Pirita-76: Minulla se tiputteluvuoto lakannut ja tänä aamuna Acon 10 testi näytti hieman vahvempaa plussaa, joten vähän taas toivo on herännyt. Ehkä vuoto tuli istukan kiinnittymisestä sinne limakalvoon. Huomenna kokeilen tavallisella raskaustestillä. Jos sinun vuotosi ei ole runsas, on kaikki syyt vielä pitää peukut pystyssä huomiseen verikokeeseen, etenkin kun sait tuon haamuplussan! Kerro heti miten kävi! Minulla veritesti perjantaiaamuna ja tulokset saan sitten myöhemmin iltapäivällä. Anteeksi kun narrasin sinut etukäteen testaamaan kanssani, minä kun olen niin kärsimätön luonne ja haluan tietää heti pian aina kaiken.
Miehenikään ei tiedä vielä uskoako vaiko epäillä, mutta naama on kuin Hangon keksi! Odottaa veritestiä kuin kuuta nousevaa.
Amelia3, onneksi olkoon viidestä alkiosta. Kyllä ne hyvin siellä pakkasessa pärjää. Nyt vain pidä itsestäsi huolta ja tervehdy!
Siisami ja Frida74, kiitos onnitteluista, pidän Fridalle peukkuja että Ainu pitelee kiinni limakalvon hörhöistä kuin takiainen. Meilläkin oli 23 follia, joista 10 munasolua, josta 5 hedelmöittyi ja 3 jakaantui normaalisti. Lääkärin mukaan melko normaalia tämmönen hävikki.
Kamilla, kiitos myös sinulle, meitin Huuru-Inkku (siirto Inkerin päivänä) näyttää pitävän pintansa, PCO mullakin syynä lapsettomuuteen. Rohkeutta ja tsemppiä hoitoihin!
Nala78: Täytyy tunnustaa että minäkin höpöttelen Huuru-Inkulle, etenkin mieheni juttelee aina hyvät yöt alavatsalleni!! Tämä saa vanhat järkevät ihmiset hurahtamaan...
Sirukka: Toivottavasti vielä luet tätä pinoa! Meillä toivon mukaan tähän plussaamiseen auttoi PASsissa alkion kuoren avaus eli kannattaa lisätä onnistumisprosentteja, etenkin jos olet jo monta aiempaa kertaa yrittänyt tai jos jostain syystä kuori on paksu.
Samji: Ostin omani apteekista vaikka ovatkin aika kalliita sieltä ostettaessa.
Minttu-65: ei ole väliä vaikka yksi sumu jää välistä, aamuin illoin otat joka tapauksessa.
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja plussatuulia puhkun jokaikiselle.
Saara ja Inkku pp 12
:heart: