Huomenta!
Meillä kanssa nukutaan kahdet unet, jossain vaiheessa mentiin yksillä, mutta se jäi kokeiluksi

Yöt menee ehkä vähän paremmin, kun on nuha ohi ja uus hammas taas puhjennu. Hassua miten niitä hampaita sai odottaa yli 9kk:n ikään ja nyt niitä pukkaa ihan spedenä koko ajan!
Jenni: Meillä on ollu sieltä 6viikkosesta asti tuo Almiron Peptid. Eivät silloin antaneet Soija maitoa, kun sanoivat, että niin pieni voi helpommin allergisoitua sille. Mutta vanhemmille vauvoille tiedän oikein vaan monta tapausta, että on nimenomaan annettu tota Soija maitoa ekaks.
Joo, noi erikoiskorvikkeet on järkyttävän hintasia, nyt ku saadaan siitä Kela korvaus ei tosin kuukauden korvikkeiden hinnaksi jää ku n. 50. Meillä oli yhes vaihees kokeilussa sellane erikoiskorvike, joka makso 35/ päivä... Onneks kokeilua ei kestäny ku viikko...
Meillä kanssa toi liikkuminen on menny eteenpäin aika nopsasti, aina pari viikkoa ja sit on jo taas jotain uutta. Konttaamaan kun oppi ni kahden viikon päästä meni tukia pitkin. Mutta meillä kanssa sen jälkeen nyt tullu pidempi tauko tätä vaihetta.
Mä leikkasin pojan tukankin, ja voih kun siitä tuli ihan ison pojan näkönen

Ja leikkaaminen onnistu hyvin, kun pistitn nakuna istuun lavuaariin, annoin sen oman hammasharjan järsittäväksi ja nips naps, ihan rauhassa sai leikata. Hanan piti tietty valua koko ajan, että herra sai tökkiä vettä harjallaan aina välillä
Onko muita joille tuo sormiruoka ei uppoa? Kun meidän poika ei syö mitään pientä naposteltavaa sormin ollenkaan, kurkkua, päärynää ja leipää ehkä vähän mälvää, mutta siihen jää. Ruokakin tosin pitää olla vielä aika sileetä, muuten kaotaan vedet silmissä. Ja ku mä perskule oon viä niin arka antaa mitää ruoan paloja...
Arvatkaas oonko ihan intsinä miettiny ja suunnitellu kaikkia 1-v. synttäri juttuja

Tarjoilut sun muut, koristelut ja leikit jne. Ei taida poika kyllä niistä itse ymmärtää paljoa.
Mutta nyt me mennään syömään aamupuuro, hereillä tosin oltu jo 7.00, mutta pojalle ei aamianen maistu ennen kun tässä lähempänä ysiä. Kait ne persoonalliset piirteet näkyy jo, itekään en meinaan heti herättyäni saa alas aamiaista.