muistamisesta tän sairastelurumban keskellä.:)

Aika hyvin oon jaksanu vielä,ku pojat nukkuu aamusta pitkään yleensä 10:een.Eli yöuni on suht pitkä,vaik katkonainen.
No viime yö meni vähän paremmin.Tutilla ja maidolla tyynty ja jatko unia(Daniel),ei jääny huutamaan.Mut on sillä vaan paha yskä.Annoin aamulla höyryhengitystä.

Nyt täytyy alkaa syöttää puuroa,katotaan miten syö tänään.Eilen ei ollu hurraamista,mut tuttelia kulu hyvin.

Puoli kolmeks pitäis tallustaa neuvolaan,tänään mennään siitä ihosta :/
Iho ei ole nyt taas niin paha,kuin muutama päivä sitten,mutta täytyy sanoa että oli toooosi pahana äskettäin ettei taas laita meitä typerille ruoka-aine katkoille vaan lähetettä nyt sinne TAYS:iin,vaikkei sielläkään kuulemma ihmeitä osata sanoa/tehdä tälle iholle,mutta kuitenkin!

Viime yö meni hyvin,nukahti 21 jälkeen,klo3.30 heräs,yritin tuttia tarjota jne,mutta luovutin ja annoin 70ml maitoa,klo7 tuttia ja vielä tunti unta palloon :)

Mun työkaverilla on huomenna laskettuaika :)
Lähetin viestiä eilen joka oot pamahtanut (taas mä vainoon ihmisiä) ja soitti,että yhdessä koossa vielä ollaan.
Tämä on hänen toinen lapsensa.

...Mä varmaan ilmestyn tänne myöhemmin taas,kun tullaan sieltä neuvolasta ja mies töissä taas illan,joten TYLSÄÄ!!!!

Nyt mun nenä vuotaa -voih- en millään jaksais mitään. Tää on eka flussa varmaan 1,5 vuoteen. Max on jo ihan terve ja nauttii ulkona nukkumisesta. Yöt on viel yhtä kiehnäämistä. Tasaisesti parin tunnin välein herättää kääntyilyllään/ääntelyillään/ylös nousulla. Viime yönä 3-4 välillä juoksin 5min välein laittaa alas.... Maito hörpitään nyt puol viideltä (ennen klo 6) ja potalle on päästävä seittemältä.

Saatiin kutsu häihin kuukauden päästä. Mikään juhlapukuni ei mee päälle :(( Vuoden alusta painoo on lähteny 2,5kg (0,5kg/vk) en ehdi laihtuu tarpeeks tällä tahdilla. Ne on vielä isot häät ja juhlavat. Harmittaa mennä ostaa/tehdä uus puku! katsotaan.... mennää heille ens vkloppuna kylään.

-tuhinaa-

Aurinkoista päivää kaikille!

Meillä kanssa pallo on ihan ykkösjuttu. Poika nostaa sen hassusti kaksinkäsin korvan viereen kaulalle, ja siittä sitte lähtee heitto ja kauas se pallo lentääki :)

Oltiin tänään aamulla muskarissa, ja poika tykkäs tosi paljon. Mennä viiletti muiden kanssa ja tutki kaikki nurkat ja kolot.

Onko teillä muilla ilmenny sellane outo ilmiö, kun sormien työntäminen kurkkuun? Siis poika laittaa sormensa niin syvälle kurkkuun, että oksennus meinaa tulla. Sitte kaotaan silmät punaisina ja nauretaan päälle... Hippasen outoa...

Mikä ihme siinä voi olla että jokaisella syötöllä alkaa kauhea huuto??? Elias meinaan aloittaa sen raivoamisen jo siinä vaiheessa kun laitan sen syöttötuoliin istumaan. Millään muulla ei tyynny kun maitopullolla, enkä viittis sille mahan täydeltä maitoakaan antaa kun sitten ei mee ollenkaan ruokaa. ÄÄÄÄHHHH!! Ahistaa. Kyllä välipalalla menee oikein hyvin hedelmäsoseet mutta kaikki muut ruokailut menee huutaessa. En ymmärrä yhtään mistä johtuu, toivottavasti menee pian ohi. Jos on jotain vinkkejä ni kertokaa ihmeessä, neuvoja kaivataan!!

Tänään ois potkunyrkkeilyä ja ennen sitä pitäis mennä käymään tossa yläkerran naapurilla, niillä on 2,5vuotias poika ja 6kk vanha tyttö. Ihan kiva saada välillä aikuistakin seuraa. Ja ehkä lapsillekkin maiseman vaihto tekee hyvää. Noi on kyllä sellasia termiittejä että pistää kämpän sekasin alta aikayksikön. No ehkä meitä ymmärretään onhan heilläkin jo aiempaa kokemusta=)

Harmi tosiaan st, että daniel on kipeenä. Toivottaavasti pian parenee ja pääsette takaisin ihanaan arkeen. Voimia!
jennille myös tsemppiä tytön ihottuman kanssa, toivottavasti siihen löytyy hyvät voiteet ja oikea hoito!

Kati3:lle rentouttavaa risteilyä. Tekee varmasti ihmeitä viettää aikaa kaksin miehen kanssa=) Millastakohan se oli?? Kun ei muista enää=)

Taidan mennä antamaan pojille välipalaa ja sitte ulos nukkumaan!

Kävin muuten tänään kaupassa etsiskelemässä Joonalle isompaa villahaalaria, no löytyhän se mutta kun siitä joutu maksamaan 35e, ni ei paljon naurata. Varsinkin kun löysin eliakselle yhtä hyvän kirpparilta ja hinta oli 1,90e. Harmi ettei niitä ollut kahta.

Mutta hyvää päivänjatkoa!

lisään, et Danielilla on nyt sellanen kausi,että tykkäis syödä kauheesti ite sormin.Oon sit antanu jonkin verran sellasta sille,mut ku noita hampaita ei viel montaa oo,ni aika vähän pystyy viel sormin syötävää antaa.Ja onhan se huono tapakin.Mut jos silleen menee ruokaa,niin...

Meillä kanssa saa tapella tuon ruokailun kanssa, mutta sujuu suht hyvin kun antaa pojalle itelleen nokkamukin ja saa juoda siitä kun haluaa. Ja sitte välissä suostuu ottamaan ruokaaki. Meillä tuo syöminen on tökkiny nyt kuukauden päivät, kun tekee noita ekoja hampaita, nyt jo 3 hammasta ja neljäs tulollaan.

Kirjoittelenpa minäkin piiitkästä aikaa meidän kuulumisia.Lukemassa olen teidän juttuja kyllä ahkeraan käynyt, mutta oma kirjottaminen on kyllä jäänyt.Ei muka jaksa tai kerkiä.No meillä tosiaan pojalla huomenna ikää se 9kk ja vauhti on jo mahtava!Kävelemään oppi tuossa joulun jälkeen eli pari päivää päälle 8kk ja siitä lähtien ei sitten äitikään ole paljon istuskellut!!Kahtiin päikkäreihin ollaan vasta siirrytty ja ruoan syöminen on kans vähän tappelua(kuka sitä täällä kans valitteli?).Eli kai se kuuluu tähän ikään kun tuntuu olevan aika yleistä.Tiedä noista aina?Hampaita ei oo vielä kun kaksi alhaalla, mutta kuolan määrästä päätellen uusia on pian puhkeamassa.Toivoo ainakin äiti joka kovasti koittaa tarjota kökkösempää ruokaa melko laihoin tuloksin!!Niin ja 8kk mitat oli tasan 9kg ja 73,5cm.Seuraava neuvola meillä onkin vasta 10kk.

Toivon heti alkuun pikaista paranemista st:n Danielille ja Kauralle. On kamalaa kun lapsi on kipeä mutta vähintään yhtä kamalaa kun itse on kipeä, ei jaksais millään touhuta pikku termiitin kanssa. Olen itse ollut kamlassa flunssassa taannoin (vieläkin yskä) ja voimat meni kokonaan.

Tosi aikainen kävelijä sinulla Minttu. Meillä ei vielä tietoakaan vaikka muuten on kehitys ollut vilkkaampaa kuin esikoisella. Toisaalta se on hankalaakin kun saa alati vahtia, tosin täytyy nytkin kun kontataan. Se on sekunnin murto-osa eli selän kun kääntää kun ollaan jo jossain kielletyssä paikassa tonkimassa. Yksi päivä meidän touho oli menossa yläkertaan viidennellä rappusella kun portti oli unohtunut auki. Kamala että säikähdin kun menin katsomaan. Meillä on aika jyrkät portaat mutta aikaisemmin ei ollut vielä keksinyt miten kiivetään. Nyt sitten keksi, onneksi ei tullut alas... Ja nyt portti pysyy kiinni ellei itse vahdi koko ajan silmä kovana.

Voi että jotkut pääsee reissuun (vihreä kateudesta). Kun itse saisi edes vapaaillan miehen kanssa kahdestaan. Olen kyllä iloinen teidän puolestanne ja toivotan myös hyvää matkaa. Ehkä itse sitten kevväämmällä...

Syömisen kanssa meni taas poskelleen. Sen omatekoisen sopan jälkeen tein kunnianhimoisesti spagettia ja jauhelihakastiketta ja arvatkaa tuliko yrjöt kaaressa! Vähän kyllä harmittaa mutta en meinaa luovuttaa. Yritän seuraavaksi jotain perunapohjaista juttua, jos se olis vähän pehmeempää. Puuroa olen alkanut tehdä ihan tavallisista pikakaurahiutaleista ja maistuu ihan yhtä hyvin kuin kalliit lastenpuurot, hedelmäsosetta vaan sekaan ja hyvin menee. Olis voinut vähän aikaisemminkin yrittää.

Ihanaa kun päästiin taas ulkoilemaan! Unia otettiin puolitoistatuntia. Esikoinenkin on ollut suurinpiirtein koko päivän ulkona kavereden kanssa. Toivottavasti hyvä sää jatkuu edelleen. Nyt lähden katsomaan mitä nyt tongitaan (isäntä laiskottelee lapsenhoidossa...).

Taas täällä!
Meillä olis ollut 10kk neuvola 2vkon päästä,mutta mitat otettiin jo tänään ja 10kk neuvola siirty helmikuun loppuun,mutta tän päiväset(9½) mitat oli 7930g ja 72,2cm. Ei vieläkään 8kg rikki!

Voi veljet,kävelee jo :) vautsi!
Tosi aikasin lähtenyt. Tuliko ryömimis/konttaus vaihetta ollenkaa?
Kyllä riittää hommaa,kun jo tossa konttauksessakin on jo katsomista...

Hei,mut nyt mä poistun paikalta,taas...

Joo ryömiminen meillä jäi kokonaan väliin ja konttailla kerkes pari kuukautta.Olis tosiaan ollu ehkä pikkusen helpompaa kun olis vielä vähän aikaa pysyny enempi niin kun maan tasalla,mutta minkäs teet...Meillä ei muuten kans kelpaa äidin tekemä ruoka.Ihan vahingossa saattaa joskus jonkun aterian syödä,mut pääasiassa ei.En oo joka päivä jaksanu ees tehdä ute kun menee vähän niinkun motivaatio...Purkista saa helposti ja kun kerran kelpaa niin mikäs siinä.